Yugo Fan Club

  • Креатор на темата Креатор на темата sajSiGa
  • Време на започнување Време на започнување
Знае ли некој што може да му биде на моево уникатно југо?
Проблемот е следен: Имам постар акумулатор ама толку е слаб што југото едвај вергла, значи се мачи да сврти еден круг алансерот. Го поврзав со клеми со Шкода Октавија 2-ка, две три години стара и го добивам истиот резултат за верглањето како со мојот акумулатор. Исто се мачи за завергла и со тој нов и појак акумулатор. Што ли може да му биде?

Фала ти за советот.
Заборавив да кажам дека ако еднаш го запалам од сабајле, цел ден пали без проблем, од прва. А една вечер да отстои невозено, сабајлето нема шанси да запали, пак тешко вергла, и пак одпоново, а ако запали цел ден ке пали од прва.
А можно ли е да имам некаков спој во некој жица па да ми ослабнува струјата? Бидејки имам извадено алансер от 101 го ставив на југото а од југото алансерот го ставив на 101-от и кај југото новиот алансер се мучи а мојот на 101-от лета.
Не бе ова југово ти е колекционерска кола. :)

вака сега... имаш проблем со акумулаторот, значи пробиен ти е. тоа е прво. заклучокот е дека чим еднаш ке запали, алтернаторот го освежува и после си држи струја за до крајот на денот.
второ, кога сте палеле со каблови, нај веројатно кабловите не чинеле или се со лош квалитет. да го правевме муабетов пред 15 години немаше да се сумњам во кабловите, ама сега има толку многу етини шкарт кинески кабли кои не се доволно јаки да пренесат струја за веспа да запалат а не кола. такви евтини кабли ги има насекаде... по 1000-1200 денари се сет... добри кабли, коштаат околу 100 евра...

значи, мењај акумулатор и проблемот ти е решен. успат, електричар нека ја зирне и измери со инструмент дали влече негде струја... мада југо е тоа...
 
Батка и јас го имавистиот проблем пред едно месец дена .......
решение....
Идеш купуеш нов акумулатор 55 амперчаса го ставас и сибас едно 2-3 зими и не се замараш

а тоа што кога ке го поврзеш на друга кола и истото го прави најверојатно каблите не ти чинат пробај извади го акумулаторот и ставиго директно на југото ....битребало да вергла и да запали бес проблем.....
 
Како да провериш дали акумултарот ти празни:

1) Исклучи ја колата (т.е. воопшто не ја пали). Никакви светла, радија, сијалички и сл. уклучено. Ништо. Како да си ја оставил паркирана.
2) Отвори хауба.
3) Отвори ја негативната клема (црната, маса). Кога ќе ја доближиш на терминал, ако ти прави искра - значи при исклучена кола имаш нешто што „ти влечи“ струја. Тоа е знак дека треба да ја носиш на електричар. Доколку нема искра или пецкање следи чекор 4.
4) Купи нов акумулатор.
 
Најверојатно е проблем со алансерот.

вака сега... имаш проблем со акумулаторот, значи пробиен ти е. тоа е прво. заклучокот е дека чим еднаш ке запали, алтернаторот го освежува и после си држи струја за до крајот на денот.
второ, кога сте палеле со каблови, нај веројатно кабловите не чинеле или се со лош квалитет. да го правевме муабетов пред 15 години немаше да се сумњам во кабловите, ама сега има толку многу етини шкарт кинески кабли кои не се доволно јаки да пренесат струја за веспа да запалат а не кола. такви евтини кабли ги има насекаде... по 1000-1200 денари се сет... добри кабли, коштаат околу 100 евра...

значи, мењај акумулатор и проблемот ти е решен. успат, електричар нека ја зирне и измери со инструмент дали влече негде струја... мада југо е тоа...

Да, не мора да значи дека е акумулаторот во прашање, може да е и алансерот, може да ти кочи, пошо кај што се монтира алансерот, кај што доагаат страфовите за прицврстување, стегање, значи на "звоното " од менувачот има пиксни кои знаат да се изедат и при тоа алансерот не е во правец со замаецот и кочи со тоа доаѓа и слабото верблање ( и трошење на струјата од акумулаторот) како и што кажа и со кабли истото ти се случило па затоа ме наведува до овој заклучок колку и да биле неквалитетни каблите, значи провери ги пиксните дали се во правец дали имаат луфта пред да купуваш друг акумулатор.
 
Да, не мора да значи дека е акумулаторот во прашање, може да е и алансерот, може да ти кочи, пошо кај што се монтира алансерот, кај што доагаат страфовите за прицврстување, стегање, значи на "звоното " од менувачот има пиксни кои знаат да се изедат и при тоа алансерот не е во правец со замаецот и кочи со тоа доаѓа и слабото верблање ( и трошење на струјата од акумулаторот) како и што кажа и со кабли истото ти се случило па затоа ме наведува до овој заклучок колку и да биле неквалитетни каблите, значи провери ги пиксните дали се во правец дали имаат луфта пред да купуваш друг акумулатор.

а мене ме наведе дека има проблем со акумулаторот, моментот што го нагласи дека ГО СМЕНИЛ АЛАНСЕРОТ и пак е истиот проблем:


А можно ли е да имам некаков спој во некој жица па да ми ослабнува струјата? Бидејки имам извадено алансер от 101 го ставив на југото а од југото алансерот го ставив на 101-от и кај југото новиот алансер се мучи а мојот на 101-от лета.
Не бе ова југово ти е колекционерска кола. :)
 
а мене ме наведе дека има проблем со акумулаторот, моментот што го нагласи дека ГО СМЕНИЛ АЛАНСЕРОТ и пак е истиот проблем:

АЈ ПРОЧИТАЈ УШТЕ ЕДНАШ, ОН МЕЊА АЛАНСЕР А НЕ И "ЗВОНОТО ОД МЕЊАЧОТ" т.е МЕЊАЧОТ(ЗВОНОТО НЕ МОЖЕ ПОСЕБНО ДА СЕ СМЕНИ) КАЈ ШТО СТОЈАТ И ПИКСНИТЕ, ЗНАЧИ И НОВИОТ АЛАНСЕР (ОД 101) ИСТО СЕ ОДНЕСУВА, А СТАРИОТ ОД ЈУГОТО СТАВЕН НА 101-ОТ ФУНКЦИОНИРА БЕЗПРЕКОРНО, ШТО ЗНАЧИ ГО ПОТВРДУВА МОЕТО МИСЛЕЊЕ "МЕЊАЈ ПИКСНИ НА ЗВОНО " , А КОГА БИ БИЛ НА НЕГОВО МЕСТО ПОПРВО БИ ГИ СМЕНИЛ АКУМУЛАТОРИТЕ ОД КОЛИТЕ МИСЛАМ ДЕКА ПОМАЛКУ ВРЕМЕ ОДЗЕМА И ПОМАЛКУ РАБОТА НОРМАЛНО, ОТКОЛКУ АЛАНСЕРИ, НО СЕПАК И ДА СМЕНИ АКУМУЛАТОР МИСЛАМ ДЕКА ВО ПРАШАЊЕ СЕ ПИКСНИТЕ НА ЗВОНОТО, И СТОЈАМ ЗАД МОЕТО МИСЛЕЊЕ ДЕКА ПРВО НЕКА ГИ ВИДИ НИВ ПА ПОСЛЕ НЕКА ДАВА ПАРИ ЗА НОВ АКУМУЛАТОР И ПАРИ ЗА ЕЛЕКТРИЧАРИ!!!



"Да, не мора да значи дека е акумулаторот во прашање, може да е и алансерот, може да ти кочи, пошо кај што се монтира алансерот, кај што доагаат страфовите за прицврстување, стегање, значи на "звоното " од менувачот има пиксни кои знаат да се изедат и при тоа алансерот не е во правец со замаецот и кочи со тоа доаѓа и слабото верблање ( и трошење на струјата од акумулаторот) како и што кажа и со кабли истото ти се случило па затоа ме наведува до овој заклучок колку и да биле неквалитетни каблите, значи провери ги пиксните дали се во правец дали имаат луфта пред да купуваш друг акумулатор."
 
оооо се извинувам господине експерт што ти противречев... нека ги смени акумулаторите, па ке каже...
 
оооо се извинувам господине експерт што ти противречев... нека ги смени акумулаторите, па ке каже...

Нема проблем господине, а инаку титулата експерт слободно ти ја препуштам на тебе, бидејќи сметам дека е премногу ниска за моите познавања, така да подобро етикетирај се себе си како експерт, отколку да се однесуваш иронично затоа што секој има право на свое мислење со цел некому да му помогне, се разбира тука во таа група припаѓаш и ти, но немаш право да побиваш нечие мислење со неосновано свое, а твојата ироничност е одраз на своето познавање што си го стекнал или ако воопшто го поседуваш!



Поздрав ЕКСПЕРТУ!
 
Нема проблем господине, а инаку титулата експерт слободно ти ја препуштам на тебе, бидејќи сметам дека е премногу ниска за моите познавања, така да подобро етикетирај се себе си како експерт, отколку да се однесуваш иронично затоа што секој има право на свое мислење со цел некому да му помогне, се разбира тука во таа група припаѓаш и ти, но немаш право да побиваш нечие мислење со неосновано свое, а твојата ироничност е одраз на своето познавање што си го стекнал или ако воопшто го поседуваш!
Поздрав ЕКСПЕРТУ!

иронија? ти збориш за иронија? прво и основно напиша текст наменет кон мене со големи букви а тоа е еднакво на дерење или викање... кој се замишљаш ти бе да се дереш на мене? да не ме раниш ти во животов бе? да не си ми газда можда... припази малку на своето понашање и изразување. сепак ова е јавен форум и многу луге го читаат. јас немам никакво фајде од автомобилизмот, од друго место си ги вадам парите за живот. мали, автомобилизомот ми е хоби кое го упражњавам околу 20 години, а кога јас си играв со застави и комбинации ти со песок зад куќа си си играл... “само“ 10 години сум постар од тебе иначе...

поздрав господине со многу повисоко ниво од експерт!!! јас и мојата нискост се извинуваме и длабоко поклонуваме на лугето како вас, кои имаат многу повисоко стручно ниво од експерт, ниво кое никогаш ние глупите нема да го постигнеме...:pos2:
 
" ниво кое никогаш ние глупите нема да го постигнеме...:pos2:[/QUOTE] "

Извини вака, но на делов од мислава треба да и направиш edit, би требало да биде во еднина, не те цитирав целосно бидејќи мислам дека ама баш ич не вреди, затоа што уште еднаш ја потврди твојата незрелост, иако си од мене постар 10 години како што велиш, иако јас кога сум играл со песок, ти си се "расправал" со застави, но едно е очигледно, годините не ти вредат, се расправаш и си истакнуваш атрибути како некој адолесцент, за разлика од тебе јас со тоа расчистив уште во годините кога си играв со песокта.. Со извинување но морам да Ви казам. не е се во возраста, а Вие сте токму пример за тоа! Поздрав Големи!
 
Извини вака, но на делов од мислава треба да и направиш edit, би требало да биде во еднина, не те цитирав целосно бидејќи мислам дека ама баш ич не вреди, затоа што уште еднаш ја потврди твојата незрелост, иако си од мене постар 10 години како што велиш, иако јас кога сум играл со песок, ти си се "расправал" со застави, но едно е очигледно, годините не ти вредат, се расправаш и си истакнуваш атрибути како некој адолесцент, за разлика од тебе јас со тоа расчистив уште во годините кога си играв со песокта.. Со извинување но морам да Ви казам. не е се во возраста, а Вие сте токму пример за тоа! Поздрав Големи!
ама ми го спушти сега... дури ме посрамоти... еве поцрвенев целиот...
 
Ај бе доста се карате и дајте совет мојава застава југо скала 55 за колку да ја шитнам утре под 500 еура да пуштам или не :kesa:.Иначе колата не е многу возена и е 88 година а 1 регистрација и е 93-4 значи 5 години е гаражирана и ние сме 2 газди.
 
Зависи друже од состојбата, поминати километри и т.н.. прати слика некоја наваму :)
 
да... стави некоја слика од него од надвор, лево десно и една од внатре како и од мотор.. па километри пројдени, па гуми дрн дрн дрн и сега регистрирана е или не... па можда и ке може да се оформи цена некоја...
 
Неможам слики моментално да ставам за километри па не е возена многу само градска и 10 пати низ македонија дали е шетана за на одмор и сл.А да и не е регистрирана....и гумите и се сите нови пред 2 месеца.Онака груба цена од прилика шо мислите ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom