Wizz Air летови од/до Македонија

Член од
12 јануари 2015
Мислења
2.385
Поени од реакции
4.335
Летав со сопругата и не платив да седиме заедно и иако никој не го резервирал местата од Виз ко намерно да не ставија на различни места во авионот...истото и на друг пар на истиот лет, т.е. јас седев до неговата сопруга он до мојата(се разменивме од а по полетување) али која е оваа селска финта на виз, демек ако не платиш да седиш заедно намерно ќе ве разместиме... ебате простачките финти
Па зошто не си платил да седите заедно?
 
Член од
23 февруари 2011
Мислења
1.197
Поени од реакции
2.197
Па зошто не си платил да седите заедно?
Па зашто не ми се плаќаше ебате, али веќе коа не платил никој може да те сместат еден до друг а не цигански финти да прават.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.621
Поени од реакции
5.327
Па зашто не ми се плаќаше ебате, али веќе коа не платил никој може да те сместат еден до друг а не цигански финти да прават.
Па 23ка може да е како јапонски брз воз а не половен автобус од Германија ебате.

По цена од паќетче мастики те шетаат низ Европа и мани им наоѓате. Ако не ти се допаѓа имаш Катар туркиш емирејтс веруј ќе те седнат до сопругата (тестирано)
 
Член од
12 јануари 2015
Мислења
2.385
Поени од реакции
4.335
Па зашто не ми се плаќаше ебате, али веќе коа не платил никој може да те сместат еден до друг а не цигански финти да прават.
Епа како сакаш да добиеш за нешто што не си платил.

Значи таму имаш цена на билет, и се согласуваш со условите. Едноставно е.

Дека не е фер, не е, ама нивна компанија, нивни правила.
 

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
4.996
Поени од реакции
12.574
Земи го ова со доза на резерва ама од тоа што го имам слушнато производителот на моторите на новите виз авиони имал некој проблем и многу мотори се на сервисирање, тоа е една од причините што голем број нивни авиони се приземјени и многу линии намалени/укинати
Не е проблем со нивната безбедност него неможе така лесно било кој да ги сервисира ДЕМЕК

Пак ќе ти речам колку е ова точно не можам да ти кажам така што земи го со голема резерва
Океј тоа, што кога ќе помине сервисирањето? Пример до Шведска ги укинаа скоро сите линии, дури и од Тирана. Остана само ск-малме и ск-гетеборг.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.621
Поени од реакции
5.327
Океј тоа, што кога ќе помине сервисирањето? Пример до Шведска ги укинаа скоро сите линии, дури и од Тирана. Остана само ск-малме и ск-гетеборг.
Prasanjeto ti e na mesto, ama za zal ne sum sturcen da ti dadam konkreten odgovor.
Ako dobro se sekavam pri regulativata za da dobijat subvencii trebase da otvaraat novi linii i istite da gi drzat X godini e sega kolku bese toa X nemozam da ti kazam.
Taka sto moze da se sluci da recat ednostavno taa linija ne ni bese rentabilna ne ja vozime (zboram za Stockholm - sk), ipak linijata e od maj 2013 i do sega postojano funckionirase osven za vreme na koronata (samo sk - malmo e postara od nea gledajki za liniite kon svedska).

E sega nekoj da mi kaze deka taa linija im bila nerentabilna iskreno ke mu se iznasmeam u faca zasto koga i da sum bil na istata avionot bil poln kako avtobus na jug turist od kumanovo za skopje, da nema mesto ni za stoenje a ne pa za sedenje.

Da go dadat toj izgovor za Vaxjö da gi razberam nema ni golem % na mkd lugje vo toj del svedska nit pa e nekoja turisticka destinacija, ama Wizz si znae najdobro sto niv im e rentabilno i sto e barano od lugjeto.


PS Osven od koga funkcionira linijata se ostanato e licno moe mislenje koe ne mora da bide tocno, posebno koe nemozam da ti go potkrepam so nikakva statistika za atraktivnosta na letovite na wizz kon skopje. Edino nesto sto mozebi moze da go najdeme kako stistika e rasprostranetosta na mkd lugje vo svedska, i ako ne se lazam nagolem broj bea smesteni na zapadniot breg pomegi Malmo i Gbg, kako i vo Stockholm (pak so doza na rezerva podatokov). Moze i da sum gledal nekoi stari podatoci pa infoto za Vaxjö i regionot da mi e skroz pogresno
 
Член од
12 декември 2007
Мислења
4.818
Поени од реакции
10.171
2 линии од Шведска ви се премија со оглед на популацијата и бројот на иселеници, споредено со Германија на пример. Укинаа и овде линии, сега наместо саат ипол до аеродром ми доаѓа 3-4 саати минимум, како Стокхолм-Малме со воз. Читав загуби имале поради моториве, кај и да е ќе банкротираат. Не ми е јасно зошто се инсистира на ВизЕр за субвенции, не е единствена "ефтина" авиокомпанија на планетава.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.621
Поени од реакции
5.327
2 линии од Шведска ви се премија со оглед на популацијата и бројот на иселеници, споредено со Германија на пример. Укинаа и овде линии, сега наместо саат ипол до аеродром ми доаѓа 3-4 саати минимум, како Стокхолм-Малме со воз. Читав загуби имале поради моториве, кај и да е ќе банкротираат. Не ми е јасно зошто се инсистира на ВизЕр за субвенции, не е единствена "ефтина" авиокомпанија на планетава.
Prvo kade gledas kukanje? Clenkata si prasa toa sto nejze ja interesira. Kolku sto jas znam toa ne e zabraneto na forumov. Isto kako da ides u temana za avtomobili i da reces zasto kukate za polovno Audi/BMW a ne kukate od nova Dacia (prosto zasto u mkd pre bi vozele 20godini staro BMW nego za isti pari da kupi nova Dacia ama ne e toa muabetot). Prasuva zasto niedna druga kompanija ne i nudese direkten let (pa sega i toj go nema veke)

Dali Wizz ke banknotira ili ne ama ic ne me tangira, nit rabotam za niv nit zarabotuvam od niv. Gi koristam i ke gi koristam dodeka mi davaat direktna linija do mojata destinacija, sto mi zasteduva vreme. Svesen sum za rizicite sto gi imam koga bi letal so niv (odlozuvanje, kasnenje, mal bagaz itn itn. Ako nivnite uslovi ne ti odgovaraat imas opcii so drugi kompanii. Ama makedonceto saka direkten let, biznis klasa, nikakov delay za cena od paketce mastiki). Postojano nekoi kukanja od stilot trebase da doplakam bagazot mi bese pogolem, ne mi dadoa da sedam kaj sakam moralo da platam itn itn (sto realno e jasno potencirano i si se slozil za istoto koga si ja kupil kartata zasto places posle toa???)

Zasto lugjeto posebno od mkd insistiraat za Wizz, zasto na povicite sto gi objavuva vladata za subvenciuoniranje se javuvaat samo tie.
Ocigledno RyanAir nema zelba da vleze na mkd pazarot i da nudi letovi od tamu, ima eden let kako sto vidov so EasyJet do nekade u svicarska ako dobro me drzi memorija i toa e toa (sega proveriv nudat poveke destinacii ama retko koja im e direkten let, imaat prekacuvanja a i so cenite se pa pa pa mislis so Emirates letas). Za kogo sakas da se rasprasuvaat koga Wizz im e edinstvena opcija?
 

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
4.996
Поени од реакции
12.574
Prasanjeto ti e na mesto, ama za zal ne sum sturcen da ti dadam konkreten odgovor.
Ako dobro se sekavam pri regulativata za da dobijat subvencii trebase da otvaraat novi linii i istite da gi drzat X godini e sega kolku bese toa X nemozam da ti kazam.
Taka sto moze da se sluci da recat ednostavno taa linija ne ni bese rentabilna ne ja vozime (zboram za Stockholm - sk), ipak linijata e od maj 2013 i do sega postojano funckionirase osven za vreme na koronata (samo sk - malmo e postara od nea gledajki za liniite kon svedska).

E sega nekoj da mi kaze deka taa linija im bila nerentabilna iskreno ke mu se iznasmeam u faca zasto koga i da sum bil na istata avionot bil poln kako avtobus na jug turist od kumanovo za skopje, da nema mesto ni za stoenje a ne pa za sedenje.

Da go dadat toj izgovor za Vaxjö da gi razberam nema ni golem % na mkd lugje vo toj del svedska nit pa e nekoja turisticka destinacija, ama Wizz si znae najdobro sto niv im e rentabilno i sto e barano od lugjeto.


PS Osven od koga funkcionira linijata se ostanato e licno moe mislenje koe ne mora da bide tocno, posebno koe nemozam da ti go potkrepam so nikakva statistika za atraktivnosta na letovite na wizz kon skopje. Edino nesto sto mozebi moze da go najdeme kako stistika e rasprostranetosta na mkd lugje vo svedska, i ako ne se lazam nagolem broj bea smesteni na zapadniot breg pomegi Malmo i Gbg, kako i vo Stockholm (pak so doza na rezerva podatokov). Moze i da sum gledal nekoi stari podatoci pa infoto za Vaxjö i regionot da mi e skroz pogresno
Ск-Стокхолм го паузираа во зимски распоред и минатата година, ама линијата од Тирана фукнционираше преку цела година па ајде имаше некаква алтернатива. Сега и неа ја укинаа.
За мене конкретно не ми е проблем, посекако последниве години не летам со нив, ама ми беше згодно за кога доаѓаа на гости фамилија пример, да не мора да ги мислам со поврзувачки летови и триста чуда.
Али тоа е, живи били па видели.
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.422
Поени од реакции
24.590
2 линии од Шведска ви се премија со оглед на популацијата и бројот на иселеници, споредено со Германија на пример. Укинаа и овде линии, сега наместо саат ипол до аеродром ми доаѓа 3-4 саати минимум, како Стокхолм-Малме со воз. Читав загуби имале поради моториве, кај и да е ќе банкротираат. Не ми е јасно зошто се инсистира на ВизЕр за субвенции, не е единствена "ефтина" авиокомпанија на планетава.
drugite ne se zainteresirani
 
Член од
12 декември 2007
Мислења
4.818
Поени од реакции
10.171
Prvo kade gledas kukanje? Clenkata si prasa toa sto nejze ja interesira. Kolku sto jas znam toa ne e zabraneto na forumov. Isto kako da ides u temana za avtomobili i da reces zasto kukate za polovno Audi/BMW a ne kukate od nova Dacia (prosto zasto u mkd pre bi vozele 20godini staro BMW nego za isti pari da kupi nova Dacia ama ne e toa muabetot). Prasuva zasto niedna druga kompanija ne i nudese direkten let (pa sega i toj go nema veke)

Dali Wizz ke banknotira ili ne ama ic ne me tangira, nit rabotam za niv nit zarabotuvam od niv. Gi koristam i ke gi koristam dodeka mi davaat direktna linija do mojata destinacija, sto mi zasteduva vreme. Svesen sum za rizicite sto gi imam koga bi letal so niv (odlozuvanje, kasnenje, mal bagaz itn itn. Ako nivnite uslovi ne ti odgovaraat imas opcii so drugi kompanii. Ama makedonceto saka direkten let, biznis klasa, nikakov delay za cena od paketce mastiki). Postojano nekoi kukanja od stilot trebase da doplakam bagazot mi bese pogolem, ne mi dadoa da sedam kaj sakam moralo da platam itn itn (sto realno e jasno potencirano i si se slozil za istoto koga si ja kupil kartata zasto places posle toa???)

Zasto lugjeto posebno od mkd insistiraat za Wizz, zasto na povicite sto gi objavuva vladata za subvenciuoniranje se javuvaat samo tie.
Ocigledno RyanAir nema zelba da vleze na mkd pazarot i da nudi letovi od tamu, ima eden let kako sto vidov so EasyJet do nekade u svicarska ako dobro me drzi memorija i toa e toa (sega proveriv nudat poveke destinacii ama retko koja im e direkten let, imaat prekacuvanja a i so cenite se pa pa pa mislis so Emirates letas). Za kogo sakas da se rasprasuvaat koga Wizz im e edinstvena opcija?
Немаше критика кон никого, посебно не кон членката...ок можеби до некој степен кон ВизЕр воден од доста негативно лично искуство со нив во минатото (2 пати целосно укинати линии пред патување на веќе букирани летови). Коментарот беше дека укинуваат и други линии, ништо помалку, ништо повеќе.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom