Плински уреди

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
1.Ај да прифатам дека е така,иако е пумпа и служи за регулација колку плин му е потребно на мотрот(зависи од притискање на гаста)
Јас пак таква пумпа не сум видел до сега... А сум видел поприлично многу возила со плински уред, така да имаш некаква грешка, дефинитивно.

2.Независно дали е на рачва или електронски штелован плинот,потрошувачката се штелува толку колку што е потребно на моторот да работи совршено во сите услови на експлоатација.Многу погрешно е линот да се штелува спрема џебот,тогаш нема оптимална работа на моторот те работи нерамномерно,гуши.......
Ахам, да. Ела јас ќе ти дам нов моторцикл, па ти наштелувај го на плин да работи. Притоа да работи рамномерно и на 1300 вртежи, и на 12.000 вртежи.
 
Член од
9 ноември 2011
Мислења
143
Поени од реакции
10
Zdravo1
i edno prasanje DO Plimont.
Imam vectra a 20 16v 136ks ima vgraden pl ured lovato dokumentite se od Plimont
Jas ne go vgraduvav taka e kupena.
Bi sakal da se montira sistem so dizni se razbira ona sto moze da se iskoristi toa bi bilo boca i instalacija
drugo neznam
Atestiran e pa i ne bi se macel okolu povtoren atest iako znam kako e.
Me interesira cena i sto bi se rabotelo (za kolku vreme)
pozdrav
moze i na meil da se isprati odg.
frosim1@yahoo.com
Blagodaram odnapred
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
472
Поени од реакции
292
Здраво едно прашање за сите оние што имаат вградено плин ?
Имам Опел Корса 2000 год - 1,2 - 4 цилиндри и заинтересиран сум да ставам плин .
Кој систем е подобар Landi Renzo Plus Max (околу 540 евра) или Lovato Smart (околу 510 евра)
и двата системи се приближно исто е сега најповеќе ме интересира искуството со овие две марки (Lovato i Landi Renzo) некои викаат едниот некои другиот е подобар.
За ова прашање може да ми одговори и ПЛИМОНТ и да ми каже дали они ги имаат двете и која цена се ?
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
cleverguy,

Од аспект на сигурност (мислам на поузданост) и потрошувачка, кој уред да го избереш, од двата, нема да згрешиш. Во плимонт го вградуваме плус макс-от, поради обемот на работа а од причина што има софтвер со повеќе опции и прозорци, и при појава на евентуален проблем во некој од режимите на работа на одредено возило, постои поголема веројатност да се реши проблемот (или непријатноста) преку активирање на опциите кои ги нуди софтверот. И двата уреда се со цена од 540 еур.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
1.Ај да прифатам дека е така,иако е пумпа и служи за регулација колку плин му е потребно на мотрот(зависи од притискање на гаста)
2.Независно дали е на рачва или електронски штелован плинот,потрошувачката се штелува толку колку што е потребно на моторот да работи совршено во сите услови на експлоатација.Многу погрешно е линот да се штелува спрема џебот,тогаш нема оптимална работа на моторот те работи нерамномерно,гуши.......
3.Ламбда сензорот служи само за мерење на количината на издувни гасови,а тоа мерење нама некоја поголема улога во работата на моторот.За работата на моторот ECU зема параметри највеќе од idle speed сензорот,сензорот за проток на воздух кој за експлоатација со плин и нее толку меродавен,бидејќи плинот содржи воздух.Во тој случај воздухот се контролира со дифузер.
4.Сум имал повеќе коли на плин,меѓутаоа сите што биле инџексион пумпата била ислкучена кога моторот работел на плин.Пумпата и дизните се вклучувале моментално кога од плин било префрлено на бензин без никакви ОПАСНИ последици(да излезеш од макази)
леле чкртанија, јас те сметав тебе за автомобилист кој се разбира во проблематиката, а таа грешна представа ја добив со твоите убаво скокцани клипови... уствари ти си бил само еден обичен фотограв кој одбрал да снима и фотографира автомобили, а од автомобилизам се разбира само да седне и да вози...

1. плински уред НЕМА, НЕМА И НЕМА пумпа за плин... плинот е под притисок и не му треба пумпа.
2. елкетрониката што е ставена за плински уреди служи за да ја замени “старата и не баш добра“ плочка за плин со електронски дизни. компјутерот (како што ти го викаш) ги контролира и бензинските дизни и плинските дизни. значи новината е дека плинот работи на дизни, а тие дизни примаат сигнал да отвараат и затвараат и пропуштаат плин според некои нормативи на сооднос за бензинот, т.е. информации примаат од бензинските дизни како што ги команда оригиналниот компјутер од автомобилот.
3. сето ова е за ПОЕКОНОМИЧНО работење на моторот. не е ова направено за идеш и да плаќаш штеловање, затоа што нема потреба од штеловање. ламбда сондата за тоа служи... мери издувни гасови, дава команда на бензинскиот компјутер кој ги команда бензинските дизни, кои се исклучени преку плинскиот компјутер, кој ги чита податоците испратени за тие дизни и ги команда плинските дизни... комплексно но совршен спој изведен како моторот да функционира квалитетно и економично...
4. си слушнал за БОГАТА и СИРОМАШНА смеса на гориво? на плочка плинот е таков... ке го наштеловаш на 3000 обртаи да речеме, под тоа работи во богата смеша и троши повеке плин одошто треба, над тоа е сиромашна смеша и не влече како што треба... е тоа е проблемот со плинот на плочка... моеш сам да штеловаш ама џабе ти е, немаш добра конверзија на мотор-потреби и гориво...

5. да ти одговорам на прашњето ко мене упатено... да... имам искуство со плинови... сам лично имам наместено мноооогу мои и поправено еден куп други-туѓи коли...
--- надополнето: 11 јули 2012 во 01:37 ---
Здраво едно прашање за сите оние што имаат вградено плин ?
Имам Опел Корса 2000 год - 1,2 - 4 цилиндри и заинтересиран сум да ставам плин .
Кој систем е подобар Landi Renzo Plus Max (околу 540 евра) или Lovato Smart (околу 510 евра)
и двата системи се приближно исто е сега најповеќе ме интересира искуството со овие две марки (Lovato i Landi Renzo) некои викаат едниот некои другиот е подобар.
За ова прашање може да ми одговори и ПЛИМОНТ и да ми каже дали они ги имаат двете и која цена се ?
мисам дека плимонт е скромен и несака да ти каже дека ландирензо е подобар и тоа за 10 пати во однос на ловато...
 
Член од
23 август 2010
Мислења
137
Поени од реакции
15
Дечки, потребно ми е вашето мислење за квалитетот и цената на плинските уреди, во која фирма какви се, кој се најквалитетни. Прашав во Новус и таму ми предложи ја ловато кој се вградува на местото на резервната (незнам колку литри) за мислам 560 Евра. Сега, дали има некој од нивните плинови, како сте задоволни, што како се збори за нив низ градов, има ли некој подобри и поевтини.
Фала однапред.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
леле чкртанија, јас те сметав тебе за автомобилист кој се разбира во проблематиката, а таа грешна представа ја добив со твоите убаво скокцани клипови... уствари ти си бил само еден обичен фотограв кој одбрал да снима и фотографира автомобили, а од автомобилизам се разбира само да седне и да вози...

1. плински уред НЕМА, НЕМА И НЕМА пумпа за плин... плинот е под притисок и не му треба пумпа.
2. елкетрониката што е ставена за плински уреди служи за да ја замени “старата и не баш добра“ плочка за плин со електронски дизни. компјутерот (како што ти го викаш) ги контролира и бензинските дизни и плинските дизни. значи новината е дека плинот работи на дизни, а тие дизни примаат сигнал да отвараат и затвараат и пропуштаат плин според некои нормативи на сооднос за бензинот, т.е. информации примаат од бензинските дизни како што ги команда оригиналниот компјутер од автомобилот.
3. сето ова е за ПОЕКОНОМИЧНО работење на моторот. не е ова направено за идеш и да плаќаш штеловање, затоа што нема потреба од штеловање. ламбда сондата за тоа служи... мери издувни гасови, дава команда на бензинскиот компјутер кој ги команда бензинските дизни, кои се исклучени преку плинскиот компјутер, кој ги чита податоците испратени за тие дизни и ги команда плинските дизни... комплексно но совршен спој изведен како моторот да функционира квалитетно и економично...
4. си слушнал за БОГАТА и СИРОМАШНА смеса на гориво? на плочка плинот е таков... ке го наштеловаш на 3000 обртаи да речеме, под тоа работи во богата смеша и троши повеке плин одошто треба, над тоа е сиромашна смеша и не влече како што треба... е тоа е проблемот со плинот на плочка... моеш сам да штеловаш ама џабе ти е, немаш добра конверзија на мотор-потреби и гориво...
5. да ти одговорам на прашњето ко мене упатено... да... имам искуство со плинови... сам лично имам наместено мноооогу мои и поправено еден куп други-туѓи коли...
1.Што е тоа кај што стои филтерот за плин?
2.Со најновите плински системи не сум имал контакт,бидејќи немам потреба.Знам само дека има посебен компјутер за плинот
3.Сега не ги штелуваат механички,сега ги штеловаат на лап топ на кој има соодветен програм.
4.Каква врска имаат вртежите со богата или сиромашна смеса?
Плинот се намалува или зголемува потрошувачката колку сакаш а моторот мора да работи на 8-900 вртежи.
Имам една кола наштелувана на 16,5 лити плин.Работи супер,арно ама кога ќе ја пуштам климата одма се осеќа на снага,а тек па ако уклучи перката за ладилникот и ако се погоди угорница бара БЕНЗИН.А ако птрошувачката е наштелована спрема потребите на моторот(18-19 литри) тогаш нема проблем.
Тоа што ги глеаш фотографиите мои и другите како возат,а од форумов не можам да заклучам дали знаеш да возиш не те парави подобар механичар.
 
Член од
12 декември 2009
Мислења
137
Поени од реакции
31
Дечки, потребно ми е вашето мислење за квалитетот и цената на плинските уреди, во која фирма какви се, кој се најквалитетни. Прашав во Новус и таму ми предложи ја ловато кој се вградува на местото на резервната (незнам колку литри) за мислам 560 Евра. Сега, дали има некој од нивните плинови, како сте задоволни, што како се збори за нив низ градов, има ли некој подобри и поевтини.
Фала однапред.
Ловато порано имаа квалитет и си створија име, али за да ја спуштат цената на уредите извадија многу работи и го направија чкарт, гураат на стара слава само.
Ако сакаш инфо пиши ПП кажи за што кола се работи ќе добиеш повратна информација за цена.
 
Член од
23 август 2010
Мислења
137
Поени од реакции
15
Ловато порано имаа квалитет и си створија име, али за да ја спуштат цената на уредите извадија многу работи и го направија чкарт, гураат на стара слава само.
Ако сакаш инфо пиши ПП кажи за што кола се работи ќе добиеш повратна информација за цена.
se raboti za fiat punto 2000g. 1.2cc 45kw
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
1.Што е тоа кај што стои филтерот за плин?
2.Со најновите плински системи не сум имал контакт,бидејќи немам потреба.Знам само дека има посебен компјутер за плинот
3.Сега не ги штелуваат механички,сега ги штеловаат на лап топ на кој има соодветен програм.
4.Каква врска имаат вртежите со богата или сиромашна смеса?
Плинот се намалува или зголемува потрошувачката колку сакаш а моторот мора да работи на 8-900 вртежи.
Имам една кола наштелувана на 16,5 лити плин.Работи супер,арно ама кога ќе ја пуштам климата одма се осеќа на снага,а тек па ако уклучи перката за ладилникот и ако се погоди угорница бара БЕНЗИН.А ако птрошувачката е наштелована спрема потребите на моторот(18-19 литри) тогаш нема проблем.
Тоа што ги глеаш фотографиите мои и другите како возат,а од форумов не можам да заклучам дали знаеш да возиш не те парави подобар механичар.
друже... ТИ ПОЈМА НЕМАШ ни што збориш ни што прашуваш... и како ЖИВТИ КАРИЕРА успеа да ги споиш авто механиката со гасните уреди? тоа само таков како тебе што за се што е поврзано со автомобил му треба механичар може да заклучијас механичар не сум... автомобилизмот ми е ХОБИ... а плинските уреди ми се потреба... според твојов муабет што го водиш ти уствари ВРСКА НЕМАШ што збориш а се буниш и бунтуваш...

1. незнам за што прашуваш, не си јасен доволно... тоа под филтерот за плин? кое е тоа, дај слика?
2. целокупниот напчин на вбризгување е различен кај новите системи со цел да се бид епоекономично возилото
3. такво мора да бид е штеловањето
4. ОООООО КАКВА ВРСКА ИМА само ти појма немаш...

таа кола што ја имаш и ти троши 16,5 со новите уреди ке ти троши 15 а ке влече како да има 20 пуштено и нема да бара на бензин да префрлаш...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
друже... ТИ ПОЈМА НЕМАШ ни што збориш ни што прашуваш... и како ЖИВТИ КАРИЕРА успеа да ги споиш авто механиката со гасните уреди? тоа само таков како тебе што за се што е поврзано со автомобил му треба механичар може да заклучијас механичар не сум... автомобилизмот ми е ХОБИ... а плинските уреди ми се потреба... според твојов муабет што го водиш ти уствари ВРСКА НЕМАШ што збориш а се буниш и бунтуваш...

1. незнам за што прашуваш, не си јасен доволно... тоа под филтерот за плин? кое е тоа, дај слика?
2. целокупниот напчин на вбризгување е различен кај новите системи со цел да се бид епоекономично возилото
3. такво мора да бид е штеловањето
4. ОООООО КАКВА ВРСКА ИМА само ти појма немаш...

таа кола што ја имаш и ти троши 16,5 со новите уреди ке ти троши 15 а ке влече како да има 20 пуштено и нема да бара на бензин да префрлаш...
Мислев дека повеќе се разбираш од мене.
На сликава заокруженото со црвено што е
364pd.jpg
Кога ќе ја исклучиш пумпава оди стартувај ја колата,нели плинот е под притисок!
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Ај земи прочитај што е. Не е убаво вака глупости да трескаш
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Еве нешто ново, дизел на плин, проект кој плимонт го додели на nikola_bb и негов колега, кои како апсолвенти на машинскиот факултет - Скопје се испратени на пракса во Плимонт. Проектот успешно се реализира, Никола, браво од мене, ти пожелувам успешна кариера како иден машински инжинер.













 

Kajgana Shop

На врв Bottom