Најавени измени во законот за увоз на автомобили

Tоni

ILLYRIAN
Член од
26 февруари 2009
Мислења
13.639
Поени од реакции
10.237
Pa odlukata e za pozdravuvanje bidejki so ovaa ke se cisti domasniot krs od jugosllovenski avtomobili...
 
Член од
30 јуни 2008
Мислења
493
Поени од реакции
13
Jas ti preporacuvam da pocekas, bidejki nema da zgresis, imam informacija deka davackite znatno ke se namalat pa vidi sega ti sto ke pravis.
Добро е! Позитивна вест после кујзнае колку време... :) Кај мене има доста висока акциза па затоа прашував. Како и да е фала! :) :smir:
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.268
А некој да пресмета колку се давачките (пат до њемачка и назад, царина, акциза, данок, хомологација...)
мене ми изгледа ова како заебанција, пак кола од 97 ќе те кошта околу 4.000 евра, за тие пари и овде ќе земеш.
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
77
ако немаш работа или платата ти е МАКЕДОНСКА,новиот закон нема да ти овозможи исполнување на сништата...најавени се намалување на акцизите-ќе се знае за 2 недели поконкретно за колку,па да видиме шо ќе испадни на крајот
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Aбе...да укинат ацизи на возила до 2500 кубика...интересно ќе биде...ама до толку не ми се верува...до 2000 да нема акциза, супер ќе е.
 
Член од
7 јули 2008
Мислења
99
Поени од реакции
8
a da mi kaze nekoj za vozilava sto se 1.5 tie vo globala se site 1490i kusur kubika i sega u koja kategorija gi turaat vo 15000den . akciza ili vo 75000den???
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
А некој да пресмета колку се давачките (пат до њемачка и назад, царина, акциза, данок, хомологација...)
мене ми изгледа ова како заебанција, пак кола од 97 ќе те кошта околу 4.000 евра, за тие пари и овде ќе земеш.
Проста математика...

Возилото од 1997 ќе го купиш за 1500-2000 евра најмногу. Пат и слични тракатанци уште 500. Е сега зависно од кубикажата и акцизата, се дига цената за регистрација во Мкд. Да речиме дека носиш возило со кубикажа до 1.500 цм за него акциза е 500 евра (толку беше??) на тоа додај А-тест, царина, хомолигација, и еден куп тракатанци и ќе дојдиш до некоја цена блиска до гореспоменатата.

А за 4.000 евра, и тука се наоѓаат коли, со таа разлика што побрзо би зел кола од Германија/Холандија/Франција со 150.000 км и редовно одржувана, отколку од Македонија со 80.000-95.000 и ништо не сменето на неа со уште 600-800 евра трошоци за промена на потрошни матерјали од типот каиши, амортизери, гуми, плочки, јабучици, зглобви и тн...
 
Член од
20 август 2007
Мислења
2.252
Поени од реакции
312
Проста математика...

Возилото од 1997 ќе го купиш за 1500-2000 евра најмногу. Пат и слични тракатанци уште 500. Е сега зависно од кубикажата и акцизата, се дига цената за регистрација во Мкд. Да речиме дека носиш возило со кубикажа до 1.500 цм за него акциза е 500 евра (толку беше??) на тоа додај А-тест, царина, хомолигација, и еден куп тракатанци и ќе дојдиш до некоја цена блиска до гореспоменатата.

А за 4.000 евра, и тука се наоѓаат коли, со таа разлика што побрзо би зел кола од Германија/Холандија/Франција со 150.000 км и редовно одржувана, отколку од Македонија со 80.000-95.000 и ништо не сменето на неа со уште 600-800 евра трошоци за промена на потрошни матерјали од типот каиши, амортизери, гуми, плочки, јабучици, зглобви и тн...
А да тркните до бугарска? Топ возилца за ич пари :smir:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
А да тркните до бугарска? Топ возилца за ич пари :smir:
Крш возилца за ич пари брачко... кој паметен ти дава солидно возило за без пари? И таму ѕирни, мерцедеси 124-ки поасалните се по 3.000 евра.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.566
Поени од реакции
7.357
Проста математика...

Возилото од 1997 ќе го купиш за 1500-2000 евра најмногу.
Не. Најмногу 1000 евра чинат тие коли. Одлично одржувани со домаќински километражи, не рачунам кршови. А се наоѓаат солидни количиња и за 500 а и за 300 евра. Пријател мој зеде италијанска коска корса од 1999 со 150 илјади бензин за 300 евра. Е сега ќе речите па каква е таа корса за 300 евра...Јас ќе ви кажам дека направив 2000+ километри за 3 дена меѓу Хрватска-Словенија-Италија-Австрија и обратно без А да каже. Потрошувачка рамно 5 литри на 130 км/ч.

Друг пријател купи Пежо 307 2003 или 4 гланц одржано за 2000 евра.

Уште мислите дека нема да ви се исплати да си земите едно компактно количе со цирка 100 илјади км? Мора да земеме во предвид дека бензинот/патиштата/сервисот и ред други варијабли во Европа се на ниво кое ние во Македонија барем засега можеме само да го сонуваме. Од убави патишта, квалитетно гориво, редовни и овластени сервиси, поквалитетни класи на масла...Автомобилите се многу посочувани него овде.

Во земји како на пример Италија, големите луксузни коли и џипови не држат цена бидејќи ретко кој купува толку голема кола од причини првично за паркинг место а потоа трошоци за регистрација. Па така, Бемевеа, Лексуси, џипови стари по 4-5 години се наоѓаат и за 3000 и подолу евра бидејќи нема муштерии за нив...

Многу ме интересира кои ќе бидат давачките. Мислам дека до 1500 кубици е реално да се очекува да бидат минимални...а до 1000 да не постојат.

Уствари, јас сум повеќе старосната граница да биде 5 години ама да нема акцизи, царини и други измислени давачки по каталог...

А да тркните до бугарска? Топ возилца за ич пари :smir:
Зошто да одам кај булгарите кога и тие ја зеле колата од Имачка и ми ја продаваат дупло поскапо?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.268
Не. Најмногу 1000 евра чинат тие коли. Одлично одржувани со домаќински километражи, не рачунам кршови. А се наоѓаат солидни количиња и за 500 а и за 300 евра. Пријател мој зеде италијанска коска корса од 1999 со 150 илјади бензин за 300 евра.

Тоа се бајки и теории.
Цел бизнис разработен имаат увозници на половни коли од Црна Гора, Бугарија, полска, Романија, Русија Чешка..., си имаат свои луѓе низ германија, свои канали и информации...
Уште пред да излезе оглас за кола тој веќе се информирал за неа и ја видел, ретко да остане некоја “добра и одржана кола“ за 300 евра, пак уште ти да дознаеш за неа, да се кренеш од македонија до таму да одиш па да е бендиса и да е така ко шо пиши во огласот....
Ако имаш некој во германија или друга ЕУ земја па да појдеш таму да не плаќаш јадење спење, па да поминеш 3-4 дена по плацови и огласи (не мисли дека можеш пешки да ги обиколиш во еден ден сите или дека ќе те фати 200 денари таксито ваму таму) да имаш некој со себе кој ќе ти помогни во превод да се распрашаш за колата или ценкање....
Значи нема да се офајди обичниот човек туку како и до сега, сопственици на плацеви за половни возила во МК кои веќе си имаат разработена шема и мрежа, свои луѓе и во германија ки за процент трчаат и ги капаруваат колите и на царина и во полиција и сервисери кои ги дотеруваат колите кои ќе стигнат во МК.
И пак ќе треба минимум 3.000 евра за некоја мини кола од 1.000 кубици од 997.

И јас би сакал да возам бентли или хонда легенд или сааб понов, али ова е МК патиштата се МК, горивото е МК, солта на патот е МК, лада нива ( и тоа 1,6 од старите бензинци) уграден плин и кука (за пиперки и грозје носење, или за тули и чименто ко ќе подигаш на диво поткровје) и де не ти е гајле дал си удрил на дупка или качил ивичњак или дал треба да смениш нешто. За КИА треба да одиш во СК на сервис (оти компјутерот ти се ресетирал), ладата ќе ја опраиш со комшијата порција ќебапи и крали марко во пластика во дворот
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Тоа се бајки и теории.
Цел бизнис разработен имаат увозници на половни коли од Црна Гора, Бугарија, полска, Романија, Русија Чешка..., си имаат свои луѓе низ германија, свои канали и информации...
Уште пред да излезе оглас за кола тој веќе се информирал за неа и ја видел, ретко да остане некоја “добра и одржана кола“ за 300 евра, пак уште ти да дознаеш за неа, да се кренеш од македонија до таму да одиш па да е бендиса и да е така ко шо пиши во огласот....
Ако имаш некој во германија или друга ЕУ земја па да појдеш таму да не плаќаш јадење спење, па да поминеш 3-4 дена по плацови и огласи (не мисли дека можеш пешки да ги обиколиш во еден ден сите или дека ќе те фати 200 денари таксито ваму таму) да имаш некој со себе кој ќе ти помогни во превод да се распрашаш за колата или ценкање....
Значи нема да се офајди обичниот човек туку како и до сега, сопственици на плацеви за половни возила во МК кои веќе си имаат разработена шема и мрежа, свои луѓе и во германија ки за процент трчаат и ги капаруваат колите и на царина и во полиција и сервисери кои ги дотеруваат колите кои ќе стигнат во МК.
И пак ќе треба минимум 3.000 евра за некоја мини кола од 1.000 кубици од 997.

И јас би сакал да возам бентли или хонда легенд или сааб понов, али ова е МК патиштата се МК, горивото е МК, солта на патот е МК, лада нива ( и тоа 1,6 од старите бензинци) уграден плин и кука (за пиперки и грозје носење, или за тули и чименто ко ќе подигаш на диво поткровје) и де не ти е гајле дал си удрил на дупка или качил ивичњак или дал треба да смениш нешто. За КИА треба да одиш во СК на сервис (оти компјутерот ти се ресетирал), ладата ќе ја опраиш со комшијата порција ќебапи и крали марко во пластика во дворот
Не е баш ко шо кажваш. Познавам многу коишто отишле во Словенија и коишто зедоа Хјундаи акцент од 2001/2002 година за 1000-1500 евра. А ако сакаш да те фати поефтино, ќе си одиш во Бугарија и ќе земиш кола од таму. Цените во Бугарија и Италија/Германија се скоро исти поради тоа што бугарите земаат коли на големо, само ако сакаш поарна некоја немој да ја земаш најефтината.:helou:
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.268
Не е баш ко шо кажваш. Познавам многу коишто отишле во Словенија и коишто зедоа Хјундаи акцент од 2001/2002 година за 1000-1500 евра. А ако сакаш да те фати поефтино, ќе си одиш во Бугарија и ќе земиш кола од таму. Цените во Бугарија и Италија/Германија се скоро исти поради тоа што бугарите земаат коли на големо, само ако сакаш поарна некоја немој да ја земаш најефтината.:helou:
Хјундаи акцент се ниска класа на возила а скапа за одржување, 1000-1500 евра ко ќе удриш пат престој царина акциза данок хомологација... ете ти над 3000 евра.
Појди во продавница за делови или на мајстор и прашај на пример лагер или ауспух или дискови (потрошни работи) кои ќе треба сигурно многу нбрзо да ги смениш.
Јас сум од БТ и кола и речиси да не ми треба (нарочно за низ град0 а тоа е и ситуација со поголемиот број на возачи низ МК. Мали градови, лоши улици, нема паркинзи.. пешки сум од крај до крај на БТ за пола сат а на лето точак или веспа. За 10-15 минути возење низ град во кола со 40 на сат не ми треба голема кола, клима, серво, ретровизори на струја, подесив волан, абс, алумииумски бандаши....
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.566
Поени од реакции
7.357
Тоа се бајки и теории.
Цел бизнис разработен имаат увозници на половни коли од ...
Ти да не сакаш за тие пари и чочек една плава германка да ти изигра? :)

Еве ти конкретен предлог. Палиш мобиле.де и бараш Адам Опел Корса од 99. Опа еве една невозена, 80 илјади, супер сочувана за 900 Евра. Ама има има и една поефтина за 750 со дупло повеќе километри. Оваа првава ме бендисува дај да видам дали уште ја дава.

Му се јавуваш на комшијата Шабан кој е на привремена работа како молер во Нинберг. Му велиш ваква е работата, дај јави се види дали уште ја има и види ја. Другиот ден Шабан се слуша со швабата оди до кај него дома и гледа дека колата е возена од пензионер 3 пати во недела, два пати до црква и еднаш до пазар. Ти се јавува ти вика фати рејз утре и дојди до Франкфурт, од тука фати вовче и те чекам на станица. Спреми 750 евра се исценкав и ти ја таксав, мора да ги потрошиш за ќебапи. Одиш ти во Имачка, пензионерот Клаус веќе педантно ти ги спремил документите за странство, од тука одите кај Перо да ти смени уље, филтер и глицерин и правец на ќебапи. Преспиваш кај Шабан, сабајлето се будите тој со кофата и скалата ти со клучевите према Чешка и Унгарија. Си дошол дома и ги броиш парите. Зеде 2000 евра вчера а денес се врати со 700. 750 за колата, 250 за патот до Битола, 100 за карта во еден правец до Имачка, 50 за воз, 50 за сервис пред тргнување и 100 за ќебапи и частење Шабан.

Стигнуваш Македонија. На шалтер ти велат за колава сите трошоци даноци и баждарини до регистрација ти се 500 евра. Ти пресреќен си плаќаш и дома локално патриотски табли БТ му ставаш над D. Колата ти е полна гориво а ти останаа 200 евра. За овие 200 евра...ти одлучи како ќе ги инвестираш, плава со црни очи, црна со зелени...твој избор. :)

Се враќаш пресреќен во Битола. Ја изми колата со кофа и сунѓер и и бапна еден восок. Седна и запали пазар3.ком и провери колку кошта истата кола кај нас...

Многу слична само дизел со 100 илјади 4400 евра

сосема иста 12в 3850 евра

друга 3600

трет 3900

Значи одма да а шитниш вадиш од 1500 до 2000 евра зависи колку си упорен...За 2 дена во Имачка. Значи 1000 евра денот. Месецот 30 илјади евра. Пола месец да работиш 15...

Значи? :smir:
 
M

Mario Gómez

Гостин
Ако ти се фаќа исто пари тука колата и таа што ќе ја купиш таму, гледај на позитивната страна, имаш Голф 4 кој не стапнал во дупка и е редовно сервисиран плус си се рашетал до Немачка.:icon_lol:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom