GOLF 4 TDI

  • Креатор на темата Креатор на темата gice
  • Време на започнување Време на започнување
me interesira dokolku nekoj ima soznanie da mi odgovori; imam golf 4 tdi 97 god nema klima , dali e mozno da se ugradi klima i dokolku e mozno kolku bi cinelo ,, odnapred vi se zablagodaruvam pozz ,, moze da me izvestite i preku emaill; jovanbogdanoski@gmail.com


Може ама скапо е,сигурно е над 300-400 евра.Имаше пред Скопје незнам како се вика тоа место,од Велес кога идеш одма од десна страна има коли се продаваат и пишува монтажа на клими за сите возила.До Волксваген дилерот на коли,таму некаде е,и перална за автобуси и коли има ми се чини.Тетин ми на астра сакаше да става,од постарите виде дека е скапо многу и се откажа.
 
Имам Golf 4 TDI 66KW,од 99` со над 270.000 пројдено, можам да кажам дека автомобилот е стока го возам секаде и воопшто не го жалам, једино ме заебава нешто клима нешто не е во ред треба тоа да се поправи, но сега во зима тоа неми е приоритет и имам сменето еден акумулатор и редовно на 5000-6000 менувам масло друго ништо не чепкам, а го возам редовно и јас и таткоми и неможам да се пожалам од него.
--- надополнето: 10 јануари 2014 во 18:49 ---
И да кажам, дека му рачунав на отворено ми троши 5, додека градска најверојатно 6, за наши услови е прва лига.
 
Купив неодамна 4 -ка, 2000 -та,ТДИ со 81 КВ, со мануел клима, четири врати, му пишуваат 194000 км, со бугарски таблици со платена царина, го купив за 2500 евра, што мислење имате, бива за цената?
 
Kaj mene zabrzuvajneto e malce sporo. Vo bilo koja 1, 2, 3, 4 brzina preimer ja pretisnuvam pedalata do kraj i posle nekoe vreme si doaga zabrrzuvajnjeto posebno koga e vo 1 i 2 mislam deka treba da e startno a mnogu esporo. Neznam dali e taka i kaj drugite golfovi ili ima nekoj problem.. se raboti za Golf 4 -1.9...110 konji ve molam za mislenje posto jas bas ne se razbiram vo tie raboti. A pred nekoj den vozev laguna so isti kubici a 90 konji ima mnogu razlika mislam dekja ima nekoj problem :)
 
Kaj mene zabrzuvajneto e malce sporo. Vo bilo koja 1, 2, 3, 4 brzina preimer ja pretisnuvam pedalata do kraj i posle nekoe vreme si doaga zabrrzuvajnjeto posebno koga e vo 1 i 2 mislam deka treba da e startno a mnogu esporo. Neznam dali e taka i kaj drugite golfovi ili ima nekoj problem.. se raboti za Golf 4 -1.9...110 konji ve molam za mislenje posto jas bas ne se razbiram vo tie raboti. A pred nekoj den vozev laguna so isti kubici a 90 konji ima mnogu razlika mislam dekja ima nekoj problem :)
I na mene pasatot cat pat zaebava. Ne vlece. Se slucuva na 110 da secne, jas ja gazam a strelkata nazad na 90 se vraka. Mi kazaa trebalo turbina da se cisti, na kraj moze I nekoj senzor da izleze oti e defek.
 
Neznam mozebi ima nesto sto ja gusi a i minatoto leto mi izleze sansa edvaj do 180 ja kaciv a mislam deka bi trebalo barem 200
A toa kosta mnogu ili ne e opasno cistenjevo
 
Кај голф 4 (1.9 ТДИ), што е подобро и поекономично: мотор од 90кс или од 110кс?
 
I na mene pasatot cat pat zaebava. Ne vlece. Se slucuva na 110 da secne, jas ja gazam a strelkata nazad na 90 se vraka. Mi kazaa trebalo turbina da se cisti, na kraj moze I nekoj senzor da izleze oti e defek.
samo cistejne turbinata nisto drugo[DOUBLEPOST=1419091935][/DOUBLEPOST]nema klima na golf 4 tdi no zosto parnoto ne saka da gree , smeneti se filterite sto li moze da zeza ima li nekoj so mislejne pozzz[DOUBLEPOST=1419092193][/DOUBLEPOST]Se raboti za golf 4 tdi nema klima .. no i parnoto greejne ne raboti dobro na normalna 90 stepeni .. smeniv filteri i nesaka da gree parnoto sto li moze da bide .ima li nekoj mislejne pozz
 
Последно уредено:
samo cistejne turbinata nisto drugo[DOUBLEPOST=1419091935][/DOUBLEPOST]nema klima na golf 4 tdi no zosto parnoto ne saka da gree , smeneti se filterite sto li moze da zeza ima li nekoj so mislejne pozzz[DOUBLEPOST=1419092193][/DOUBLEPOST]Se raboti za golf 4 tdi nema klima .. no i parnoto greejne ne raboti dobro na normalna 90 stepeni .. smeniv filteri i nesaka da gree parnoto sto li moze da bide .ima li nekoj mislejne pozz

Mehanicarot mi kaza na toj motor od 90 kojna ne se cistela turbinata.
 
Кај голф 4 (1.9 ТДИ), што е подобро и поекономично: мотор од 90кс или од 110кс?
110 konja ako e sreden ko so treba trosi pomalku,razlikata e max pola litar na 100km, ama 90ks e mnogu poizdrzliv i nema problemi so turboto.[DOUBLEPOST=1419184561][/DOUBLEPOST]
Mehanicarot mi kaza na toj motor od 90 kojna ne se cistela turbinata.
Tacno, nema variabilni lopatici i nema pecurka za regulacija.
 
110 konja ako e sreden ko so treba trosi pomalku,razlikata e max pola litar na 100km, ama 90ks e mnogu poizdrzliv i nema problemi so turboto.[DOUBLEPOST=1419184561][/DOUBLEPOST]
Tacno, nema variabilni lopatici i nema pecurka za regulacija.

Кај 110 кс што е проблемот со турбото и колку чини да се поправи или да се купи ново? И ако може подетелни информации за 90 кс и 110 кс ( околу цената на делови, за одржување, колку чини да направиш еден генерален сервис итн. )
 
Може сум офтопик ама да си прашам: Што мислите за 1,4 тди моторот на Поло? Дали е добар, дали влече ок за во угорници? Ја сум возач почетник па сакам такво да купам на старо.
 
Ме интересират конкретно за голф 4, дали имат голема разлика од клима до климатроник.. Или разликата е во то шо климатроникот изгелдат помодерно и поестецки? Знам дека на него мојш да местиш температура но кога ќе го запалиш голфот и на едното и на другото ќе треба да чекаш да загрејт колата за да дуват топло на зима така? Во план сум да земам 4ка, и баш му се пулам сегде наглесвет не е клима него климатроник и посебна слика од него ко кузнит шо да е а мислам дека не е :).

Од после ја видов темава па ајде и овде да прашам..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom