Евтини авионски карти

Член од
24 декември 2007
Мислења
12.694
Поени од реакции
4.520
@The Wild Boy, имам патувано неколку пати со карти преку киви, никогаш не сум имал проблеми.
Треба да припазиш на некои работи само, на пример колку време се чека меѓу летови (и дали треба да си го подигнеш багажот од првиот лет и повторно да се чекираш за вториот лет), зошто ако ти е кратко времето, нема шанси да успееш тоа да го направиш. Исто така, некогаш дава опција, на пример крајната дестинација ти е Лисабон, те носи прво во Милано Малпенса, а за вториот лет треба да се прекачиш на Милано Бергамо (значи 2 различни аеродрома).
За Англија мислам дека ти треба транзит виза, па најдобро ти е да во филтрите да ги отштиклираш земјите кај што не сакаш да се менуваш лет..
Нема никакви проблеми купени преко kiwi, bravofly или други додека немаш нешто одкажан лет или да менуваш нешто..тогаш нема ни цент да видиш, ништо не враќаат ако контактираш леталската компанија ќе ти речат да се обратиш таму каде што си ги купил картите.
Со ковид и слични срања одкажувања доста луѓе останаа без ништо пошто е таму поефтино за 10еур него ли директно да купиш.
 

marinium

Even Cops Dial 911 -S.W.A.T !
Член од
5 мај 2013
Мислења
994
Поени од реакции
506
Кажете ми за веќе резервирани и купени карти преку Визер, може ли да се направи исправка за промена на датум или откажување на аранжманот и дали средствата се рефундираат, дали цела сума, процент и слично? Фала
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.613
Поени од реакции
5.314
Кажете ми за веќе резервирани и купени карти преку Визер, може ли да се направи исправка за промена на датум или откажување на аранжманот и дали средствата се рефундираат, дали цела сума, процент и слично? Фала
Ако си земал со флекс опција (која се доплаќа не е во основната цена) тогаш да можеш да направиш промена или откажување.

во спротивно мислам дека беше поскапо да си купиш нови карти отколку да плаќаш “трошоците за промена, плус што ќе треба да ѕвониш на телефон што се наплаќа како хотлајн”
 

marinium

Even Cops Dial 911 -S.W.A.T !
Член од
5 мај 2013
Мислења
994
Поени од реакции
506
Ако си земал со флекс опција (која се доплаќа не е во основната цена) тогаш да можеш да направиш промена или откажување.

во спротивно мислам дека беше поскапо да си купиш нови карти отколку да плаќаш “трошоците за промена, плус што ќе треба да ѕвониш на телефон што се наплаќа како хотлајн”
Ќе разбарам и на нивната страна за сигурно
 

GavolRulz

hippopotomonstrosesquipedaliophobia
Член од
23 март 2008
Мислења
12.700
Поени од реакции
11.518
Дечки фала ви за одговорите, земав доста работи во обѕир.

Зборев и со моите,и изгледа за Малта ќе одиме преку Ниш, бидејки сега гледам таму картите се далеку по - евтини. Преку Ryanair може да се најде од 4 до 10,000 што е одлична цена за четрочлена фамилија.

Е сега, какви се Ryanair како компанија? По интернет сум слушал многу лоши работи, знам дека како компанија се дело на исмев, кажуваат дека многу ги скратиле седиштата, пилотите слетувале многу силно на писта, летале за време на магла, се за да стигнат на време, као демек имале неискусни пилоти, авионите им биле купувани од други компании за поевтино, ги модифицирале, и што ли не...

Дадете ми искрено мислење за компанијата. Мене за тие пари секако нема да ми смени ништо, за тие пари нема што да се бунам каква компанија била или што. Важно за едно ~2 часа да се стигне до Малта како што треба без никакви проблеми.

Со Wizz Air кога летав, немав никакви проблеми. Секако дека евтините авио - компании ќе користат по - ниски класи на авиони, тоа се приметуваше по по - тенките крилја на самиот авион, и малку повеќе се тресеше (што е нормално за такво турбулентно време), и самата храна. Сендвичите на Wizz Air им беа ладни, и едноставно немаа убав вкус. Очекувано за ниско буџетна компанија. Како стојат Ryanair vs Wizz Air?
Буџет компанија како буџет компанија, сите се исти, ама кај Ryan Air приметив дека седиштата им се под агол од 80 степени, т.е такво чувство имав :ROFLMAO:
Се скичмив од Софија до Манчестер за 3 саати лет.
 
Член од
6 април 2018
Мислења
109
Поени од реакции
96
Здраво.

Оредлог од каде да купам карти за патување до Мелбурн, Австралија?

Кои сајтови се сигурни за купување карти?
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.395
Поени од реакции
24.550
Здраво.

Оредлог од каде да купам карти за патување до Мелбурн, Австралија?

Кои сајтови се сигурни за купување карти?
samo agencija momentalno i toa sto ima dobri vrski i prodava dosta karti na turkish...

zaebi eftino gledaj da stignes bez otkazuvanja letovi mada poslesniot mesec e podobro...

ako sakas da rizikuvas, vreme ne ti e bitno i eftino da pomines togas upotrebi vpn, stavi se u turcija i idi preku sky scanner. imaj na um deka ako menjas datumi so sekoja eftina online agencija ke te kosta 3 pati poskapo nego ako si rezirviral direktno karti.

za direktno za melb momentalno najdobro e so turkish.
 
Член од
13 јануари 2016
Мислења
82
Поени од реакции
50
Најрелевантен сајт за купување карти со прекачување? Букирање во сопствена режија директно од авиокомпанија малце напорна ми се гледа целата организација.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.613
Поени од реакции
5.314
Најрелевантен сајт за купување карти со прекачување? Букирање во сопствена режија директно од авиокомпанија малце напорна ми се гледа целата организација.
Momondo или skyscanner
Ама пријателски совет би ти рекол кога букирам со прекачување никако од нискобуџетните компании
Гледајќи го бројот на откажани летови што го имаат во последно време може поскапо да ти испадне.
 
Член од
13 јануари 2016
Мислења
82
Поени од реакции
50
Како што гледам конкретно до Шпанија за да стигнам најдобро да си резервирам самиот 2 посебни лета па ако треба да преспијам у транзит градот. Тоа е што е. Една Тирана доживеавме да има 30+ дестинации од Скопје. еби му мајката...
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.613
Поени од реакции
5.314
Како што гледам конкретно до Шпанија за да стигнам најдобро да си резервирам самиот 2 посебни лета па ако треба да преспијам у транзит градот. Тоа е што е. Една Тирана доживеавме да има 30+ дестинации од Скопје. еби му мајката...
Prespivanjeto ne e problem druze ke prespies ako moras, nego kazi mi dali si razmislil sto se slucuva ako ti odlozat let?

Da ti olesnam koga bukiras so WizzAir, RyanAir i ostanatite takvi niskobudzetni kompanii ti ne kupuvas paket kupuvas let, ako edniot let ti go otkazat ke ti dadat nekoj nadomest ama na vtoriot let e tvoja krivica sto ne si stignal i ke ti propadne, eve ti nekolku scenaria sto moze da ti se slucat vo vakvi uslovi.
kako primer ke zememe deka imas 4 leta i mesto do spanija neka e portugalija (kako primer nebitno sto ti sakas spanija da ides)

kupuvas karti Skopje - Budimpesta - Porto, i za vrakanje Porto - Budimpesta - Skopje. znaci 4 leta vkupno
Kako sto ima magla vo skopje golema e verojatnosta da ti otkazat let Skopje - Budimpesta (pa i ne e nekoj problem be, si spies doma i toa e sleden let za nekolku dena, znaci go ispustas letot Budimpesta - Porto i tuka e tvoja krivica sto ti ne si dosol na letot ne se zamaraat oni so toa i ne gi interesira sto letot skopje - budimpesta bil odkazan) ako sakas ke ides da ja vidis budimpesta jer imas let za nazad da se vratis, i vo ovaa situacija ti propaga odmorot vo porto osven ako nemas fleksibilna kompanija kade sto rabotis pa da go smenis odmorot.

Druga opcija e da ti otkazat budimpesta - Porto, si stignal na pola pat, i zaglaven si tamu, opciite ti se ili da ides do porto na pokratko so sledniot let koj moze da e i za nekolku dena zasto imas karta za nazad ili da odjebes toa i da se uzivas u budimpesta pa da si se vratis vo skopje, so ova imas neplanirani trosoci za novo smestuvanje koe moze da bide i poskapo od prvoto sto si go bukiral.

Dali ke ti isplatat nesto pa ne mora da znaci, primer radi magla ke te matkaat levo desno i ne se obvrzani da ti platat jer toa se vremenski nepogodi i ne e nivna krivica, Ili ti mislese aaaaa cekaj Joey ke kasni daj da ne si igrame ke go pustime so Lufthanza da leta samo da nema problemi.

Drugo sto ako si zemal smestuvanje sto ne mozes da go otkazes i da ti gi vratat parite, ne samo sto ti propagaat avionskite karti koi sigurno nema da se eftini, a i smestajot otide jabana. Ako si bukiral kade sto mozes da otkazes e lesno bar toa ke go spasis.

Konekciski letovi so eftini avio kompanii se nokna mora i nikogas ne bi rizikuval da idam taka pogotovo vo post covid koga imaat problemi so ekipaz vo avioni, problemi na aerodromi i slicno. Normalno moze se da pomine bez problem ama dali stresot i nervozite vredat za parite koi bi gi zastedil (posebno sto i wizzair veke ne e taka eftina kako sto bese)
 
Член од
13 јануари 2016
Мислења
82
Поени од реакции
50
Prespivanjeto ne e problem druze ke prespies ako moras, nego kazi mi dali si razmislil sto se slucuva ako ti odlozat let?

Da ti olesnam koga bukiras so WizzAir, RyanAir i ostanatite takvi niskobudzetni kompanii ti ne kupuvas paket kupuvas let, ako edniot let ti go otkazat ke ti dadat nekoj nadomest ama na vtoriot let e tvoja krivica sto ne si stignal i ke ti propadne, eve ti nekolku scenaria sto moze da ti se slucat vo vakvi uslovi.
kako primer ke zememe deka imas 4 leta i mesto do spanija neka e portugalija (kako primer nebitno sto ti sakas spanija da ides)

kupuvas karti Skopje - Budimpesta - Porto, i za vrakanje Porto - Budimpesta - Skopje. znaci 4 leta vkupno
Kako sto ima magla vo skopje golema e verojatnosta da ti otkazat let Skopje - Budimpesta (pa i ne e nekoj problem be, si spies doma i toa e sleden let za nekolku dena, znaci go ispustas letot Budimpesta - Porto i tuka e tvoja krivica sto ti ne si dosol na letot ne se zamaraat oni so toa i ne gi interesira sto letot skopje - budimpesta bil odkazan) ako sakas ke ides da ja vidis budimpesta jer imas let za nazad da se vratis, i vo ovaa situacija ti propaga odmorot vo porto osven ako nemas fleksibilna kompanija kade sto rabotis pa da go smenis odmorot.

Druga opcija e da ti otkazat budimpesta - Porto, si stignal na pola pat, i zaglaven si tamu, opciite ti se ili da ides do porto na pokratko so sledniot let koj moze da e i za nekolku dena zasto imas karta za nazad ili da odjebes toa i da se uzivas u budimpesta pa da si se vratis vo skopje, so ova imas neplanirani trosoci za novo smestuvanje koe moze da bide i poskapo od prvoto sto si go bukiral.

Dali ke ti isplatat nesto pa ne mora da znaci, primer radi magla ke te matkaat levo desno i ne se obvrzani da ti platat jer toa se vremenski nepogodi i ne e nivna krivica, Ili ti mislese aaaaa cekaj Joey ke kasni daj da ne si igrame ke go pustime so Lufthanza da leta samo da nema problemi.

Drugo sto ako si zemal smestuvanje sto ne mozes da go otkazes i da ti gi vratat parite, ne samo sto ti propagaat avionskite karti koi sigurno nema da se eftini, a i smestajot otide jabana. Ako si bukiral kade sto mozes da otkazes e lesno bar toa ke go spasis.

Konekciski letovi so eftini avio kompanii se nokna mora i nikogas ne bi rizikuval da idam taka pogotovo vo post covid koga imaat problemi so ekipaz vo avioni, problemi na aerodromi i slicno. Normalno moze se da pomine bez problem ama dali stresot i nervozite vredat za parite koi bi gi zastedil (posebno sto i wizzair veke ne e taka eftina kako sto bese)
Прво фала за исцрпниот одговор. Горе доле ги укапирав работиве ама повеќе ме интригира кои други опции ни остануваат пошо еве визер остана на тие 20 гастарбајтерски линии за германија плус минус и ништо ново. Како што ми појасни ти или треба да вадам транзит летови со посигурни компании или ми останува да гледам нешто од околниве аеродроми што и не се нешто многу блиску али тоа е. Како и да е, фала што ми ги разјасни работите подобро, зашто слушам доста луѓе се имаат заебано со визер, слетување во софија, приштина ради магла и сл. ама ај си викам таа опција ми се виде најисплатлива. Иначе оф топик има нешто абер од авионот до Сплит што го обеќаа или уште не лажат комунистите? :tapp:
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.613
Поени од реакции
5.314
Прво фала за исцрпниот одговор. Горе доле ги укапирав работиве ама повеќе ме интригира кои други опции ни остануваат пошо еве визер остана на тие 20 гастарбајтерски линии за германија плус минус и ништо ново. Како што ми појасни ти или треба да вадам транзит летови со посигурни компании или ми останува да гледам нешто од околниве аеродроми што и не се нешто многу блиску али тоа е. Како и да е, фала што ми ги разјасни работите подобро, зашто слушам доста луѓе се имаат заебано со визер, слетување во софија, приштина ради магла и сл. ама ај си викам таа опција ми се виде најисплатлива. Иначе оф топик има нешто абер од авионот до Сплит што го обеќаа или уште не лажат комунистите? :tapp:
Појма немам за која линија до Сплит збориш, дека виз ќе воведе нешто ново екстра у брзо време од Скопје не верувам.
Подобро да идеш од околните аеродроми ако имаш добра конекција, не е некоја огромна километража види што има од Ниш или Софија на 200-250км ти се, Солун е исто опција. Директен лет може ќе најдеш до кај сакаш, да парите за вториот лет ќе ти идат за превоз до аеродромот ама бар од автобус директ си на дестинацијата без бркање по други аеродроми.
 
Член од
12 јануари 2015
Мислења
2.383
Поени од реакции
4.309
Како што гледам конкретно до Шпанија за да стигнам најдобро да си резервирам самиот 2 посебни лета па ако треба да преспијам у транзит градот. Тоа е што е. Една Тирана доживеавме да има 30+ дестинации од Скопје. еби му мајката...
Не знам до каде точно би сакал да леташ во Шпанија, но според мене најдобра опција ти е Софија. Има летови многу често, така да верувам дека ќе погодиш некој. А ако има кој да те однесе до Тирана, и тоа ти е опција.

Ако е Мадрид или Барселона, види со ЕрСрбија. Поскапо, ама барем ти е доста посигурно :)
 
Член од
30 декември 2014
Мислења
378
Поени од реакции
460
„Визер“, „Луфтханза“ и „Ејџијан ерлајнс“ доставија понуди на тендерот за субвенции за нови летови

Со еден збор - УЖАС! Очигледно Визер ни е наша судбина. Затоа наместо до Амстердам ќе си патуваме до Ајндховен, Шарлоа наместо Брисел. Шпанија и Португалија нема ни да видиме. Важно ќе имаме летови до секое можно градче во Германија, Швајцарија и Италија. А чисто се сомневам Луфтханза и Ејџијан (кои и не се нискобуџетни бтв) освен Германија / Австрија / Швајцарија и Грција / Кипар понудиле некои други дестинации.

РајанЕр и ИзиЏет очигледно остануваат недостижна мисија за нас.

Може да имаме еден куп поплаки кон Ер Србија, ама буквално ја покрија цела Европа плус воведоа летови до Њујорк и Чикаго. Затоа можеби треба да се размислува за повторно воведување на домашна авиокомпанија. Јест да на почетокот ќе биде загубар, ама на долг рок ќе биде исплатливо. Мислам, кога една Црна Гора и Албанија си имаат сопствени авиокомпании, зошто не и ние.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom