Половно возило до 3000 евра

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
не знам колку го цениш фордот,јас никогаш не би купил таква кола.....вистина е дека во Македонија има премногу фодови по улиците - тоа се должи на ниската цена при купувањето од странство и културата и разбирањето на нашите граѓани во врска со автомобилите :toe:
еве јас ке ти кажам... Имам фиеста 1.8Д од 1994 ја вози мајками од 2004 навака. Довлечкана е од Германија, до сега имаме поминато 100.000 км. Освен масло и потрошни матерјали, сум сменил еднаш ламела, тоа е се.
Ескордот го имав од 2007 до пред некој месец. 1.8Д произведен 1992. Километражата мистерија... јас поминав околу 50.000 со него.
Комшијата мој има Мондео 1.8 ТД од 1997, го вози ТАКСИ. Возилото го зеде со 200.000 км (сигурно подвратен беше километражот) моментално има 550.000 км. Тој има менувано амортизери, дискови еднаш, ламела 2 пати поради километражата. А мондеото можам да речам дека е едно од најзачуваните во Битола. Секој ден по возењето го мие и го паркира в гаража. Само тој го вози, најчесто на отворен пат (релацијата му е Бт-Солун-Софија). Ама веќе моторот е дооден, на ладно тешко пали.

И сега ај дајми ти еден аргумент зошто да не возам Форд? Ги имало многу по улиците... па нека ги има шојма то врска. Мене не ми игра улога тоа апсолутно ич. А тоа со културата, браќата Албанци (без навреда за албанците на форумов) сакаш да кажиш дека се многу културни па возат Голф 3?
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Ова на форд дека се случува... од тебе слушам.

За француските срања oд калибарот на C4 многу веројатно е... Ама дека тоа ќе ти се дешава на возило употребувано 10 години во европска унија, тешко. Башка барајте увезени возила шо се донесени со возење. И најмала неисправност не се толерира во Е.У. Кантите шо ги носат со шлепери, ги оставаме надвор од муабетот.
А ова дека за француските срања од калибарот на C4 и ја од тебе слушам. Дај престанете да си ги штитите вашите марки на автомобили цело време како мали деца сте. И пред се ако веќе сте такви, барем не зборите глупости за други автомобили од типот на срања, француски автомобили итн. Земи купи нова ц4-ка па види дали ќе имаш проблеми со електрониката. А не од рекла казала муабет. Не мислам да се расправам на форумов ама другпат прочитајте 2 пати нешто пред да напишете.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
А ова дека за француските срања од калибарот на C4 и ја од тебе слушам. Дај престанете да си ги штитите вашите марки на автомобили цело време како мали деца сте. И пред се ако веќе сте такви, барем не зборите глупости за други автомобили од типот на срања, француски автомобили итн. Земи купи нова ц4-ка па види дали ќе имаш проблеми со електрониката. А не од рекла казала муабет. Не мислам да се расправам на форумов ама другпат прочитајте 2 пати нешто пред да напишете.
Не ни мораш да се расправаш... Google it... па да видиш колку мака имаа сопствениците на 1.4 БЕНЗИН моделите. Имаа некоја грешка во софтверот што едвај на крајот ја оправија. За дизелот, оти не велам кога немаше никаква мака?

А неам намера да купам нова кола, уште помалку Ц4...
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
еве јас ке ти кажам... Имам фиеста 1.8Д од 1994 ја вози мајками од 2004 навака. Довлечкана е од Германија, до сега имаме поминато 100.000 км. Освен масло и потрошни матерјали, сум сменил еднаш ламела, тоа е се.
Ескордот го имав од 2007 до пред некој месец. 1.8Д произведен 1992. Километражата мистерија... јас поминав околу 50.000 со него.
Комшијата мој има Мондео 1.8 ТД од 1997, го вози ТАКСИ. Возилото го зеде со 200.000 км (сигурно подвратен беше километражот) моментално има 550.000 км. Тој има менувано амортизери, дискови еднаш, ламела 2 пати поради километражата. А мондеото можам да речам дека е едно од најзачуваните во Битола. Секој ден по возењето го мие и го паркира в гаража. Само тој го вози, најчесто на отворен пат (релацијата му е Бт-Солун-Софија). Ама веќе моторот е дооден, на ладно тешко пали.

И сега ај дајми ти еден аргумент зошто да не возам Форд? Ги имало многу по улиците... па нека ги има шојма то врска. Мене не ми игра улога тоа апсолутно ич. А тоа со културата, браќата Албанци (без навреда за албанците на форумов) сакаш да кажиш дека се многу културни па возат Голф 3?
знам дека се разбираш од автомобили,омилен подфорум ти е автомобилизам и затоа кажи ми зошто фордот не држи цена како другите типови на автомобили од исто или слично годиште ?!
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Не ни мораш да се расправаш... Google it... па да видиш колку мака имаа сопствениците на 1.4 БЕНЗИН моделите. Имаа некоја грешка во софтверот што едвај на крајот ја оправија. За дизелот, оти не велам кога немаше никаква мака?

А неам намера да купам нова кола, уште помалку Ц4...
Стариот мој има од 2008 ц4-ка, од оние Star модели ако ти текнува на попуст што ги даваа 1.4 бензин...еве го има 50.000км поминато нема гајле колата...за 1.4бензин сите зборат дека е многу добар освен што има подоцна има проблем со дихтунгот и тоа е факт....за овие 2 години ама баш никаков проблем немало со електрониката. И негов пријател има ц4ка 1.4 бензин од 2005 со 100.000 поминато и тоа нема гајле со електрониката. Јас не велам дека сите ц4-ки се топ, најверојатно ц4-ките имаат почесто проблеми со електроника да речеме од форд фокус :) но не е убаво да пишуваш срања и такв глупости затоа што сите нови автомобили се голе долу одлични...
А а дизелот не можеш ништо да кажеш затоа што форд носи дизел мотор од ситроен/пежо :) (1.4(68кс) и 1.6(90, 110кс), и можеби 2.0хди ама не сум сигурен)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
знам дека се разбираш од автомобили,омилен подфорум ти е автомобилизам и затоа кажи ми зошто фордот не држи цена како другите типови на автомобили до исто или слично годиште ?!
Јас мојот Ескорд го продадов 1400 евра (караван) што е горе долу еднакво на Голф 2 од таа година. Околу болдот... само VW го бројш во останатите автомобили? BMW/Audi/Mercedes за тебе не се коли? Тргни паралела, спореди ескорд со голф 3 , пежо 306, Меган еве да речиме од 1996 па ќе видиш дека нереално висока е цената на голфот... BMW/Merc/Audi не ги броиме бидејќи се далеку поскапи од авто салон па логично е да се поскпи.

Мислам дека кај нас постои тоа убедување дека се што носи VW лого е неуништливо... а уствари горе/долу исти се. Можеби да имаат некој квалитет подобар, мада да платиш 1000-1500 евра повеќе... невервам дека до толку е разликата.

И пак не ми одговори зошто не би зел форд?

Од друга страна, ај ти мене кажими зошто голф држи цена?

Стариот мој има од 2008 ц4-ка, од оние Star модели ако ти текнува на попуст што ги даваа 1.4 бензин...еве го има 50.000км поминато нема гајле колата...за 1.4бензин сите зборат дека е многу добар освен што има подоцна има проблем со дихтунгот и тоа е факт....за овие 2 години ама баш никаков проблем немало со електрониката. И негов пријател има ц4ка 1.4 бензин од 2005 со 100.000 поминато и тоа нема гајле со електрониката. Јас не велам дека сите ц4-ки се топ, најверојатно ц4-ките имаат почесто проблеми со електроника да речеме од форд фокус :) но не е убаво да пишуваш срања и такв глупости затоа што сите нови автомобили се голе долу одлични...
А а дизелот не можеш ништо да кажеш затоа што форд носи дизел мотор од ситроен/пежо :) (1.4(68кс) и 1.6(90, 110кс), и можеби 2.0хди ама не сум сигурен)
Да де знам, само за пример го зедов ц4 бидејќи стварно имаа мака со електрониката. Прв пат излезе на пазарот во 2002 така да до 2008-ма се е искоренето од дефектите. За моделот од 2005 несум баш сигурен, ама мислам дека со некој редовен сервис му праеа и апдејт на софтверот. И толку.

Форд носи мотор од ПСА? Новиот 1.6 и 2.0 TDCI сега што се вградува во Фокус можеби... се до 2004 1.8TDCI беше деривати на Ford, развиван на тој 1.8D од 90-тите.
 

D&E

Член од
15 февруари 2009
Мислења
87
Поени од реакции
1
Повели и друг пат |Volkswagen|
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Јас мојот Ескорд го продадов 1400 евра (караван) што е горе долу еднакво на Голф 2 од таа година. Околу болдот... само VW го бројш во останатите автомобили? BMW/Audi/Mercedes за тебе не се коли? Тргни паралела, спореди ескорд со голф 3 , пежо 306, Меган еве да речиме од 1996 па ќе видиш дека нереално висока е цената на голфот... BMW/Merc/Audi не ги броиме бидејќи се далеку поскапи од авто салон па логично е да се поскпи.

Мислам дека кај нас постои тоа убедување дека се што носи VW лого е неуништливо... а уствари горе/долу исти се. Можеби да имаат некој квалитет подобар, мада да платиш 1000-1500 евра повеќе... невервам дека до толку е разликата.

И пак не ми одговори зошто не би зел форд?

Од друга страна, ај ти мене кажими зошто голф држи цена?

Да де знам, само за пример го зедов ц4 бидејќи стварно имаа мака со електрониката. Прв пат излезе на пазарот во 2002 така да до 2008-ма се е искоренето од дефектите. За моделот од 2005 несум баш сигурен, ама мислам дека со некој редовен сервис му праеа и апдејт на софтверот. И толку.

Форд носи мотор од ПСА? Новиот 1.6 и 2.0 TDCI сега што се вградува во Фокус можеби... се до 2004 1.8TDCI беше деривати на Ford, развиван на тој 1.8D од 90-тите.
Да да за новиот зборам 1.6 и 2.0 (фокус и мондео) и сеуште се вградува во фиеста(новата) 1.4 68 коња мислам. Во фокусот се вградува и 1.8тдци 115 коња ми се чини и останатите 1.6 и 2.0 од пса.
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
385
Поени од реакции
90
Јас мојот Ескорд го продадов 1400 евра (караван) што е горе долу еднакво на Голф 2 од таа година. Околу болдот... само VW го бројш во останатите автомобили? BMW/Audi/Mercedes за тебе не се коли? Тргни паралела, спореди ескорд со голф 3 , пежо 306, Меган еве да речиме од 1996 па ќе видиш дека нереално висока е цената на голфот... BMW/Merc/Audi не ги броиме бидејќи се далеку поскапи од авто салон па логично е да се поскпи.

Мислам дека кај нас постои тоа убедување дека се што носи VW лого е неуништливо... а уствари горе/долу исти се. Можеби да имаат некој квалитет подобар, мада да платиш 1000-1500 евра повеќе... невервам дека до толку е разликата.

И пак не ми одговори зошто не би зел форд?

Од друга страна, ај ти мене кажими зошто голф држи цена?

Да де знам, само за пример го зедов ц4 бидејќи стварно имаа мака со електрониката. Прв пат излезе на пазарот во 2002 така да до 2008-ма се е искоренето од дефектите. За моделот од 2005 несум баш сигурен, ама мислам дека со некој редовен сервис му праеа и апдејт на софтверот. И толку.

Форд носи мотор од ПСА? Новиот 1.6 и 2.0 TDCI сега што се вградува во Фокус можеби... се до 2004 1.8TDCI беше деривати на Ford, развиван на тој 1.8D од 90-тите.
1. C4 since autumn 2004
2.Ке бидам искрен, незнам да чувам кола, возам колку да ме однесе од А до Б. Ја имав Ц4 5 години и натепав 55000. Имам прилично тешка нога што значи душата и ја извадив. Единствен проблем кој што го имав и што повекето го имаат е од 2005 до 2009 е : темпоматот ако го играш на автопат пали гаси јавува сервисна грешка и после неколку секунди се гаси. Се решава со апдејт на компјутерот за цели 35 евра во Автонова (кој патува и има потреба од тоа :) ). А далеку е од лоша дури и можам да кажам убави зборови во однос на стабилност (перфекција). Јас сум љубител на Цитроен и си имам некое (какво такво) искуство со нив
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
знам дека се разбираш од автомобили,омилен подфорум ти е автомобилизам и затоа кажи ми зошто фордот не држи цена како другите типови на автомобили од исто или слично годиште ?!
Ај да се провериме во Англија. Во Англија најдобра цена држи Ford во однос на зачуваност и годиште. На исто рамниште се со VW.

И ајде сега ти кажи ми зошто е тоа така?!

Тоа е заради имиџ на марката и ништо повеќе. Јас сум фанатик за VW ама не значи дека мора да се олупам 1500 евра+ да купам Голф 4 од исто годиште и исто возено нели?

Убаво кажа Џиш, ако има VW значка не значи дека не е уништиво или нема да биде скапа поправката. Финтата во основа е каква среќа имаш и каква кола ќе ти се погоди.

Жив пример ти сум јас. Имам Daewoo Nubria од 2002 година, прв газда. Буквално освен масло, свеќици, каиши и јабучици ништо немам сменато овие години. Колата е иста како што си беше пред 9 години. А ќе ми речиш дека Daewoo не си квалитетни? Можам да ти најдам безброј други примери како од VW, Opel, Citroen, Peugeout кои купиле кола истата таа година од салон па сменале триста глупости. Од сензори за водух, до цели мењачи а и мотори (имаше еден пример со Citroen Xsara 1.6 бензинец).
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Да да за новиот зборам 1.6 и 2.0 (фокус и мондео) и сеуште се вградува во фиеста(новата) 1.4 68 коња мислам. Во фокусот се вградува и 1.8тдци 115 коња ми се чини и останатите 1.6 и 2.0 од пса.
Го откажаа 1.8... го нема во актуелниот ценовник, само 1.6 и 2.0 ги има. Исто така ги откажаа и 1.4 моторите шо беа најслаба карика кај Фокус.

1. C4 since autumn 2004
2.Ке бидам искрен, незнам да чувам кола, возам колку да ме однесе од А до Б. Ја имав Ц4 5 години и натепав 55000. Имам прилично тешка нога што значи душата и ја извадив. Единствен проблем кој што го имав и што повекето го имаат е од 2005 до 2009 е : темпоматот ако го играш на автопат пали гаси јавува сервисна грешка и после неколку секунди се гаси. Се решава со апдејт на компјутерот за цели 35 евра во Автонова (кој патува и има потреба од тоа :) ). А далеку е од лоша дури и можам да кажам убави зборови во однос на стабилност (перфекција). Јас сум љубител на Цитроен и си имам некое (какво такво) искуство со нив
Значи пак имале некој пропуст... пишаф и погоре, го зедов за пример. Ете, нека не биде ц4 нека биде Ibiza која што (претпоследниот модел од 2008) има мака со buzzer-от на шал таблата. Па кога ќе заборавиш запалени светла нема што да свири. Исто така го нема и штракањето кога е вклучен жмигавец... Поентата е сите нови коли имаат недостатоци.
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
Јас мојот Ескорд го продадов 1400 евра (караван) што е горе долу еднакво на Голф 2 од таа година. Околу болдот... само VW го бројш во останатите автомобили? BMW/Audi/Mercedes за тебе не се коли? Тргни паралела, спореди ескорд со голф 3 , пежо 306, Меган еве да речиме од 1996 па ќе видиш дека нереално висока е цената на голфот... BMW/Merc/Audi не ги броиме бидејќи се далеку поскапи од авто салон па логично е да се поскпи.

Мислам дека кај нас постои тоа убедување дека се што носи VW лого е неуништливо... а уствари горе/долу исти се. Можеби да имаат некој квалитет подобар, мада да платиш 1000-1500 евра повеќе... невервам дека до толку е разликата.

И пак не ми одговори зошто не би зел форд?

Од друга страна, ај ти мене кажими зошто голф држи цена?

Да де знам, само за пример го зедов ц4 бидејќи стварно имаа мака со електрониката. Прв пат излезе на пазарот во 2002 така да до 2008-ма се е искоренето од дефектите. За моделот од 2005 несум баш сигурен, ама мислам дека со некој редовен сервис му праеа и апдејт на софтверот. И толку.

Форд носи мотор од ПСА? Новиот 1.6 и 2.0 TDCI сега што се вградува во Фокус можеби... се до 2004 1.8TDCI беше деривати на Ford, развиван на тој 1.8D од 90-тите.
ако зборуваме сеопфатно покрш кола или позачувана дали ќер се слоиме дека крш ескорт и крш ете ти го земаш за пример голфот ќе имаат слична цена,но дали истото важи кога овие две коли се во добра состојба ?? голфот држи речиси двојна цена од ескордот и да напоменам дека ескортот си има сличен генерациски како што му припаѓа на голфот,а не ти како што сакаш да прикажеш......ќе го споредиш со голф 3 а не со “кокошарникот“ од 84-85та голф 2.....
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
А ова дека за француските срања од калибарот на C4 и ја од тебе слушам. Дај престанете да си ги штитите вашите марки на автомобили цело време како мали деца сте. И пред се ако веќе сте такви, барем не зборите глупости за други автомобили од типот на срања, француски автомобили итн. Земи купи нова ц4-ка па види дали ќе имаш проблеми со електрониката. А не од рекла казала муабет. Не мислам да се расправам на форумов ама другпат прочитајте 2 пати нешто пред да напишете.
јас сум љубител на француски возила и друже потполно те поддржувам во муабетот. преку глава ми е од генерализирање дека ФРНЦУЗИТЕ биле огин скапи за одржување, нежни, не смеело да се форсираат и незнам што уште таму...

давав примери неколку... еве од сите нај веќе гољубам рено 19 и такво имам и неколку имав.. пример е дека лагер за него е поевтин од застава... гумици за баланштангла на пример една е 70 денари а за југо е 120.. и реното и југото имаат по 2 гумици... сет ламела+потисн+друх лагер е 4500... колку е за застава? а колку е на пример за форд од таа година, било кој форд? а за голф?
за нежноста... ако сум јас нежен за возење незнам, а еве му прекардашив скоро 100.000 за 2,5 години на ова рено и нема гајле... значи ниедно француско возило од истата класа во кое тоа спаѓа, не е поскапо и понежно од другите производители на возила од иста клас аи година на производство-моделска или општа година...
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
јас сум љубител на француски возила и друже потполно те поддржувам во муабетот. преку глава ми е од генерализирање дека ФРНЦУЗИТЕ биле огин скапи за одржување, нежни, не смеело да се форсираат и незнам што уште таму...

давав примери неколку... еве од сите нај веќе гољубам рено 19 и такво имам и неколку имав.. пример е дека лагер за него е поевтин од застава... гумици за баланштангла на пример една е 70 денари а за југо е 120.. и реното и југото имаат по 2 гумици... сет ламела+потисн+друх лагер е 4500... колку е за застава? а колку е на пример за форд од таа година, било кој форд? а за голф?
за нежноста... ако сум јас нежен за возење незнам, а еве му прекардашив скоро 100.000 за 2,5 години на ова рено и нема гајле... значи ниедно француско возило од истата класа во кое тоа спаѓа, не е поскапо и понежно од другите производители на возила од иста клас аи година на производство-моделска или општа година...
Абе, во основа се гледа годината на производство и оттаму цената.

Да речеме Megane II 1.9dci (онај со задницата) кога беше 1-2 години нов модел, ЕДНА полуосовина беше 750 евра. Од платина да беше немаше толку да кошта. Сега за истиот модел колку е...не знам.
Друг пример Peugeot 206 1.1 бензинец една ракета (сега) кошта 500 евра!
Маслен филтер кај Peugeot 307 HDI е 3200 денари бидејки паметните французи си го ставаат сензорот во самиот филтер. Истиот овој филтер кај другите кошта од 500 до 1000 денари.

Renault имаат тенденција да ги намалуваат цените на резервни делови, ама овие другиве од PSA ... умот не им доаѓа.
Еве пример. Кој во било која нормална земја од ЕУ, би давал 500 евра за ракета, кога целата кола (206-ка) кај нив кошта 1000 евра???
Не знам што ум ги стега овие од Peugeot ама нешто им туши по се изгледа...
 

superstarpizza

Unsurpassed Сasual Dating - Verified Damsels
Член од
20 септември 2008
Мислења
6.025
Поени од реакции
1.363
МОРА да има дефект? Твоја да не е? Ако не е, од кај знајш? Вака од слика, колку шо можам да видам јас, толку можиш да видиш и ти...

Споредбата со Венто и Гољф ич не ти држи... генерациски гледано Фокусот е 10 години понапред од 3-ка и венто (кој излегоа во 1992).

Џиш реално гледано на “пазар 3“ заврти ги огласите Фокус со дизелски мотор нема испод 3500 евра а на ова кога ке ги додадеш и километрите мислам дека нешто не е во ред со колава!

--- надополнето ---

OK,...500 евра...големата разлика да биде реално со 80,000км. Ептен македонштина удри со коментаров.
Македонштинава = сиромаштијава си го прави своето, затоа ги потенцирав овие две коли!

И не дека се продаваат фокусите за 3500 него пишав ја цена над 3500!

Е сеа на оваа цената и е 3000, секоја цена при пазарување се спушта со по 200 па и 300 евра зависи од колата!
Оваа ке испадне дека има цена 2800 евра што ми е малку нелогично!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom