Половно возило до 3000 евра

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Сумлива кола за таа цена.....мора да има нешто дефект!

Таа кола реално би вредела од 3500 па нагоре!
OK,...500 евра...големата разлика да биде реално со 80,000км. Ептен македонштина удри со коментаров.


Интересно изгледа... а и не е скапо. Само прашање е колку се реални километрите. Ако е од увоз, 80.000 нема теорија :) Ако е од тука, би требало да е реален.
Колку може да излажи? Се гледа колата е одржувана. Повеќе од 200 000км не ми се верува да е. Се познава по врати, седишта, теписон, мењач, волан, пластика...
Колку што знам 200 000 за 1.8 форд дизел е мачкина кашлица.


Долго време гледам Ровери. Слушам најразлични приказни. Немало делови / Имало делови. Скапи за одржување / Не биле толку скапи /. Трошеле плин-бензин/Не трошеле многу.

Сега знам дека ти е за продавање ама баш ме интересира како се движи оддржувањето на количево. А изгледа топ вака.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Колку може да излажи? Се гледа колата е одржувана. Повеќе од 200 000км не ми се верува да е. Се познава по врати, седишта, теписон, мењач, волан, пластика...
Колку што знам 200 000 за 1.8 форд дизел е мачкина кашлица.
Па не верувам ни јас дека е над 200.000 мада треба да се повози да се види. Вака внатре изгледа доста сочувана, исто и надвор. Единствено моторот и подвозјето се прашање во каква состојба се.

А моторот е 1.8 TD со 66 KW истиот од Фиестата/Ескордот/Мондео, со турбо, без интеркулер. Рачунај дека тој мотор го тегнат од 1992, сите болести му се одстранети во до 2000-та. Издржливоста воопшто не е прашање.
 

D&E

Член од
15 февруари 2009
Мислења
87
Поени од реакции
1
Искрено деловите што се потрошни материјали не се скапи, нормална цена еве на пример каиши ребрест клинест и каиш за серво со трите затезачи плочки и гуртни 145 евра, филтер за воздух бензин и уље 20 евра, филтер за полен 7-8 евра разводна капа со каблови за свеќици 35 евра - значи сите тие делови се оригинал инаку има понеквалитетни да не претерувам и по пола цена, друго немам сменето да чукнам на дрво колата ми се нема расипано, инаку делови има колку сакаш и каде сакаш - тоа можеби порано а сега и да го нема за еден ден го праќат од маккар или ти го носат од грција. околу потрошувачката сум задоволен отворено ми троши 6,5/7 без клима со клима, а градска стигнува и до 9 ипол со клима - искрено веке градска не ни мерам оти ако има гужва и глупости ти се еба мамата тргни - застани. Инаку се многу издржливи стартни и брзи коли, го продавам оти лагам да земам 75 ровер 2,0 дизел со бмњ мотор. тоа е отприлика Поздрав
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Искрено деловите што се потрошни материјали не се скапи, нормална цена еве на пример каиши ребрест клинест и каиш за серво со трите затезачи плочки и гуртни 145 евра, филтер за воздух бензин и уље 20 евра, филтер за полен 7-8 евра разводна капа со каблови за свеќици 35 евра - значи сите тие делови се оригинал инаку има понеквалитетни да не претерувам и по пола цена, друго немам сменето да чукнам на дрво колата ми се нема расипано, инаку делови има колку сакаш и каде сакаш - тоа можеби порано а сега и да го нема за еден ден го праќат од маккар или ти го носат од грција. околу потрошувачката сум задоволен отворено ми троши 6,5/7 без клима со клима, а градска стигнува и до 9 ипол со клима - искрено веке градска не ни мерам оти ако има гужва и глупости ти се еба мамата тргни - застани. Инаку се многу издржливи стартни и брзи коли, го продавам оти лагам да земам 75 ровер 2,0 дизел со бмњ мотор. тоа е отприлика Поздрав
Супер фала за инфото. Не ми изгледа ништо поразлично од другите коли.
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
Електриката трепни угасни не прај од километрите... тоа да ти е јасно. Трепкањето настанува поради нередовно одржување. Така да ако се потрошени плочките од кочниците, сијаличјката за ABS-от ќе трепка. А тоа можи да се случи и на 50.000 изминати километри.
воопшто не мислев на редовните палења на ламбичките на таблата за известување ...... знам доста коли кај кои електрониката прави проблем на - каишите за возач и совозач,вклучување на четирите трепкачи постојано,горење на ламбичките од штоповите неколку пати во месецот,дефект на централното заклучување во возење се заклучува и отклучува итн итн ..... проблемите ги отстрануваат во Грција зошто немаме обучени луѓе кои целосно знаат да го работат софтверот,а сето тоа чини доста пари
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
воопшто не мислев на редовните палења на ламбичките на таблата за известување ...... знам доста коли кај кои електрониката прави проблем на - каишите за возач и совозач,вклучување на четирите трепкачи постојано,горење на ламбичките од штоповите неколку пати во месецот,дефект на централното заклучување во возење се заклучува и отклучува итн итн ..... проблемите ги отстрануваат во Грција зошто немаме обучени луѓе кои целосно знаат да го работат софтверот,а сето тоа чини доста пари
Затоа пред да ја купиш ќе си ја ставиш на компјутер и сите сензори ќе ти кажат каде/што/како е при крај :)
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
Затоа пред да ја купиш ќе си ја ставиш на компјутер и сите сензори ќе ти кажат каде/што/како е при крај :)
џабе појаснувам......погоре набројаните дефеци во електриката настануваат од збркување во софтверот а не од потрошеност на некои делови за кои има сигнализација на таблата
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
џабе појаснувам......погоре набројаните дефеци во електриката настануваат од збркување во софтверот а не од потрошеност на некои делови за кои има сигнализација на таблата
Ајде вака.

Прво, секоја кола од 1993 навака работи на компјутер. Со тоа ти ми кажуваш дека најубаво е да си купам Голф 2 дизел и да немам мака од електроника, компјутери и слично.
Тоа што го кажуваш ти има потенцијал да се случи кај било кое возило од 1992 навака.

Второ, секое возило особено од поновите генерации си имаат сензори буквално на секој елемент во возилото. Пример VW,Audi, Skoda имаат некаде околку 20 000 мерни точки (некаде 80 страници имаш кодови за VAG) и во секој момент со помош на компјутер можеш да видиш кој елемент е при крај на работен век и/или не го бива и треба да се смени.
На кластерот на шалтаблата ги гледаш најосновните елементи (ABS, светла, греачи, притисок на масло, акумулатор, трепкачи, ESP и сл.) Имаш како што кажав безброј кодови.

Кога се става возилото на компјутер за дијагностика се читаат сите овие кодови и се добива информација кој дел не го бива. Пример моторчето на задното стакло дава сигнал дека не е во ред. На колата можеби тоа работи, но ...ете нешто не е како што треба или треба да се замени.

Тоа е целата финта.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
воопшто не мислев на редовните палења на ламбичките на таблата за известување ...... знам доста коли кај кои електрониката прави проблем на - каишите за возач и совозач,вклучување на четирите трепкачи постојано,горење на ламбичките од штоповите неколку пати во месецот,дефект на централното заклучување во возење се заклучува и отклучува итн итн ..... проблемите ги отстрануваат во Грција зошто немаме обучени луѓе кои целосно знаат да го работат софтверот,а сето тоа чини доста пари
Ова на форд дека се случува... од тебе слушам.

За француските срања oд калибарот на C4 многу веројатно е... Ама дека тоа ќе ти се дешава на возило употребувано 10 години во европска унија, тешко. Башка барајте увезени возила шо се донесени со возење. И најмала неисправност не се толерира во Е.У. Кантите шо ги носат со шлепери, ги оставаме надвор од муабетот.
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
Ајде вака.

Прво, секоја кола од 1993 навака работи на компјутер. Со тоа ти ми кажуваш дека најубаво е да си купам Голф 2 дизел и да немам мака од електроника, компјутери и слично.
Тоа што го кажуваш ти има потенцијал да се случи кај било кое возило од 1992 навака.

Второ, секое возило особено од поновите генерации си имаат сензори буквално на секој елемент во возилото. Пример VW,Audi, Skoda имаат некаде околку 20 000 мерни точки (некаде 80 страници имаш кодови за VAG) и во секој момент со помош на компјутер можеш да видиш кој елемент е при крај на работен век и/или не го бива и треба да се смени.
На кластерот на шалтаблата ги гледаш најосновните елементи (ABS, светла, греачи, притисок на масло, акумулатор, трепкачи, ESP и сл.) Имаш како што кажав безброј кодови.

Кога се става возилото на компјутер за дијагностика се читаат сите овие кодови и се добива информација кој дел не го бива. Пример моторчето на задното стакло дава сигнал дека не е во ред. На колата можеби тоа работи, но ...ете нешто не е како што треба или треба да се замени.

Тоа е целата финта.
ако ти го прифаќаш ризикот тие 3000 евра да станат најмалку 4000 за време од 6 месеци - јас не би(по постовите твои за тебе возилото се исплаќа да се купи - јас го мислам обратното и не би ризикувал)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Е баш ме интересира што би земал ти за 3000 евра...
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
Ова на форд дека се случува... од тебе слушам.

За француските срања oд калибарот на C4 многу веројатно е... Ама дека тоа ќе ти се дешава на возило употребувано 10 години во европска унија, тешко. Башка барајте увезени возила шо се донесени со возење. И најмала неисправност не се толерира во Е.У. Кантите шо ги носат со шлепери, ги оставаме надвор од муабетот.
не знам колку го цениш фордот,јас никогаш не би купил таква кола.....вистина е дека во Македонија има премногу фодови по улиците - тоа се должи на ниската цена при купувањето од странство и културата и разбирањето на нашите граѓани во врска со автомобилите :toe:
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
не знам колку го цениш фордот,јас никогаш не би купил таква кола.....вистина е дека во Македонија има премногу фодови по улиците - тоа се должи на ниската цена при купувањето од странство и културата и разбирањето на нашите граѓани во врска со автомобилите :toe:
А ти би купил??
 

Kajgana Shop

На врв Bottom