Половно возило до 3000 евра

VoniVaraS

Искусен :)
Член од
20 април 2009
Мислења
543
Поени од реакции
328
Како се формираат реално цените на половните возила на запад.
Кола кога ќе го напушти продажниот салон автоматски губи 10% од цената.
И еден ден да е стара колата за да ја продаде треба да ја намали цената за 10 %.
Првите години најмногу се намалува цената и на пример за кола стара 3-5 години или со поминати над 100 000 км цената веќе е падната на 50 %. И поминал гарантниот рок (кај тојота беше мислам 5 години или 100 000 км) и таа кола е со вредност, половина отколку што би ја купил истата нова.
Стара кола 10 години има пазарна вредност од околу 10-15 % од вредноста на истата нова во зависност од сочуваноста на истата.
На цената влијае и побарувачката на одредени марки па така некои се некој процент поскапи. Кај нас реално нај барани се германските (посебно Голфот) па тие се и со малку повисоки цени.
Реалната цена на погоре наведениот Пасат според мене би била некаде помеѓу 4000 до 4500 евра односно максимум до 20 % од нова, која мислам дека чини некои 20-25 000 евра.
По огласиве што видов некои цени на голфови, чиста лудост е ако некој се опрчи толку пари за кола стара 10+ години и со поминати незна им се број километри.
На пример видов Голф 4 од 2000 г. и му бара 4900 евра. Голфот сега мислам дека е 15-16 000 евра па така да овој не треба да поминува 2 500 евра, ама побарувачката си го прави своето. Сигурен сум и дека ќе се продаде, ако не за 4 900 за 4 500 100 % а вреди двојно помалку.:toe:

Како се викаше оној каталог (германски мислам дека беше) каде спорд марка модел и старост се гледаа цените?
 
L

Lu

Гостин
И јас исто така барам количе до 3.000 евра.
Имаме и Форд Ескорт од 1993 година па сакаме да го продадеме за околу 1.000 евра (може да спуштиме уште 150/200 за вистински заинтересираните).
Е сега планираме да го продадеме Фордот и да додадеме уште 2.000 евра и да си купиме количе од поново годиште.

Еве кои се критериумите:
-Да биде над 2000 година (значи да не е повеќе од 10 години старо)
-Ќе го возиме исклучиво само низ Скопје (значи исклучиво за градска вожња)
-Пожелно е да биде бензинец бидејќи сигурно нема да правиме повеќе од 6.000/7.000 километри годишно

Што предлагате вие?
Јас размислувам околу Пежо 206, Фиат Пунто, Опел Корса... и сл.

Исто така да ја спомнам и Опел Астра Класик 2



Дали се наоѓа количево за околу 3.000 евра и дали се имаат добро покажано овие Опели и кој бензински мотор највеќе одговара ?
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Како се формираат реално цените на половните возила на запад.
Кола кога ќе го напушти продажниот салон автоматски губи 10% од цената.
И еден ден да е стара колата за да ја продаде треба да ја намали цената за 10 %.
Првите години најмногу се намалува цената и на пример за кола стара 3-5 години или со поминати над 100 000 км цената веќе е падната на 50 %. И поминал гарантниот рок (кај тојота беше мислам 5 години или 100 000 км) и таа кола е со вредност, половина отколку што би ја купил истата нова.
Стара кола 10 години има пазарна вредност од околу 10-15 % од вредноста на истата нова во зависност од сочуваноста на истата.
На цената влијае и побарувачката на одредени марки па така некои се некој процент поскапи. Кај нас реално нај барани се германските (посебно Голфот) па тие се и со малку повисоки цени.
Реалната цена на погоре наведениот Пасат според мене би била некаде помеѓу 4000 до 4500 евра односно максимум до 20 % од нова, која мислам дека чини некои 20-25 000 евра.
По огласиве што видов некои цени на голфови, чиста лудост е ако некој се опрчи толку пари за кола стара 10+ години и со поминати незна им се број километри.
На пример видов Голф 4 од 2000 г. и му бара 4900 евра. Голфот сега мислам дека е 15-16 000 евра па така да овој не треба да поминува 2 500 евра, ама побарувачката си го прави своето. Сигурен сум и дека ќе се продаде, ако не за 4 900 за 4 500 100 % а вреди двојно помалку.:toe:

Како се викаше оној каталог (германски мислам дека беше) каде спорд марка модел и старост се гледаа цените?
Шваке

--- надополнето ---

И јас исто така барам количе до 3.000 евра.
Имаме и Форд Ескорт од 1993 година па сакаме да го продадеме за околу 1.000 евра (може да спуштиме уште 150/200 за вистински заинтересираните).
Е сега планираме да го продадеме Фордот и да додадеме уште 2.000 евра и да си купиме количе од поново годиште.

Еве кои се критериумите:
-Да биде над 2000 година (значи да не е повеќе од 10 години старо)
-Ќе го возиме исклучиво само низ Скопје (значи исклучиво за градска вожња)
-Пожелно е да биде бензинец бидејќи сигурно нема да правиме повеќе од 6.000/7.000 километри годишно

Што предлагате вие?
Јас размислувам околу Пежо 206, Фиат Пунто, Опел Корса... и сл.

Исто така да ја спомнам и Опел Астра Класик 2



Дали се наоѓа количево за околу 3.000 евра и дали се имаат добро покажано овие Опели и кој бензински мотор највеќе одговара ?
Супер според мене опелите, за астрата таман мотор и е 1.4ката, се наоѓа само треба да бараш и да начекаш некоја добра
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Tреба да си глуп за да веруваш во се што ќе видиш... прво бојата и нивото на опрема наговестува дека возилото е возено такси. Ништо страшно, само километражата е лажна. Вака на слики изгледа солодно зачувано така да тоа дали е возено такси или не, не игра никаква улога (барем мене, незнам за другите).

Друг битен момент е ова
1.9 TDI so dve crveni DI
И сликата
eef6dd22ca934af89d886253645fe392.jpg

Е ај сега ти мене кажими кај се тука ЦРВЕНИТЕ DI?

Башка што возилото е 75 KW, а црвените DI кажуваат дека треба да е 100.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Tреба да си глуп за да веруваш во се што ќе видиш... прво бојата и нивото на опрема наговестува дека возилото е возено такси. Ништо страшно, само километражата е лажна. Вака на слики изгледа солодно зачувано така да тоа дали е возено такси или не, не игра никаква улога (барем мене, незнам за другите).

Друг битен момент е ова
И сликата
Прегледај го приврзокот 43244

Е ај сега ти мене кажими кај се тука ЦРВЕНИТЕ DI?

Башка што возилото е 75 KW, а црвените DI кажуваат дека треба да е 100.
Се купува од авто пазар со колку сакаш црвени TDi хахаххаха :pos2: и да колата и мало дете ќе познае дека такси растурена од километри
 
Член од
3 декември 2010
Мислења
56
Поени од реакции
7
И јас исто така барам количе до 3.000 евра.
Имаме и Форд Ескорт од 1993 година па сакаме да го продадеме за околу 1.000 евра (може да спуштиме уште 150/200 за вистински заинтересираните).
Е сега планираме да го продадеме Фордот и да додадеме уште 2.000 евра и да си купиме количе од поново годиште.

Еве кои се критериумите:
-Да биде над 2000 година (значи да не е повеќе од 10 години старо)
-Ќе го возиме исклучиво само низ Скопје (значи исклучиво за градска вожња)
-Пожелно е да биде бензинец бидејќи сигурно нема да правиме повеќе од 6.000/7.000 километри годишно

Што предлагате вие?
Јас размислувам околу Пежо 206, Фиат Пунто, Опел Корса... и сл.

Исто така да ја спомнам и Опел Астра Класик 2



Дали се наоѓа количево за околу 3.000 евра и дали се имаат добро покажано овие Опели и кој бензински мотор највеќе одговара ?
2000 год и да е посочувана тешко дека ке најдеш за тие пари, освен да е 1,2 и да нема клима да е со две врати и да е од бугарија може да се начека нешто инаку добра астра над 2000год испод 4500 нема шанси.

--- надополнето ---

Tреба да си глуп за да веруваш во се што ќе видиш... прво бојата и нивото на опрема наговестува дека возилото е возено такси. Ништо страшно, само километражата е лажна. Вака на слики изгледа солодно зачувано така да тоа дали е возено такси или не, не игра никаква улога (барем мене, незнам за другите).

Друг битен момент е ова
И сликата
Прегледај го приврзокот 43244

Е ај сега ти мене кажими кај се тука ЦРВЕНИТЕ DI?

Башка што возилото е 75 KW, а црвените DI кажуваат дека треба да е 100.
Што зборуваш ти бе токмак еден, DI црвено е за Pumpe Duse или PD што е од поновите мотори на VW (има 101кс, 116кс) кои што немаат бош пумпа туку директно вбризгување на горивото, моторите се подобри од тие со бош меѓутоа тераат до кај 300,000 и вбризгувалките се со малце посолена цена околу 150 евра за парче, но немора да значи дека мора да се менуваат се зависи и од нафтата.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.299
|Volkswagen| Не знам што ум ги стега овие од Peugeot ама нешто им туши по се изгледа...[/QUOTE напиша:
Убаво си знаат тие, не дека ги стега умот туку со тоа ги натеруваат луѓето да си купуваат нови автомобили, пошо ако почнат сите да возат коли по 10-20 па и 30 години стари ќе му рикнат фабриките.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Што зборуваш ти бе токмак еден, DI црвено е за Pumpe Duse или PD што е од поновите мотори на VW (има 101кс, 116кс) кои што немаат бош пумпа туку директно вбризгување на горивото, моторите се подобри од тие со бош меѓутоа тераат до кај 300,000 и вбризгувалките се со малце посолена цена околу 150 евра за парче, но немора да значи дека мора да се менуваат се зависи и од нафтата.
Добро бе паметњаковичу, имам Ауди А4 ТДИ со едно црвено И. Кажими колку КС е ?
 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.322
Поени од реакции
7.781
2000 год и да е посочувана тешко дека ке најдеш за тие пари, освен да е 1,2 и да нема клима да е со две врати и да е од бугарија може да се начека нешто инаку добра астра над 2000год испод 4500 нема шанси.



Мај 2001 прва регистрација со пет врати со возење донесена од Швајцарија (човекот што ми ја продаде ја има возено), а цена далеку испод 4500 евра да не речам со 1000 евра :nesum:.

Има клима и таа се слуша кај што работи моторот не се слуша :pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos:.
 
Член од
3 декември 2010
Мислења
56
Поени од реакции
7
Добро бе паметњаковичу, имам Ауди А4 ТДИ со едно црвено И. Кажими колку КС е ?
Што година има тоа твое ауди, но штом има црвено И сигурно е б5 а4 и 81 KW-110кс.

--- надополнето ---

Мој познаник има А4 тди, со две црвени, 131 кс е/ тие со 3 црвени,колку се?
тие три црвени на 1,9тди се 150кс, ако е 2,5 тди со три црвени мора да биде кватро и е 180кс, обично 2,5тди се 150кс

--- надополнето ---

Мај 2001 прва регистрација со пет врати со возење донесена од Швајцарија (човекот што ми ја продаде ја има возено), а цена далеку испод 4500 евра да не речам со 1000 евра :nesum:.

Има клима и таа се слуша кај што работи моторот не се слуша :pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos:.
според таа цена што си ја земал е доста ефтино освен ако немала таа астра некоја мана, поздрав
 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.322
Поени од реакции
7.781
според таа цена што си ја земал е доста ефтино освен ако немала таа астра некоја мана, поздрав
Има само една мана нејќи на дрво да се качи :pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos:.

Земена е од швајцарец и ја продал затоа што ќе земал нова иста таква Астра со пет врати.

Имаш два вида на продавачи на половни коли, првиот вид му дремат колите на плац и нема шанси да ги продаде, вториот вид кој што е многу редок колите уште недонесени со возење веќе му се продадени затоа што ги зема од луѓе, а не од плацеви или отпади од ЕУ. Првиот вид оди со голема маржа затоа што не може да продаде, додека вториот продава квалитет и со мала маржа, што мислиш на кого му оди подобро бизнисот?
 
Член од
3 декември 2010
Мислења
56
Поени од реакции
7
Има само една мана нејќи на дрво да се качи :pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos::pos:.

Земена е од швајцарец и ја продал затоа што ќе земал нова иста таква Астра со пет врати.
Епа топ тогаш хехех а оваа астра со 3 врати е?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom