- Член од
- 5 декември 2014
- Мислења
- 379
- Поени од реакции
- 384
Свртена два пути, на survivor и custom- hard/moderate -
Првенствено ќе започнам со најсилните аспекти, па постепено кон недостатоците.
Играва е лендмарк во бленд на анимациски сетови и лодс(поготово на карактерите).
Неописливо тешко е да имаш во игра толку многу исполирани-комплексни-уникатни анимации и сите да се блендаат симлес, ниеднаш да не се кршат или преклопуваат меѓусебно и притоа да реагираат на околината, правејќи имерзија.
Гејмплејот е оверхоулнат потпуно од кецот. Комбат финишери во зависност во кое опкружување го извршуваш, различни комбат интеракции за секое melee оружје во играта, ептен флуидни доџ и атак анимации, различни смртни анимации од проксимацијата...
плус на сето тоа збогатено е дополнително со пронот,скокањето и вертикалноста ко елементи што го праи секој нареден комбат сусрет свеж, многу блиску до версатилноста во мгс5 пример.
Не памтам во задни 5-6 год. да сум играл друга игра што подобро симулира ганплеј во трето лице, што у глобала е заебана ствар да се долови и обично испаѓа многу аркејди. Различен степен на рикоил и свеј на оружје од тоа дали си станат, клекнат или легнат, зимање длабок здив при нишање, тајминг на репетирање, овие ствари го праат сериозно длабински.
Апгрејдите се исто добро обмислени, не може се да се отклучи во прв плејтру и те принудува да изградиш плејстајл преку тоа како ќе ги левелираш скил-дрвата и оружјата, а секое наредно допринесува во стилизирање и приод кон комбатот.
Awareness-от на аито на мобовите е едно од најпаметните што сум ги видел во игра(што по агресивно подесени се противниците, толку позабележително е), ја напраиле доста предизвикувачка, да бара од играчот постојани брзи и чести одлуки со мал праг на простување.
Левел дизајнот има добра константност и ја зголемува бааги ширината во секвенците во базично линеарна игра... иако ќе беше убаво за разновидноста да постоеа уште 1-2 фри-роам области и по некој бектрекинг.
Приметив дека генерално во критиките засеа не добива доволно заслуги гејмплејот, луѓе ко да ја рашаат и играат за прича... на јутуб може да се најдат импресивно кореографирани видеа.
Ко ќе го пуштат мултито ќе се види потенцијалот и се ова ќе биде уште поевидентно.
Арт дизајнот,графички фиделити и левелот на детали е во овој момент излишно да се фалат, реков и пред да ја изиграм, играва ги праи изминатите графички бехимоти некако да изгледаат дејтет, сеа се потврдува само.
Практично секоја наредна сцена изглеа ко позадина за пц, богзнае колку скриншота напраив.
Треба да не те интересира технологија во игри за да не го цениш тоа што го постигнале.
И идеме на поларизирачкиот дел -
Пред се визуелното раскажување исто им е топ-ноч, дали преку пораки,белешки, детали во опкружување, вложиле да го развијат лорот и конфликтот меѓу фракциите.
Севкупно, наративот не ми остави таков импакт ко кецот, со се разрешницата, сега е веќе јасно дека воопшто не ни целеле на интерперсонално доживување со ликовите ко претходната, него увид и коментар за циклусот на освета и оправданоста во потрагата.
дали релативно напраиле добра работа, да.
дали можеле со малку појќе фансервис и боље структура во наративот да имаат сличен ефект ко кецот и да стекнат универзални овации од играчите, у потпуност.
Лоу2 има добро напишани ликови во 80% од времето, одлично изрежирана и изглумена, најголемо е отцепувањето во тоа како е раскажана.
Занесен од минатиот успех, Нил Дракман си помислил дека може да изведе Цитизен Кејн и Годфадер со тие техники во сценарио, али се заебал и си наштетил во градењето на суспензијата.
Сајдноут за тоа колку сакале да истуркаат политичка порака - со оглед дека ја има напишано лик што веруе дека диверзитетот е исто битен ко и гејмплејот во игра, се пордазбираше што може да се очекува во 2020 и ќе глеа да постигнува воук поинтс, сепак сметам дека бар главните плот-поенти(во колектблс и нпсиња е изразено) се во услуга на причата и не се интрузивни, али можам да согледам одредени луѓе како се отргнати од сето тоа.
тлдр: чудно делува што од ајпи на Ноти Дог многу поише извлеков од гејмлејот него сторито овој пат, се надевам во следното ново ајпи (најверојатно сајфај-авантура шутер) ќе се исфлексаат уше поише во интерактивноста зошо се глеа дека имаат енормен талент да иновираат во тоа ако би биле уште по ослободени од филмски и гејми тропи.
Првенствено ќе започнам со најсилните аспекти, па постепено кон недостатоците.
Играва е лендмарк во бленд на анимациски сетови и лодс(поготово на карактерите).
Неописливо тешко е да имаш во игра толку многу исполирани-комплексни-уникатни анимации и сите да се блендаат симлес, ниеднаш да не се кршат или преклопуваат меѓусебно и притоа да реагираат на околината, правејќи имерзија.
Гејмплејот е оверхоулнат потпуно од кецот. Комбат финишери во зависност во кое опкружување го извршуваш, различни комбат интеракции за секое melee оружје во играта, ептен флуидни доџ и атак анимации, различни смртни анимации од проксимацијата...
плус на сето тоа збогатено е дополнително со пронот,скокањето и вертикалноста ко елементи што го праи секој нареден комбат сусрет свеж, многу блиску до версатилноста во мгс5 пример.
Не памтам во задни 5-6 год. да сум играл друга игра што подобро симулира ганплеј во трето лице, што у глобала е заебана ствар да се долови и обично испаѓа многу аркејди. Различен степен на рикоил и свеј на оружје од тоа дали си станат, клекнат или легнат, зимање длабок здив при нишање, тајминг на репетирање, овие ствари го праат сериозно длабински.
Апгрејдите се исто добро обмислени, не може се да се отклучи во прв плејтру и те принудува да изградиш плејстајл преку тоа како ќе ги левелираш скил-дрвата и оружјата, а секое наредно допринесува во стилизирање и приод кон комбатот.
Awareness-от на аито на мобовите е едно од најпаметните што сум ги видел во игра(што по агресивно подесени се противниците, толку позабележително е), ја напраиле доста предизвикувачка, да бара од играчот постојани брзи и чести одлуки со мал праг на простување.
Левел дизајнот има добра константност и ја зголемува бааги ширината во секвенците во базично линеарна игра... иако ќе беше убаво за разновидноста да постоеа уште 1-2 фри-роам области и по некој бектрекинг.
Приметив дека генерално во критиките засеа не добива доволно заслуги гејмплејот, луѓе ко да ја рашаат и играат за прича... на јутуб може да се најдат импресивно кореографирани видеа.
Ко ќе го пуштат мултито ќе се види потенцијалот и се ова ќе биде уште поевидентно.
Арт дизајнот,графички фиделити и левелот на детали е во овој момент излишно да се фалат, реков и пред да ја изиграм, играва ги праи изминатите графички бехимоти некако да изгледаат дејтет, сеа се потврдува само.
Практично секоја наредна сцена изглеа ко позадина за пц, богзнае колку скриншота напраив.
Треба да не те интересира технологија во игри за да не го цениш тоа што го постигнале.
И идеме на поларизирачкиот дел -
Пред се визуелното раскажување исто им е топ-ноч, дали преку пораки,белешки, детали во опкружување, вложиле да го развијат лорот и конфликтот меѓу фракциите.
Севкупно, наративот не ми остави таков импакт ко кецот, со се разрешницата, сега е веќе јасно дека воопшто не ни целеле на интерперсонално доживување со ликовите ко претходната, него увид и коментар за циклусот на освета и оправданоста во потрагата.
дали релативно напраиле добра работа, да.
дали можеле со малку појќе фансервис и боље структура во наративот да имаат сличен ефект ко кецот и да стекнат универзални овации од играчите, у потпуност.
Лоу2 има добро напишани ликови во 80% од времето, одлично изрежирана и изглумена, најголемо е отцепувањето во тоа како е раскажана.
Занесен од минатиот успех, Нил Дракман си помислил дека може да изведе Цитизен Кејн и Годфадер со тие техники во сценарио, али се заебал и си наштетил во градењето на суспензијата.
Сајдноут за тоа колку сакале да истуркаат политичка порака - со оглед дека ја има напишано лик што веруе дека диверзитетот е исто битен ко и гејмплејот во игра, се пордазбираше што може да се очекува во 2020 и ќе глеа да постигнува воук поинтс, сепак сметам дека бар главните плот-поенти(во колектблс и нпсиња е изразено) се во услуга на причата и не се интрузивни, али можам да согледам одредени луѓе како се отргнати од сето тоа.
тлдр: чудно делува што од ајпи на Ноти Дог многу поише извлеков од гејмлејот него сторито овој пат, се надевам во следното ново ајпи (најверојатно сајфај-авантура шутер) ќе се исфлексаат уше поише во интерактивноста зошо се глеа дека имаат енормен талент да иновираат во тоа ако би биле уште по ослободени од филмски и гејми тропи.
Последно уредено: