Баш така. И независно од тоа дали е добар или лош римејкот, фановите ќе одат да го гледаат. И да е ѓубре, пак ќе го гледаат за да можат да кажат колку не чини. Нешто е гнило сега...Мое мислење е дека секое студио си има определено одреден процент за римејк филмови затоа што им носат сигурна заработка на стара слава. Лесни се за маркетинг и секогаш има фанови на стариот филм кои ќе сакаат да го видат и новиот. Квалитетот не им е воопшто битен, мислам дека не се ни обидуваат квалитативно да го достигнат стариот филм, доволно е да се сврти парата и филмот слободно може да оди во заборав.
Точно. Ама последниве години се појавија неколку римејкови кои ги надминаа оригиналите. И тоа, ете, во двата случаи на кои ми текнува: A Star is Born и Little Women, надминаа по неколку филма, зашто и двата се римејк на римејкот од римејкот. Слично ко сега Scarface. Who knows...Мое мислење е дека секое студио си има определено одреден процент за римејк филмови затоа што им носат сигурна заработка на стара слава. Лесни се за маркетинг и секогаш има фанови на стариот филм кои ќе сакаат да го видат и новиот. Квалитетот не им е воопшто битен, мислам дека не се ни обидуваат квалитативно да го достигнат стариот филм, доволно е да се сврти парата и филмот слободно може да оди во заборав.
ja знамСлично ко сега Scarface. Who knows...
И двата темпирани за Оскари. Секако дека можеш да направиш добри римејк филмови ако е целта да се брка нешто. Во најголем број на случаи кога се работи се работи за кеширање. Што помал влог и пресметана добивка.Точно. Ама последниве години се појавија неколку римејкови кои ги надминаа оригиналите. И тоа, ете, во двата случаи на кои ми текнува: A Star is Born и Little Women, надминаа по неколку филма, зашто и двата се римејк на римејкот од римејкот. Слично ко сега Scarface. Who knows...