Ме радува дека ни успеа подршката |Volkswagen|, кога ќе поминам накај Менде, еве во најава, за мене, ќе почастиш едно битолско гравче.И официјално сум плинаш
Колата работи дури подобро на плин. Сега ќе видам како оди потрошњата ама во основа другото се е ОК.
Со новиот систем од Landi со дизни, нема речиси никаква разлика во перформансите. Влечи исто како што влечеше на бензин, бучавата дури е намалена (нормално) и да не ја почудам, се е во најдобар ред
ОГРОМЕН поздрав до plimont за поддршката. Реков има частење од мене
Слободно, дојди, на куп сме, евентуално, незнам, петок и сабота кој ќе остане. Најдобро помини утре или задутре, ќе те чекам, да завршиме работа.Екипо се собравте?Дај да направиме некако да смениме мембрани на плинот затоа што на 17ти одам за Србија со колата па во случај да имам некој проблем да можам да реагирам на време
Вградувањето на плински уред во опел корса б е иста цена како кај ибицата (570). Твојата корса е со три цилиндарски мотор, така да еден инјектор ќе остане надвор од употреба, иако ќе биде вграден во моторниот дел, и понатаму ќе се искористи доколку откаже некој од инјекторите. (се разбира кога ќе истече гаранцијата која е две години). ПоздравДа не има поефтинување во цената за корса б, 1.0 12в ? дека гледам за ибицата е 570
Наша препорака е на Reanault Clio 1.2 од 2000 година да се вгради Ланди Макс уредот со кружна боца која се поставува на место на резервно тркало. Цената за инсталирање на овој плински уред изнесува 570 евра, гарантниот рок е 24 месеци. Возилото ќе ги задржи возните својства кои ги има на бензиски погон, потрошувачката ќе биде до 10% повисока од таа на бензин. Време на инсталирање е еден ден.До Плимонт:
Колку би било инсталирање на плински уред на Reanault Clio 1.2 2000god.??
Цената за вградување на плински уред во Октавија 1.4 изнесува 540 евра, со доплата од 30 евра за торусна плинска боца која се поставува на место на резервно тркало.до плимонт
колку е инсталирање на плин на шкода октавиа 1,4 2008 г,
и уште нешто имам кола со вграден плин кај вас, купена половно на лизинг но ги немам документите за а тест како мозе да извадам атест
За ЕФИ моторите на Југо и Југо Флорида наша препорака е да се вгради стандарден електронски уред за мулти-поинт инџексион тип на мотор, кој е со цена од 445 евра. Уредот е производ на Ланди Рензо. Изборот на цилиндрични плински боци е помеѓу 27, 35, 40, 50 и 60 литарска боца..за на југо флорида со ефи мотор.. кој плин и колку пари? дискутираме за обична боца, затоа што резервната гума му е во мотор... не би се играл со ставање плин таму?
да нагласам дека, флоридата има и хидрогенска келија...
Лукоил според мое искуство.На која бензиска има најсаглам плин,за да не ми штракаат вентилите кога додавам повеќе гас..и во железара го зезнаа во последниве тури...на бензин си работи ОК.
Вградување на плински уред во Фиат Брава 1.6 16в чини 540 евра за систем со цилиндрична плинска боца, и 570 евра за систем со кружна боца која се поставува на место на резервно тркало. Цената за атестирање на возило со плински уред е околу 3500 денариДо Плимонт.
Ме интересира колку кошта да се вгради плински уред на Fiat Brava (1996) 1.6 16V.
И колкави се трошоците за а-тест?
Поздрав