Колку го проширивте муабетот тоа чудно едно.
Сите се согласуваме со еден факт.
VW марка е прецената кај нас, а да не зборувам за Mercedes.
И едните и другите се расипуваат. Можам да избројам (особено за VW) по десет маани секој модел што го има, маани кои можат да бидат скапи, а и често се случуваат.
ЕДИНСТВЕН издржлив модел на VW се Бубите, не поради којзнае што скапа технологија, но и Бубата како Буба има маани, ама никој не забележува на тоа оти сите викаат „Добро де од на Хитлер времето е, нормално да не е совршена“, ама во споредба со некои понови коли од тоа време, ите како е подобра.
Голф 1 и фамозната 2-ка имаат катастрофални решенија со атмосферската вода. Малку да пукни пластиката под хауба, директно влегува водата во кабината внатре. Кај ЗАСТАВА имаат многу поелегантни решенија во овој поглед, па и во карбураторските решенија. Механиката на 101/128/Југо (концептуално) е светлосни години подобра од Голф 1 и 2, ама изведбата е друга, пред се мислам на изборот на материјали.
Голф 3 според кажувањата на сопствениците, имаат слабо подвозје (јабучици, ослонување и сл.)
Голф 4 моторот 1.4 до 1999 година цеди масло на високи обртаи (отворете воздушен филтер и ќе видите)
Голф 4 моторот 1.9TDI - 131КС имаат проблеми со дихтонзи за масло, проблеми со мењачи (особено автоматските).
Најдобра комбинација е 1.9TDI со 66KW - 90КС. За овој мотор кој сака нека кажува тука, НЕМА СМРТ, освен ако не заборавите да смените масло
друго, гарантирам дека нема смрт. Идеално балансиран мотор.
Голф 5 и Голф 6 уште се нови модели и немаат сеуште кажано маани.
Е сега, да се навратиме на темата дека постојат марки Skoda, Seat што ги возат истите мотори и губат на цена.
Е овде е муабетот „Абре Македонче!“.
Сите па и 90% од форумџиите и овие што ќе го читаат овој пост побрзо ќе седнат во Голф отколку во Октавија! Зошто? Заради продавањето имиџ „Голф возам јас“!
Де факто во многу решенија овие два произведувачи вклучително и Audi се надалеку подобри од VW.
Октавијата со 1.4 мотор НИКОГАШ ги немаше проблемите што ги има Голф 1.4! Моторот работи супер и на високи обртаи. Ако се сеќавам добро (не ме држете за збор) заради таа криза со тој мотор, дел од Голфовите од 1999-2000 возеа мотори склопувани во Шкода. А дека производството (стандардите) на Шкода беа изразито добри е фактот што пола Пасат што го гледате на улица е произведен во Чешка. Од багажник, врати, разни елементи итн. Ама браќата се чукаат во гради оти возат VW
Сеат, само по статистика се кажува дека се подобри од VW. Јас мислам дека сепак Шкода има најдобар компромис во се!
Сеат нуди дизајн, но со минлив карактер. Шкода е и дизајнерски и квалитативно најдобра од сите.
Да не испадни дека ги фалам само Шкода и тие си имаат мани.
Шкода Октавија прва генерација имаат проблем со петтата врата. Уште од салон се слуша чукање на секоја дупка. Покрај укажувањата на сите корисници на Шкода, Шкода излезе со став дека мора да има некое движење, што сепак ние го слушаме.
Отворете Ауто Билд каде што прават тестирања на 100,000км и читајте.
И на крај
За Ford, Fiat, можам да кажам дека се супер возилца, но проблемот со нив е варијација од модел до модел. Пример Ескортот и Мондеото (старите модели, како на Џиш) се имаат покажано во одредени услови катастрофални особено со заштитата од корозија, но имаме модели како Фиестата со супер заштита од корозија (онај заоблен модел Фиеста 3-ка).
Citoren, Peugeot, Renault како француски произведувачи, мааната им е што нудат високи цени за резервни делови.
Еве за пример вентил за Audi 100 (A6) 2.0 16V е 5 евра, за Renault Laguna 2.0 бензинец 25 евра
Peugeot 206 шал табла (цела електроника) 400 евра! (четиристотини евра!)
Peugeot 206 рачен 5 степен менувач за 1100 кубика 600 евра!
За споредба BMW 320 бензинец од 2010 година менувач е 800 евра!
Ова не се цени на памет. Слободно ѕврцнете во Маккар (BMW) и мислам Еуроимпекс ...
Сепак, фан сум на французите и италијанците, така што не плукам (толку) по нив
а и не би се жалел да бидам сопственик на такво возило