Yugo Fan Club

  • Креатор на темата Креатор на темата sajSiGa
  • Време на започнување Време на започнување
Значи прилично многу... а колку би коштал моторот од прилика со си мењач???

Епа сега, сакаш да возиш 1.6 машина со карбуратор а да троши како 106 дизел? Не оди така. Се знае која е математиката.

Плус тоа, немаш потреба да менуваш мењач. Ќе внимаваш како возиш, нема да шлајфоваш многу и нема да имаш гајле.

Само не е да го поставиш моторот ако ставаш 1.6. Треба да го ојачиш кошот напред.

Еве според мене едно од најдобрите Југа :)

http://www.turbo124.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=7059

И една одлична идеја

img1723dq3.jpg

img1983fx4.jpg
 
Ооо се работело на оваа југо од лани и тоа поприлично. Навистина педантно спакувано, мислам дека кога го прашував дечото колку има платено само фарбањето беше 700 евра. На оваа боја ATS-ки би паднале како на будала шамар :)
 
бидејки сметката е прикажана... за хемикалии, кобити, подлоги и бои негде околу 14 илјади динари или сега тоа е околу 150 евра, т.е. ако било лани негде ова време околу 200 евра..
 
Не за оваа фарбање, туку за бојата што беше пред тоа, таа темно сина
 
Дејството се случува во салон за Југо:
"Добар ден, ме интересира најновиот модел на Југо!"
"Добар ден г-не, повелете погледнете го...еве го овде.."

"Еј супер е, има ли клима?"
"Како може да нема.. има клима,
ABS, автоматско греење на седиштата, има и додадна типка која кога ќе
ја притиснете автоматски ги активирате крилата и при голема брзина може
да полета..."

"Се извинувам... дали вие мене ме заебавате?"
"Па г-не, вие прв почнавте"
 
Дејството се случува во салон за Југо:
"Добар ден, ме интересира најновиот модел на Југо!"
"Добар ден г-не, повелете погледнете го...еве го овде.."

"Еј супер е, има ли клима?"
"Како може да нема.. има клима,
ABS, автоматско греење на седиштата, има и додадна типка која кога ќе
ја притиснете автоматски ги активирате крилата и при голема брзина може
да полета..."

"Се извинувам... дали вие мене ме заебавате?"
"Па г-не, вие прв почнавте"

Хаха.
Добро де сега па ти немој толку навредливи вицови. Некој ко мене ке се пронајде, ко газда пропале фирме.
Поседувам едно Југо, бело. Да не беше југото немаше да извадам 10-ка по Моторни возила :).Секој ден по нешто му поправам.
 
Абе дали ке ми објасни некој како да ги извадам браниците и спољерот под предниот браник на југо 91ва ??
 
Епа луге темава ви е баз топ а и сите постови во неа...
имам еден мал проблем имам југо кабрио и ми треба ново кровце посто церадата нечини...
ве молам да ми препорацате каде мозам да најдам да купам ново кровце или само церада кој би мозел да ми изработи...
Однапред благодарам
 
Епа луге темава ви е баз топ а и сите постови во неа...
имам еден мал проблем имам југо кабрио и ми треба ново кровце посто церадата нечини...
ве молам да ми препорацате каде мозам да најдам да купам ново кровце или само церада кој би мозел да ми изработи...
Однапред благодарам

имаше некој во скопје што изработува церади за кабрио автомобили.... не ми текнува кој и каде... нека пише некој ако му текне... момакот работи само тоа, поправки, и правење на церади според постоечки церади, а и за направени кабрио коли им прави церади... ако не до вечер ке знам инфо...
 
Знае ли некој што може да му биде на моево уникатно југо?
Проблемот е следен: Имам постар акумулатор ама толку е слаб што југото едвај вергла, значи се мачи да сврти еден круг алансерот. Го поврзав со клеми со Шкода Октавија 2-ка, две три години стара и го добивам истиот резултат за верглањето како со мојот акумулатор. Исто се мачи за завергла и со тој нов и појак акумулатор. Што ли може да му биде?
 
Знае ли некој што може да му биде на моево уникатно југо?
Проблемот е следен: Имам постар акумулатор ама толку е слаб што југото едвај вергла, значи се мачи да сврти еден круг алансерот. Го поврзав со клеми со Шкода Октавија 2-ка, две три години стара и го добивам истиот резултат за верглањето како со мојот акумулатор. Исто се мачи за завергла и со тој нов и појак акумулатор. Што ли може да му биде?

Најверојатно е проблем со алансерот.
 
Фала ти за советот.
Заборавив да кажам дека ако еднаш го запалам од сабајле, цел ден пали без проблем, од прва. А една вечер да отстои невозено, сабајлето нема шанси да запали, пак тешко вергла, и пак одпоново, а ако запали цел ден ке пали од прва.
А можно ли е да имам некаков спој во некој жица па да ми ослабнува струјата? Бидејки имам извадено алансер от 101 го ставив на југото а од југото алансерот го ставив на 101-от и кај југото новиот алансер се мучи а мојот на 101-от лета.
Не бе ова југово ти е колекционерска кола. :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom