Плински уреди

Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
На која бензиска има најсаглам плин,за да не ми штракаат вентилите кога додавам повеќе гас..и во железара го зезнаа во последниве тури...на бензин си работи ОК.
според ова што го кажуваш, ти имаш плин на плочка... а да си отидеш до плимонт или негде кај некој ПО САГЛАМ ПЛИНАР да ти го штелне плинот? може ли? чим ти штракаат вентили на плин, тоа значи дека моторот добива сиромашна смеса. и кај плинот на плочка не држи муабетот дека си го штеловал сега брзо... чим се појавува такво некое срање, треба да се прештелова... таков е на плочка плинот... ЌОРАВ СЕНЗОР НЕМА и неможе да има автоматско штеловање на притисоци и протоци, како кај секвентот, т.е. плин со дизни-инјектори...

и види финтава, наеднаш и лук оил и железара (кај што си точел) го расипале плинот... според мене ништо не расипале, затоа што сега више (последен период) имаат стандарди кои се обврзани да ги почитуваат... ако не ги почитуваат ГАДНИ ПЕНАЛИ СЕ ПЛАЌААТ, така да не го расипале плинот туку ти си имаш некоја мака на колата... за пример еве може и на секвент плин да штракаат вентили на плин, ако му се мрднало палењето од икс причини на раније....
 
Член од
31 јануари 2007
Мислења
23
Поени од реакции
0
според ова што го кажуваш, ти имаш плин на плочка... а да си отидеш до плимонт или негде кај некој ПО САГЛАМ ПЛИНАР да ти го штелне плинот? може ли? чим ти штракаат вентили на плин, тоа значи дека моторот добива сиромашна смеса. и кај плинот на плочка не држи муабетот дека си го штеловал сега брзо... чим се појавува такво некое срање, треба да се прештелова... таков е на плочка плинот... ЌОРАВ СЕНЗОР НЕМА и неможе да има автоматско штеловање на притисоци и протоци, како кај секвентот, т.е. плин со дизни-инјектори...

и види финтава, наеднаш и лук оил и железара (кај што си точел) го расипале плинот... според мене ништо не расипале, затоа што сега више (последен период) имаат стандарди кои се обврзани да ги почитуваат... ако не ги почитуваат ГАДНИ ПЕНАЛИ СЕ ПЛАЌААТ, така да не го расипале плинот туку ти си имаш некоја мака на колата... за пример еве може и на секвент плин да штракаат вентили на плин, ако му се мрднало палењето од икс причини на раније....
Не е наеднаш расипан плинот на лукоил(долго време полнев...туку во последно време) исто и на железара(во последните две-три полнења)...на некое ставање плин штракаат, а некои не...ако е раштелуван системот, ќе штрака на секое полнење...а јас ги менувам бензиските,.(на макпетрол поретко се случува),и прашувам дали и други го приметуваат тоа (осиромашениот плин)...
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
на плочка ли ти е плинот или на инјектори-дизни?
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
После 1000км :) поминати со плинот, дефинитивно Макпетрол имаат најдобар плин. Лукоил е срање!
 
P

Princ

Гостин
Ќе те послушам, затоашто и јас денес на мојата Астра ставив плински уред во Плимонт :icon_lol:
Потрошувачка уште не знам (уште ја возам на плинот што го оставаат во резервоар) ама презадоволен сум од односот на вработените, услужноста и однесувањето на возилото кога се вози на плин. Ми поставија некој АЦЕ уред (така го нарекуваа) бидејќи тој најдобро работел на моторот од Астрата. Забележав ситна загуба во моќ (пример, на враќање по обиколницата ја нагазив до крај - 155 km/h иако на бензин ја имам возено 160 без проблем и уште можеше ама стравот лозја чува). Незначително во секој случај, доколку заштедата е како рекламираната. А околу тоа, во следна прилика :)

Патем, чисто како куриозитет, колата не ја исправ некое време бидејќи во Петок ми закажаа за Вторник (денес) да ја однесам да го монтираат уредот. Си мислев ќе ја исперам кога ќе ја вратам од Плимонт. Дечките апсолутно ништо не извалкале, возачкото седиште, воланот, менувачот... се беше заштитено. Може вашите искуства се поинакви во тоа поле, ама за мене ова беше првпат во сервис да ја однесам колата и да не ми ја извалкаат. Браво момци.

ЕДИТ: Мамата, јас ставив плински уред и одма денес плинот е покачен за 1 денар, односно 43 денари/л а беше 42 до вчера.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Ќе те послушам, затоашто и јас денес на мојата Астра ставив плински уред во Плимонт :icon_lol:
Потрошувачка уште не знам (уште ја возам на плинот што го оставаат во резервоар) ама презадоволен сум од односот на вработените, услужноста и однесувањето на возилото кога се вози на плин. Ми поставија некој АЦЕ уред (така го нарекуваа) бидејќи тој најдобро работел на моторот од Астрата. Забележав ситна загуба во моќ (пример, на враќање по обиколницата ја нагазив до крај - 155 km/h иако на бензин ја имам возено 160 без проблем и уште можеше ама стравот лозја чува). Незначително во секој случај, доколку заштедата е како рекламираната. А околу тоа, во следна прилика :)

Патем, чисто како куриозитет, колата не ја исправ некое време бидејќи во Петок ми закажаа за Вторник (денес) да ја однесам да го монтираат уредот. Си мислев ќе ја исперам кога ќе ја вратам од Плимонт. Дечките апсолутно ништо не извалкале, возачкото седиште, воланот, менувачот... се беше заштитено. Може вашите искуства се поинакви во тоа поле, ама за мене ова беше првпат во сервис да ја однесам колата и да не ми ја извалкаат. Браво момци.
Леее ме терате и ја да ставам плин :) + ценава на бензинов само расте ко квасец :P а од плимонт ми дадоа и интересна понуда и сеуште се мислам иако не поминувам многу км со колата
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
Не е наеднаш расипан плинот на лукоил(долго време полнев...туку во последно време) исто и на железара(во последните две-три полнења)...на некое ставање плин штракаат, а некои не...ако е раштелуван системот, ќе штрака на секое полнење...а јас ги менувам бензиските,.(на макпетрол поретко се случува),и прашувам дали и други го приметуваат тоа (осиромашениот плин)...
јас ке морам да ти се извинам, ама до пола. значи после овој муабет, направив тест. ставив плин од железара и стварно плинот е лајно невидено. над 4.000 обртаи самиот секвент проценува дека издувните гасови се слаби и префрла на бензин. ја потрошив цела боца за 2 дена и турив од лукоил. колата пее. значи на лук оил е добар плинот. сепак ти препорачувам една штелка. на југо 55 со карбуратор, е на плочка. ти треба една мала штелка да се направи... и ке се оправи тоа со штракањето...
 
P

Princ

Гостин
Дали е нормално моторот да "чука" кога се вози на плин? Има еден звук што доаѓа од моторот, цака-цака-цака (поредок е на помала гас, се почест станува како што додаваш гас) кој го нема кога префрлам на бензин. Поискусни, плимонт? Можеби не е ништо страшно, звукот е прилично низок но сакам да го слушам моторот повремено и пред малку го забележав ова.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Дали е нормално моторот да "чука" кога се вози на плин? Има еден звук што доаѓа од моторот, цака-цака-цака (поредок е на помала гас, се почест станува како што додаваш гас) кој го нема кога префрлам на бензин. Поискусни, плимонт? Можеби не е ништо страшно, звукот е прилично низок но сакам да го слушам моторот повремено и пред малку го забележав ова.
Ако е секвентен уред односно уред со дизни најнормално е ги слушаш дизните како се отвораат и затвораат тоа е тој звук :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
а ако е на плочка тогаш треба да се штелне т.е. појача малку дотокот на плин, бидејки ги слушаш уствари вентилите на моторот... значи имаш сиромашна смеша... реков ако е плин на плочка т.е. на карбуратор...
 
P

Princ

Гостин
Не, фул инџекшн е возилото (колку што се разбирам во возила... знам само дека немам карбуратор) така да објаснувањето на nikola_bb ми има повеќе смисла :)
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Знам. За жал.
Атест на плински уред немам вадено, но морав на атест еднаш заради една модификација во едно возило.Изворна верзија на возилото беше со бензински мотор, постоеше варијанта дизел во производство и јас ставив ист таков дизел мотор. Од станица за тахнички преглед ме пратија на атест а тие на Машински Факултет ме сотраа. Токму како што тврди нео-гео, за шрафчиња ме малтретираа, биле предолги морало да се кратат, па носачите не биле правилно наместени (а беа исти како кај оригиналната дизел варијанта). Најпосле најдов од еден пријател исто такво возило во дизел изведба и им го паркирав покрај моето. Ми пукна филмот и ги натерав да споредат пред мене! Ми идеше да ги убијам на место за подјебавање у здрав мозок. Почнаа дури да се фаќаат за тоа дека стаклата не биле од каталошки деклариран производител.:lud: -А јас отидов заради моторот, не заради каросериски модификации. Ама немаа каде веќе, видоа дека ми кипе и немаат аргументи повеќе и мораа да ги подпишат документите.:pishtoldz
ЗА ЏАБЕ ТИ ЗЕМАЛЕ ПАРИ И ЗАТОА ТЕ МАЛТРЕТИРАЛЕ АТЕСТОТ ВАЖИ САМО АКО МЕНУВАШ МОТОР ОД БЕНЗИН ДИЗЕЛ И ОБРАТНО
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
па токму тоа и правел бе друже. прочитај уште еднаш дека на кола со бензински мотор, турил дизел мотор и зато аправел атест
 

Kajgana Shop

На врв Bottom