Океј тоа, што кога ќе помине сервисирањето? Пример до Шведска ги укинаа скоро сите линии, дури и од Тирана. Остана само ск-малме и ск-гетеборг.
Prasanjeto ti e na mesto, ama za zal ne sum sturcen da ti dadam konkreten odgovor.
Ako dobro se sekavam pri regulativata za da dobijat subvencii trebase da otvaraat novi linii i istite da gi drzat X godini e sega kolku bese toa X nemozam da ti kazam.
Taka sto moze da se sluci da recat ednostavno taa linija ne ni bese rentabilna ne ja vozime (zboram za Stockholm - sk), ipak linijata e od maj 2013 i do sega postojano funckionirase osven za vreme na koronata (samo sk - malmo e postara od nea gledajki za liniite kon svedska).
E sega nekoj da mi kaze deka taa linija im bila nerentabilna iskreno ke mu se iznasmeam u faca zasto koga i da sum bil na istata avionot bil poln kako avtobus na jug turist od kumanovo za skopje, da nema mesto ni za stoenje a ne pa za sedenje.
Da go dadat toj izgovor za Vaxjö da gi razberam nema ni golem % na mkd lugje vo toj del svedska nit pa e nekoja turisticka destinacija, ama Wizz si znae najdobro sto niv im e rentabilno i sto e barano od lugjeto.
PS Osven od koga funkcionira linijata se ostanato e licno moe mislenje koe ne mora da bide tocno, posebno koe nemozam da ti go potkrepam so nikakva statistika za atraktivnosta na letovite na wizz kon skopje. Edino nesto sto mozebi moze da go najdeme kako stistika e rasprostranetosta na mkd lugje vo svedska, i ako ne se lazam nagolem broj bea smesteni na zapadniot breg pomegi Malmo i Gbg, kako i vo Stockholm (pak so doza na rezerva podatokov). Moze i da sum gledal nekoi stari podatoci pa infoto za Vaxjö i regionot da mi e skroz pogresno