Yugo Fan Club

  • Креатор на темата Креатор на темата sajSiGa
  • Време на започнување Време на започнување
сајСига, забележи мењачот е назад зад моторот значи стандрадно како што е напред. Исто како овие спортските што се.

Значи возач/мотор/мењач. Кај моторите напред се мотор/мењач/возач :) Секогаш е истото само на различно место од колата.

Е сеа, пример како се шалтуваат брзините, може со сајли или со лост.

Еве кај Spyker се гледа како работи механизмот.

interior.jpg


Еве како работи пеглето (со Алфа Ромео мотор) и останатите спортски автомобили со моторот поставен позади.
800px-Automotive_diagrams_04_En.png
 

Веројатно на ист принцип. Интересна комбинација во секој случај но се сомневам дека некој од нашиве мајстори би се зафатил да го изработи ова.
 
Еве за сите фанови на Југо -

http://www.evconvert.com/article/yugo-greg
http://www.evalbum.com/762

Југо на електричен погон :) Со мотор од 10kW. Таман за градска вожња за ефтини пари :)


Се заинтересирав за ваков проект... може на фиќо пошто е лесно и тежи околу 600kg... без мотор негде 450kg :) Таман за ваков проект...
 
Направено е веќе. Има Хрватски форум за ваква конверзија. Типот има направено пегличка на струја. 70км ако ме држи меморијата едно полнење, а 50 денари. :)
 
и трабант во словенија мислам беше... пластичен е целиот, лесен и така... 7 пати по економично во однос на горивото што го троши трабантот...
 
Ај едно прашање за сите ве молам.... кај можам да најдам добар мотор од ланчија заинтересиран сум доста???
 
кој тип на мотор? 1.6 2.0... и за да го заглавиш за во некоја застава ти е или....? ако ти е за во застава ке ти треба и мењачот...
 
За 1.6 можиш да го наместиш на стандардниот мењач. Е сега колку ќе издржи (ако нон стоп го цедиш) тоа е друго прашање :helou:
 
За 1.6 можиш да го наместиш на стандардниот мењач. Е сега колку ќе издржи (ако нон стоп го цедиш) тоа е друго прашање :helou:

значи сепак му треба мењач... затоа и реков така... ако го става во некој југич или 128, сигурно не го става за да вози домакински, затоа стандардниот мењач нема да држи долго...

--- надополнето ---

За 1.6 можиш да го наместиш на стандардниот мењач. Е сега колку ќе издржи (ако нон стоп го цедиш) тоа е друго прашање :helou:

значи сепак му треба мењач... затоа и реков така... ако го става во некој југич или 128, сигурно не го става за да вози домакински, затоа стандардниот мењач нема да држи долго...
 
Сакам да го ставам на Yugo koral 55... а колку би коштал добар мотор од ланчија со мењач и од прилика колкава потрошувачка би имал???
 
Potrosuvacka druze ko i sekoe drugo auto kolku ti tezi nogata tolku ke trosi, normalna voznja mislam okolu 10 ke tepa u grad
 
Значи прилично многу... а колку би коштал моторот од прилика со си мењач???
 
Zavisi za tebe sto e prilicno mnogu za mene 10-11l za skopje ne e mnogu so ogled na soobrakjajot, neznam kolku bi kostal ama menjac e tesko da stais od drugo auto toa da ti bide jasno, shalterot nekako ke go resis ama poluosovinite se problem treba da se spajaat od edniot i od drugiot bla bla postapka koja bara preciznost i mislam deka bi bila skapa
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom