Плински уреди

General Centar

Се колнам... за ослободување на Македонија...АМИН
Член од
31 март 2011
Мислења
350
Поени од реакции
188
Колку би чинело да се вгради плински уред на сузуки алто 1.0 2009 год и колку плин би трошело на 100км?
Мислам дека ќе те чини околу 600 евра, мора да провериш по сервисите, мене на три коли до сега ми монтираа во НОВУС и не се жалам. Тоа што ти троши е нормално и во град и на отворено од неколку причини:
1. Ако возиш во Скопје
2.Ако возиш и со клима
3.Бензинот кај нас е срање
4.Мала е кубикажата доколку има повеќе од двајца во кола кога возиш
Со плинот барем ќе се убиеш од возење.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
морам да нагласам една работа. пред 1,5 година на рено 19 со реникс компјутер на себе намонтирав плин. поточно јас не го монтирав туку плимонт, пошто само они се нафатија да монтираат на таа кола плин со дизни. што е проблемот...? па проблемот е дека единствено рено 19 и 21 во периодот од 90 та до 95-та имаат такви специфични компјутери кои читаат отпор на дизни кој мора да изнесува ни помлку ни повеке туку точно 2,5 оми. макар да му ја сецнеш жичката и да ја наставиш се менува односот на отпорот на каблите и компјутерот чита грешка... епилогот е дека на бензин не работи т.е. компјутерот ги гасне бензинските дизни а под дефолт тоа подразбира и гаснење на плинскиот уред затоа што плинскиот компјутер чита информации од бензинските дизни... и како што реков, единствено плимонт се нафатија и наместија плински уред со дизни т.е. секвент плин на тој мотор со тој компјутер. сите други кај што бев и разговарав ноншалантно ме откачија и “топло“ ми препорачуваа да турам плин на плочка т.е. дифузер... па таков веке имав... после промената на плинот потрошувачката се намали за 3,5 литри плин, а колата доби на снага... е ај тоа да видиш... сега после 1,5 година плинскиот уред сеуште работи а колата си работи и на бензин и на плин без никаков проблем...

цената тогаш беше нешто над 500 евра со се боца... точно колку беше не се секавам, ама околу 500 беше. ова г пишав како благодарница до плимонт и уште еднаш да се искажам за нивната стручност, подготвеност и техничка подкованост... кога сите бегаа од проблемот само они се нафатија и го решија...
 
Член од
18 јануари 2011
Мислења
15
Поени од реакции
0
морам да нагласам една работа. пред 1,5 година на рено 19 со реникс компјутер на себе намонтирав плин. поточно јас не го монтирав туку плимонт, пошто само они се нафатија да монтираат на таа кола плин со дизни. што е проблемот...? па проблемот е дека единствено рено 19 и 21 во периодот од 90 та до 95-та имаат такви специфични компјутери кои читаат отпор на дизни кој мора да изнесува ни помлку ни повеке туку точно 2,5 оми. макар да му ја сецнеш жичката и да ја наставиш се менува односот на отпорот на каблите и компјутерот чита грешка... епилогот е дека на бензин не работи т.е. компјутерот ги гасне бензинските дизни а под дефолт тоа подразбира и гаснење на плинскиот уред затоа што плинскиот компјутер чита информации од бензинските дизни... и како што реков, единствено плимонт се нафатија и наместија плински уред со дизни т.е. секвент плин на тој мотор со тој компјутер. сите други кај што бев и разговарав ноншалантно ме откачија и “топло“ ми препорачуваа да турам плин на плочка т.е. дифузер... па таков веке имав... после промената на плинот потрошувачката се намали за 3,5 литри плин, а колата доби на снага... е ај тоа да видиш... сега после 1,5 година плинскиот уред сеуште работи а колата си работи и на бензин и на плин без никаков проблем...

цената тогаш беше нешто над 500 евра со се боца... точно колку беше не се секавам, ама околу 500 беше. ова г пишав како благодарница до плимонт и уште еднаш да се искажам за нивната стручност, подготвеност и техничка подкованост... кога сите бегаа од проблемот само они се нафатија и го решија...
Ја додека не ги открив ПЛИМОНТ со лајна сркав ехеееее........тројца плинари шо не знаеа да ми ја опораат колата и шо ме убедуваа дека бензин ми троши многу ПЛИМОНТ ми ја среди колата за нецел пола саат...додека пиев кафе....а може и помалце време...пошо ја кафето го лингурам..лангзам... :)
--- надополнето: 22 мај 2012 во 14:11 ---
Ти си единствен што се фали од макпетрол,само кај тебе е обратно.
Не бе друже и ја од ЛУКОИЛ коа ке стаам драстично помалце километри поминуем за разлика од макпетрол од нас гас од железара.... А онаа кај саем шо е...позади топланата ТЕТО карши комуна..и од таму не ја бива....смрди многу.....
--- надополнето: 22 мај 2012 во 14:15 ---
немој бе така друже... и јас се фалам од макпетрол... се фалам и од лукоил и макоил и нас гас и мариа трејд и сите плинари...

едноставно е решењето... турај од таа плинара што сакаш, иди на плинар да ти ја наштелова колата според тој плин и тогаш ке се фалиш од него дека ти е добар. дефакто е дека една со една бензинска (фирма-бренд) немаат ист плин... решењето е ова... нема добар или лош плин.. има различен по состав т.е. смеша на пропан и бутан гас...

затоа кога ке почнеш од една, терај цело време од таа постојано...
еијјј абе пријателе ја ренде праам од која плинара стигнам од таа...се дешава да стаам од некоја 100 200 денари па после си викам ај кидам у нас гас ке ја танкирам и муда трт...ке искочи некоја работа и ке ја исцедам до крај боцата па после од друго место 150 денари колку да стигнам до нас гас и опет иста песна...и на крај ке се изнерцвирам кидам ке танкирам од железара да кажеме пошо у близина работам...се деси дидам на пат на пола боца кидам од макпетрол ке допунам.....и според муабетиве на колана и на уредот им праам шокови а :))))))))
--- надополнето: 22 мај 2012 во 14:20 ---
Имам голф 4ка 1.6 SR и сакам да му ставам плински уред...слушнав дека во последно време го рекламираат уредот Tartarini во Макплин кој е 650 евра а во Плимонт уредот е Ландиренцо 570 евра...некој поупатен да ми даде совет за што да се одлучам и каде е подобро да го ставам уредот во Плимонт или во Макплин.
Другар оди си во Плимонт ич да не му ја мислиш.....ја така се мислев кај дидам и кој уред да го стаам....и од многу слушања го јадев стапот па после Плимонт ми ја опоравуваше колата шо десет плинаџии незнаеа да ми ја опораат....до душа ми ја опоравија за нецели пола саат......башка сите таксисти овие современиве шо се новиве сите у Плимонт ги имаат монтирано уредите
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
еијјј абе пријателе ја ренде праам од која плинара стигнам од таа...се дешава да стаам од некоја 100 200 денари па после си викам ај кидам у нас гас ке ја танкирам и муда трт...ке искочи некоја работа и ке ја исцедам до крај боцата па после од друго место 150 денари колку да стигнам до нас гас и опет иста песна...и на крај ке се изнерцвирам кидам ке танкирам од железара да кажеме пошо у близина работам...се деси дидам на пат на пола боца кидам од макпетрол ке допунам.....и според муабетиве на колана и на уредот им праам шокови а :))))))))
не реков дека правиш шокови, ме мрзи сега да пишувам, уморен сум.. како и да е, не ти троши исто ако точиш од различни брендови и производители на плин, само пошто тураш за 100-200 денари неможеш да приметиш разлика пошто прајме меубает за неколку литри турање гориво...
 
Член од
25 јануари 2006
Мислења
76
Поени од реакции
4
Имам едно прашање со ламбда сензор за фијат брава. Неколку пати еве имам приметено дека колата со ист плин(или бензин) ја нема истата сила. Многу често не сака да префрли на плин или пак одма префрла. Пред некој ден почна да титка тоа за плин демек нема плин. Ја изгасив и пак ја запалив и пак исто. После некој саат пак ја запалив и тргна на плин и извозив толку км. колку и што требаше. На угоренина со ист плин во ист период од денот на иста темпрература со втора излева колата како луда(значи влече ептен) а другиот ден мора да мењам во прва. Дали сето ова има врска со ламбда сондата, и ако некој знае која пара е нека ми каже(фиат брава 1.2)
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Имам едно прашање со ламбда сензор за фијат брава. Неколку пати еве имам приметено дека колата со ист плин(или бензин) ја нема истата сила. Многу често не сака да префрли на плин или пак одма префрла. Пред некој ден почна да титка тоа за плин демек нема плин. Ја изгасив и пак ја запалив и пак исто. После некој саат пак ја запалив и тргна на плин и извозив толку км. колку и што требаше. На угоренина со ист плин во ист период од денот на иста темпрература со втора излева колата како луда(значи влече ептен) а другиот ден мора да мењам во прва. Дали сето ова има врска со ламбда сондата, и ако некој знае која пара е нека ми каже(фиат брава 1.2)
Може аутоматчето не го затвара убаво вентилот па меша плин и бензин.Се гуши моторот па колата не оди како што треба.
--- надополнето: 31 мај 2012 во 01:37 ---
Кога моторот веќе е загреан, плинскиот уред се вклучува веднаш по палењето (пали на плин). За каснењето и звукот кој се јавува при вклучена клима треба поминеш до нашиот сервис за да се направи една .контрола
Треба само за 2-3 литра повеќе да се пушти плинот и нема да прави проблем кога е вклучена климата.
--- надополнето: 31 мај 2012 во 01:40 ---
ладни макс плус не е инјектионен систем? како ке попушта и намалува он сам? тоа само преку компјутер се прави, со електронска команда... чорав вентил нема за вртење, освен оној на боца што му е за недај боже ако се зезне нешто...

чкртанија... пред одприлика 6-7 години заврши прикаската со монтажи на плинови со плочки, кај што секој можеше да си штелка сам... умре тоа време и умре атестот на тие плинови...
Не викам да штелува сам,туку да оди кај плинар да му ја зголеми потрошувачката за 2-3 литра повеќе плин
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
Имам едно прашање со ламбда сензор за фијат брава. Неколку пати еве имам приметено дека колата со ист плин(или бензин) ја нема истата сила. Многу често не сака да префрли на плин или пак одма префрла. Пред некој ден почна да титка тоа за плин демек нема плин. Ја изгасив и пак ја запалив и пак исто. После некој саат пак ја запалив и тргна на плин и извозив толку км. колку и што требаше. На угоренина со ист плин во ист период од денот на иста темпрература со втора излева колата како луда(значи влече ептен) а другиот ден мора да мењам во прва. Дали сето ова има врска со ламбда сондата, и ако некој знае која пара е нека ми каже(фиат брава 1.2)
нај убаво иди во сервис за плин нека ти го проверат плинот...

чкртанија... ти пак збориш за плин на плочка... кај мулти поинт моторите нема автоматче за бензин да го затвара... ако има ламбда сонда тогаш е инјекционен т.е. инџекшн мотор... а бензинот кај нив се гаси така што се гасат дизните... им се прекинува довод на струја... капиш? ке го истргаш телевизорот од штекер и крај на програмата, црна магија го фаќа т.е. нема телевизија... исто ти е...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
нај убаво иди во сервис за плин нека ти го проверат плинот...

чкртанија... ти пак збориш за плин на плочка... кај мулти поинт моторите нема автоматче за бензин да го затвара... ако има ламбда сонда тогаш е инјекционен т.е. инџекшн мотор... а бензинот кај нив се гаси така што се гасат дизните... им се прекинува довод на струја... капиш? ке го истргаш телевизорот од штекер и крај на програмата, црна магија го фаќа т.е. нема телевизија... исто ти е...
Чекај сега.Од искуство кажуваш или?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
Чекај сега.Од искуство кажуваш или?
па би се рекло да... инџекш мотори немаат вентили за бензин на доводот. и тоа е тоа... ти реков јас погоре дека од оној систем за плин на плочка до сегашниве секвенти има голема разлика... како мислиш дека сасо кликање на копче префрла одма од плин на бензин и обратно? со карбуратори тоа е комплицирана работа... од бензин на плин треба прво да турираш и да чекаш да се потроши карбураторот, а од плин на бензин ти следи неколку пати штракање плин-бензин под поголема гас за да го наполниш карбураторот па да почне да работи... и на нив има вентил за бензин... на инџексионите мотори нема, пошто нема потреба... едноставно ја “уќуткуваш“ дизната и таа не пушта бензин...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
па би се рекло да... инџекш мотори немаат вентили за бензин на доводот. и тоа е тоа... ти реков јас погоре дека од оној систем за плин на плочка до сегашниве секвенти има голема разлика... како мислиш дека сасо кликање на копче префрла одма од плин на бензин и обратно? со карбуратори тоа е комплицирана работа... од бензин на плин треба прво да турираш и да чекаш да се потроши карбураторот, а од плин на бензин ти следи неколку пати штракање плин-бензин под поголема гас за да го наполниш карбураторот па да почне да работи... и на нив има вентил за бензин... на инџексионите мотори нема, пошто нема потреба... едноставно ја “уќуткуваш“ дизната и таа не пушта бензин...
Ама има реле кое што ги исклучува само дизните и реле кое ја исклучува струјата на дизните и пумпата,а друго ја уклучува пумпата за плин.Да на карбуратор е комплицирано,меѓутоа кај инџекшонот можеш да исклучуваш/вклучуваш колку сакаш.Ламбда сензорот се исклучува,може и со реле ама е малце поскапо.Резултат од искклучувањето на ламбдата е само 2-3%зголемена потрошувачка на бензин
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
1. Pumpa za plin nema na sistemite kaj nas sto gi ima. Ima na novite sistemi so vbrizguvanje na plin vo tecna faza
2. Pumpa za gorivo kaj injection vo 99,9% od slucaite ne se gasi
3. Diznite se sekoja poedinecno komanduvana taka da rele za site dizni NEMA. Plinskiot komjuter go prevzema impulsot za komanduvanje odnosno tajming na benzinskite dizni i go laze benzinskoto ECU deka se e ok i deka funkcioniraat a vsusnost oni ne rabotat
4. Lambda senzor kaj vozila so vbrizguvanje ne se isklucuva, nema poenta. Ama kaj nas ciganska rabota e iako nov senzor e 4000-5000denari. Nema poenta da gasis funkcionalen senzor i so toa da ja stavas kolata da vrti na nekoi zatvoreni modovi za tajminzite
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
1. Pumpa za plin nema na sistemite kaj nas sto gi ima. Ima na novite sistemi so vbrizguvanje na plin vo tecna faza
2. Pumpa za gorivo kaj injection vo 99,9% od slucaite ne se gasi
3. Diznite se sekoja poedinecno komanduvana taka da rele za site dizni NEMA. Plinskiot komjuter go prevzema impulsot za komanduvanje odnosno tajming na benzinskite dizni i go laze benzinskoto ECU deka se e ok i deka funkcioniraat a vsusnost oni ne rabotat
4. Lambda senzor kaj vozila so vbrizguvanje ne se isklucuva, nema poenta. Ama kaj nas ciganska rabota e iako nov senzor e 4000-5000denari. Nema poenta da gasis funkcionalen senzor i so toa da ja stavas kolata da vrti na nekoi zatvoreni modovi za tajminzite
Ако нема пумпа за плин како тогаш ќе добива плин моторот.Пумпа за плин мора да има има и на тие што се карбуратор и инџесион.Кои нови системи,разликата само што место релиња ствиле компјутер за плин да се наплатат повеќе пари а кој ја врши истата функција како релињата.А да место рачно да си го штелуваш плинот ставиле електрика за да мораш да одиш на 2-3 пати и да платиш по 200-300 денари може и повеќе,зависи од тоа на плинарот колку пари во моментот му фалат.
Пумпата за гориво по правило треба да се исклучи со реле да не врти на празно,зашто и се скратува работниот век
Дизните поединечно не се исклучуваат туку по шема која жица носи струја на дизните и преку таа жица со реле сите одеднаш се исклучуваат.Релето кое ја исклучува струјата на дизните и го лаже ECU дека е се ок презема импулс од некој кабел за свеќица
Ламбда сензорот е за контрола на количината на издувни гасови.Неа моожеш да ја исклучиш едноставно со прекинување на струјата или преку релето што ја исклучува струјата на дизните и го лаже ECU то дека е се ок.А да ќе заборавев со тоа реле се зголемува само напонот на струјата,бидејќи на плинот да работи му треба само појака струја.
Поради не стручно поврзвување на инсталацијата и монтажа доаѓа до запалување на возилото.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Другар оди седни и прочитај!!! Најдобронамерно ти го кажувам ова
1. Плинот НЕМА пумпа. Плинот е под притисок во боцата и од тој притисок оди до испарувачот кој што исто така врши редукција на притисокот на пониѕок.
2. Со плин со рачва кој се штелува колата ќе работи оптимално само на вртежите на кои ке штеловаш се испод тоа ќе е богато се изнад тоа ќе е сиромашна смеса
3. Ламбда сензорот точно е дека служи за мерење издувни гасови меѓутоа преку тоа мерење одредува како работи моторот и дали е во сиромашна или богата смеса односно цело време корегира за оптимално ламбда.
4. ОПАСНО е пумпата да ја оставиш исклучена затоа што ако мора да префрли колата на плин имаш еден мртов момент дур да крене притисок и недај боже тоа може да биде кобно. Пумпата кога е вклучена а дизните исклучени низ неа сепак врти гориво и таа си се лади и нема гајле
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Другар оди седни и прочитај!!! Најдобронамерно ти го кажувам ова
1. Плинот НЕМА пумпа. Плинот е под притисок во боцата и од тој притисок оди до испарувачот кој што исто така врши редукција на притисокот на пониѕок.
2. Со плин со рачва кој се штелува колата ќе работи оптимално само на вртежите на кои ке штеловаш се испод тоа ќе е богато се изнад тоа ќе е сиромашна смеса
3. Ламбда сензорот точно е дека служи за мерење издувни гасови меѓутоа преку тоа мерење одредува како работи моторот и дали е во сиромашна или богата смеса односно цело време корегира за оптимално ламбда.
4. ОПАСНО е пумпата да ја оставиш исклучена затоа што ако мора да префрли колата на плин имаш еден мртов момент дур да крене притисок и недај боже тоа може да биде кобно. Пумпата кога е вклучена а дизните исклучени низ неа сепак врти гориво и таа си се лади и нема гајле
1.Ај да прифатам дека е така,иако е пумпа и служи за регулација колку плин му е потребно на мотрот(зависи од притискање на гаста)
2.Независно дали е на рачва или електронски штелован плинот,потрошувачката се штелува толку колку што е потребно на моторот да работи совршено во сите услови на експлоатација.Многу погрешно е линот да се штелува спрема џебот,тогаш нема оптимална работа на моторот те работи нерамномерно,гуши.......
3.Ламбда сензорот служи само за мерење на количината на издувни гасови,а тоа мерење нама некоја поголема улога во работата на моторот.За работата на моторот ECU зема параметри највеќе од idle speed сензорот,сензорот за проток на воздух кој за експлоатација со плин и нее толку меродавен,бидејќи плинот содржи воздух.Во тој случај воздухот се контролира со дифузер.
4.Сум имал повеќе коли на плин,меѓутаоа сите што биле инџексион пумпата била ислкучена кога моторот работел на плин.Пумпата и дизните се вклучувале моментално кога од плин било префрлено на бензин без никакви ОПАСНИ последици(да излезеш од макази)
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
друже се ок само не ги доведувај во заблуда сите нека си прашаат искусни сервисери...не е се така ко што пишуваш ама тоа е тоа
 

Kajgana Shop

На врв Bottom