Плински уреди

Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Електровентил кој го гаси плинот, и во исти склоп со него е и филтерот за плин
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Мислев дека повеќе се разбираш од мене.
На сликава заокруженото со црвено што е
Прегледај го приврзокот 46302
Кога ќе ја исклучиш пумпава оди стартувај ја колата,нели плинот е под притисок!
друже... прекини да замараш и СТВАРНО ПОЈМА НЕМАШ!!!!!! за последен пат ти кажувам, плинот НЕМА ПУМПА!!!!! под притисок, е не му треба... првиот и вториот пат беше смешен, а од третиот пат па навака, секој што се разбира а и оној што не се разбира, после ова ке те смета за магарешки инат кој и понатака упорно иде со глава у зид... ти реков веќе еднаш, дека имам лично и персонално наместено 30-тина плинови на различни коли... не е цифра, ама за да наместиш макар и еден плински уред треба да се разбираш нели?

тоа на сликата е електро магнетен вентил со филтер. црното-пластичното е калем т.е. намотка од шпунгла, во него се наоѓа клипче со врв како иглица од карбуратор, кој иде нагоре надоле кој всушност е вентилот (шпунглата го влече нагоре а метален федер-пружина го бутка назад-надоле кон затворено) значи кога има струја во шпунглата тече плин, кога нема не тече, а металниот-жолтиот дел е механички филтер за плин. ти образложив детално како изгледа и функционира твојава “пумпа“ за конечно да сватиш дека знам што зборам, наспроти твоите лаички тврдења... за едно си во право, кога ке го исклучиш вентилов од жиците, колата на плин нема да работи... ама затоа што е вентил кој служи да го запре плинот, а не затоа што е пумпа за пумпање плин па нема да врти и да пумпа...

а ти текнало ли некад зашто има минимум 2 а некаде 3 па и 4 круга замотано цевка пред вентилов или после него?

а сега земи по интернетов, побарај литература малку, прочитај и ке научиш нешто. следниот пат пред за нешто да се фатиш како слеп за стап, прво провери си ги твоите тврдења и лични убедувања, пошто вака излагаш и смешен и напорен... ме натера сега оволкав текст да куцам во 1 по полноќ... ај со здравје...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
друже... прекини да замараш и СТВАРНО ПОЈМА НЕМАШ!!!!!! за последен пат ти кажувам, плинот НЕМА ПУМПА!!!!! под притисок, е не му треба... првиот и вториот пат беше смешен, а од третиот пат па навака, секој што се разбира а и оној што не се разбира, после ова ке те смета за магарешки инат кој и понатака упорно иде со глава у зид... ти реков веќе еднаш, дека имам лично и персонално наместено 30-тина плинови на различни коли... не е цифра, ама за да наместиш макар и еден плински уред треба да се разбираш нели?

тоа на сликата е електро магнетен вентил со филтер. црното-пластичното е калем т.е. намотка од шпунгла, во него се наоѓа клипче со врв како иглица од карбуратор, кој иде нагоре надоле кој всушност е вентилот (шпунглата го влече нагоре а метален федер-пружина го бутка назад-надоле кон затворено) значи кога има струја во шпунглата тече плин, кога нема не тече, а металниот-жолтиот дел е механички филтер за плин. ти образложив детално како изгледа и функционира твојава “пумпа“ за конечно да сватиш дека знам што зборам, наспроти твоите лаички тврдења... за едно си во право, кога ке го исклучиш вентилов од жиците, колата на плин нема да работи... ама затоа што е вентил кој служи да го запре плинот, а не затоа што е пумпа за пумпање плин па нема да врти и да пумпа...

а ти текнало ли некад зашто има минимум 2 а некаде 3 па и 4 круга замотано цевка пред вентилов или после него?

а сега земи по интернетов, побарај литература малку, прочитај и ке научиш нешто. следниот пат пред за нешто да се фатиш како слеп за стап, прво провери си ги твоите тврдења и лични убедувања, пошто вака излагаш и смешен и напорен... ме натера сега оволкав текст да куцам во 1 по полноќ... ај со здравје...
Додро де. Не се лути не викај незнам некои работи затоа прашувам У слободно време онака си чепкам и поправам мои коли.Криво ми е што не научив е а и сум немал потреба да праваам ремонт на мотор.Тоа задоволство сум го оставал на тој што сум му ја продал колката.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Додро де. Не се лути не викај незнам некои работи затоа прашувам У слободно време онака си чепкам и поправам мои коли.Криво ми е што не научив е а и сум немал потреба да праваам ремонт на мотор.Тоа задоволство сум го оставал на тој што сум му ја продал колката.
да да... вади се сега... прашувал он... мене а и на другите што читаа баш не ни изгледаше дека прашуваш:
еве ДОКАЗ:

Ама има реле кое што ги исклучува само дизните и реле кое ја исклучува струјата на дизните и пумпата,а друго ја уклучува пумпата за плин...
Ако нема пумпа за плин како тогаш ќе добива плин моторот.Пумпа за плин мора да има има и на тие што се карбуратор и инџесион.
1.Ај да прифатам дека е така,иако е пумпа и служи за регулација колку плин му е потребно на мотрот(зависи од притискање на гаста)
Мислев дека повеќе се разбираш од мене. На сликава заокруженото со црвено што е
Кога ќе ја исклучиш пумпава оди стартувај ја колата,нели плинот е под притисок!
иди маткај и правдај се сега на некој друг дека “само си прашувал“ пошто незнаеш... со категорични тврдења уште од првиот пост те видов дека незнаеш, а се буниш како некое младо, сеуште незакукурикано петле... од сега па натака да си занаеш дека никој нема да те фати здраво за готово за ништо што ке кажеш... и за да докажеш нешто ке треба да се отепаш од докажување... не слики, не видеа, што сакаш постирај, никој нема да ти верува во твојата информација... си ја уништи кариерата на форумов...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.006
иди маткај и правдај се сега на некој друг дека “само си прашувал“ пошто незнаеш... со категорични тврдења уште од првиот пост те видов дека незнаеш, а се буниш како некое младо, сеуште незакукурикано петле... од сега па натака да си занаеш дека никој нема да те фати здраво за готово за ништо што ке кажеш... и за да докажеш нешто ке треба да се отепаш од докажување... не слики, не видеа, што сакаш постирај, никој нема да ти верува во твојата информација... си ја уништи кариерата на форумов...
Реченицата мора ли да биде во прашална форма за ти да го сватиш како прашање.
Постовите не знам дали се тие лично мои ако стои моето форумско име,а и не ми се проверува бидејќи можеш и да ги преправиш како сакаш
форумот не го сваќам како место за црпење информации,а за кариреа на форум не ни ми треба.Си имам кариери на други места.
Кажувам мои мислења од лично искуство,а и не се замарам дали некој ќе го игнорира или прифати.Помекогаш и прашувам ама не во прашална форма!
А и ти си гледам некој ГОЛЕМ познавач на авто механика и мотористика штом тврдиш дека ќе возиш кола без грам вода во моторот.
Точно ќе возиш ама до каде?
Единствено признавам занаење како стручни на plmont i машински инжињер nikola_bb,ама како што реков форумот не го сваќам како место за црпење информации.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Реченицата мора ли да биде во прашална форма за ти да го сватиш како прашање.
Постовите не знам дали се тие лично мои ако стои моето форумско име,а и не ми се проверува бидејќи можеш и да ги преправиш како сакаш
форумот не го сваќам како место за црпење информации,а за кариреа на форум не ни ми треба.Си имам кариери на други места.
Кажувам мои мислења од лично искуство,а и не се замарам дали некој ќе го игнорира или прифати.Помекогаш и прашувам ама не во прашална форма!
А и ти си гледам некој ГОЛЕМ познавач на авто механика и мотористика штом тврдиш дека ќе возиш кола без грам вода во моторот.
Точно ќе возиш ама до каде?
Единствено признавам занаење како стручни на plmont i машински инжињер nikola_bb,ама како што реков форумот не го сваќам како место за црпење информации.
да да... секако... се е така...

за тебе сум Доктор автомобилист, Доктор по механика... прво и основно не пишувам за ништо што не сум проверил или искусил за разлика од тебе што ти тресеш зелени и сеуште се обидуваш да ме направиш будала во стилот дека не треба да биде прашална реченицата затоа што дрн дрн дрн...

не знам за што збориш со водата, не ми е јасно т.е. не се сеќавам во кој контекст... потсети ме...
 

edin4o

Продуцент
Член од
4 април 2010
Мислења
1.419
Поени од реакции
461
Татко ми ми вика, дека еден човек му зборел, можно е да се вгради метански уред во Камион... Од тие големите што се 8 тонски има татко ми.
Значи,
Кој прави вградување на метански уреди за во КАМИОНИ?
Каде?
Колку пари?

Ве молам цитирајте го моето мислење за да знам дека сте пишале....
 
L

Luki Junior

Гостин
Има метан за камиони. У Бугарија ги вградуват.. А колко пари и како са, не знам.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Татко ми ми вика, дека еден човек му зборел, можно е да се вгради метански уред во Камион... Од тие големите што се 8 тонски има татко ми.
Значи,
Кој прави вградување на метански уреди за во КАМИОНИ?
Каде?
Колку пари?

Ве молам цитирајте го моето мислење за да знам дека сте пишале....
Има метан за камиони. У Бугарија ги вградуват.. А колко пари и како са, не знам.
има и во македонија, не се врти се во бугарија.. кај нас се плимонт... јавете се кај нив, ке ви појаснат се...
 
Член од
26 мај 2009
Мислења
2
Поени од реакции
0
Едно прашање до плимонт.
Имам FORD SCORPIO 2.9 V6 со атестиран плински уред.
Колата пали прво на бензин па потоа на обртаи префрлува на плин. Меѓутоа сега почна да не работи на плин односно кога ке ја запалам и над 2000 обртаи префрли на плин и веднас гаси. На индикаторот сто е внатре светат тоа портокаловото сто е за бензин и четирите горе нз за што се и зелената за плин сто е трепка.
Ако може да ми посочите вака одприлика што би можело да биде?
Мислам дека плинот е местен кај вас.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Едно прашање до плимонт.
Имам FORD SCORPIO 2.9 V6 со атестиран плински уред.
Колата пали прво на бензин па потоа на обртаи префрлува на плин. Меѓутоа сега почна да не работи на плин односно кога ке ја запалам и над 2000 обртаи префрли на плин и веднас гаси. На индикаторот сто е внатре светат тоа портокаловото сто е за бензин и четирите горе нз за што се и зелената за плин сто е трепка.
Ако може да ми посочите вака одприлика што би можело да биде?
Мислам дека плинот е местен кај вас.
треба да пишеш прво што марка на плински уред имаш иколку е стар... сигурно имаат спецификација на класични грешки... пошто рече дека ти е В6 машината, и местено кај нив, претпостављам дека имаш ловато уред... и кај мене ова се дешаваше... сензор за температура кај филтерот за плин. ама јави се и закажи си термин па они ке ти кажат што и како е... и колку ке те кошта...
 
Член од
26 мај 2009
Мислења
2
Поени од реакции
0
треба да пишеш прво што марка на плински уред имаш иколку е стар... сигурно имаат спецификација на класични грешки... пошто рече дека ти е В6 машината, и местено кај нив, претпостављам дека имаш ловато уред... и кај мене ова се дешаваше... сензор за температура кај филтерот за плин. ама јави се и закажи си термин па они ке ти кажат што и како е... и колку ке те кошта...
Сензорот кај усисот што е или како го викаат MAF сензорот ми е исклучен. Дали е до тоа.
LOVATO е уредот.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Сензорот кај усисот што е или како го викаат MAF сензорот ми е исклучен. Дали е до тоа.
LOVATO е уредот.
тоа може да ти прави одредени проблеми при работење ама не и да не работи плинот комплетно...
 

Пратеник

Ала Мадрид
Член од
28 ноември 2011
Мислења
995
Поени од реакции
617
Сакам да земам Даеву Ланос ,по спецификации пишува дека троши 12 литри бензин градска.Е сеа сакам и да земам плин на старо и да го атестирам.Дали за нив постои посебен плински уред или за сите одговара истиот?И колку би ми трошел со плин?
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Aj da prasam jas vo ime na sestra mi, saka da si kupi citroen c2,kakov plinski sistem se stava na c2 1.1i od 2003god? Ako ne se lazam toa e monoinjection istata masina e od saxo. Kolku bi cinel sistem so okrugla boca.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom