- Член од
- 31 јануари 2007
- Мислења
- 23
- Поени од реакции
- 0
порано ставав таму,ама го расипаа...Лукоил според мое искуство.
порано ставав таму,ама го расипаа...Лукоил според мое искуство.
според ова што го кажуваш, ти имаш плин на плочка... а да си отидеш до плимонт или негде кај некој ПО САГЛАМ ПЛИНАР да ти го штелне плинот? може ли? чим ти штракаат вентили на плин, тоа значи дека моторот добива сиромашна смеса. и кај плинот на плочка не држи муабетот дека си го штеловал сега брзо... чим се појавува такво некое срање, треба да се прештелова... таков е на плочка плинот... ЌОРАВ СЕНЗОР НЕМА и неможе да има автоматско штеловање на притисоци и протоци, како кај секвентот, т.е. плин со дизни-инјектори...На која бензиска има најсаглам плин,за да не ми штракаат вентилите кога додавам повеќе гас..и во железара го зезнаа во последниве тури...на бензин си работи ОК.
Не е наеднаш расипан плинот на лукоил(долго време полнев...туку во последно време) исто и на железара(во последните две-три полнења)...на некое ставање плин штракаат, а некои не...ако е раштелуван системот, ќе штрака на секое полнење...а јас ги менувам бензиските,.(на макпетрол поретко се случува),и прашувам дали и други го приметуваат тоа (осиромашениот плин)...според ова што го кажуваш, ти имаш плин на плочка... а да си отидеш до плимонт или негде кај некој ПО САГЛАМ ПЛИНАР да ти го штелне плинот? може ли? чим ти штракаат вентили на плин, тоа значи дека моторот добива сиромашна смеса. и кај плинот на плочка не држи муабетот дека си го штеловал сега брзо... чим се појавува такво некое срање, треба да се прештелова... таков е на плочка плинот... ЌОРАВ СЕНЗОР НЕМА и неможе да има автоматско штеловање на притисоци и протоци, како кај секвентот, т.е. плин со дизни-инјектори...
и види финтава, наеднаш и лук оил и железара (кај што си точел) го расипале плинот... според мене ништо не расипале, затоа што сега више (последен период) имаат стандарди кои се обврзани да ги почитуваат... ако не ги почитуваат ГАДНИ ПЕНАЛИ СЕ ПЛАЌААТ, така да не го расипале плинот туку ти си имаш некоја мака на колата... за пример еве може и на секвент плин да штракаат вентили на плин, ако му се мрднало палењето од икс причини на раније....
југо 55,карбуратор...последно полнење на МП пумпа...и нормално си работи...на плочка ли ти е плинот или на инјектори-дизни?
Леее ме терате и ја да ставам плин + ценава на бензинов само расте ко квасец а од плимонт ми дадоа и интересна понуда и сеуште се мислам иако не поминувам многу км со колатаЌе те послушам, затоашто и јас денес на мојата Астра ставив плински уред во Плимонт
Потрошувачка уште не знам (уште ја возам на плинот што го оставаат во резервоар) ама презадоволен сум од односот на вработените, услужноста и однесувањето на возилото кога се вози на плин. Ми поставија некој АЦЕ уред (така го нарекуваа) бидејќи тој најдобро работел на моторот од Астрата. Забележав ситна загуба во моќ (пример, на враќање по обиколницата ја нагазив до крај - 155 km/h иако на бензин ја имам возено 160 без проблем и уште можеше ама стравот лозја чува). Незначително во секој случај, доколку заштедата е како рекламираната. А околу тоа, во следна прилика
Патем, чисто како куриозитет, колата не ја исправ некое време бидејќи во Петок ми закажаа за Вторник (денес) да ја однесам да го монтираат уредот. Си мислев ќе ја исперам кога ќе ја вратам од Плимонт. Дечките апсолутно ништо не извалкале, возачкото седиште, воланот, менувачот... се беше заштитено. Може вашите искуства се поинакви во тоа поле, ама за мене ова беше првпат во сервис да ја однесам колата и да не ми ја извалкаат. Браво момци.
јас ке морам да ти се извинам, ама до пола. значи после овој муабет, направив тест. ставив плин од железара и стварно плинот е лајно невидено. над 4.000 обртаи самиот секвент проценува дека издувните гасови се слаби и префрла на бензин. ја потрошив цела боца за 2 дена и турив од лукоил. колата пее. значи на лук оил е добар плинот. сепак ти препорачувам една штелка. на југо 55 со карбуратор, е на плочка. ти треба една мала штелка да се направи... и ке се оправи тоа со штракањето...Не е наеднаш расипан плинот на лукоил(долго време полнев...туку во последно време) исто и на железара(во последните две-три полнења)...на некое ставање плин штракаат, а некои не...ако е раштелуван системот, ќе штрака на секое полнење...а јас ги менувам бензиските,.(на макпетрол поретко се случува),и прашувам дали и други го приметуваат тоа (осиромашениот плин)...
Ако е секвентен уред односно уред со дизни најнормално е ги слушаш дизните како се отвораат и затвораат тоа е тој звукДали е нормално моторот да "чука" кога се вози на плин? Има еден звук што доаѓа од моторот, цака-цака-цака (поредок е на помала гас, се почест станува како што додаваш гас) кој го нема кога префрлам на бензин. Поискусни, плимонт? Можеби не е ништо страшно, звукот е прилично низок но сакам да го слушам моторот повремено и пред малку го забележав ова.
ЗА ЏАБЕ ТИ ЗЕМАЛЕ ПАРИ И ЗАТОА ТЕ МАЛТРЕТИРАЛЕ АТЕСТОТ ВАЖИ САМО АКО МЕНУВАШ МОТОР ОД БЕНЗИН ДИЗЕЛ И ОБРАТНОЗнам. За жал.
Атест на плински уред немам вадено, но морав на атест еднаш заради една модификација во едно возило.Изворна верзија на возилото беше со бензински мотор, постоеше варијанта дизел во производство и јас ставив ист таков дизел мотор. Од станица за тахнички преглед ме пратија на атест а тие на Машински Факултет ме сотраа. Токму како што тврди нео-гео, за шрафчиња ме малтретираа, биле предолги морало да се кратат, па носачите не биле правилно наместени (а беа исти како кај оригиналната дизел варијанта). Најпосле најдов од еден пријател исто такво возило во дизел изведба и им го паркирав покрај моето. Ми пукна филмот и ги натерав да споредат пред мене! Ми идеше да ги убијам на место за подјебавање у здрав мозок. Почнаа дури да се фаќаат за тоа дека стаклата не биле од каталошки деклариран производител.:lud: -А јас отидов заради моторот, не заради каросериски модификации. Ама немаа каде веќе, видоа дека ми кипе и немаат аргументи повеќе и мораа да ги подпишат документите.:pishtoldz