Ако не си знаел брзиномерите на автомобилите превентивно се конструирани за да лажат кај некои модели до 15%. Според тестот на ADAC најточен брзиномер е оној на Ситроен Ц5 кој лаже само 1%, кај БМВ дури до 10% а по мои сознанија 10 % е и кај Југото.
Очигледно дека никогаш не си видел за она што зборувам. Плус со измена на гумите па дури и самиот профил на гумите автоматски се пореметува "точноста" на брзиномерот.
За велосипедот има сензор кој што го мери времето во стотинки кога тркалото ќе направи завртување праќа сигнал, на следното завртување праќа нов сигнал и тн. Ти внесуваш точен податок за обемот на гумата (O=2*r*Pi) и шансата за да даде неточна информација е сведена на 0. Ако неможеш да сватиш прашај кој сакаш што студира машинство ќе ти објасни убаво.