Ќе сфатат ли нашите македонски "креативци" дека веќе не се интересни со едни те исти локации за спотови/фотографии/сесии/снимања/влогови/могови просеривања на железничка и кај гоце студентскиот и под мостот кај пошта ? Аман веќе ... секој втор спот таму снимен, секоја сесија, демек види сивило брутализам, графитчиња, урбана комунистичка "висококатница". Креативци сте, измислете нешто ново. Права реткост стана автентичност меѓу нашите уметници... како беше она од fight club - everything is a copy of a copy of a copy.
Македонски подкасти се накотија еден тон, сите едни исти приказни, исти стории, исти муабети... Игор Џамбазов, па ако не гостувал едно 50.000 пати по такви црно бело, за се и останати mind numbing идиотизми кои некој прилично самобендисан водител пун себе, мислејќи дека измислува топла вода "подкастер". Оние па феминистички бљувотини, мислам дека само у тој НГО/Сорос клуб си аплаудираат меѓу себе и тоа е тоа.
Некој ќе рече, џејми плукаш по се што е Македонско... не браќа и сестри, едноставно хејтам пошто огромен дел од она што е наше е страшно неавтентично и направено само за фама и помпа у маало и Кино Карпош.
Од такви епски ликови од постара и понова историја, се претворивме во ептен мрзливи т.н креативчиња и артистчиња, за клаут во факинг 3 кафичи низ скопјенценце и за recognition меѓу 20 годишни девојчиња. На тоа и остануваат ваквиве... "Eeeeeej ти текнува какви журки се правеа во Вулкан" тип на муабети. На тоа и останува најчесто, баш ради мрза и тешка неавтентичност.
Македонската уметност се сведе на модерен маркетинг copywriting. Штанцање, 0 автентичност, обид за "креативно препаковање" на еден те исти досаден кликбејт текст.