Да Да. Уште некоја година и ко кинезине со точаци ќе почнеме да се движиме.Дали ми се причини или навистина некој сака до „убави“ културно ориентирани градби кои коштаат исто толку сака да заташка еден кумулативно исто толку скап но практично многу побитен проект наречен, ПОДЗЕМНА СОБРАЌАЈНИЦА ВО ЦЕНТАР?
Нема 8.000.000 жители во Скопје за метро или за нешто друго, а и верувам дека метро е огромна инвестиција, која може да кошта до 5 милиарди евра. Според мене сепак треба да се мисли за сообраќајот во Скопје, проширување булевари и градење нови улици.Надвозникот го намали сообраќајот во градот но сепак треба да се мисли и долгорочно со сообраќајот.Дали ми се причини или навистина некој сака до „убави“ културно ориентирани градби кои коштаат исто толку сака да заташка еден кумулативно исто толку скап но практично многу побитен проект наречен, ПОДЗЕМНА СОБРАЌАЈНИЦА ВО ЦЕНТАР?
Подземна сообраќајница не е исто што и подземен јавен транспорт, читај, размисли па одговори пред да се изрезилиш пак ко овојпат.Боби[Мкд];3287324 напиша:Нема 8.000.000 жители во Скопје за метро или за нешто друго, а и верувам дека метро е огромна инвестиција, која може да кошта до 5 милиарди евра. Според мене сепак треба да се мисли за сообраќајот во Скопје, проширување булевари и градење нови улици.Надвозникот го намали сообраќајот во градот но сепак треба да се мисли и долгорочно со сообраќајот.
Второ, на темава ми се допаѓа градот. Ќе добие изглед како Прага и Будимпешта и ќе имаме наша гордост. Не живеам во Скопје и секако не ги знам побитните проблеми, но секако дека ја подржувам идејата за градење до тој степен што нема да се претера и да се пренатрупува.
Па на тоа и се мислеше во постот кој ти го цитираше,подземна сообракајница,подземен булевар кој ке ја поврзува Партизанска со Кузман Јосифовски Питу и ке поминува под плоштадот..Боби[Мкд];3287324 напиша:Нема 8.000.000 жители во Скопје за метро или за нешто друго, а и верувам дека метро е огромна инвестиција, која може да кошта до 5 милиарди евра. Според мене сепак треба да се мисли за сообраќајот во Скопје, проширување булевари и градење нови улици.Надвозникот го намали сообраќајот во градот но сепак треба да се мисли и долгорочно со сообраќајот.
.
одлична споредба - соц-кубикизмот освен сивило не донесе ништо.
Во глобала ќе биде подобро отколку што е сега.
Не е можно толку да вреди,бар не таа километража која е потребна на СкопјеБоби[Мкд];3287324 напиша:Нема 8.000.000 жители во Скопје за метро или за нешто друго, а и верувам дека метро е огромна инвестиција, која може да кошта до 5 милиарди евра. Според мене сепак треба да се мисли за сообраќајот во Скопје, проширување булевари и градење нови улици.Надвозникот го намали сообраќајот во градот но сепак треба да се мисли и долгорочно со сообраќајот.
Второ, на темава ми се допаѓа градот. Ќе добие изглед како Прага и Будимпешта и ќе имаме наша гордост. Не живеам во Скопје и секако не ги знам побитните проблеми, но секако дека ја подржувам идејата за градење до тој степен што нема да се претера и да се пренатрупува.
Планот за подземна сообраќајница е во изработка колку што сум информиран и треба да се движи на потег од соборниот храм до новата железничка.Дали ми се причини или навистина некој сака до „убави“ културно ориентирани градби кои коштаат исто толку сака да заташка еден кумулативно исто толку скап но практично многу побитен проект наречен, ПОДЗЕМНА СОБРАЌАЈНИЦА ВО ЦЕНТАР?