Ибицата е во класа со Поло, Корса, Фиеста... баш и таков мотор носи 1.2 3 цилиндричен превземен од Поло. Така да споредбата не ти држи баш најдобро. Се на се иди да се размисли помеѓу Астра Класик (постариот модел) која е 10.000 евра и новата Астра која е 12.000 евра.Ја да сум на твое место би се мислел меѓу Астрата и Ибицата.
Остај тоа Сеат е, ова е, она е...Сеат користат мотори од Volkswagen, а Volkswagen би земел пред Киа било кога, барем јас.
Плус Ибицата има дефинитивно најспортски изглед и е кола што јас би размислувал да ја земам.
А Астрата, како што кажаа и другите пред мене е друга класа и е подобра од Ибицата.
Ај прочитај ја последната реченица од мојот пост.Ибицата е во класа со Поло, Корса, Фиеста... баш и таков мотор носи 1.2 3 цилиндричен превземен од Поло. Така да споредбата не ти држи баш најдобро. Се на се иди да се размисли помеѓу Астра Класик (постариот модел) која е 10.000 евра и новата Астра која е 12.000 евра.
Да, ама објаснувањето со волксвагеновиот мотор не ти држи... Опел исто така имаат квалитетни бензинци гарант поиздржливи и посилни од 3 цилиндрашот со VW ознака.Ај прочитај ја последната реченица од мојот пост.
Како што реков. Зависи што бараш.
Јас би ја земал Ибицата без размислување од тие три коли.
Полн погодок!
Точно, скапи се... има и зошто.
Немам искуство со бензинецот... али дизелот, кутриот ништо не троши. HDi-то веќе долго време го држи приматот за најдобра дизел машина.
За потрошња сведочи и оној рекордот со 308мицата... некои 3.2 л/100км.
Па не баш... Ибицата е пониска класа од другиве три.
Ибицата е со 207, Кориса и сл. Леонот е во оваа класа.
Ако се исклучи Пежото од варијанта, дали поради цена, вкус или било што друго, и се сведе изборот само на овие три... и јас би идел на Киата. Сериозно.