Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Не верувам дека беше надградба. И во Аеродром немаше од 1 навечер.Не е фер ненајавено да се прави надградба!Имав клиент на кој сега треба да му се правдам уствари да го лажам....
![]()
Ќе ве замолам да се воздржите од коментари, ќе дојде Бидиков и ќе не банира ако критикуваме на јавен форум. Камо ли да замислам како ќе беше да имаше сам Телекабел форум и да се зборнеше нешто лошо. Ќе ни кинеа нет по недела дена.
Galaxy Nexus.Tapatalk
STEALTH Зошто нема интернет цело сабајле? (локација: кај Католичка)
Не верувам дека беше надградба. И во Аеродром немаше од 1 навечер.
Да е само локација кај католичка... Ова изгледа беа повеќе реони од 1 саат ноќеска нема. Цели 8 саати немаше нет.
Ќе ве замолам да се воздржите од коментари, ќе дојде Бидиков и ќе не банира ако критикуваме на јавен форум. Камо ли да замислам како ќе беше да имаше сам Телекабел форум и да се зборнеше нешто лошо. Ќе ни кинеа нет по недела дена.
Galaxy Nexus.Tapatalk
Сигурен сум дека не е. Не се сомневам во твоите професионални квалитети. Не те навредив, немам ни намера, како ни никого на форумов до сега.Не е Бидиков таков како што вие го правите (плус не сте ни сигурни дали само Бидиков ве брише), но не е ни должен да ви ги чита навредливите содржини и тресењето зелени кои за ваша информација не се толерираат во ниеден подфорум на Кајгана ...
Тајмингот е одличен за надградба и оправка на систем, оној од пред некој ден. Би било многу покултурно доколку можете на направите некое известување по мејл. Јасно е дека немате мејл на секој корисник, но не секој се замара со вакви работи како ние тука. Решение кон тоа би било, креирање на листа на корисници кои ќе бидат информирани по мејл, а листата ќе се генерира едноставно, со тоа што самите ќе си го внесат во некое поле на веб страната на ТК. Практично како „subscribing to a newsletter“.Не ве разбирам како сакате подобрувања во мрежа а да нема прекини и дали можеби е подобро прекините да се прават кога ќе му текне на операторот ... перидот е повеќе од добро одбран со оглед на фактот што за секоја операција е потребно време и секако добро е да се предвиди малце екстра луфта за не дај боже моменти ...
Стварно не можам да го видам соопштението, или е избришано или никогаш не го ни имало а го немаше ни вчера ни завчера.Официјален канал за најавување на вакти актнивности е инфо каналот и/или веб страната на операторот барем додека не постои технолошки некоја друга опција за нотификација на корисниците ...
Јас немав ни телевизија, да не требаше и модемот од телевизорот да го ресетирам?Надградбата беше касно вечерта (поточно рано сабајлето) и истата беше најавена на инфо каналот за период од 01 до 06 часот ...
Траеше до 04.20 по што се беше повторно функционално ... Проблемот кој вие го пријавувате беше поради DHCP lease бидејќи модемите останаа активни и требаше време да истече тоа време за да повторно се обидат да се најават и проработи ... (они што ресетираа после 04.30) веднаш им функционираше ...
Траеше до 04.20 по што се беше повторно функционално ... Проблемот кој вие го пријавувате беше поради DHCP lease бидејќи модемите останаа активни и требаше време да истече тоа време за да повторно се обидат да се најават и проработи ... (они што ресетираа после 04.30) веднаш им функционираше ...