Најавени измени во законот за увоз на автомобили

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
Плус тоа, новите коли не се Баба Рога. И тие се коли што имаат повеќе електроника. А не треба вие да ја смислувате. Се е Plug and Play! Дури по боја се означени каблите. Немора да се сеќирате за ништо!

Сум гледал како се прави и не е комплицирано!
Jaс го носам синчето на забар кај приател стоматолог и гледам - ич не е комплицирано, со машинка ќе изваи то црното ќе зашлака пломба внатре и ете 600 денари.
Се мислам да преуредам дел од гаражата во ординација....
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Jaс го носам синчето на забар кај приател стоматолог и гледам - ич не е комплицирано, со машинка ќе изваи то црното ќе зашлака пломба внатре и ете 600 денари.
Се мислам да преуредам дел од гаражата во ординација....
Лесно е да куцаш на тастатура. Најди пациент кој ќе ти седне на столица да те видам.

Колата е друга работа, не е толку комплицирана промената, особено ако пасува механиката. За електриката е минимален проблем што се средува во 1 ден. Немора да си астро-физичар за да поврзиш црна со црна, црвена со црвена. Ако си до толку неписмен, ќе те упатам кај мајстор за 200 евра ќе ти ја направи промената. Носиш бензинска кола и дизел мотор во багажник со возење (со сите делови спремни за замена), за 2-3 дена земаш дизел кола и бензински мотор во багажник пак со возење. Ич да не ми те боли главчето. Носи ја на А-тест и раат вози понатаму.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
Лесно е да куцаш на тастатура. Најди пациент кој ќе ти седне на столица да те видам.
А бе шо се секираш, ако згрешам во праењето на забот - ваѓањето ти е гратис.
Ти само опушти се.
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Лесно е да куцаш на тастатура. Најди пациент кој ќе ти седне на столица да те видам.

Колата е друга работа, не е толку комплицирана промената, особено ако пасува механиката. За електриката е минимален проблем што се средува во 1 ден. Немора да си астро-физичар за да поврзиш црна со црна, црвена со црвена. Ако си до толку неписмен, ќе те упатам кај мајстор за 200 евра ќе ти ја направи промената. Носиш бензинска кола и дизел мотор во багажник со возење (со сите делови спремни за замена), за 2-3 дена земаш дизел кола и бензински мотор во багажник пак со возење. Ич да не ми те боли главчето. Носи ја на А-тест и раат вози понатаму.
А ти го имаш напраено некогаш тоа на кола стара 10 години?
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Абе ајде... од такви комбинации секогаш боли глава.
 

sanos_a

www.autobusi.net/
Член од
12 декември 2008
Мислења
554
Поени од реакции
82
тој што нема до сега царинето кола не знае ништо. јас 2002 година кога пуштија увоз на половни возила продадов овде во македонија 7 коли и една си задржав за мене. значи вие ја гледате тука цената на опел корса (најчесто пример на форумов) дека овде ја продаваат 4000 евра, а истата таа корса да ја купете од германија, да пресметате пат и патарина, да платите овде царина, данок и акциза ке ве чини најмногу 3000 евра. значи овие што продаваат овде коли увезени од странство и царинети овде само вие да си ги регистрирате ви удираат минимум 1000 евра печалка што и не е малку пари за наши услови. еве ке ви дадам уште еден пример: јас во 2002 за мене си оставив цитроен ах 1,0 што ми троше на отворено 4 литри безоловен, произведена е 1994 година и за неа платив во германија 800 евра + 200 евра пат и патарина + 300 евра давачки на македонијава + 200 евра регистрација + 120 евра а тест и одење од кочани за скопје и вкупно ме кошташе 1700 евра. значи за овие пари зедов кола стара 8 години со поминато 115000 км. а истата кола овде само произведена 1995 (ударена малку од напред) ја продаваа 2900 евра без платени давачки. значи ако сакате да си увезете кола од странство исплати се да идете до земјата од каде сакате да купете кола и да си ја донесете овде. не ги слушајте буљашите скопски кои возат нови коли купени на лизинг и сега демек ке се увезело кршот во македонија. и 2002 така велеа па еве јас колата уште ја возам без некој поголем дефект освен мењање на ребраст каиш, уље, плочки и гуртни и некои ситни потрошни делови.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Eве вака,...

Гледам на mobile.de, mobile.bg, avto.net, решен сум да земам Опел Корса 1.0 12V од 1997 година.

Цената е 750 евра.

SchwackeListe е недостапна. Наводно цените ги креираат од mobile.de и autoscout. Така им пишува на веб страната.

Цените се горе долу исти. Што значи се пресметува данок 2% од тоа, па според тоа следи


Цена на возилото: 750 еура
Данок 2%: 15 евра
-----------------------------
Цена+данок: 765 евра
ДДВ 18%: 138 евра
-----------------------------
Цена+данок+ДДВ = 903 евра


Трошоци: ТИВ Минхен (од каде се добива и што има во него?) = 100 евра
Хомологација (или тоа другото име за сообразност) = 100 евра
Осигурање и цол таблици (нели се добиваат во земјата од каде што тргнуваш, кога ја одјавуваш колата) = 50 евра

Регистрација (возило до 1000 кубика и 50КС) : 170 евра+25 таблици= 195 ...200 евра.

Трошоци кои се произволни и никој ги нема точно прецизирано!
Превод од словенски или бугарски (колку страни е тоа?) = 50 евра
Трошкови на шпедиција во Скопје (шо трошкови се овие?) = 50 евра

Сумата доаѓа следна

Колата: 903 евра со царина и данок
Регистрација: 200 евра
Патни трошоци (релативно од 100 до 300 евра за Бугарија и Словенија) - 150 евра
Превод,цол таблици и други документи: 300 евра
------------------------------------
Вкупно на раат да ја возите Корсата на македонски таблици околу 1500 евра!


Точна ли е математиката?! :helou:

Jaс го носам синчето на забар кај приател стоматолог и гледам - ич не е комплицирано, со машинка ќе изваи то црното ќе зашлака пломба внатре и ете 600 денари.
Се мислам да преуредам дел од гаражата во ординација....
Кабадајски муабет до тука бива. Ко небаре јас така произволно ја проценив ситуацијата. Мора некој во Битола да биди попаметен оти е поскептичен. :tapp:
 

sanos_a

www.autobusi.net/
Член од
12 декември 2008
Мислења
554
Поени од реакции
82
е вака сега. јас за цитроенот платив регистрација само 30 евра и тоа регистрација за 3 месеци, не ја докарав на цол таблици оти не сум ненормален и да и платам на србите осигурување за колата што ке транзитирам низ србија. :uvo:
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Добро ете ќари 20 евра така? Сепак шизик на ризик. На граница не ти направија проблем што влегуваш со германски таблици?

Иначе чекам коментар на мојата проценка!
 
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Сеа слушав вести до 16 години ќе може увоз хахах

До иљада кубици немало акциза. А за други трошкови нахнадно ке разговарале дали да намалат.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Да нема акциза. Така што другите трошоци се оние досадните, барем за 1000 кубика. Јас дефитивно зеам до 1000 кубика. Сигурно нема да купам Југо за 1500 евра! Или некој „олд тајмер“ на ненормалните од пазар3
 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.322
Поени од реакции
7.781
Да нема акциза. Така што другите трошоци се оние досадните, барем за 1000 кубика. Јас дефитивно зеам до 1000 кубика. Сигурно нема да купам Југо за 1500 евра! Или некој „олд тајмер“ на ненормалните од пазар3
Се заеба чичко ми максимално пред две недели купи Југо 95 година 1200 евра.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
Чиквеченто од 900 кубици од 97 на мобиле.де со 99.000 километри (како да не) е 790 евра.
Пат таму ваму (замисли која авантура да дојдеш од германија до македонија по автопатишта со количе од 900 кубици !!!) па ќе се изнаплаќаш казни за бавно возење.

значи трошок пат ваму таму, престој у њемачка царина данок регистрација....

НЕ ФАЛА
ќе си замам фиат ПЗ и ќе му клам плин.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
941
Чиквеченто од 900 кубици од 97 на мобиле.де со 99.000 километри (како да не) е 790 евра.
Пат таму ваму (замисли која авантура да дојдеш од германија до македонија по автопатишта со количе од 900 кубици !!!) па ќе се изнаплаќаш казни за бавно возење.

значи трошок пат ваму таму, престој у њемачка царина данок регистрација....

НЕ ФАЛА
ќе си замам фиат ПЗ и ќе му клам плин.
Немора да идеш до таму, има што праат превози со камиони по 8 автомобили за 300-500 евра зависи како ќе начекаш
 

Kajgana Shop

На врв Bottom