Плински уреди

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од Струмикс, 20 мај 2006.

  1. Струмикс

    Струмикс Еден...не го знаеш!

    Член од:
    9 декември 2005
    Мислења:
    13.793
    Допаѓања:
    3.299
    Дискутиравме со Мандрак денес на месинџер за автомобили. Спомнавме и плински уреди. Еве нешто на таа тема:

    Многу народ има предрасуди кон нив. Мислат дека возат бомба во колата. Ако е атестиран уредот и вграден од стручни лица воопшто не е опасен. Имав ситуација во моето цивилно војникување како пожарникар да одиме на сообраќајка во која плинскиот уред беше летнат едно 10 м од колата, и не и беше ништо на боцата. Опасни се уреди во стилот „направи сам„. Е тогаш е бомба.

    Кои се предностите на плинот? Еколошки е најприфатлив. Најмалку загадува. Цената на плинот е најефтина од сите расположиви горива, иако моторот на плин троши повеке литри плин отколку што троши бензин. Постарите уреди ги намалуваа перформансите драстично. Кај новите тоа не е случај. Се е исто, само што е на плин. Субару во моделот Импреза понудува и верзија на бензин и плин. Моторот сака да работи на плин. Неговиот век се продолжува, затоа што е почист. Не се ствара гареж.

    Мана може да биде цената, која не е исплатлива ако не возите многу во текот на една година. Тогаш, останете на бензин.

    Јас лично, не сум поборник, но не сум ни противник на плинот во автомобилите, но фактите се на негова страна. Повелете со ваши коментари.
     
    На slimce и Acid им се допаѓа ова.
  2. neo-geo

    neo-geo The Empire Strikes First!

    Член од:
    17 август 2005
    Мислења:
    533
    Допаѓања:
    1
    Дефинитивно сум за плинот, можеби губиш некои работи како простор и моќ на автомобилот меѓутоа сепак финансискиот дел е секако најбитен, барем кај нас.
    На колата на татко ми (вектра 95) ставивме плин од поновите типови, со компјутерско штелување и што ти ја знам, резултатите се зачудувачки, колава не изгуби многу на снага, забрзувањето е малку побавно инаку макс брзина и однесување на колата над 2500-3000 обртаи воопшто не се промени. Цената на километар со фини штелувања ја доведовме до некои 2,5 денари/km. :)
     
  3. Jakov

    Jakov Тато

    Член од:
    24 јули 2005
    Мислења:
    2.359
    Допаѓања:
    56
    A kako stojat cenite na plinski uredi?
     
  4. BoRg

    BoRg Resistance is futile you will be assimilated

    Член од:
    8 декември 2005
    Мислења:
    486
    Допаѓања:
    2
    ПРОИЗВОДИ

    [FONT=Arial,Helvetica]7571186 - [/FONT][FONT=Arial,Helvetica]URED ZA TNG VO VOZILO A-05 [/FONT]</B>[FONT=Arial,Helvetica][/FONT][FONT=Arial,Helvetica][/FONT][FONT=Arial,Helvetica]Производител Mak Petrol[/FONT][FONT=Arial,Helvetica][/FONT][FONT=Arial,Helvetica][/FONT][FONT=Arial,Helvetica][/FONT][FONT=Arial,Helvetica]Цена на мало (ден.) [/FONT][FONT=Arial,Helvetica][FONT=Arial,Helvetica]21.500,00[/FONT] [/FONT]Контакт : Tel: +389 2 112 144 Fax: +389 2 111 525
     
  5. Mandrak

    Mandrak

    Член од:
    24 ноември 2005
    Мислења:
    3.230
    Допаѓања:
    389
    Производител „Макпетрол”? 350 евра...богами доста солено! Повеќе се исплати во „Унионгас” или кај кој било друг сервис за гасни уреди, барем италијансли уред ке ти стават, „Бедини” или „Ловато”.
    И не е воопшто издаток да се стави плински уред во возило, цената мнигу ја крева атестот. Незнам точно колку чини моментално атестот но сметам дека цената што се плаќа за овој документ е навистина неосновано висока. Да не забегувам во други теми и сфери, но неможам да издржам а да не кажам збор два за атестите на Машински Факултет во Скопје. Незнам дали некогаш некој од вас одел таму за да добие атест и како поминал, но моите искуства се максимално негативни. За тоа повеќе во некоја наредна тема или дискусија.
    На strumics еднаш му спомнав а и овде ќе повторам, да имав барем малку власт во свои раце во оваа држава, ќе стимулирав максимално возење на гас како погонско гориво. Најпрвин заради еколошкта компонента зашто кога LPG согорува нема суви материи во атмосферата, нема чад, а сите други штетни материи се на минимално ниво.
     
  6. neo-geo

    neo-geo The Empire Strikes First!

    Член од:
    17 август 2005
    Мислења:
    533
    Допаѓања:
    1
    Мандрак јас имам идено на атест, цената беше некаде 4500-5000 денари.
    Искуства? Ужас, не само што наоѓаат безвезни мани како штрафчево не требало вака да биде, туку и полуотворено ти кажуваат дека некогаш и треба да ги 'подмачкаш'.
    Незнам дали воопшто постои некоја друга овластена институција кај нас?
    За цената, на вектрата кога стававме плин не чинеше само уредот со инсталација околу 500 евра, со тоа што системи за инџекшн мотори се поскапи, производител, Landirenzo.
     
  7. Струмикс

    Струмикс Еден...не го знаеш!

    Член од:
    9 декември 2005
    Мислења:
    13.793
    Допаѓања:
    3.299
    Само машински факултет издава атест иначе.
    btw Сите технички промени на автомобилот мора да помината атест на машински за да се регистрира возилото(промена на мотор,вградување плин и сл.). Исто е и со хомологацијата на возилото при увоз.
     
  8. Mandrak

    Mandrak

    Член од:
    24 ноември 2005
    Мислења:
    3.230
    Допаѓања:
    389
    Знам. За жал.
    Атест на плински уред немам вадено, но морав на атест еднаш заради една модификација во едно возило.Изворна верзија на возилото беше со бензински мотор, постоеше варијанта дизел во производство и јас ставив ист таков дизел мотор. Од станица за тахнички преглед ме пратија на атест а тие на Машински Факултет ме сотраа. Токму како што тврди нео-гео, за шрафчиња ме малтретираа, биле предолги морало да се кратат, па носачите не биле правилно наместени (а беа исти како кај оригиналната дизел варијанта). Најпосле најдов од еден пријател исто такво возило во дизел изведба и им го паркирав покрај моето. Ми пукна филмот и ги натерав да споредат пред мене! Ми идеше да ги убијам на место за подјебавање у здрав мозок. Почнаа дури да се фаќаат за тоа дека стаклата не биле од каталошки деклариран производител.:lud: -А јас отидов заради моторот, не заради каросериски модификации. Ама немаа каде веќе, видоа дека ми кипе и немаат аргументи повеќе и мораа да ги подпишат документите.:pishtoldz
     
  9. Jakov

    Jakov Тато

    Член од:
    24 јули 2005
    Мислења:
    2.359
    Допаѓања:
    56
    и цените се.....
     
  10. neo-geo

    neo-geo The Empire Strikes First!

    Член од:
    17 август 2005
    Мислења:
    533
    Допаѓања:
    1
    Епа можеш да замислиш колкави се кога се преселија од старите амерички хангари во тоа новото зградиште :icon_lol:
     
  11. BoRg

    BoRg Resistance is futile you will be assimilated

    Член од:
    8 декември 2005
    Мислења:
    486
    Допаѓања:
    2
    Samo edna mala statistika i nekoj vazni informacii ...


    MethaneCH470-90%
    EthaneC2H60-20%
    PropaneC3H8
    ButaneC4H10
    Carbon DioxideCO20-8%
    OxygenO20-0.2%
    NitrogenN20-5%
    Hydrogen sulphideH2S0-5%
    Rare gasesA, He, Ne, Xetrace

    Fossil Fuel Emission Levels
    - Pounds per Billion Btu of Energy InputPollutantNatural GasOilCoal
    Carbon Dioxide117,000164,000208,000
    Carbon Monoxide4033208
    Nitrogen Oxides92448457
    Sulfur Dioxide11,1222,591
    Particulates7842,744
    Mercury0.0000.0070.016
     
  12. Manga

    Manga

    Член од:
    21 април 2006
    Мислења:
    6.860
    Допаѓања:
    2.003
    za plinskite uredi vo kola nemajte gajle .. posto sve e strucno ispitano ... primer imam od eden drugar so mi kaza deka na nekoj covek od kumanovo mu ze zapalila kolata ..normalno izbegal i ja ostavil da dogori ..celata kola izgorela benzinot izgorel no bocata so plin ostanala necepnata od toplinata ..koj se razbira u boci ke vi kaze deka ima temperatura od -50 stepeni i dosta debel sloj koj tesko se probiva ...znaci ne treba da mislime deka ako imame vgradeno plin vo kola kolata da ja smetame kako "mrtovecki kovceg"
     
    На Marvin му/ѝ се допаѓа ова.
  13. BushMan

    BushMan Гостин


    И тато има во колата, ама плинскиот уред а атестиран, и е од ЛОВАТО.
     
  14. BoRg

    BoRg Resistance is futile you will be assimilated

    Член од:
    8 декември 2005
    Мислења:
    486
    Допаѓања:
    2
    plinskite boci se napraveni od nekolku dobro izbrani metalni komponenti koj se presirani za da mozat da izdrzat pritisok od 150 Bar (normalno za patnicki vozila) edinstven nacin da dojde do eksplozija e ako ja produpcite samata boca, no i toa ako se sluci nema da dojde do klasicna eksplozija tuku pri samo produpcuvanje gasot protekuva pod golem pritisok i retka e situacijata do koja moze da dojde do samozapaluvanje plus komponentite od koj e napravena samata boca imaat tocka na topenje od 1000 do 2000 c stepeni sto retko moze da se razvie taa temperatura
     
  15. neo-geo

    neo-geo The Empire Strikes First!

    Член од:
    17 август 2005
    Мислења:
    533
    Допаѓања:
    1
    Само еднаш имам чуено за несреќа поврзана со плински уред. Пред 2-3 години се запали едно такси, Рено 19 мислам дека беше, на партизанска карши симпо, и тоа заради лоша електрична инсталација на плинскиот уред. "Мајсторот" толку внимавал.
    Секогаш треба да се пази каде т.е. кај кого се става плинскиот уред, јас со 128цата се заебав гадно кај еден кретен, па после преправав по други мајстори.
     

Сподели преку: