друже... прекини да замараш и СТВАРНО ПОЈМА НЕМАШ!!!!!! за последен пат ти кажувам, плинот НЕМА ПУМПА!!!!! под притисок, е не му треба... првиот и вториот пат беше смешен, а од третиот пат па навака, секој што се разбира а и оној што не се разбира, после ова ке те смета за магарешки инат кој и понатака упорно иде со глава у зид... ти реков веќе еднаш, дека имам лично и персонално наместено 30-тина плинови на различни коли... не е цифра, ама за да наместиш макар и еден плински уред треба да се разбираш нели?Мислев дека повеќе се разбираш од мене.
На сликава заокруженото со црвено што е
Прегледај го приврзокот 46302
Кога ќе ја исклучиш пумпава оди стартувај ја колата,нели плинот е под притисок!
Додро де. Не се лути не викај незнам некои работи затоа прашувам У слободно време онака си чепкам и поправам мои коли.Криво ми е што не научив е а и сум немал потреба да праваам ремонт на мотор.Тоа задоволство сум го оставал на тој што сум му ја продал колката.друже... прекини да замараш и СТВАРНО ПОЈМА НЕМАШ!!!!!! за последен пат ти кажувам, плинот НЕМА ПУМПА!!!!! под притисок, е не му треба... првиот и вториот пат беше смешен, а од третиот пат па навака, секој што се разбира а и оној што не се разбира, после ова ке те смета за магарешки инат кој и понатака упорно иде со глава у зид... ти реков веќе еднаш, дека имам лично и персонално наместено 30-тина плинови на различни коли... не е цифра, ама за да наместиш макар и еден плински уред треба да се разбираш нели?
тоа на сликата е електро магнетен вентил со филтер. црното-пластичното е калем т.е. намотка од шпунгла, во него се наоѓа клипче со врв како иглица од карбуратор, кој иде нагоре надоле кој всушност е вентилот (шпунглата го влече нагоре а метален федер-пружина го бутка назад-надоле кон затворено) значи кога има струја во шпунглата тече плин, кога нема не тече, а металниот-жолтиот дел е механички филтер за плин. ти образложив детално како изгледа и функционира твојава “пумпа“ за конечно да сватиш дека знам што зборам, наспроти твоите лаички тврдења... за едно си во право, кога ке го исклучиш вентилов од жиците, колата на плин нема да работи... ама затоа што е вентил кој служи да го запре плинот, а не затоа што е пумпа за пумпање плин па нема да врти и да пумпа...
а ти текнало ли некад зашто има минимум 2 а некаде 3 па и 4 круга замотано цевка пред вентилов или после него?
а сега земи по интернетов, побарај литература малку, прочитај и ке научиш нешто. следниот пат пред за нешто да се фатиш како слеп за стап, прво провери си ги твоите тврдења и лични убедувања, пошто вака излагаш и смешен и напорен... ме натера сега оволкав текст да куцам во 1 по полноќ... ај со здравје...
да да... вади се сега... прашувал он... мене а и на другите што читаа баш не ни изгледаше дека прашуваш:Додро де. Не се лути не викај незнам некои работи затоа прашувам У слободно време онака си чепкам и поправам мои коли.Криво ми е што не научив е а и сум немал потреба да праваам ремонт на мотор.Тоа задоволство сум го оставал на тој што сум му ја продал колката.
Ама има реле кое што ги исклучува само дизните и реле кое ја исклучува струјата на дизните и пумпата,а друго ја уклучува пумпата за плин...
Ако нема пумпа за плин како тогаш ќе добива плин моторот.Пумпа за плин мора да има има и на тие што се карбуратор и инџесион.
1.Ај да прифатам дека е така,иако е пумпа и служи за регулација колку плин му е потребно на мотрот(зависи од притискање на гаста)
иди маткај и правдај се сега на некој друг дека “само си прашувал“ пошто незнаеш... со категорични тврдења уште од првиот пост те видов дека незнаеш, а се буниш како некое младо, сеуште незакукурикано петле... од сега па натака да си занаеш дека никој нема да те фати здраво за готово за ништо што ке кажеш... и за да докажеш нешто ке треба да се отепаш од докажување... не слики, не видеа, што сакаш постирај, никој нема да ти верува во твојата информација... си ја уништи кариерата на форумов...Мислев дека повеќе се разбираш од мене. На сликава заокруженото со црвено што е
Кога ќе ја исклучиш пумпава оди стартувај ја колата,нели плинот е под притисок!
Реченицата мора ли да биде во прашална форма за ти да го сватиш како прашање.иди маткај и правдај се сега на некој друг дека “само си прашувал“ пошто незнаеш... со категорични тврдења уште од првиот пост те видов дека незнаеш, а се буниш како некое младо, сеуште незакукурикано петле... од сега па натака да си занаеш дека никој нема да те фати здраво за готово за ништо што ке кажеш... и за да докажеш нешто ке треба да се отепаш од докажување... не слики, не видеа, што сакаш постирај, никој нема да ти верува во твојата информација... си ја уништи кариерата на форумов...
да да... секако... се е така...Реченицата мора ли да биде во прашална форма за ти да го сватиш како прашање.
Постовите не знам дали се тие лично мои ако стои моето форумско име,а и не ми се проверува бидејќи можеш и да ги преправиш како сакаш
форумот не го сваќам како место за црпење информации,а за кариреа на форум не ни ми треба.Си имам кариери на други места.
Кажувам мои мислења од лично искуство,а и не се замарам дали некој ќе го игнорира или прифати.Помекогаш и прашувам ама не во прашална форма!
А и ти си гледам некој ГОЛЕМ познавач на авто механика и мотористика штом тврдиш дека ќе возиш кола без грам вода во моторот.
Точно ќе возиш ама до каде?
Единствено признавам занаење како стручни на plmont i машински инжињер nikola_bb,ама како што реков форумот не го сваќам како место за црпење информации.
Татко ми ми вика, дека еден човек му зборел, можно е да се вгради метански уред во Камион... Од тие големите што се 8 тонски има татко ми.
Значи,
Кој прави вградување на метански уреди за во КАМИОНИ?
Каде?
Колку пари?
Ве молам цитирајте го моето мислење за да знам дека сте пишале....
има и во македонија, не се врти се во бугарија.. кај нас се плимонт... јавете се кај нив, ке ви појаснат се...Има метан за камиони. У Бугарија ги вградуват.. А колко пари и како са, не знам.
треба да пишеш прво што марка на плински уред имаш иколку е стар... сигурно имаат спецификација на класични грешки... пошто рече дека ти е В6 машината, и местено кај нив, претпостављам дека имаш ловато уред... и кај мене ова се дешаваше... сензор за температура кај филтерот за плин. ама јави се и закажи си термин па они ке ти кажат што и како е... и колку ке те кошта...Едно прашање до плимонт.
Имам FORD SCORPIO 2.9 V6 со атестиран плински уред.
Колата пали прво на бензин па потоа на обртаи префрлува на плин. Меѓутоа сега почна да не работи на плин односно кога ке ја запалам и над 2000 обртаи префрли на плин и веднас гаси. На индикаторот сто е внатре светат тоа портокаловото сто е за бензин и четирите горе нз за што се и зелената за плин сто е трепка.
Ако може да ми посочите вака одприлика што би можело да биде?
Мислам дека плинот е местен кај вас.
Сензорот кај усисот што е или како го викаат MAF сензорот ми е исклучен. Дали е до тоа.треба да пишеш прво што марка на плински уред имаш иколку е стар... сигурно имаат спецификација на класични грешки... пошто рече дека ти е В6 машината, и местено кај нив, претпостављам дека имаш ловато уред... и кај мене ова се дешаваше... сензор за температура кај филтерот за плин. ама јави се и закажи си термин па они ке ти кажат што и како е... и колку ке те кошта...
тоа може да ти прави одредени проблеми при работење ама не и да не работи плинот комплетно...Сензорот кај усисот што е или како го викаат MAF сензорот ми е исклучен. Дали е до тоа.
LOVATO е уредот.