GOLF 4 TDI

  • Креатор на темата gice
  • Време на започнување
С

Спенсер

Гостин
На кој му одговара,му одговара... кој не,има други коли :)

Секој со свои сваќања и вкус...

Татко ми имаше Голф 3 1.9тди 105кс мислам... го шитна за добри пари,и зема голф 5 на ново... беше задоволен и готово... тоа е тоа... само каиш се скина еднаш знам:)

Значи и покрај интернет и слично,каде можеш да видиш сугестии од други,случки и др, некој си одбира голф... иако е поскап... тоа е тоа :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
710
ааа... фин фино... гледам дека модераторот ја забришал темата и ги избришал сите офф топици, ама по негов терк... а многу ме интересира, ако тие беа офф топици, зашто овој над мене е он топик т.е. не е избришан... а исто така и оние 2 пред него на другата страна... ептен се постовите врзани со темата а? или можда модераторот е врзан со членовите? мутна работа е ова... ми личи на вмроовско дело и начин на функционирање... демократија до бесвест...

не се жаам јас за избришаните текстови туку се жалам на СЕЛЕКТИВНОТО бришење на оф топици, по репер корисник т.е јузер или член...
ако ме разбравте воопшто што реков...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.680
Ne sum gej a za kloca slobodno mozes da si udris ;)))
Не се пронаоѓај во прашањето... не беше наменето за тебе.

Nemozam da ti objasnam kako toa nekoj pravel kilometri bez maslo isto kako sto nemozam da si objasnam edna slucka od porano, dzis kupi golf 1 ili 2 ne mi teknuva sto bese i se popali po nego kako dete na lizavce (ke go praese ke go pojacuvase stana meraklija na golfovi) da potsetam deka golfot izgledase kako da bil 50god pod zemja ama osekase ogromna ljubov kon nego ama ti go prodadoa :) i sea pak si protiv vozilata na golf, aj ti objasni mi go ova. Sea si za ford, utre moze i toa ke ti go prodadat, ti teknuva? :))) Golfot go zemav nekade na 110.000km, od moj prijatel i pred nekoe vreme mu merev kilometraza na menjac i si pokaza deka realni mu se kilometrite AMA ete stom ti vikas deka sum go zemal so 150.000km neka bide taka, ti se razbiras vo koli :P
Баш заради болдот и решив да се откажам... што има тука толку трагикомично? Секој си има некаков план.... Прашање е дали е исплатлив да го исполниш до крај. Што не го направиш тоа комбето Т1-цата што ти го пратив на темата?

Патем моментално спремам Мерцедес.... и никој не може да ми го продаде или да ми каже што да му правам додека САМ не одлучам за тоа. За разлика од тебе на кој што му го купиле голфот и можат да играат курташак со него... Па ако му прдни на куро и ќе го немаш утре.

Inaku kais nemam smeneto! Imam smeneto plocki ( ne me zaebavaj ne e ova ford pa da koci so gurtni :) ) imam smeneto bandasi, nemam smeneto nisto od prednica i sl, znaci plocki, ulje, filteri, nafta, voda u kazanceto za brisaci, mirivcinja mu stavam vnatre i toa ( moram sve da kazam gledam se fakas za sitnici)
О да велика машинерија... 150.000 км и 10 години со еден каиш. Нојс, вери нојс. Ај фил лајк а фиш. Да сум на твое место, не менувам ич каиш, не за друго, да видам дали 1.000.000 ќе помини.

ааа... фин фино... гледам дека модераторот ја забришал темата и ги избришал сите офф топици, ама по негов терк... а многу ме интересира, ако тие беа офф топици, зашто овој над мене е он топик т.е. не е избришан... а исто така и оние 2 пред него на другата страна... ептен се постовите врзани со темата а? или можда модераторот е врзан со членовите? мутна работа е ова... ми личи на вмроовско дело и начин на функционирање... демократија до бесвест...

не се жаам јас за избришаните текстови туку се жалам на СЕЛЕКТИВНОТО бришење на оф топици, по репер корисник т.е јузер или член...
ако ме разбравте воопшто што реков...
Не гледам бришани мислења во темава.... сигурен си дека си постнал нешто?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
710
да да... сигурен сум... и тоа токму за посочениот пост... а после мојот имаше уште неколку... сега ги нема... баш и не беше нешто со иссмејување туку напротив делумно се согласив со тој пост... ама нема везе... ита беше се офф топик, редно било да се среди...
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.884
sta bi mozelo da bide imam golf 4 tdi 110 ps ali na 130 km/h gusi nece da ide vise ... ve zamoluvam dokolku nekoj imal vakov problem da mi pise i /// my email jovanbogdanoski@gmail.com
- zaglaveni vario propelerite vo turbinata
- zaglaven(neispraven VNT mehanizam (pecurkata) sto gi regulira vario lopatkite.
- neispraven ventil za regulacija na pritisok na turbinata.
- puknata(ili zatnata) nekoja vakuumska cevka okolu turboto.

Edno od ovie raboti e 99%. Kompjuterot go buta vo rezerven program zaradi nekoja od ovie raboti i go isklucuva turboto na 3000 obrtai. Otkaci ja klemata preku nok sabajle pak zakaci ja,nekoe vreme ke vlece normalno dodeka povtorno ne go butne vo rezerven program.
Kaj nekoi tipovi na pasati i golfovi znae ova da go pravi i ako e rasipan senzorot za štopovi na papučata. Ima i takvi slučaevi.
 
Член од
3 јануари 2013
Мислења
33
Поени од реакции
4
valvoline.. vi blagodaram premnogu go nosev denes na kompjuter mi vika sistejne prvo turboto // sepak da vidam nekoja cevka da ne e zatnata prvo kako sto vikate nekoja cevka okolu turboto /// premnogu vi blagodaram pozzzz
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.884
Ako znaes angliski eve ti mnogu raboti se objasneti tuka. Vo amerika se prodavaa jeta tdi tie se so isti motori so golfot.
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a3b4/mk3-vw-passat-jetta-diy-index.htm
Eve ti konkretni objasnuvanja za nekoi raboti. Toa sto se desava na golfot se vika na angliski limp mode:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/limp-mode-TDI-fix.htm

Ima mnogu raboti za objasnuvanje,ako ne ti razbira glavceto najubavo majstor neka cepka. Prvo sto treba da se ugotovi e dali VNT aktuatorot ide slobodno gore dole. Na pecurkata otkaci ja taa cefkata sto ide gore,stavi nekoja druga i probaj so šmukanje da vleces vazduh,ako ide ubavo nagore nadole toa petleto-sipceto pod pecurkata ( na angliski e toa actuator rod) nagore nadole so turboto e se vo red,ne se zglaveni lopatkite i ne treba da se cisti.
Ako nejke da odi gore dole onda treba turboto da se otvara i da se ocisti.
Zatoa ne cinat 110 konjskite motori,na najmalku 50% od niv im se pojavuva ovaa maka kad tad so butanjeto vo rezerven program. Kaj 90 konjskite nema variabilni lopatki,turboto e obicno i epten mnogu retko dovaga do ovoj problem, kaj 90 konjskite ako ova go pravi ondak e 100% poeban VGT ventilot. Turboto nikogas ne treba da se cisti i nemaat VNT mehanizam.
EGRto moze da go blindiras so plocka,da ne frla gjubre vo usisnata grana. Moguce i on da pravi problem ama mnogu retko,ako ostane nonstop otvoren na maksimum,na pogolemi vrtezi treba da e zatvoren i da nema povratni gasovi.
 
Член од
10 февруари 2013
Мислења
26
Поени од реакции
0
имма голф 4 тди дали моши да му турам масло quartz 10 40?
 

_master

*Big Barsa Fan*
Член од
15 август 2007
Мислења
535
Поени од реакции
18
Drugar so garancija ti e zapisena usisna ili proveri gi crevcata za vakum.Istot problem go imav so audi a4 b5.

Edit.Slodobno stavaj mu total quatz samo vidi dali e za diesel koli
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.039
Поени од реакции
936
имма голф 4 тди дали моши да му турам масло quartz 10 40?

Па можеш,скоро секое масло со градација 10-40 можеш да му го ставиш,мада се препорачува Ликви Моли,Репсол за германските,али нема врска,битна е градацијата.Околу 1300-1400 денари е тоа масло 5 литра.
 
Член од
3 јануари 2013
Мислења
33
Поени од реакции
4
Bi bil dosta blagodaren na sekoe vase mislejne // mi istece hidraulicnoto ulje od volanot ,preku manzetnata onaja gumenata sto stoi do pumpata ednata e celosno skinata , dali e problemot do neja ili do hidraulicnata pumpa na volanot .dali treba da ima hidraulicno ulje vo ovie gumeni manzetni bidejci i vodrugata manzetna koga ce ja pritisnam se oseca deka ima hidraulicno ulje vo neja no otuka ne tece e zdrava ..odnapred vi se zablagodaruvam za sekoe vase mislejne ... ve molam ispratete vase mislejne na emaill' jovanbogdanoski@gmail.com
 
Член од
23 декември 2013
Мислења
1
Поени од реакции
0
Јас сум нов на форумов па случајно ја видов темава , јас можам да кажам дека имам преголемо искуство со голем дел од генерациите на голф и слободно можам да кажам дека навистина се работи за извонредни машини , да не бидам погрешно сватен сум имал и други модели на коли кои не се од VW ili poprecizno sum imal opel isto i BMW 316ka , ама џабе не се рекло голф си е голф и ке нагласам зашто тоа е така , значи вака сум имал голф 2 1,6 обичен дизел , голф 2 1,6 турбо дизел . голф 2 гти дополнително мофифициран 1,8 16 вентили со 135 кс , голф 3 1,9 тд и голф 4 1,9 тди со 101кс единствено од сиве голфови само 3ката сум ја возел најмалку а сто се однесува до другите модели сум имал долгодишно искуство и можам само позитивни работи да наведам 5 страни од темава , 2ката обичниот дизел бес турбо е многу економичен мотор со тој мотор мозиш буквално 1 милион километри да поминиш ко на шала единствена мана што ја има голфот 2ката е што зглобовите многу лесно пајгаат , односно не е до зглобот како елемент што се сипи проблемот е во заштитната гумица која многу лесно се кини од каде потоа навлегува нечистотија во зглобот и доаѓа до негово оштетување , 2ката со 1,6 турбо за разлика од обичниот дизел без турбо е побрз мотор ама има и поголема потрошувачка некаде со 0,5 до 1 л на 100 км инаку воглавно е истиот мотор , а 2ката со гти мотор навистина е ѕвер машина интересна работа што ми се случи со овај голф е то што го имав запнато на капакот од багашникот на приколица од камион гребаницата беше некде од 7 до 8 см должина и 1 см дебелина бојата беше буквално изгребана и се гледаше лимот кој имаше сребрена боја , па некаде околу година дена го возев на секакви временски погоди и непогоди а лимот не ни потемна а да не зборувам за јавување на корозија изгледаше како пред 1 ден да беше оштетен но сепак овај модел на голф не би му го препорачал на никого и покрај одличната кросерија моторот има енормна потрошувачка а и има доста проблеми со механичкиот инџекшен систем на гориво , 3ката како што кажав не ја возев долго време исто се работи за доста економична машина , како совет можи да наведам сите што го имаат овај модел на голф со овај мотор 1,9 тд со 74 кс да ја пунктираат ременицата од радилицата зошто фабричка мана му е да ја прошлајфова кајлата на ременицата и да направи доста голема штета инаку моторот е извонреден на -20 степени пали како бензинец единствена мана му е кајлата на ременицата од радилицата моментално ја имам 4ката која е многу економична машина на отворено троши 4,4 л на 100 км според борд компјутерот а градска вајга некаде 6 - 6,4 л на 100 км , а што се однесува од опел сум имал вектра а модел со 1,7 исузу мотор и модел б 1,6 16 вентели ама повејке опел никогаш нема да земам , лимот му е катастрофа многу неквалитетн а бензинецот троши како ненормален 9 литри на 100 км комбинирано .
 
Член од
3 јануари 2013
Мислења
33
Поени од реакции
4
me interesira dokolku nekoj ima soznanie da mi odgovori; imam golf 4 tdi 97 god nema klima , dali e mozno da se ugradi klima i dokolku e mozno kolku bi cinelo ,, odnapred vi se zablagodaruvam pozz ,, moze da me izvestite i preku emaill; jovanbogdanoski@gmail.com
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
196
me interesira dokolku nekoj ima soznanie da mi odgovori; imam golf 4 tdi 97 god nema klima , dali e mozno da se ugradi klima i dokolku e mozno kolku bi cinelo ,, odnapred vi se zablagodaruvam pozz ,, moze da me izvestite i preku emaill; jovanbogdanoski@gmail.com

Мислам дека е можно, само ќе треба да најдеш компресор за клима и останатите тракатанци од друга 4-ка (има кај тие што расклапаат голфови колку сакаш делови). Ќе ти треба и внатре кај ентериерот тој делот од маската што ја контролира климата и нормално добар механичар да ти го изведе овој зафат.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom