морам да нагласам една работа. пред 1,5 година на рено 19 со реникс компјутер на себе намонтирав плин. поточно јас не го монтирав туку плимонт, пошто само они се нафатија да монтираат на таа кола плин со дизни. што е проблемот...? па проблемот е дека единствено рено 19 и 21 во периодот од 90 та до 95-та имаат такви специфични компјутери кои читаат отпор на дизни кој мора да изнесува ни помлку ни повеке туку точно 2,5 оми. макар да му ја сецнеш жичката и да ја наставиш се менува односот на отпорот на каблите и компјутерот чита грешка... епилогот е дека на бензин не работи т.е. компјутерот ги гасне бензинските дизни а под дефолт тоа подразбира и гаснење на плинскиот уред затоа што плинскиот компјутер чита информации од бензинските дизни... и како што реков, единствено плимонт се нафатија и наместија плински уред со дизни т.е. секвент плин на тој мотор со тој компјутер. сите други кај што бев и разговарав ноншалантно ме откачија и “топло“ ми препорачуваа да турам плин на плочка т.е. дифузер... па таков веке имав... после промената на плинот потрошувачката се намали за 3,5 литри плин, а колата доби на снага... е ај тоа да видиш... сега после 1,5 година плинскиот уред сеуште работи а колата си работи и на бензин и на плин без никаков проблем...
цената тогаш беше нешто над 500 евра со се боца... точно колку беше не се секавам, ама околу 500 беше. ова г пишав како благодарница до плимонт и уште еднаш да се искажам за нивната стручност, подготвеност и техничка подкованост... кога сите бегаа од проблемот само они се нафатија и го решија...