Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

Член од
17 октомври 2011
Мислења
14.758
Поени од реакции
36.660
- Снежана е од Латинска Америка
- Маќеата е поубава
- Принцот ќе го нема
- Џуџињата такоџе
- Феминаци филм во најава

Уффф, уште сега осеќам дека ќе фејлне филмов :LOL:
Како што впрочем фејлна скоро секој еден Дизни римејк.
Автоматски споено мислење:

 

wot

aloof
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.635
Поени од реакции
34.031
hejteri :icon_mrgr:

ja go gledam vikendov openheimer 70mm i barbie u ist den back to back, jbg i like memes.

@Io Sono Interista i @beneamata zaedno si kupuvaa rozavi fustancinja pred cela dekada pa i gluemea fashion gurua u stil “na mila kunis fustanot e 8/10” za vreme na oskarovskite crveni tepisi a sega vi precela rozevata boja na google, kao margo robi da ne postoi? dokumentarec za pasteta bi gledal so nea, eye candy 101

sto ve gledam za nikade
 

Io Sono Interista

The original, one and only IoSono.
Член од
21 декември 2007
Мислења
28.619
Поени од реакции
59.432
Опенхајмер следната недела, со IMAX, со пуканки, со се.

За Барби нема потреба да правам трошоци, кога ќе дојде на ТВ ќе го изгледам.
 

џимеј

џимилино
Член од
4 март 2007
Мислења
10.392
Поени од реакции
25.198
Го гледав Барби синоќа. Ќе се обидам да чкртам неколку реченици, но ќе ги ставам во спојлер (не дека рецензијата има спојлери, ниту дека било каков спојлер може да расипе ваков тип на филм, но тазе е излезен и не сакам да кршам атер на било кој).

Мислам дека одамна напишав дека концептот позади Барби не ми изгледа дека е филмичен, односно дека има било каква приказна што би можела да се адаптира на платно. Тука згрешив и морам да признам дека идејата е една од најсилните страни на филмот. Се гледа дека Гервиг фаќа некаков агол и го држи цело време, ваљда заедно со Ноа Баумбах за кој појма немав дека е исто така сценарист. Од прикажаното повеќе ми изгледа дека чепкал некој драфт отколку горе-долу целосно да го напишал сценариото заедно со неа.

Барби има интересен почеток. По првата сцена која е всушност омаж на 2001 Одисеја, вешто го поставува светот на Барби, атмосферата, тоновите, и hook-от. Иако сета експозиција е една долга монтажна секвенца, мислам дека функционира доста добро и го дефинира контекстот. Како резултат, после 15 минути веќе е јасно на каде ќе оди приказната и што (отприлика) да очекуваме.

Марго Роби е уникат - знае како да се сноси со одговорноста на улогата и е комплетно внесена во неа. Во ниту еден момент не дозволува гледачот да се посомнева дека е кукла и човек во исто време. Секој кадар, особено тие close shots се лепота, си викам не може да ѝ се изнагледа човек на оваа. Every shot a painting, буквално. Рајан Гослинг е стандарден, па и Вил Ферел ми се допадна - другите ликови/актерска екипа се речиси и незабележливи. Исто така, сет дресингот и product placement-от е ок, не служат како дистракции ниту двете, баш напротив, го прават светот на филмот побогат.

Еден од поинтересните делови, покрај експозицијата, е кога Барби и Кен одат во реалниот свет - тука приказната веќе навлегува подлабоко со цел да опфати повеќе теми и да ја прикаже човечката страна на протагонистите, онаа којашто ќе се трансформира понатаму. Од друга страна, генерално, филмот повеќе личи на серија од моменти, реплики и gimmicks кои повеќе функционираат индивидуално отколку хомогенизирано. Тука и приказната се соочува со неколку есенцијални проблеми - не може да ја задржи и негува истата енергија од првата половина. Се мачи да излезе од границите на концептот, и на крајот повеќе наликува на идеја отколку целосно оформена приказна. Последниот чин е антиклимактичен и најлошо од сѐ - straightforward.

Гервиг тешко наоѓа начини да создаде нешто ново и креативно што ќе се истакне. Дури и најповторуваните секвенци како таа на почетокот и поздравувањата на Барбиките (ги има и во трејлерот двете) се попопуларни поради филмовите што ги имитираат (Одисеја и Џоџо Ребит) отколку нивната функција во storytelling-от. Исто, нарацијата и дијалогот ја прераскажуваат приказната на секои 15 минути. Можеби поентата на овој избор е филмот да биде јасен за 7 и 77 годишна возраст, и да се вклопи во жанрот/стилот, ама во секој случај не нуди ништо добро и ново, туку одзема антиципација. Како резултат, третиот чин си зема за право да ги реши проблемите на ликовите без тие да се потрудат. Мене лично ме иритира кога спореден карактер, кој првпат се појавува после 30та минута (карикирам, можеби беше и порано/подоцна) и има едно 15 минути screening time севкупно, има моќ да го реши плотот во една сцена. Тука филмот потфрла и крајниот резултат е една скромна 6ка од мене.

Сметам дека Барби треба да се гледа, нема некој зијан од тоа. Баш напротив, одамна немало ваков интересен тренд на одење во кино кој за момент ми заличи на 2000ти кога сите сакавме да ги гледаме тие два филма што излегле на лето и цел интернет зборуваше за нив. Но дали ќе има rewatch value или ќе го издржи тестот на времето, не сум баш сигурен.
Следно Опенхајмер, кој ќе биде петтиот гледан филм од мене годинава. Добро е што одамна се откажав од модератор, срамота е и ова што го пишувам тука, но кој признава пола му се простува.
 
Џ

Џонтра Волта

Гостин
Мене лично ме иритира кога спореден карактер, кој првпат се појавува после 30та минута (карикирам, можеби беше и порано/подоцна) и има едно 15 минути screening time севкупно, има моќ да го реши плотот во една сцена.
 

џимеј

џимилино
Член од
4 март 2007
Мислења
10.392
Поени од реакции
25.198
Овој е исклучок затоа што е pure art. И во Se7en користат деус екс махина ама функционира - тоа е затоа што дотогаш филмот веќе те освоил и протагонистите се доминантни. Во Барби е поинаку - нема водечки лик, т.е. речиси и да нема нема ликови, повеќе се како концепти.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom