Добро е! Позитивна вест после кујзнае колку време...Jas ti preporacuvam da pocekas, bidejki nema da zgresis, imam informacija deka davackite znatno ke se namalat pa vidi sega ti sto ke pravis.
Проста математика...А некој да пресмета колку се давачките (пат до њемачка и назад, царина, акциза, данок, хомологација...)
мене ми изгледа ова како заебанција, пак кола од 97 ќе те кошта околу 4.000 евра, за тие пари и овде ќе земеш.
А да тркните до бугарска? Топ возилца за ич пари :smir:Проста математика...
Возилото од 1997 ќе го купиш за 1500-2000 евра најмногу. Пат и слични тракатанци уште 500. Е сега зависно од кубикажата и акцизата, се дига цената за регистрација во Мкд. Да речиме дека носиш возило со кубикажа до 1.500 цм за него акциза е 500 евра (толку беше??) на тоа додај А-тест, царина, хомолигација, и еден куп тракатанци и ќе дојдиш до некоја цена блиска до гореспоменатата.
А за 4.000 евра, и тука се наоѓаат коли, со таа разлика што побрзо би зел кола од Германија/Холандија/Франција со 150.000 км и редовно одржувана, отколку од Македонија со 80.000-95.000 и ништо не сменето на неа со уште 600-800 евра трошоци за промена на потрошни матерјали од типот каиши, амортизери, гуми, плочки, јабучици, зглобви и тн...
Крш возилца за ич пари брачко... кој паметен ти дава солидно возило за без пари? И таму ѕирни, мерцедеси 124-ки поасалните се по 3.000 евра.А да тркните до бугарска? Топ возилца за ич пари :smir:
Не. Најмногу 1000 евра чинат тие коли. Одлично одржувани со домаќински километражи, не рачунам кршови. А се наоѓаат солидни количиња и за 500 а и за 300 евра. Пријател мој зеде италијанска коска корса од 1999 со 150 илјади бензин за 300 евра. Е сега ќе речите па каква е таа корса за 300 евра...Јас ќе ви кажам дека направив 2000+ километри за 3 дена меѓу Хрватска-Словенија-Италија-Австрија и обратно без А да каже. Потрошувачка рамно 5 литри на 130 км/ч.Проста математика...
Возилото од 1997 ќе го купиш за 1500-2000 евра најмногу.
Зошто да одам кај булгарите кога и тие ја зеле колата од Имачка и ми ја продаваат дупло поскапо?А да тркните до бугарска? Топ возилца за ич пари :smir:
Не. Најмногу 1000 евра чинат тие коли. Одлично одржувани со домаќински километражи, не рачунам кршови. А се наоѓаат солидни количиња и за 500 а и за 300 евра. Пријател мој зеде италијанска коска корса од 1999 со 150 илјади бензин за 300 евра.
Не е баш ко шо кажваш. Познавам многу коишто отишле во Словенија и коишто зедоа Хјундаи акцент од 2001/2002 година за 1000-1500 евра. А ако сакаш да те фати поефтино, ќе си одиш во Бугарија и ќе земиш кола од таму. Цените во Бугарија и Италија/Германија се скоро исти поради тоа што бугарите земаат коли на големо, само ако сакаш поарна некоја немој да ја земаш најефтината.:helou:Тоа се бајки и теории.
Цел бизнис разработен имаат увозници на половни коли од Црна Гора, Бугарија, полска, Романија, Русија Чешка..., си имаат свои луѓе низ германија, свои канали и информации...
Уште пред да излезе оглас за кола тој веќе се информирал за неа и ја видел, ретко да остане некоја “добра и одржана кола“ за 300 евра, пак уште ти да дознаеш за неа, да се кренеш од македонија до таму да одиш па да е бендиса и да е така ко шо пиши во огласот....
Ако имаш некој во германија или друга ЕУ земја па да појдеш таму да не плаќаш јадење спење, па да поминеш 3-4 дена по плацови и огласи (не мисли дека можеш пешки да ги обиколиш во еден ден сите или дека ќе те фати 200 денари таксито ваму таму) да имаш некој со себе кој ќе ти помогни во превод да се распрашаш за колата или ценкање....
Значи нема да се офајди обичниот човек туку како и до сега, сопственици на плацеви за половни возила во МК кои веќе си имаат разработена шема и мрежа, свои луѓе и во германија ки за процент трчаат и ги капаруваат колите и на царина и во полиција и сервисери кои ги дотеруваат колите кои ќе стигнат во МК.
И пак ќе треба минимум 3.000 евра за некоја мини кола од 1.000 кубици од 997.
И јас би сакал да возам бентли или хонда легенд или сааб понов, али ова е МК патиштата се МК, горивото е МК, солта на патот е МК, лада нива ( и тоа 1,6 од старите бензинци) уграден плин и кука (за пиперки и грозје носење, или за тули и чименто ко ќе подигаш на диво поткровје) и де не ти е гајле дал си удрил на дупка или качил ивичњак или дал треба да смениш нешто. За КИА треба да одиш во СК на сервис (оти компјутерот ти се ресетирал), ладата ќе ја опраиш со комшијата порција ќебапи и крали марко во пластика во дворот
Хјундаи акцент се ниска класа на возила а скапа за одржување, 1000-1500 евра ко ќе удриш пат престој царина акциза данок хомологација... ете ти над 3000 евра.Не е баш ко шо кажваш. Познавам многу коишто отишле во Словенија и коишто зедоа Хјундаи акцент од 2001/2002 година за 1000-1500 евра. А ако сакаш да те фати поефтино, ќе си одиш во Бугарија и ќе земиш кола од таму. Цените во Бугарија и Италија/Германија се скоро исти поради тоа што бугарите земаат коли на големо, само ако сакаш поарна некоја немој да ја земаш најефтината.:helou:
Ти да не сакаш за тие пари и чочек една плава германка да ти изигра?Тоа се бајки и теории.
Цел бизнис разработен имаат увозници на половни коли од ...