wot
њ
- Член од
- 20 мај 2008
- Мислења
- 19.483
- Поени од реакции
- 33.585
Кога веќе не го доби заслуженото внимание ионака, секако дека заслужува засебен топик. Или се предомисли?Igra be nekoja Dark Souls? Ili nemate zivci za YOU DIED! na sekoj 30 sec.
Ako preminete peku faktot deka se raboti za los konzolaski port i deka ke mora da stavite kontroler za voopsto da mozete da ja igrate kako luge onda ve ceka edna sosema zadovoluvacka igra...Na momenti preteska i banalna ali mosne rewarding.
Se zasnova na chekpointi so lighting torches. Koa ke vlezes vo edna zona toa ti e kako rally point. Kaj sto se pravi refill na potions i sve toa...Ako pogines te vraka na toa mesto i neprijatelive pravat respawn
Fintata e kako sto umiras se podobro gi zapoznavas lokaciive...ke pogines za 2 min pa posle za 10 min pa posle nanovo seto toa za pola saat i se taka dodeka stignes do glavniov boss Obicno se zaebani freaking cudovista ala Japanese creative style Bisons with wings i takvi stvari. Se se zasnova na observing i mastering.
Igrata ne e vredna za Zaseben topik?
Dark Souls (Prepare to Die Editions, како порт за PC)
После импактот што го имаше Skyrim на форумов, очекував играта да биде полн погодок, дека сите баравме квалитетна замена, но сепак сите се вративте на COD серијалите, скокајќи фантастична игра само поради немање линеарност и ефекти и што се не, заборавајќи колку гејмплејот знае да движи каква било игра, ако е одличен. Играва примарно излезе за конзоли, а јас не сум тип кој премногу се интересире за историјат и whatnot туку повеќе plug-n-play kinda-guy, но овојпат толку многу ја посакував играта што потпишував петицијата да ја склопат за PC. Некој од форум ептен ја фалеше, и имаше оставено линк.
Prologue
Dark Souls e dark-fantasy, open world, role playing game без премногу cut scenes cgi филмчиња. Што значи ова погоре ќе е единственото нешто што ќе ве упати во приказната, се друго е сведено на истражување и дедуцирање. Немате мапа дури, минималистичка е играта. Единствено имате чекпоинтс или bonfires каде ви е respawn-от. Кога ќе се чекирате кај еден bonfire безразлика каде ќе умрете во светот ве враќа таму, со сите непријали одново живи што.. oh boy, е прилично фрустрирачки земајќи во обзир колку е тешка играва. Никогаш повеќе нема да си го ценете прогресот како во оваа, никогаш нема да влетате во борба без стратегија, внимание и фокус. Секој ебен клик е круцијален, затоа како што вели и играта, подгответе се да умирате. Ебено многу.
До сите ентузијасти кои уште ме читаат, одново напоменувам играва ќе ви биде најтешката игра што сте ја играле, like, literally. Што значи ако клик-пук игрите не ви претставуваат предизвик оваа ви е премија, за останатите пекол. Што значи, бара кинење нерви. Што значи, ебено многу. Светот е премногу разновиден, исто како и непријателите. Oд undead варијации, до wildlife па се до демони. И секој од нив ебено тешко се убива, што значи играта е премногу rewarding, успехот ви е ценет, ептен оргазмична е секоја мала победа. Со преку 100 различни непријатели и оut-of-this-world сценографии каде се одвиваат борбиве, имаме и преголем избор на оружја, лакови, мечеви, штитови (кои ќе ги користете ебено многу), магии и опции за надградувања на опремата како и нејзино поправање. За тоа како и за се друго во играта ќе ви биде потребно humanity и души (souls) кои ќе ги собирате со убивање непријатели и босови. Да се навратам на тежината, и 3.000 души да соберете со умирање ги губите и мора да се вратите кај што сте умреле за повторно да си ги земете. Ви се потребни за отстранување магии, за оружја за се.. Босовите се оригинални и прилично тешки. За секој ќе ви биде потребно различна тактика, различна опрема, различни нерви (нови и неискористени ) Единствената игра каде не сте пичка ако бегате.
трејлер
Е сега, лошото. Играта излезе во 2011 за конзола, во Јануари 2012 беше поднесена петиција за PC. Во Август веќе излезе со напомена дека само ни ја овозможуваат да ја играме, не дека е некоја ААА игра која ќе ве запрепасти со графика. Играта е прилично лоша и темна од тој аспект, но дома доби фиксови и модови што ја направија повеќе од игрива. Немајќи премногу шминка, оптимизацијата е предобра, 1900х1080 плус со вклучени малкуте опции за графика, како што напоменав модови и фиксови, и играта заличува на повеќе од пристојна. Камерата и контролите на старт се ужасни додека да научите кое што прави, за борби ќе мора да "заклучувате" (lock on enemy) за да не се изнапромашувате у фри моуд. Инаку има неколку моменти кои графички се прејаки, сцени, пејсажи, од височини и сл. Но сепак се малку. Звучно нема премногу проблеми и е доста реална.
И зошто не ја играте? Годинава најмногу време и остаив, ~100 часа и невозможни 50 левели дигнав. Обврските не ми дозволија повеќе. Ми остана непреболена љубов, но после распишувањето ги бришам сите непотребни игри и ѝ се ставам дневно минимум 2 часа, според мои критериуми е GOTY и несакам да ми остане недовршена.