Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
1. Red Turtle

2. Hardcore Henry

3. Mother

4. Blade Runner 2049

5. La La Land

6. Whiplash

7. Nymphomaniac (ова е реално еден филм иако е поделен на три дела)

8. Revenant

9. The Martian

10. Inception

За all time топ 3 листата нема промени исто ко и пред 10 години

1. The Fountain

2. Mr. Nobody

3. 2001: A Space Odyssey

остатокот од топ 10 пак пропратено со Матрикс, Елиен/Елиенс, А.И. итн...
 
Последно уредено од модератор:
Mrtviot psiho stalker film na kieshlovski za ljubovta go sporeduvas so film koj najavtenticno ekranizira ljubov i eden od najcestite problemi na mladite... Smeshki

Irreversible samo za mon4eto vredi pa ti
У тој мртов психо сталкер филм има повеќе љубов од мртвиот Ноев филм во кој гледаш двајца млади како се легачат и клецаат 90 минути.

Дај бар и порничите да ги викаме филмови за љубовта. Бар се подинамични од Love.
 
У тој мртов психо сталкер филм има повеќе љубов од мртвиот Ноев филм во кој гледаш двајца млади како се легачат и клецаат 90 минути.

Дај бар и порничите да ги викаме филмови за љубовта. Бар се подинамични од Love.
Pa u ljubovta se klecas.
Koga posledno stalka nekoja ti do doma?
 
Мене па, ми е тажно што Ла Ла Ланд и Казабланка не делат прво место со Амели, ама нели, сепак, колективна листа е, нема секој да се согласува со резултатите, that's the thing со колективни листи, ориентациони се и не се земаат ранкинзите здраво за готово.
Тамам работа дека треба да ги земаме листите здраво за готово, без разлика дали се на кајгана форум, Имдб, CineFix, WatchMojo и тн, а и да бидам искрен лично не ми се допаѓа опседнатоста со рејтинзите и листите, уметноста и нејзиното доживување е субјективна работа. Секој си има различни вкусови, на некого му лежат дистописки филмови, на некого акциони, на некого ноари, а на некого и мјузикли. Исто така е важно во какво расположение и со каков attitude ги гледаме филмовите. Јасно е дека не може некој филм да му допадне на секого, колку сака нека е добар, но треба да се има барем малце објективност, ако не ми легнал некој филм не значи дека одма треба да го хејтам и да го рангирам со единица или обратно ако некој филм ми легнал добро дека одма треба да се истрчам со 10ка.

Лично јас кога го пуштив La La Land, чисто ради хајпот околу филмот му дадов шанса и кога почнаа да пеат ми падна незгодно од самиот себе си и сместа го исклучив. Дали трчав да му ставам единица или да го хејтам каде што ќе стигнам или да ги омаловажувам тие што им се допаднал филмот, не. Едноставно not my cup of tea, не сакам мјузикли и тоа е тоа, претпоставувам дека е добар филм за својот жанр и за љубителите на такви филмови. Субјективно е моето недопаѓање на филмот, исто како што субјективно е и твоето допаѓање на филмот. Сепак, објективно ако гледаме Blade Runner 2049 е поголемо филмско остварување од La La Land поради самата сложеноста на приказната, на жанрот на којшто припаѓа кој е доста комплициран, самата потешкотија да се усклади приказната и општеството во однос на првиот филм и поради тоа што е кинематографско ремек-дело. Субјективно и објективно Blade Runner 2049 e подобар филм од La La Land и Трите Билборди, мислам дека и самата си свесна за тоа :). Дали тоа значи дека нема да си во право ако тебе лично ти е подобар Ла Ла Ленд од Блејд Ранер, апсолутно не, како што кажав тоа е субјективно и секој со својот вкус. Објективно, без разлика дали му се допаднале или не, најголеми филмски остварувања во последнава декада се Interstellar, Inception, Mad Max и Blade Runner. Тоа не значи дека треба сите да ги сакаат овие филмови.

Листите се секако субјективни и мене јасно ми е тоа, досега ја немав воопшто прокоментирано, падна муабет и само се надоврзав. Никогаш не сум имал желба да се оправам со членовите кој филм треба да им е добар, кој филм треба да им е лош и сл. Не знам дали ме имаш приметено, ама јас никогаш не сум влегувал во такви дискусии кога членовите се убедуваат кој имал или немал добар вкус за филмови, туку секогаш коментирам за тоа како јас си ги доживувам филмовите. На пример @Джонтра Вохохолта го рангираше Network со единица, тамам работа дека ќе земам да го оправувам или да го убедувам во нешто спротивно, негов став.
 
Бреј, бреј, бреееј, да бевте толку активни ко ја правевме листата, може и ќе беше поинаква, а? :love:

Сега ме с'скате да смислиме некој нов избор? Ајде, давајте предлози!
 
Pa u ljubovta se klecas.
Koga posledno stalka nekoja ti do doma?
Не разбираш фазон у моја спика што би рекол Тони Михајловски во Самоуништување.

Точно дека со љубовта имаш секс, ама сексот не е состојка на љубовта иако во љубовта има секс. За да засакаш некоја или да се заљубиш во неа, не ти треба секс, сексот доаѓа отпосле.

Бар ја така мислам.
А ова за сталкањево си го правел и ти, сум го правел и јас, по социјалниве мрежи.
Си ѕиркал дали таа што ја свиѓаш му лајкнала слика на некој си ропак или си ѕиркал што споделува да и лајкнеш, демек делите исти интереси, ај ти.

Не е до тоа ниво како во филмот каде ја сталка во живо, ама е еден вид сталкање ко ќе размислиш. :icon_lol:
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Обичен филм. Ништо посебно што се однесува на приказната. Досаден.
Ок, за камерата и кадрите му признавам. Другото ништо.
Плус се шлепа на Оскарот на Леонардо. :D
Mене ми се допадна Revenant.
Не за во топ десет, ама ми се допадна.

Малку пристрасно, заради темата, ама највише у контекст на она што Камерон го има изјавено за модерниот филм, кој соред него, веќе не е битно дали е добар уметнички и занатски, туку дали гледачот ќе може да се нурне лесно во филмската реалност. (или нешто слично има кажано) Мислам дека на Revenant тоа му иде од рака, без разлика на тоа дали ова Камерон што го рекол држи вода.
Филмот, инаку си има проблеми (при второто гледање ми беа појасни). Доста проблеми.

Во врска со болдот:
Пред некоја година читав негде дека Krampus имал многу добар звук, многу добра монтажа на звук. Па си реков, ај да го гледам. И стварно. Ако ве интересира да видите (чуете) добра монтажа на звук, гледајте го. И онака не е лош, за тоа што се обидува да биде.
Па си реков, чекај, ваљда бил номиниран. Nope. Истата година кога Revenant добил оскар за монтажа на звук (или како и да се вика официјално). Тогаш го гледав по втор пат Revenant (чисто за звукот да споредам, а и само еднаш го имав гледано, пред тоа) и врска нема, у контекст на звук, во споредба со Krampus. Мислам, колку е тешко звукот да го монтираш на филм што е у шума, у тишина? Не дека има лоша монтажа на звук, него повеќе како сетингот на филмот да не бара нешто многу, многу од монтажерот.

Да и јас добив впечаток, после второ гледање, дека некако како да се шлепаат некои оскари, кои ги освоил, на други - позаслужени.
 
Тамам работа дека треба да ги земаме листите здраво за готово, без разлика дали се на кајгана форум, Имдб, CineFix, WatchMojo и тн, а и да бидам искрен лично не ми се допаѓа опседнатоста со рејтинзите и листите, уметноста и нејзиното доживување е субјективна работа. Секој си има различни вкусови, на некого му лежат дистописки филмови, на некого акциони, на некого ноари, а на некого и мјузикли. Исто така е важно во какво расположение и со каков attitude ги гледаме филмовите. Јасно е дека не може некој филм да му допадне на секого, колку сака нека е добар, но треба да се има барем малце објективност, ако не ми легнал некој филм не значи дека одма треба да го хејтам и да го рангирам со единица или обратно ако некој филм ми легнал добро дека одма треба да се истрчам со 10ка.

Лично јас кога го пуштив La La Land, чисто ради хајпот околу филмот му дадов шанса и кога почнаа да пеат ми падна незгодно од самиот себе си и сместа го исклучив. Дали трчав да му ставам единица или да го хејтам каде што ќе стигнам или да ги омаловажувам тие што им се допаднал филмот, не. Едноставно not my cup of tea, не сакам мјузикли и тоа е тоа, претпоставувам дека е добар филм за својот жанр и за љубителите на такви филмови. Субјективно е моето недопаѓање на филмот, исто како што субјективно е и твоето допаѓање на филмот. Сепак, објективно ако гледаме Blade Runner 2049 е поголемо филмско остварување од La La Land поради самата сложеноста на приказната, на жанрот на којшто припаѓа кој е доста комплициран, самата потешкотија да се усклади приказната и општеството во однос на првиот филм и поради тоа што е кинематографско ремек-дело. Субјективно и објективно Blade Runner 2049 e подобар филм од La La Land и Трите Билборди, мислам дека и самата си свесна за тоа :). Дали тоа значи дека нема да си во право ако тебе лично ти е подобар Ла Ла Ленд од Блејд Ранер, апсолутно не, како што кажав тоа е субјективно и секој со својот вкус. Објективно, без разлика дали му се допаднале или не, најголеми филмски остварувања во последнава декада се Interstellar, Inception, Mad Max и Blade Runner. Тоа не значи дека треба сите да ги сакаат овие филмови.

Листите се секако субјективни и мене јасно ми е тоа, досега ја немав воопшто прокоментирано, падна муабет и само се надоврзав. Никогаш не сум имал желба да се оправам со членовите кој филм треба да им е добар, кој филм треба да им е лош и сл. Не знам дали ме имаш приметено, ама јас никогаш не сум влегувал во такви дискусии кога членовите се убедуваат кој имал или немал добар вкус за филмови, туку секогаш коментирам за тоа како јас си ги доживувам филмовите. На пример @Джонтра Вохохолта го рангираше Network со единица, тамам работа дека ќе земам да го оправувам или да го убедувам во нешто спротивно, негов став.
Таман работа да се оправаме, одамна се знаеме тука кои сме што сме сите, крај краева 10 години истите ликови се вртиме, не влегов јас во конфликт со тебе или имав намера нешто да те оправам, извини ако си ме разбрал така.

Што се однесува на Блејд Ранер, мене филмот ми е оценет со 9ка, имам доста високо мислење за него и многу ми се допадна, ако убаво памтам ми беше рангиран и на прво место за годината во некоја од оние теми на Драгонскај за најдобри филмови на годината.

Од друга страна, не можам да се согласам со тебе во делот за тоа дека подобар од Ла Ла затоашто бил покомплексен, со подобра кинематографија, жанрот, тешкотијата и така натаму. Тоа не значи дека ти не си во право, тоа значи (а за ова пишував и сега скоро во клубот) дека твојата перцепција и начинот на којшто ги приемаш филмовите е различен од мојот, односно дека јас и ти даваме предност на различни аспекти од филмот. Блејд Ранер е подобар навистина од аспект на комплексност, содржина, приказна, интроспекција на лик, меѓутоа тоа што мене ме купува е емоција и магија. Најдобриот филм на светот со каква сака приказна, глума, тежина, структура, ако не разбуди во мене нешто повеќе, и ако не ме допре онака вистински, џабе ми се сите технички совршености на тој филм.
Тука е делот каде што ЛаЛа за мене доминира, во емоцијата, во магијата на филмот. Во делот што толку силно се врзува за моите емоции, што transcends и жанр, и кинематографија и приказна и ликови. За тоа да го постигне извесен филм, јас сметам дека треба генијалност, дека треба да се знае човечката душа како азбука. Тоа е и меѓу другото зошто јас ЛаЛа го ставам меѓу кремот на светската кинематографија.

Ако сакаш тешка кинематографија можам да ти го препорачам Бергман, човек што исто така знае точно каде да пенетрира, Wild Strawberries и Autumn Sonata му се за мене лично најдобрите остварувања од она што го имам гледано. Јас кога паѓам во егзистенцијални кризи го гледам Бергман.

На крајот на денот се се сведува на тоа колку квадратчиња ќе ти штиклира филмот и што е тоа што го бараш од него да постигне. За некои е кинематографија, за други е приказна, за трети е емоција, за четврти е ентертејнмент, и така натаму...

Јас ги почитувам твоите ставови, го сакам Фајкла, пишувај ни почесто, врати ни се во клубот, и нормално, гледај го Лаура.
 
Сега ме с'скате да смислиме некој нов избор? Ајде, давајте предлози!

Прво ми текна да ти предложам да бираме најдобар суперхеројски филм на сите времиња. Ама кога ќе размислам победникот веројатно се знае 99%...
 
Таман работа да се оправаме, одамна се знаеме тука кои сме што сме сите, крај краева 10 години истите ликови се вртиме, не влегов јас во конфликт со тебе или имав намера нешто да те оправам, извини ако си ме разбрал така.

Што се однесува на Блејд Ранер, мене филмот ми е оценет со 9ка, имам доста високо мислење за него и многу ми се допадна, ако убаво памтам ми беше рангиран и на прво место за годината во некоја од оние теми на Драгонскај за најдобри филмови на годината.

Од друга страна, не можам да се согласам со тебе во делот за тоа дека подобар од Ла Ла затоашто бил покомплексен, со подобра кинематографија, жанрот, тешкотијата и така натаму. Тоа не значи дека ти не си во право, тоа значи (а за ова пишував и сега скоро во клубот) дека твојата перцепција и начинот на којшто ги приемаш филмовите е различен од мојот, односно дека јас и ти даваме предност на различни аспекти од филмот. Блејд Ранер е подобар навистина од аспект на комплексност, содржина, приказна, интроспекција на лик, меѓутоа тоа што мене ме купува е емоција и магија. Најдобриот филм на светот со каква сака приказна, глума, тежина, структура, ако не разбуди во мене нешто повеќе, и ако не ме допре онака вистински, џабе ми се сите технички совршености на тој филм.
Тука е делот каде што ЛаЛа за мене доминира, во емоцијата, во магијата на филмот. Во делот што толку силно се врзува за моите емоции, што transcends и жанр, и кинематографија и приказна и ликови. За тоа да го постигне извесен филм, јас сметам дека треба генијалност, дека треба да се знае човечката душа како азбука. Тоа е и меѓу другото зошто јас ЛаЛа го ставам меѓу кремот на светската кинематографија.

Ако сакаш тешка кинематографија можам да ти го препорачам Бергман, човек што исто така знае точно каде да пенетрира, Wild Strawberries и Autumn Sonata му се за мене лично најдобрите остварувања од она што го имам гледано. Јас кога паѓам во егзистенцијални кризи го гледам Бергман.

На крајот на денот се се сведува на тоа колку квадратчиња ќе ти штиклира филмот и што е тоа што го бараш од него да постигне. За некои е кинематографија, за други е приказна, за трети е емоција, за четврти е ентертејнмент, и така натаму...

Јас ги почитувам твоите ставови, го сакам Фајкла, пишувај ни почесто, врати ни се во клубот, и нормално, гледај го Лаура.
Не ни мислев дека си влегла во конфликт со мене или дека си оправала, таман работа.

Нејсе, баш за тоа и зборев дека секој филм допира различно кај секого, Ла Ла Ленд завршил одлична работа кај тебе, кај мене не, но не поради тоа што филмот бил лош, туку поради тоа што мене не ми лежат мјузикли. Нема што да се прави тука, колку и да е добар филмот ако е мјузикл нема да ми допадне. Затоа и не ги коментирам, не ми лежи тој жанр, премногу кринџ ми е некако кога ќе почнат да пејат и не ме интересираат такви филмови што ме прави некомпетентен за проценување на такви филмови. Како што напишав, верувам дека Ла Ла Ленд е одличен филм за својот жанр, можеби и најдобар.

Што се однесува до Блејд Ранер, според мене тој е еден од најпотценетите филмови последнава декада, премногу незабележително помина, а е еден од поквалитетните сиквели. Филмот одлично успеа да се поврзе со стариот филм, а во истовреме да оди чекор напред и да направи своја уникатна приказна и свое специфично општество со свои карактеристики. Доста коплексна приказна има Блејд Ранер со подлабоки тематски проблематики обработува Блејд Ранер и лично поради тоа сметам дека има блага предност во однос на Ла Ла Ленд. Но, го почитувам твојот став, не ни треба да се убедуваме, па затоа let's agree to disagree.

Во последно време ме мрзи да гледам филмови, а како што се ближи лето уште повеќе ќе ме мрзи да гледам. :D Ве пратам се уште, ама во последно време гледам само филмови што ги начекувам на ТВ.
 
:place::place::place:
 
Од Гај Ричи нејќев ништо да гледам, мислев се шлепа на славата и парите на Мадона, уште па и филм со неа сними. Кога еднаш случајно го гледам неговиот Крал Артур, без да знам дека е негов филм, и викам: Ооооо, кој е режисеров? :D
И така, после ги изгледав повеќето негови филмови :D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom