После прв сервис, т.е прво менување на уљето...После колку километри извозени се очекува да се стабилизира потрошувачката на ново возило?
ASR е исто што и ТCS (traction control). Го спречува пролизгувањето на погонските тркала. Сo АSR колку и да сакаш не можеш со чкрипка да тргнеш. Доколку системот примети дека претеруваш, сам ќе одземе гас/малку ќе ја одвои потисната плоча. Предностите на користење на таков систем се повеќе:Може некој што повеќе се разбира од автомобилска опрема да ми објасни накратко како функционира ASR системот, кои се неговите предности, карактеристики итн...
Откако VW го купи Сеат сакаше набрзина да направи количе кое ќе го исполни пазарот помеѓу Голф и Поло наменета за поефтиниот тогаш настанат европски пазар (Шпанија и околината таман влезени во ЕУ). Бидејќи не успеале на време да ги консолидираат силите и да ја направат колава како што треба и неквалитетот на првите модели, VW лансираат серија на Ибици наречени Порше систем кои имале италијански дизајн на каросерија и мотори од "Порше". Првите верзии до кај 93-94 биле многу неквалитетни за подоцна Сеат да застане рамо до рамо по квалитет со VW (денес можеби и поквалитетен од VW, којзнае?).
Не сум за колава него ме занимаше за порше системот ... значи цел мотор е од порше ? боксер да не е ?Откако VW го купи Сеат сакаше набрзина да направи количе кое ќе го исполни пазарот помеѓу Голф и Поло наменета за поефтиниот тогаш настанат европски пазар (Шпанија и околината таман влезени во ЕУ). Бидејќи не успеале на време да ги консолидираат силите и да ја направат колава како што треба и неквалитетот на првите модели, VW лансираат серија на Ибици наречени Порше систем кои имале италијански дизајн на каросерија и мотори од "Порше". Првите верзии до кај 93-94 биле многу неквалитетни за подоцна Сеат да застане рамо до рамо по квалитет со VW (денес можеби и поквалитетен од VW, којзнае?).
Ако си заинтересиран за колава...Јас не би ти ја препорачал. Не поготово од 1992.
Синхрото? Штом е скоро менуван, можеби некој од држачите не е добро стегнат па моторот при големо забрзување се помрднува па петтата не ја фаќа?на голф 3 караван ме заебава мењачот, не влегува во 5та. скоро е сменет со половен. сите брзини ги мења одлично, само 5та не фаќа. понекогаш ја погодувам после неколку обиди и мавање во трета
шо може да му е? и колку од прилика би чинела поправката?