Yugo Fan Club

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Значи прилично многу... а колку би коштал моторот од прилика со си мењач???
Епа сега, сакаш да возиш 1.6 машина со карбуратор а да троши како 106 дизел? Не оди така. Се знае која е математиката.

Плус тоа, немаш потреба да менуваш мењач. Ќе внимаваш како возиш, нема да шлајфоваш многу и нема да имаш гајле.

Само не е да го поставиш моторот ако ставаш 1.6. Треба да го ојачиш кошот напред.

Еве според мене едно од најдобрите Југа :)

http://www.turbo124.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=7059

И една одлична идеја


 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Ооо се работело на оваа југо од лани и тоа поприлично. Навистина педантно спакувано, мислам дека кога го прашував дечото колку има платено само фарбањето беше 700 евра. На оваа боја ATS-ки би паднале како на будала шамар :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
бидејки сметката е прикажана... за хемикалии, кобити, подлоги и бои негде околу 14 илјади динари или сега тоа е околу 150 евра, т.е. ако било лани негде ова време околу 200 евра..
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Не за оваа фарбање, туку за бојата што беше пред тоа, таа темно сина
 
?

..........

Гостин
Дејството се случува во салон за Југо:
"Добар ден, ме интересира најновиот модел на Југо!"
"Добар ден г-не, повелете погледнете го...еве го овде.."

"Еј супер е, има ли клима?"
"Како може да нема.. има клима,
ABS, автоматско греење на седиштата, има и додадна типка која кога ќе
ја притиснете автоматски ги активирате крилата и при голема брзина може
да полета..."

"Се извинувам... дали вие мене ме заебавате?"
"Па г-не, вие прв почнавте"
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.581
Дејството се случува во салон за Југо:
"Добар ден, ме интересира најновиот модел на Југо!"
"Добар ден г-не, повелете погледнете го...еве го овде.."

"Еј супер е, има ли клима?"
"Како може да нема.. има клима,
ABS, автоматско греење на седиштата, има и додадна типка која кога ќе
ја притиснете автоматски ги активирате крилата и при голема брзина може
да полета..."

"Се извинувам... дали вие мене ме заебавате?"
"Па г-не, вие прв почнавте"
Хаха.
Добро де сега па ти немој толку навредливи вицови. Некој ко мене ке се пронајде, ко газда пропале фирме.
Поседувам едно Југо, бело. Да не беше југото немаше да извадам 10-ка по Моторни возила :).Секој ден по нешто му поправам.
 
Член од
24 јули 2008
Мислења
285
Поени од реакции
5
Абе дали ке ми објасни некој како да ги извадам браниците и спољерот под предниот браник на југо 91ва ??
 
Член од
5 јули 2010
Мислења
29
Поени од реакции
5
Епа луге темава ви е баз топ а и сите постови во неа...
имам еден мал проблем имам југо кабрио и ми треба ново кровце посто церадата нечини...
ве молам да ми препорацате каде мозам да најдам да купам ново кровце или само церада кој би мозел да ми изработи...
Однапред благодарам
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Епа луге темава ви е баз топ а и сите постови во неа...
имам еден мал проблем имам југо кабрио и ми треба ново кровце посто церадата нечини...
ве молам да ми препорацате каде мозам да најдам да купам ново кровце или само церада кој би мозел да ми изработи...
Однапред благодарам
имаше некој во скопје што изработува церади за кабрио автомобили.... не ми текнува кој и каде... нека пише некој ако му текне... момакот работи само тоа, поправки, и правење на церади според постоечки церади, а и за направени кабрио коли им прави церади... ако не до вечер ке знам инфо...
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.581
Знае ли некој што може да му биде на моево уникатно југо?
Проблемот е следен: Имам постар акумулатор ама толку е слаб што југото едвај вергла, значи се мачи да сврти еден круг алансерот. Го поврзав со клеми со Шкода Октавија 2-ка, две три години стара и го добивам истиот резултат за верглањето како со мојот акумулатор. Исто се мачи за завергла и со тој нов и појак акумулатор. Што ли може да му биде?
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Знае ли некој што може да му биде на моево уникатно југо?
Проблемот е следен: Имам постар акумулатор ама толку е слаб што југото едвај вергла, значи се мачи да сврти еден круг алансерот. Го поврзав со клеми со Шкода Октавија 2-ка, две три години стара и го добивам истиот резултат за верглањето како со мојот акумулатор. Исто се мачи за завергла и со тој нов и појак акумулатор. Што ли може да му биде?
Најверојатно е проблем со алансерот.
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.581
Фала ти за советот.
Заборавив да кажам дека ако еднаш го запалам од сабајле, цел ден пали без проблем, од прва. А една вечер да отстои невозено, сабајлето нема шанси да запали, пак тешко вергла, и пак одпоново, а ако запали цел ден ке пали од прва.
А можно ли е да имам некаков спој во некој жица па да ми ослабнува струјата? Бидејки имам извадено алансер от 101 го ставив на југото а од југото алансерот го ставив на 101-от и кај југото новиот алансер се мучи а мојот на 101-от лета.
Не бе ова југово ти е колекционерска кола. :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom