FILM CLUB (КРУГ 5) (205. Dogtooth: 18.11-01.12.2024)

Corvus

Latrodectus
Член од
24 јануари 2011
Мислења
4.002
Поени од реакции
15.328
Always late to the party, ама веќе ме навикнавте....

За филмот на Трифо повеќе дискусија имаше дали асистентката е класика женско и некои гифови од гимнастичари отколку за филмот, ама добро.
За мене њу вејв филмовите, се филмови што се гледаат најмалку по два пати. Јас како плавушите, првиот пат го гледам филмот како целина, вториот пат ги гледам дијалозите. After all, овие филмови само тоа и се, дијалози. Структурно се предизвик за следење, зашто денешната публика се има навикнато на класична драмска структура: вовед во дејство - заплет на дејство - кулминација на дејство - пресврт на дејство и расплет на дејство, клучен момент: дејство. Овие филмови дејство немаат, а и немаат структура. Пример овој филм, и другите филмови што влегуваат во артхаусот немаат кулминација. И многу често филмот завршува како што почнува без многу значаен развој на ликовите. Тоа се елементи што ги бара публиката како анон и девилко претпоставувам. Со вториот не се согласувам ептен за тоа дека публиката еволуира и бара повеќе од филмот како уметност за да се задоволи. Напротив, ние сега се задоволуваме со многу помалку. Се задоволуваме со плагијаризам и рециклажа, се задоволуваме со 20 Марвел филмови и бараме уште, иако сите се технички..... апсолутно идентични. За разлика од тоа, ова се режисери што експериментираат и што не се држат до структура, и тоа може да лежи или да не лежи некому, ама тотално не сметам дека овие филмови се адекватни за парелела со спорт.

Сега, зошто никој @џимеј не го спомна во контекст на филмов? И зошто @џимеј го нема гледано филмов? (Џимки пошто не си во тек, зборувам за La Nuit Americaine, не за тековниов) Тотално е филм за џимеј ова. Требаше да го гледа и да ни каже дали стварно вака изгледа филмска продукција, како што е прикажана на филмов.

Е сеа, филмов јас прв пат го гледав пред нецела година во Август, и сега го гледав пак. Двата пати, како фан на филмови за филмови, многу ми се допадна. Првиот пат, малку конфузен ми беше заради тоа што не бев навлезена доста во артхаус филмовите, ама од тогаш ги почнав и Годар и Буњуел и Вендерс па сега колку толку сум навикната на необичниов начин на снимање филм. Ми се допаѓа што Трифо сака да не земе со него на сет, да направи да се осеќаме дека сме дел од „магијата“, која што како што можевме да видиме, ја нема ептен позади камерите. Магијата е само она што е во кадар, се околу е пекол и хаос. Од проблеми со осигурувањето, преку проблеми со продуцентите, до проблеми со екипата и актерите. Па некој имал брејкдаун, друг не сака да снима, трет не може да го запамти текстот и со се тоа треба да се справи режисерот. Ми се допадна и креативноста со реквизитите, финтата со свеќата на пример беше он спот детаљ од страна на Трифо.
Исто така, не знам кој приметил и дали приметил и колку приметил, знам гранде дека приметил, е моментот кај што режисерот дијалогот на актерите им го дава ден пред снимање, тие имаат неколку саати да го научат, и следниот ден да го рецитираат. Имено, тоа го правеле многу режисери тие години, не знам дали сеуште го прават, не верувам зашто обично скриптот им се праќа на актерите пред да почне продукцијата. Од актуелните, знам дека Коеновци многу често менуваат дијалог ден пред снимање што е фан факт, ако некој се замара со такви работи. Уште еден и последен фан факт, и референца, е што во филмов се спомнува Фелини. Односно, кога Северин не може да го запамти дијалогот, предложува да кажува бројки како што прави во филмовите на Федерико (Фелини), на коешто Трифо и вели дека не може да кажува бројки зашто снимаат и дијалог. Сите филмови на Фелини се инаку, dubbed, односно дијалогот е сниман отпосле. Кој го гледал Осум ипол или кој било друг филм на Фелини, ќе примети дека аудиото и сликата не се баш синхронизирани, всушност некогаш и толку се разликуваат, што јас кога го гледав Осум ипол мислев дека нешто ми се дешава со плеерот, за да испадне дека Фелини комплетно го сменил дијалогот во сцената, и тоа што го зборуваат актерите на сцена, нема врска со дијалогот што го слушаме. Има многу вакви примери со старите филмови, всушност и во Синема Парадисо, актерот што го глуми Алфредо е Француз, којшто цел дијалог си го зборува на француски, а подоцна е dubbed од италијански актер на италијански. Fun!

Доволно за тоа, мунгусот на гранде му го спомна Осум ипол како следна опција, јас ќе му го спомнам Le Mepris, wink wink nudge nudge гранде.

И за крај, не можам да зборувам за филмов, без да ги споделам, со тие што ги интересира, преписките меѓу Трифо и Годар за нивниот fallout, односно како што кажав во првиот пост кога го објави гранде, филмот што ги скара Годар и Трифо.

Letter from Jean-Luc Godard to François Truffaut 1965(?):

"We no longer get together, you and I, it’s really idiotic. Yesterday I went to see Claude Chabrol, who was shooting, and it was awful, we have nothing to say to each other. It’s like in the song, in the pale dawn, not even friendship survives. We’ve each gone off onto our own planet; we don’t see each other in close-up, like before, just long shots. The girls we sleep with separate us more and more instead of bring us together. That’s not the way it’s supposed to be."

Jean-Luc Godard write to Truffaut at the end of May 1973:

“Probably nobody will call you a liar. Well, I will. It’s not more of an insult than ‘fascist”. It’s a critique. And it’s the absence of critique in such films, your film, and in the films of Chabrol, Ferreri, Verneuil, Delannoy, Renoir, etc., which I complain about. You say, Films are big trains passing in the night. But who takes the train? Those are trains too. What class of seat do they get? And who drives the train with the bosses’ spy standing beside him? They make film-trains too. And if you’re not talking about the Trans Europe, then, maybe it’s the suburban train, or maybe the train for Dachau-Munich, and of course we will never see that station in Lelouch’s film-train. You’re a liar because the image of you and Jacqueline Bisset the other evening Chez Francis (a restaurant on Place de l’Alma) is not in your film. And I’d like to know why the director is the only one who doesn’t fuck in Day for Night. I’ll come to a more material point. To shoot A Simple Film I need five or six million francs. Given Day for Night you should help me, so the audience will know that yours is not the only kind of film that gets made. If you want to talk about it, okay.”

Truffaut replies to Jean-Luc Godard. June 1973:

“I’m sending back your letter to Jean-Pierre. I read it and I find it disgusting. It’s because of that letter that I think the moment has come to tell you, in detail, how, according to me, you act like a shit. I don’t give a damn what you think of Day for Night. But what I do find pathetic on your part is that, even now, you go to films like that when you know very well in advance they don’t match your idea of cinema or your idea of life. It’s my turn to call you a liar. At the beginning of Tout va bien, there’s this line: “To make a film, you need stars.” That’s a lie. Everybody knows about how you insisted on having Jane Fonda – who refused – while your financers told you to pick anybody. Your couple of stars, you got them Clouzot style. Since they work with me, they can work for one tenth of their salary for you, etc. Karmitz, Bernard Paul need stars. You don’t. So that was a lie. You’ve always had it, this way of posing as a victim, like Cayatte, like Boisset, like Michel Drach, a victim of Pompidou, of Marcellin, of censorship, of distributors who cut films, while in fact you get by very well doing exactly what you want, when you want, the way you want, and above all, keeping this your image as a pure tough guy, that you want to keep , even if at the expense of people who can’t defend themselves. When I saw Vent d’Est and the sequence “how to make a Molotov cocktail”, the only feeling I had for you was contempt. And a year later you shied away when we asked you to distribute La Cause du peuple in the street with Jean-Paul Sartre. The idea that men are equal is just theory for you. You don’t feel it. You just want to play a role and it has to be a big role. I think the real militants are like cleaning ladies: it’s not pleasant work, it’s daily, it’s necessary. But you, you’re like Ursula Andress, a four minute cameo, time for the flashbulbs, a few striking quips, and, poof, you disappear, back to the lucrative mystery. Shitty behavior! Really shitty behavior! For a while after May 68, nobody knew what you were doing. Rumors spread: he’s working in a factory; he’s formed a group, etc., then one Saturday we hear, it’s announced, that you are going to speak on RTL. I stayed in the office so I could hear you. It was one way of finding out, getting news about you. Your voice was trembling; it seemed full of emotion. You announced that you were going to shoot a film, The death of my Brother, about a black worker who was sick and whom they let die in the basement of a television factory, and listening, and inspire of the quiver in your voice, I knew first, that the story was probably not precisely true, or that you had tarted it up, and, two, that you would never make the film. And I said to myself: if this dead guy had a family, then they are going to live with the hope that the film is going to be made? There’s no role in the film for Yves Montand or Jane Fonda. But for fifteen minutes you gave the impression that you were “doing good”, like (Prime Minister) Messmer when he announces that the voting age is being lowered to 19. Fake! Dandy! Show off! You’ve always been a show off and a fake, like when you sent a telegram to de Gaulle for his prostate. Fake, when you accused Chauvet of being corrupt because he was the last, the only one to resist you! Fake when you practice the amalgam, when you treat Renoir and Verneuil as the same, as equivalent; fake when you say you are going to show the truth about the movies, who works for no pay, etc. If you want to talk about it, okay…”

After Truffaut's death, in 1985, Godard wrote:
“It’s not by chance that François died. A whole period has disappeared. He managed to do what the rest of us didn’t attempt and failed to do – he was respected. Through him, the New Wave still had respect. Because of him we were respected. Now that he’s gone, we are no longer respected. In his own way, François protected me. I’m very frightened now that this protection no longer exists.”

7/10
 

grande-juve

е ај да плачеме сега
Член од
20 ноември 2017
Мислења
1.484
Поени од реакции
7.307
Доволно за тоа, мунгусот на гранде му го спомна Осум ипол како следна опција, јас ќе му го спомнам Le Mepris, wink wink nudge nudge гранде.
Мислам доволно беа за сеа, наредниот идеме нешто различно.. инаку и Le Mepris ми беше филмиште, само што ми е од пред 6-7 години глеан и релативно заборавен.

И да, не само кај Фелини него во 95 посто од старите Италијански филмови се отпосле дубирани


War Horse

Дефинитивно далеку од досаден, без проблем се гледа иако трае 150минути, ама премногу некои детски/дизни моменти поврзани со коњот, кои на крај испаѓаа кринџ и за превртување очи. После 2 минути сите се приврзуваа за коњот како за семеен член, па плачења, па Германец и Енглез заедно го спасуваат, фрлање пари за него од едно гледање док си у финансиска криза итн.. Од сите ситуации си имаше убава поента ама завршниот резултат беше климав.
Having said that, и јас си се приврзав за коњот и навивав за него :D, и тоа е главната причина што од мене има позитивна оценка. Исто и да не заборавам дека убаво си е снимен и се тоа, што е за очекување од филм на Спилберг.

Коњот најбоље главна, гуската најбоље споредна..

Пред оскарите 2011 си доби 7че, сега му намалуваме на 6,5.
 

wot

aloof
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.690
Поени од реакции
34.204
Spacewalker

Odlicen! (y) Me pricvrsti u fotelja, socuvstvuvav so sve, epten me stavi vo cevli na astronautite, me zamisli kako jas bi go doziveal nivnoto, od poletuvanje pa se do otvaranjeto na kapakot na zemjata. So neocekuvanje sledev e a iskreno dosta solidno izgledase, ne ocekuvav nekako... Odlicna atmosfera, odlicno realizirano. Bravo za predlogot, mi falat vakvi filmovi u zivotot.

4/5

Edit: dali jas imam dadeno najmnogu 10ki? Duri 9. Ncncnc. :angel:
 

Хоуп

ümid edirəm
Член од
13 април 2012
Мислења
2.638
Поени од реакции
9.857
War Horse

Ова беше типичен филм на Спилберг, малку акција, малку патетика, малку бајка а мене ми се интересни неговите филмови без разлика на се. Така и овој, ништо посебно ама гледлив, посебно за времето што трае. Онака ми е да се собереш со некои драги луѓе, со дечиња и да седнеш некое врнежливо попладне и да го гледаш. А која иронија, коњот е тој што треба да го украде цело внимание, а јас највеќе се сеќавам на гуската :LOL:

Обожавам животни и ги плачам филмовите со нив најчесто, ама тука ништо не ме допре, ни таа позната сцена со бодликавата жица што допрела до срцата на сите.. Повеќе се секирав и ми беше жал од помислата за коњите додека го снимале филмов.

Кога го барав филмов да го симнам, видов еден наслов -еден од најдобрите филмови на Спилберг. Јас му имам гледано 14 и онака лупетам, на овој му давам 10то место.

Во главно тоа што очекував и добив. 6/10
 
Последно уредено:

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.744
Поени од реакции
27.744
Man Facing Southeast 1986
Argentina
1h45min

https://letterboxd.com/film/man-facing-southeast/

Филмот го одбирам затоа што мислам дека никој го нема гледано.
Има интересни дијалози, мистерија, филозофија... и многу добра и реална глума.
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
15.151
Поени од реакции
37.713
Man Facing Southeast 1986
Argentina
1h45min

https://letterboxd.com/film/man-facing-southeast/

Филмот го одбирам затоа што мислам дека никој го нема гледано.
Има интересни дијалози, мистерија, филозофија... и многу добра и реална глума.
Фала ти Анон4е (иако ти реков прво рака да дигнеш, па после да зборуваш).

Да резимираме: дури седуммина го гледавме War Horse, меѓу кои и повратниците @wot и @Хоуп - welcome back guys, и му дадоа средна оценка 6,2. Филмот го испуштија: @devilko (прв филм), @Corvus (втор филм), и @Gazpapir , @whatto и @ManUtdChampions (на тројцата - трет филм неизгледан, со нив се „простуваме“, до следното враќање).

Со ова, последно „исклучување“ од клубот, го завршуваме четвртиот круг предлози, со оглед на тоа што до крајниот рок (27.05.2018, 23:59) никој од тие кои немаат предложено филм во клубот не се врати (т.е. не изгледа минимум 1 филм од последните 3 и минимум 3 од последните 10). Официјално, од овој момент го почнуваме петтиот круг со вкупно 9 активни членови кои во моментов имаат право да предложуваат филмови, а со последните измени на табелата, редоследот на предложување е следниот:

1. @Anon
2. @Zlatikevichius
3. @wot
4. @moongoses
5. @Corvus
6. @grande-juve
7. @devilko
8. @Iceboy
9. @Хоуп

Знаете, ако некој во меѓувреме не изгледа минимум 1 филм од последните 3, го губи местото на листата, оди последен, а тој кој бил по него се искачува нагоре. Тројцата кои испаднаа последни @Gazpapir , @whatto и @ManUtdChampions , да изгледаа барем по 1 филм од последните 3 до вчера, и да пишеа нешто во клубот, ќе предложуваа 6,7 и 8, а @devilko , @Iceboy и @Хоуп по истиот редослед ќе беа 9,10 и 11. Жалам, но правилата се исти за сите, и јас се надевам дека вие сепак ќе се вратите (а и многумина други) и дека ќе биде брзо денот кога пак ќе предложувате филмови.

Сега, кратка анализа на четвртиот круг:
-вкупно 12 филма беа предложени
-тие 12 филма беа изгледани вкупно 107 пати, или во просек 8,92 гледачи по филм
-средната оценка за филмовите од овој круг е 6,69, со што ова е најслабиот од сите 4 круга до сега, или за 0,54 (оценка) послаб од претходниот 3 круг, а за скоро цела оценка послаб од најјакиот прв круг и средната 7,64
-вкупно 19 членови учествуваа во дебатите за кругот со по барем еден филм изгледан, а од нив 7 не успеаја да предложат филм во кругот: @Хоуп , @MyloXyloto , @Zarniwoop , @џимеј , @AceCaleb , @Krk1 и @marinetti .
-моменталните 9 членови на клубот имаат предложено вкупно 31 филм. Сите 9-мина имаат предложено филмови само во вториот круг, додека во сите останати 3 круга, по барем 1 од нив бил во аут.
-било кој од вас, или некој од постарите екс-членови, или било кој нов член кој ќе се врати/приклучи во клубот со барем еден филм од последните 3, станува следен на листата предложувачи, во случајот - десетти, па следниот 11-ти, и т.н. Секако, ќе може да предложува ако во моментот кога треба да предложува има освен тој 1 од последните 3, изгледано и 3 од последните 10.

Или малку за цел филмски клуб до сега:
-63 предложени филмови
-43 учесници во дискусиите
-29 предложувачи на филмови
-819 гледања на сите тие филмови (или во просек по 13 по филм)
-7,37 средна оценка за филмовите
-10 максимална оценка, дадена вкупно 74 пати
-1 минимална оценка, дадена вкупно 4 пати

Јас се надевам дека ќе продолжиме со уживање во нашево мало катче (секта, ко што не викаат некои љубоморни), и дека ќе опстоиме уште долго, долго! Ви посакувам убав, филмски петти круг!

@wot - Film Club (Man Facing Southeast / Hombre mirando al sudeste: 28.05 - 10.06)[DOUBLEPOST=1527530269][/DOUBLEPOST]И, нормално, по толку статистики, заборавив:

-најдобро оценет филм во четвртиот круг - Еnemy на @Gazpapir - 8.1
-најлошо оценети филмови во четвртиот круг - Serendipity на @Zlatikevichius и Conan the Barbarian на @moongoses - 5.9

-најдобро оценет филм во клубот воопшто Life is Beautiful на @Iceboy - 9.2
-најлошо оценет филм во клубот воопшто I'm Not There на @ob1 - 5.0
 
Последно уредено:
Член од
21 октомври 2014
Мислења
4.069
Поени од реакции
6.725
War Horse

Се токмев со години да го изгледам и конечно да го изгледам. Не сум испуштил многу. Не ме поврза.
Едиствено нешто што во филмов обожавав да го гледам се коњите. НАЈПРЕКРАСНИ се!
Имаше и некои чизи моменти и убави, ко на пример кога се сретнаа пак Џои и Алберт, кога се смирија војнициве за да го ослободат, кога старецот го купи па му го врати на Алберт.
Како не ќе изумрат кога Бенедикт им е генерал хахаха , смешен ми беше, ич не му стои.

6/10



Spacewalk

Ептен ми се допадна! Една работа што највеќе ми се допадна е што немаше многу театралност,буквално ги отсликува русите. Некако досаден ми беше на почетокот и по првата сцена со авионот мислев дека CGI-то ќе биде очобол, али ептен се подобри. Дијалозите,монолозите на почетокот ми беа досадни, не допираа до мене некако, али се подобруваше.
Ме навлече кога започна веќе мисијата, и тоа не трепнав. Постоеше голема тензичност. Ме потсеќаше малце на Gravity по тензичноста кога беа веќе во вселената. Се се ама искрено не очекував добра музика, појма немам оти. Погодена ептен, браво! Тек-тук ми имаше смешни моменти.
Кога извика пилотот РАКЕТА СИГНАЛА се наежив,се насолзив, се израдував, ја враќав сцената повеќе пати. И Slow motion-от на Сергеј кога се радуваат сите беше предобар. Исто така многу ми се свиѓаа и паралелите со дете Алексеј. Знаат русиве да средат уметност ај ти. За глумава не знам на што стојам...ми се свиѓа и не ми се свиѓа.
Сергеј починал одма после настанов.



8/10


Јас кажав дека го изгледав Spacewalk, ама нема врска не ми смета да предложувам и последен. :)




Хихихи најдобро оценет филм :love::love::love::love:
 
Последно уредено:
Член од
17 октомври 2011
Мислења
15.151
Поени од реакции
37.713
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)


Ај не спамајте со глупости
Св. @Anon , па ти. Безгрешниот. ;)[DOUBLEPOST=1527569945][/DOUBLEPOST]@Iceboy , HB! Ти посакувам 100% учинок во клубот до следниот роденден. И здравје, среќа, љубов, пари - нормално, ама сето тоа е споредно, нели. Клубот е најважен. :pipi:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom