Најавени измени во законот за увоз на автомобили

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
941
Да имаш среќа да најдеш некое хаварисано возило и да ја купиш само сообраќајната па да увезеш исто такво тука. Ќе си го возиш со таа сообраќајна, мирна глава. Само треба малце повеќе да се ангажираш.
 
H

^HITMAN^

Гостин
Се радувам на законов ако го изгласаат. Знам дека ќе биде полошо за економијата и за дилерите на нови автомобили(подобро за педерската влада за зимање пари од царина и акциза) но сепак како што планирам да го сменам автомобилот, радо би купил BMW 325I од 2000 година половно, отколку Chevrolet Spark нов за исти пари.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.693
Поени од реакции
12.100
Кога ќе видиш само мотор на старо за опел дека чини 250-400 евра, добро е. Ваљда ќе се спуштат малку цениве па да подновиме возило, а не само мотор.
 

mamba

UNITED MACEDONIA
Член од
13 декември 2009
Мислења
93
Поени од реакции
3
Luge sto vi e na vas, i so starite davacki se isplati da se uveze kola od germanija a, ne pak sega koga ke se namalat davackite, neznam od kaj vi se informaciite deka otkako ke ja prevedes ke ti izleze isto kako tuka da si ja kupil. Jas poznavam eden sto zema fiesta i citroen C3 i mu izleze 1500 evra (po kola) poevtina otkolku tuka, a akcizite i ne se tolku skapi do 1500 kubika: 15000 denara (jas mislam ne se mnogu). Pokraj toa sto se poevtini i mnogu pozacuvani se od nasive tuka.
 
Член од
6 декември 2007
Мислења
191
Поени од реакции
15
Да имаш среќа да најдеш некое хаварисано возило и да ја купиш само сообраќајната па да увезеш исто такво тука. Ќе си го возиш со таа сообраќајна, мирна глава. Само треба малце повеќе да се ангажираш.
Тоа не е законски и легално ! Ако правиш така како што велиш тогаш треба бројот на шасијата од хаварисаната кола да го впишеш на шасијата на оваа од странство а за тоа верувај дека и може кривично да одговараш.

Се радувам на законов ако го изгласаат. Знам дека ќе биде полошо за економијата и за дилерите на нови автомобили(подобро за педерската влада за зимање пари од царина и акциза) но сепак како што планирам да го сменам автомобилот, радо би купил BMW 325I од 2000 година половно, отколку Chevrolet Spark нов за исти пари.
Ухуууу 2500 кубни cm машина, само акциза ќе платиш накај 3070 евра. САМО акциза ! Плус даноци маноци... ѓавол и пол ќе те вати.

До тогаш можеме само :pusk: на владава. А они си прават :baeh:
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Problemot e sto davackite za polovno vozilo uvezeno od nadvor se ogromni i vo mnogu slucaevi se povisoki od samata vrednost na voziloto.Mala pridobivka moze da bide samo zgolemenata ponuda na polovni vozila sto ke vlijae na malata korekcija na cenite na polovnite vozila sto se so makedonski tablici nisto drugo.


Sigurno si slusnal za dalaverata so Golfovite vo Germanija i vrakanjeto na digitalnite kilometrazi so laptop.Imas Golf na germanski tablici i nad 200000 pominati.Plakas 50 evra i ti ja vrakaat primer 100000 pomalku no zatoa na cena dobivas mnogu poveke otkolku da ja prodades so 200000.

А ти сигурно си слушнал дека истиот тој Голф што го купиле за 2500 евра тебе тука ти го продаваат 8000 евра. Него го фатило 5000 евра да го донеси на МКД таблички а 8000 евра тебе ти го продава. Најинтересниот факт е што нема теоретски шанси да дознаеш дали е возена толку.

Dzish знае дека имаше случај за (на изглед) ганц ново Мондео со 300-400 000 киломтери беше продадено дека има речиси 100 000 км и тоа со дигитален мерач на киломтери и вратена тука кај Чомбе за 50 евра.

Секогаш има ризик, ама повеќе ми се исплаќа да ја купам поефтино отколку поскапо.

А што се однесува до давачките...

Ако сакате евтино количе, ќе си купите до 1000 кубика (Корса, Лупо, Поло, Саксо, 106-ка) регистрирајте го на МКД таблици, купете мотор на старо дизел, бензинец по ваша желба (да речеме од 300 до 500 еур е тоа), и еден а-тест 100 еур и возете силна машина.

Комбинација, Опел Корса 1.0 12v за 1200 еура ќе те фати на Македонски таблици ако си ја купил 800 еур од Словенија, Бугарија и ете 200 евра за транспорт ... 1400 еур за кола од 1998 година. За тие пари овде ќе купиш скапано Југо.

До 1000 кубика, немаш акциза (што најмногу те дере кога увезуваш), имаш екстремно ефтина регистрација, ниска потрошња за транспорт и само 10% данок (како што кажаа на ТВ).

Некаде според еспот доаѓа 1000 еура за 800 евра...1100 поправо, ама ете нека бидат 1200-1300 евра, некои непланирани трошоци, документи, папирологии...

СЕ НА СЕ да те фати 1500 евра...пак подобро е од Југо нели?

Ззначи викаме дупло да те фати од она што си ја купил!

А истата таа кола тука вреди 3000-3500 евра. Сега...ама ќе видиме за две недели!

Сакаш посилна?

Имаш паше мотори колку да сакаш од 300 до 500 евра. Еден а-тест за 100 евра и возиш дизел ако сакаш.


Мислам неможе некој да ме разубеди дека подоброе да возам Голф 1, Мерцедес 123, Југо од 88 година, или расканатно Тико, во споредба со Астра од Германија од 1998! година.

А да не зборуваме за Голф 2 од 1986 година за 3000+ евра!

Толку пари имам, тоа ќе возам.

Не се глупирајте со коментарите!
 

SrRulz

Siempre Real Madrid
Член од
8 декември 2007
Мислења
4.845
Поени од реакции
221
Шо се жалите бе не се толку големи давачките еве пример:

-Да увезеш едно BMW од 2500 кубика од Германија во Бугарија ќе ти излезе 400 евра давачки.
-Да го увезеш истото BMW од Германија во Македонија давачките се 4000 евра една нула повеќе :wink:

И после викате во Струмица имало многу бугарски регистрации епа ќе има да го е*ам :tapp:
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Тоа дека е така, така е!

Ама секогаш имаш опции. Не знам зошто не разбирате!

Еве ви пример.

BMW 520 така? до 2000 кубика, акцизите се ниски, ако не се лажам 1500 евра со новите измени.

Место да плаќате 2500+ евра за 525, ќе си купите мотор од Германија, Бугарија, Словенија, за 200-300 евра 525 дизел, и ќе си го монтирате.

А-тест за моторот е 100 евра, значи се на се ќе ве фати 500 евра.

Додајте ги тие 1500, значи 2000 евра, автоматски избегнувате 1000 евра акцизи (минимум, што уствари ви е еден добар сервис на моторот и ќе возете сигурен мотор!)

Прстот на чело!
 
H

^HITMAN^

Гостин
Тоа не е законски и легално ! Ако правиш така како што велиш тогаш треба бројот на шасијата од хаварисаната кола да го впишеш на шасијата на оваа од странство а за тоа верувај дека и може кривично да одговараш.



Ухуууу 2500 кубни cm машина, само акциза ќе платиш накај 3070 евра. САМО акциза ! Плус даноци маноци... ѓавол и пол ќе те вати.

До тогаш можеме само :pusk: на владава. А они си прават :baeh:
Мислев дека е 2000цм кубни но можеби е така. Како што гледав на www.mobile.de овие БМВ-а ги има за цени од 2500 евра до 6,000 евра, реална цена. Нека излезе и до 8,000 евра пак би ги дал отколку Spark за 6,000 евра. Така барем јас размислувам.
 
Член од
30 јуни 2008
Мислења
493
Поени од реакции
13
Kupija ama so kakvi tablici gi vozat zaboravi da kazes.
Колку само нема везе дека сите возат на бугарски. Татко ми до сеа има донесено до сеа 2 коли од Германија и Холандија.Едната сеуште ја вози само сеа ја продава пошо земавме од Германија Е класа за 15000 Е, а таа година со таа километража (90.000) нема шанса да ја најдеш тука за тие пари со сите давачки ќе излезе 20.000 со регистрација.:smir:
Така да напамет се збори, и уше колку други луѓе има што си ги регистрираат на МКД таблици иди влези у јавен царински склад да видиш колку коли има што чекаат за царинење...
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Тоа дека е така, така е!

Ама секогаш имаш опции. Не знам зошто не разбирате!

Еве ви пример.

BMW 520 така? до 2000 кубика, акцизите се ниски, ако не се лажам 1500 евра со новите измени.

Место да плаќате 2500+ евра за 525, ќе си купите мотор од Германија, Бугарија, Словенија, за 200-300 евра 525 дизел, и ќе си го монтирате.

А-тест за моторот е 100 евра, значи се на се ќе ве фати 500 евра.

Додајте ги тие 1500, значи 2000 евра, автоматски избегнувате 1000 евра акцизи (минимум, што уствари ви е еден добар сервис на моторот и ќе возете сигурен мотор!)

Прстот на чело!
То шо го кажваш ти за смена на моторот важеше за колите од пред 30 години (што уште се возат кај нас).Сега за да смениш различен мотор треба уште еден куп други работи да смениш (ECU, шалт табла. резервоари, пумпи. држачи, мењачи...) и ќе ја преплатиш колата + нерви + од таа кола не бива ништо. :nenene:

Колку само нема везе дека сите возат на бугарски. Татко ми до сеа има донесено до сеа 2 коли од Германија и Холандија.Едната сеуште ја вози само сеа ја продава пошо земавме од Германија Е класа за 15000 Е, а таа година со таа километража (90.000) нема шанса да ја најдеш тука за тие пари со сите давачки ќе излезе 20.000 со регистрација.:smir:
Така да напамет се збори, и уше колку други луѓе има што си ги регистрираат на МКД таблици иди влези у јавен царински склад да видиш колку коли има што чекаат за царинење...
Ти збораш за кола од 15000 евра давачките се 5000 евра т.е. 1/3 од цената, а забораваш дека за кола од 2000 година со цена од 2000 евра и мотор 1.8 ТДЦИ давачките се 4000 евра:tapp:. И колку коли има во јавен царински склад, 10-20, тоа е многу за тебе?:tv:
 
Член од
30 јуни 2008
Мислења
493
Поени од реакции
13
То шо го кажваш ти за смена на моторот важеше за колите од пред 30 години (што уште се возат кај нас).Сега за да смениш различен мотор треба уште еден куп други работи да смениш (ECU, шалт табла. резервоари, пумпи. држачи, мењачи...) и ќе ја преплатиш колата + нерви + од таа кола не бива ништо. :nenene:



Ти збораш за кола од 15000 евра давачките се 5000 евра т.е. 1/3 од цената, а забораваш дека за кола од 2000 година со цена од 2000 евра и мотор 1.8 ТДЦИ давачките се 4000 евра:tapp:. И колку коли има во јавен царински склад, 10-20, тоа е многу за тебе?:tv:
Толку е сеа деноиве очекувам да ја земам! 2700 Акциза + царина толку излага. Иначе има многу коли донесено, и тоа двата склада им се пуни до крај!:smir:
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Мене ме интересира ова.

Еве за две недели одам да купам возило од Словенија.

Одам пред газдата на една 106-ка се ценкаме за цена ми ја дава за 800 ЕУР.

Следно што?

Се оди на нотар во Љубљана за купопродажба?

МВР на Словенија за одјава на возило ?

Кои се процедурите?

То шо го кажваш ти за смена на моторот важеше за колите од пред 30 години (што уште се возат кај нас).Сега за да смениш различен мотор треба уште еден куп други работи да смениш (ECU, шалт табла. резервоари, пумпи. држачи, мењачи...) и ќе ја преплатиш колата + нерви + од таа кола не бива ништо. :nenene:
Хм, се надевам дека иам повеќе искуство во оваа област од тебе па еве ќе ти објаснам.

Значи моторите кога се продаваат се продаваат комплет со се електроника. Имаш договор ако сакаш и мењач (во случајот да).

Ако имаш механичар пријател ќе го однесиш моторот кај него, ќе ти ги поврзи сите работи и воала имаш нова кола (мислам нов мотор).

Сакаш да ми кажеш дека овие дечките од Тетово што возат 518-ки од 77 година а ставаат мотори од 95 година 525 дизел им било тешко тоа да го изведат?

А камоли кога се работи за моторот кој пасува на истата серија, да речеме 5-ка од 1999 година.
 
Член од
6 декември 2007
Мислења
191
Поени од реакции
15
То шо го кажваш ти за смена на моторот важеше за колите од пред 30 години (што уште се возат кај нас).Сега за да смениш различен мотор треба уште еден куп други работи да смениш (ECU, шалт табла. резервоари, пумпи. држачи, мењачи...) и ќе ја преплатиш колата + нерви + од таа кола не бива ништо. :nenene:
Тотално ТОЧНО !!! Јас менував мотор на голф2 кој беше бензинец и ставивме дизел. Знаете колку се опрчивме од работа? Прво мораше целата инсталација што е за моторот да ја замениме со инсталацијата од тој дизелот што го имавме да ја ставиме на бензинецот. После шал таблата требаше да ја смениме затоа што оваа немаше сигнализација за греачи и плус беше со "обртометар" а за дизелот (обичниот 1,6D) нема обртометар (не зборам за GTD). Значи тоа правевме за еден голф стар од 1990 година а да не збориме за поновите коли кои имаат од различни ECU до различни штрафчиња за се...
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Па се знае дека се се менува од електрика. Дизелот работи на појака струја. Работата е во тоа што ако сакате да заштедете 1000-1500 евра дека имате варијанта.

Плус тоа, новите коли не се Баба Рога. И тие се коли што имаат повеќе електроника. А не треба вие да ја смислувате. Се е Plug and Play! Дури по боја се означени каблите. Немора да се сеќирате за ништо!

Сум гледал како се прави и не е комплицирано!

БАШ кај постарите возила е покомплицирано.

Се прават други држачи, додатни држачи да речеме старите коли повеќето се 8V а моторите што се ставаат често се 16V, па се додава додатен држач за мотор.

Па ако се работи за кола од помек материјал (Пример Фиат, Застава), па зацврстување на кошот, дупли лимови и што ти не. Заебанции до немајкаде.

Како им се исплаќа на луѓето кои возат Лада Нива да ставаат дизел мотор од Типо?

Не зборувајте напамет.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom