- Член од
- 3 март 2020
- Мислења
- 2.413
- Поени од реакции
- 5.065
Кога е со еден актер главно, глумата доаѓа до изразИч не сакам да гледам филмови во кој цело дејствие се одвива во една соба и целото дејствие е околу еден актер
Кога е со еден актер главно, глумата доаѓа до изразИч не сакам да гледам филмови во кој цело дејствие се одвива во една соба и целото дејствие е околу еден актер
излеговме од сред представа, друштвото не го можеше филмотКога сме кај филмови сместени во една соба вреди да се спомне и Glengarry Glen Ross. Врв филм, сценарио, глума, монолози и дијалози се е перфекција.
Нормално и Breakfast Club, многу добар филм.
Да да, ама ги ставаме за да знае што да НЕ гледаА човекот рече дека НЕЈЌЕ такви филмови.
Ги ставаме за да се предомисли.Да да, ама ги ставаме за да знае што да НЕ гледа
Јас како single shot ги знам тие филмови, можеш да ги бараш и како one take, single take, single shot, мене прво ми текна на 1917, ама еве некоја листаГи ставаме за да се предомисли.
м, него сакав да прашам односно да побарам предлози за филмови што се снимани, не знам као се вика таа техника, пушташ камера и снимаш без престан, ко Викторија.
1917?Ги ставаме за да се предомисли.
м, него сакав да прашам односно да побарам предлози за филмови што се снимани, не знам као се вика таа техника, пушташ камера и снимаш без престан, ко Викторија.
mehDevil (2010) mnogu lugje go hejtat mene mi bese prejak. Cel film e vo lift
One shot e од аспект на гледачот, инаку е закрпен на неколку места.1917?
Не знаеш кој е крив затоа што не знаеш дали имало злосторство или не. Освен ако не си налетала на спојлер пред да го гледаш. Ако не знаеш дали Џејмс Стјуарт е во право или не, тогаш чувствуваш билд ап, тензија која расте од минута во минута.Цело време знаеме што се дешава, знаеме кој е крив, нема мистерија, нема трилер, само досадно зјапаме низ прозор. Ќе го пишев ова во непопуларни мислења, али пошто таму џабе ќе е, нека објасни некој зашто толкава оценка и што ми бега мене и не сфаќам.
Не знаеш кој е крив затоа што не знаеш дали имало злосторство или не. Освен ако не си налетала на спојлер пред да го гледаш. Ако не знаеш дали Џејмс Стјуарт е во право или не, тогаш чувствуваш билд ап, тензија која расте од минута во минута.
Друга работа е симболиката во филмот. Џејмс Стјуарт е гледач, исто како јас и ти. Во прозорците од соседите тој гледа филмови со различен жанр: мјузикл, драма, комедија, трилер. Од сите овие неговата најголема опсесија е мистеријата, затоа што се сомнева дека таму се случило злосторство. Хичкок преку Џејмс Стјуарт не набљудува нас, гледачите, и нашите желби и фантазии. Повеќето од нас ќе го одберат каналот каде што се случува криминал, каде некој убил некого. Останатите канали не се толку важни.
И се разбира, Грејс Кели, the boys will understand