Најавени измени во законот за увоз на автомобили

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
Т
Значи? :smir:
Супер феноменално, јас така на папиру и куќа напраив и стан купив в охрид.

има успешни прикаски но знам и доста неуспешни, па после ги приспособуваа колите “да ги мажат“ некако и тоа во друг град
А велиш молер комшија случајно се наоѓа во градот па отишол и ја испитал колата... можеби и дијагностика му удрил... а та кола во оглас не ја виделе ни некои пољаци ни руси ни чеси ни турци ни прекупци од црна гора, бугарија кои одат со кеш пари одма плаќаат не чекаат 3 дена да ти јави молерот па ти да извадиш карта па да стигнеш до германија....
Има успешни но има и неуспешни прикаски.
Лада нива 1,6 со плин.
ни германија ни шалтери ни ќебапи.
А оди подалеку и повисоко и нема срце да те боли за секоја драска на крило ни за секој камен што ќе го згазнеш на улица.
И во германија се веќе реткост пензионери со 300 евра коли кои ќекаат добродушно некој македонец да дојде да ја земи колата и му ја чуваат оти така еден молер (македонец) му ја таксал.
 

mamba

UNITED MACEDONIA
Член од
13 декември 2009
Мислења
93
Поени од реакции
3
Kako i da e cenite na kolite vo germanija, slovenija, italija, bugarija se dosta poevtini i ima dobri parcinja na koli mozete da gi vidite na:
www.mobile.de
www.mobile.bg
www.avto.net-slovenija
A vo bugarija na avto placovite se prepolni so koli imate izbor, ke vi treba nekolku dena za da gi vidite site a ne se mnogu poskapi od germanija, poevtino otkolku da odite do germanija. Ford Fiesta 3000-3500 evra 2005g. Citroen C3 isto ......
 
Член од
7 мај 2007
Мислења
318
Поени од реакции
99
Хјундаи акцент се ниска класа на возила а скапа за одржување, 1000-1500 евра ко ќе удриш пат престој царина акциза данок хомологација... ете ти над 3000 евра.
Појди во продавница за делови или на мајстор и прашај на пример лагер или ауспух или дискови (потрошни работи) кои ќе треба сигурно многу нбрзо да ги смениш.
Јас сум од БТ и кола и речиси да не ми треба (нарочно за низ град0 а тоа е и ситуација со поголемиот број на возачи низ МК. Мали градови, лоши улици, нема паркинзи.. пешки сум од крај до крај на БТ за пола сат а на лето точак или веспа. За 10-15 минути возење низ град во кола со 40 на сат не ми треба голема кола, клима, серво, ретровизори на струја, подесив волан, абс, алумииумски бандаши....
Абе и јас сум од Битола, и ми требаат работи како серво, АБС, клима, подесив волан... Мене колата не ми е само за низ град. А одржувањето и не е толку скапо со оглед на тоа дека менуваш само потрошни работи но на многу километри (ребраст каиш на околу 60 000-100 000км,дискови и плочки 40 000 - 50 000км, ауспух нема потреба) а годишно правиш 15000км.
 
Член од
27 јануари 2008
Мислења
1.611
Поени од реакции
85
Зарем не ги укинаа акцизите? Слушнав некој муабет, ама без никакви информации :toe:
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
77
за нешто помала цена добиваш автомобил направен за западен пазар,редовно сервисирана и “тркалана“ по европски патишта...секако нема споредба-нов со половен автомобил,но...
 
Член од
30 јули 2007
Мислења
1.391
Поени од реакции
86
Еве го Влатко Горчев кај Јанко како кажува дека законот ке биде само за зголемување на старосната граница,но не и за намалување на давачките..
така да..:tapp:
 
Член од
6 декември 2007
Мислења
191
Поени од реакции
15
Џабе е и да ја зголемат старосната граница на 100 години кога ќе платиш повеќе пари одошто си ја купил колата и пак ништо. Се додека не се намали акцизата нема ефтини автомобили. Тоа треба да е јасно
 
Член од
27 ноември 2008
Мислења
5.539
Поени од реакции
4.066
^Токму така, најбитен момент е намалување на давачките т.е намалување на акцизата.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
941
Изгледа само годините ќе се зголемат ништо друго не се менува.
Падна муабет за акцизите, Влатко фаќаше забелешки па најверојатно ќе се разгледува и тоа.
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.060
Поени од реакции
4.558
Ne se lazete deka ke vozite ponovi koli za malku pari.Vistinata e deka ke vozite polovni koli za istite pari koi ke gi spremete za da gi potrosite.Celata dalavera na vladata e da go polni bugetot preku zastedata na graganite sto ke ja potrosat za polovna kola.Eve sto e dalaverata,spremate 7000 evra da kupite Golf 4 samo se mislite od kade da go kupite bidejki od kade i da ja kupite 7000 evra ke mora da gi dadete samo rabotata e na kogo.Ako go kupite od kaj nas 7000 evra odat kaj toj sto ja prodava kolata i uste nekoi 1500 do 2000 denari zarabotuva notarot sto vrsi prenos od eden na drug sopstvenik dodeka vladata zarabotuva rucki od tupanot!Ako ja kupite kolata vo Germanija 2000 evra zarabotuva germanecot a vladata zarabotuva 5000 evra od vasite pari!Znaci za vas e isto kade ke gi potrosite parite za polovna kola ama za vladata ne e.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
taka ti e toa sve e rozevo i ubavo ke ja kupis da receme top kola socuvana staklo ete od penzionerot vo nemacka so servisna kniska tip top kola i fakjas ja nosis tuka i ti vikaat decko na ova ima akciza na ova ima carina na ova ima ddv ima ne dvojno nego N-to odanocuvanje vikas ok ja kupiv kolata ke si platam sea so da praam nema sigurno nazad da ja vrakjam plakjas se sednuvas da pies kafe da udris racunica i koga gleda taa kola kaj nas na novo kosta samo 1500evra poskapo i kafeto ke ti stane kiselo :). Realno da zborime se sluci bash vakva slucka so eden kolega od fax od svajcarija si zema fiesta demek ne mnogu vozena vamo tamo koa plati se izleze deka kolata nova da ja kupi od tuka ke bide 1500-2000 evra poskapa(ne ja znam sea tocnata suma). A on kupi kola koja e vozena i kako i da e vozena i kade i da e vozena sepak e kolku tolku amortizirana :)
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.060
Поени од реакции
4.558
Zaboraviv samo da ja otkrijam javno matematikata na vladata kolkava bi bila zarabotuvackata od uvezeni vozila.Bidejki javno kazaa deka okolu 100000 luge nemaat nikakvo vozilo i istite tie luge resat da kupat vozilo do 2000 evra od tuka zarabotuvackata na vladata e ednakva na nula no dokolku vozilata gi kupat od nadvor tamu bi platile po 500 evra od vozilo a davackite bi bile okolu 1500 evra so sto vladata bi zarabotila 150 milioni evra!
 
Член од
17 септември 2008
Мислења
822
Поени од реакции
19
Значи вака, баш разгледував сеа за Опел Вектра, од 2003 цената во Германија е околу 4000 евра, од 1998 цената е 1500 евра, има доста и под 1500 ама еве ќе ја земеме оваа цена. Да претпоставиме дека давачките останале исти, значи разликата е 2500 евра, за мене тоа не е малку, доколку би сакал да купам поволна Опел Вектра сега имам можност да бирам од поефтините. Така да не знам зошто толку ја критикувате оваа одлука.
Ок, јасно дека супер би било да се намалат и давачките, нормално и јас сум за тоа, и секој обичен граѓанин е за тоа. Може и нешто ќе се намали, законов уште е на разгледување, така да не ја знаеме неговата финална верзија. Но и да не се намалат давачките, пак има некое солидно поефтинување. И не е толку црно колку што пишувате погоре.

Zaboraviv samo da ja otkrijam javno matematikata na vladata kolkava bi bila zarabotuvackata od uvezeni vozila.Bidejki javno kazaa deka okolu 100000 luge nemaat nikakvo vozilo i istite tie luge resat da kupat vozilo do 2000 evra od tuka zarabotuvackata na vladata e ednakva na nula no dokolku vozilata gi kupat od nadvor tamu bi platile po 500 evra od vozilo a davackite bi bile okolu 1500 evra so sto vladata bi zarabotila 150 milioni evra!
И што ако заработи 150 милиони евра? Министрите ќе си ги поделат тие пари? Секој граѓанин би требало да се радува доколку државата има поголем буџет. Нормално е секој граѓанин да биде незадоволен доколку државата му ги зголемува давачките со цел таа да го зголеми буџетот. Но не мислам дека е нормално ако државата ти овозможи да купиш поефтина кола, не мора да е за многу, и ти да речеш е не купувам, вие сакате да се збогатите на моја сметка. Тоа ми е малку смешно, но нема везе секој си има свои математики и различни размислувања.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
941
Zaboraviv samo da ja otkrijam javno matematikata na vladata kolkava bi bila zarabotuvackata od uvezeni vozila.Bidejki javno kazaa deka okolu 100000 luge nemaat nikakvo vozilo i istite tie luge resat da kupat vozilo do 2000 evra od tuka zarabotuvackata na vladata e ednakva na nula no dokolku vozilata gi kupat od nadvor tamu bi platile po 500 evra od vozilo a davackite bi bile okolu 1500 evra so sto vladata bi zarabotila 150 milioni evra!
Таа кола веќе ја царинила владата кај претходниот газда
 
Член од
6 декември 2007
Мислења
191
Поени од реакции
15
@Андроник

Еве ти конкретен предлог. Палиш мобиле.де и бараш Адам Опел Корса од 99. Трошиш едно 2 дена и нерви и опа еве една невозена, 80 илјади, супер сочувана за 900 Евра. Ама има има и една поефтина за 750 со дупло повеќе километри. Оваа првава ме бендисува дај да видам дали уште ја дава.

Му се јавуваш на комшијата Шабан кој е на привремена работа како молер во Нинберг. Му велиш ваква е работата, дај јави се види дали уште ја има и види ја и Шабан ти вика дај бе човек тука ме ду*ат по 12 саати на ден да работам па сега ќе се ангажирам за тебе. После долги нервози се слушаш со човекот и трошиш едно 10-тина евра додека се договориш со него каде и како да се најдете. Одиш ти во Имачка, мењаш автобуси, возови и такси и конечно си кај пензионерот Клаус кој веќе педантно ти ги спремил документите и вешто потскрил дупките,арно ама гледаш дека колава е подфарбувана, подзакрпувана, изгребана од гранките кај црквата и пазарот ама ајде си викаш немам 10 дена да седам да барам тука коли пошто Шабан живее во друг град а и нема место за спиење кај него ја земаш колата за 850 евра пошто Клаус си ги цени парите а Шабан не дошол да се исценка. Од тука одиш кај Перо да ти смени уље, филтер и глицерин и ти зема 100 евра нели као за македонец пошто покрај уљето требало и виљушката да се замени да немаш главоболка по пат.Добро е што сега никој не треба да частиш кебапи. Преспиваш у мотел за 30 евра, сабајлето се будиш ти со клучевите према Чешка и Унгарија арно ама Перо не видел дека е оштетен линискиот каиш па ти се кине каишот и главата ти чури од нервози додека најдеш мајстор. Наоѓаш мајстор кој ти зима 100 евра пошто те видел нормално на зорт си и продужуваш. Си дошол дома и ги броиш парите. Зеде 2000 евра вчера а денес се врати со нецели 500. 850 за колата, 300 за патот до Битола, 100 за карта во еден правец до Имачка, 50 за воз, 30 за такси, 30 за подкаснување, 100 за сервис пред тргнување и 100 за сервисот во Унгарија.

Стигнуваш Македонија. На шалтер ти велат за колава сите трошоци даноци и баждарини до регистрација ти се 600 евра+ ddv = 700. Ти делумно среќен делумно разочаран зашто си правел други пресметки и си гледал од друга листа си плаќаш и дома локално патриотски табли БТ му ставаш над D. Колата ти е полна гориво а ти си у минус 200 евра. Е сега пошто колата има 100.000 км идеш кај Ацо кој има компјутер за опел да ја провери и ти вика дека ABS пумпата не е во ред и дека километражата е вратена за 100 иљади од страна на наивниот пензионер Клаус кој очигледно бил и "малце" подалеку од црквата и пазарот па колата има реални 180 000. Е пошто ABS пумпи ретко демек ги поправале 150 евра ти земаат за неа и укупно колата ти искочила 2350 евра ...ти одлучуваш како ќе ги вратиш овие 350 евра на комшијата Раде.

Се враќаш пресреќен во Битола. Ја изми колата со кофа и сунѓер и и бапна еден восок арно ама од ладново фати настинка и отиде до лекар па дае едно 500 денари за лекови. Седна и запали пазар3.ком и провери колку кошта истата кола кај нас... гледаш дека кај нас се поскапи само 300-400 евра ама со помала километража....
Значи одма да а шитниш вадиш од 200 до 300 евра зависи колку си упорен...

Не вреди со сите овие давачки ! :smir:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom