DUNE: PART TWO (2024) - Тема за тие што гo гледале филмот! (SPOILERS!)

Corvus

Latrodectus
Член од
24 јануари 2011
Мислења
4.002
Поени од реакции
15.328
Ајде ја, пошто кога го гледав имав пишано нешто па да се цитирам :D

Филмов ми беше скоро цело време 4. Да не беа последните 40 минути ќе беше 4ка ваљда..евентуално 3.5...ама на крај ми падна на тројка. Ептен ептен се раздолжи крајов на филмот и почна со некои нелогичности можеби филмов и со правење на работи од страна на ликовите што никој во вистински живот не би ги направил. Спремен сум за suspension of disbelief али се издолжи ептен филмов и така малце забега би рекол можда непотребно иако и главното нешто што го движи филмов понатаму е нешто што се случило.......никој не знае како...али ај не ми е тоа проблем.

Грков знае да режира, знае и уникатни приказни да направи секако.

(Корвус ако го читаш ова да знаеш дека е полесно да збориш за негативностите него ли фалењето и затоа 90% од рецензијава ќе биде за негативностите....што не значи дека не ми се допаднал филмов баш напротив... иако ваљда сфати до сега :D)

Е сега... Јоргос на моменти ми деува како единствен социјален контакт да му е waifu перницата дома бидејќи некогаш пишува роботски дијалози. Во Лобстер особено, али ај таму имаше логика пошто беше сатира и дистопија и се тоа одговараше во филмот.

Ок, сфаќам на моменти такви дијалози со цел за хумор ги прави..ама што знам... чудно ми е. Не е само реченицата туку деливери-то на дијалозите..значи намерно сака така роботски да звучат некои работи... ама не знам.некогаш ми е ептен чудно...

За разлика од mother! (ете, уште го зборам филмов и после пар дена :D) тука најверојатно пропуштам некоја метафора или референца во филмов до душа. Ја знам онаа оригиналната со (кој и да беше) и Господ, кога Господ побарал од него да си го жртвува детето и се тоа..ама сигурно има и други филозофски/психолошки/религиозни работи што сум ги утнал....или барем се надевам дека има пошто чудно би ми паднало ако е обратно :D

За малце и ќе заборавев...гласен саундтрак. Ептен замара кога ќе има гласни напнати трилерски звуци......на сцена каде што ништо не се случува.... и тоа ми е ептен рандом а се случува 2-3 пати..фала богу не е голем проблем али рандом е :D (чисто за споредба You were never really here има кул музиче..ќе треба да едитирам тоа во таа рецензија)

Горе доле во моментов ова ми се пишува за филмов :D Интересно напнато тензично филмче што продолжува повеќе него што треба и потврдува дека жителот на нашиот јужен сосед е сосема добар режисер и сценарист.
тл;др добро филмче што ептен ме напна последните 40 минути. Да завршеше порано многу повеќе ќе ми се допаднеше и сигурно ќе ми беше во топ филмовите за годинава.


Лукинг форвард ту следниот проект на Јоргос. Лобстер ми беше на моменти предобар, на моменти предосаден али е филм што ми остави огромен впечаток, и и те како доби лајк од мене и ете еден од ретките филмови е што го памтам и го препорачувам на луѓе (не во смисла на "еееј ова ќе ти се допадне" него во смсила на 'глеј го па...шо знам...")
И да, само ова и Лобстер му имам гледано, и сега за сега ме бендсива горе доле...ама ете и во двата филма имаше работи што ми беа досадни или непотребни или што ти знам...

Специфично филмче во секој случај, можда втор најдобар филм од овие на Синедејс што ги гледав (y)
ofc deka chitam

Не знам што да кажам за филмов, онака ми беше, ништо посебно лош ниту нешто посебно добар. Имаше делови што ќе ме заинтересираат, ама не знаеше да ја одржи суспензијата Лантимос и брзо губев интерес за разврската на сцената, пример Ким кога ја бараа низ куќата.. у оваа соба у онаа соба и на крај веќе не ме интересираше ни кај е кога ја најдоа. Еве и јас ќе повторам дека кадрите, начинот на снимање сето тоа беше симпатично и пријатно за гледање, ама повеќе од тоа немам што да го пофалам филмот, и за музиката ајде. Би сакала да го пофалам за метафора/алегорија, ама за разлика од Злате не сум запознаена со митот за Агамемнон и Светиот Елен, така што не можев да ја следам алегоријата низ филмот, а за мене е пресудно тоа што го кажува филмот да го следам паралелно додека го гледам, за да ми се свиѓа. Овде не можев да ја следам метафората зашто не ја знаев оригиналната приказна што ја реанактува. А и не знам што да мислам за овие „метафори“ искрено. Овој и филмот претходно што го дискутиравме во темава апсолутно по истиот рецепт се правени, без да имаат многу што да кажат. Двата филма се извадени од оригиналниот контекст, внесени во различен сетинг, и претставуваат reenactment на некоја веќе позната линеарна приказна. Доста едноставен концепт, којшто како што гледам зема замав кај хипстерскиве режисери. Имаше една сцена, ме потсети на Demolition, само што Demolition genuinely многу ми се свиѓаше. Тоа беше сцената кај што Мартин му вика на Стивен "Do you understand? It's metaphorical. My example, it's a metaphor. I mean, it's uh... it's symbolic.". Thank you Lanthimos for clearing that up for us! Всушност и Џејк ни кажа уште на почеток на Demolition дека "Everything is metaphor!" без да ни предочи дека не смета за дегенерици во филм во кој што ACTUALLY имаше метафора достојна за разоткривање, во филм кој што имаше порака, филм кој што ја истура цела комплексна психологија на уништен човек метафорички преку дејствата на ликот, поромантичарски не може. Џејк е Вертер. Џејк сме сите ние. Џејк е метафора. А овие басни, што ги снимаат Аронофски и Лантимос за богови и божества екранизирани како мајки и доктори ми се еквивалент на порцелански кукли. Непобитен е фактот дека се убави, совршени за гледање, ама сепак празни и без поента.
 

џимеј

џимилино
Член од
4 март 2007
Мислења
10.392
Поени од реакции
25.198
Вчера ќе се обидев да го исхејтам Трите билборди овде, но господинот @wot му дал една ѕвезда, така што ќе го очекувам неговото ценето мислење.
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
14.760
Поени од реакции
36.667
Вчера ќе се обидев да го исхејтам Трите билборди овде, но господинот @wot му дал една ѕвезда, така што ќе го очекувам неговото ценето мислење.
What the... Whyyy? Чекаме образложение, од двајцата.
 

wot

aloof
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.635
Поени од реакции
34.032
Вчера ќе се обидев да го исхејтам Трите билборди овде, но господинот @wot му дал една ѕвезда, така што ќе го очекувам неговото ценето мислење.
Treba da ne fati sram koi lugje gi moderirame... 4ipolki i 5ki za filmot ko da nema utre, duri i od @Anon, koj 5ki ima dadeno se na se.. 9 u zivot.

mozebi edna zvezda e samo reakcija na pogore drugarite od forum so glorificiranjeto (pa i celovkupno), no i vistinskata ocena ne e nisto poveke od 2 zvezdi. Jas poveke zbunet film odamna ne sum gledal. Mnogu ocajno koketira so tazna drama i humor. Nitu eden lik ne bese definiran i funkcionirase samo u nasoka na kade sto i da trgne prikaznata. Eve koja e poentata Sam Rockwell da ima takvo epsko iskupuvanje u tolku brzo vreme? Od 38 iq nigger-hating-women-puncher redneck za koj ne mu bese gajle za siluvana i zapalena devojka tuku rado bi krenal slucaj protiv majka i za defaming da stane herojot na filmot? Ili glavnata, od righteous propovednik za toa deka ubistvoto e loso da trgne so namera da ubie random siluvac za koj nema nitu gram dokaz? So nitu eden lik ne se povrzav, site bea nadovor od mesto, pa koga ja vidov majka mu na Mac od Sunny in Philadelphia so cigarot... mi zasviri vovednata spica od serijata koja ima efekt ko taa na Benny Hill i se otkazav od sekoja nadez deka filmot ke se vrati.

Celta na filmot koja e? Kako da se spravis so gnevot? Policiska brutalnost i nepravda? Deka lugjeto vo srzta se dobri? Ili ne, deka se losi? Eve vi otvoren kraj vie odlucete. Hints of rasizam za da projde i vo ne tolku belite gradovi? Uste kur mi ne go dopre filmot. Izguben, zbunet. Nekako (osven sto dzimi me pretrkal za malku) se nerviram deka nitu eden od vas ne si pominal loso gledajki go filmot. Sve petki. Ko da ste go gledale zaedno i nekoj na kraj mu teknalo, ej znaete sto ke e zabavno? Da go dupime wot na forum deka filmot e najjak godinava. Ke spobudali.

Retardiran Hallmark film.
 

Iceboy

Porque somos LOS MEJORES
Член од
23 октомври 2008
Мислења
17.280
Поени од реакции
17.959
Појма немате, убо ви рече Ио, get a room.
 

џимеј

џимилино
Член од
4 март 2007
Мислења
10.392
Поени од реакции
25.198
What the... Whyyy? Чекаме образложение, од двајцата.
Мора да се повторам со некои работи што ги кажа Wot, но ете би додал дека филмот накратко не знае што сака да биде. Момент е демек комедија, момент е демек драма, сака да фура некој браќа коенови стил (ваљда) но уште од старт го погрешува mood-от. На пример минатите филмови на режисерот отпочеток јасно се поставуваат како комедија и апсурд, и приказните како такви им функционираат (Ин бругес, Севен Псајхопатс...) но овде случајот не е таков, скроз е утната атмосферата. Некои сцени ми се толку надвор од секоја допирна точка со приказната, што не ми се веруваше што гледам. Многу мразам кога еден филм почнува без никакво наговестување за флешбек во сторителингот, и потоа ќе спука на средина на филм од нигде никаде нешто такво (на пример сцената кога ликот на Франсис Мекдорманд имаше флешбек со ќерката, на која на патетичен телевиза презента начин и рече Се надевам ќе бидеш силувана) мислам, кој пишува така... да го напише истово некој сценарист почетник, тука и ќе му заврши кариерата. Исто така, на истиот тој сценарист почетник ќе му заврши кариерата кога ќе ја напише сцената со срната, затоа што е патетична и беспотребна.

Ликовите, пак, се исто голем проблем. Никако не функционираат, ниту пак се вметнуваат во некоја рамка на раскажување. Како што кажа вот, се некако се случува деус екс махина, каде што ликот за волја на сценариото мора да направи некаков потег кој во никој случај не го оправдува ликот. Ликот на Франсис Мекдорманд никако не ја движи приказната напред (приказната која, верувале или не, дознаваме на средина од филмот дека не е за пронаоѓање на убиецот на нејзината ќерка, туку за влијанието што го имаат билбордите во модерното општество), после, ликот на Вуди Харелсон не придонесе буквално ништо додека траеше, и замина на половина филм (се надевам не како шок фактор), остави две-три voiceover писма кои требаше да бидат откровение за ликовите кои не ги болеше пајпата за него. Ликот на Мкдорманд никогаш не стапи во поинтимен контакт со ликот на Вуди за да сфатам дека неговото писмо е наеднаш полно со добри намери.
Сем Роквел мораше да се „промени“ откако преживеа пожар, истиот тој пожар кој помина како низ прсти во едно гратче помало од Ресен... ова е надвор од секоја граница на верување. Тоа и сцената кога го фрли џинџерот низ прозор се сцени на кои би им верувам само ако филмот е продолжение на франшиза со Лесли Нилсен...

И на крај, она што најмногу ме нервира како кај филм така и на пример кај девојка. Не добиваш ништо цело време, но си велиш ајде може крајот ќе е добар и некако ќе оправда (постојат многу такви филмови) но крајот е антиклиматичен ко фригидна женска. Многу се изнервирав.
 
D

Daedalus

Гостин
Ликовите, пак, се исто голем проблем. Никако не функционираат, ниту пак се вметнуваат во некоја рамка на раскажување. Како што кажа вот, се некако се случува деус екс махина, каде што ликот за волја на сценариото мора да направи некаков потег кој во никој случај не го оправдува ликот. Ликот на Франсис Мекдорманд никако не ја движи приказната напред (приказната која, верувале или не, дознаваме на средина од филмот дека не е за пронаоѓање на убиецот на нејзината ќерка, туку за влијанието што го имаат билбордите во модерното општество), после, ликот на Вуди Харелсон не придонесе буквално ништо додека траеше, и замина на половина филм (се надевам не како шок фактор), остави две-три voiceover писма кои требаше да бидат откровение за ликовите кои не ги болеше пајпата за него. Ликот на Мкдорманд никогаш не стапи во поинтимен контакт со ликот на Вуди за да сфатам дека неговото писмо е наеднаш полно со добри намери.
Сем Роквел мораше да се „промени“ откако преживеа пожар, истиот тој пожар кој помина како низ прсти во едно гратче помало од Ресен... ова е надвор од секоја граница на верување. Тоа и сцената кога го фрли џинџерот низ прозор се сцени на кои би им верувам само ако филмот е продолжение на франшиза со Лесли Нилсен...
Не можеш да пристапуваш со ваква критика за стилизирани ликови. Другачие иде карактеризацијата у формалистички филмови. Битно е дека све што правеа карактерите, или некако го унапредуваше плотот или кажуваше нешто за нив. Све си беше кај што треба да биде и со причина. Филмот иде у комплетен апсурдизам уште од старт, никогаш не ни излегол од рамката на апсурдизмот за да проба да се продаде како реалистична приказна. Така да, не сфаќам оти бараш реализам тука.
 

wot

aloof
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.635
Поени од реакции
34.032
Не можеш да пристапуваш со ваква критика за стилизирани ликови. Другачие иде карактеризацијата у формалистички филмови. Битно е дека све што правеа карактерите, или некако го унапредуваше плотот или кажуваше нешто за нив. Све си беше кај што треба да биде и со причина. Филмот иде у комплетен апсурдизам уште од старт, никогаш не ни излегол од рамката на апсурдизмот за да проба да се продаде како реалистична приказна. Така да, не сфаќам оти бараш реализам тука.
Abe?

Koj e toj apsurden start? Sto imase tolku apsurdno u startot sto ne pripremi za apsurdizam a ne realisticna tazna drama?
Ne mozes da unistis karakteri koi se centar na sve za da unapredis plot. Ednoto go isklucuva vtoroto. Kade so nelogicni likovi ke gradis pikazna?
Taa apsurdnost (koja ja zemavte kako argument :vrtioci:) go izmestuva cel film, cela atmosfera, u free fall e filmot, na kade duvne vetrot, zbunet, whatever goes, zamisli kerkata e sprzena od probing aliens
 

Psyside

Nocturnal
Член од
30 јануари 2009
Мислења
18.738
Поени од реакции
18.484
Мора да се повторам со некои работи што ги кажа Wot, но ете би додал дека филмот накратко не знае што сака да биде. Момент е демек комедија, момент е демек драма, сака да фура некој браќа коенови стил (ваљда) но уште од старт го погрешува mood-от. На пример минатите филмови на режисерот отпочеток јасно се поставуваат како комедија и апсурд, и приказните како такви им функционираат (Ин бругес, Севен Псајхопатс...) но овде случајот не е таков, скроз е утната атмосферата. Некои сцени ми се толку надвор од секоја допирна точка со приказната, што не ми се веруваше што гледам
Ништо не мразам повеќе од такви филмови, буквално ми се губи желба да гледам доста брзо. Овој се почест феномен го поврзувам со недоволната способност на режисерот т.е. неговата недоволна самодоверба дека филмот ќе биде успешен иако нема да опфати и таргетира доволно разноврсен тип на гледачи/тематика, а со тоа и проектираниот буџет можеби нема да понуди заработка која е планирана - па така најверојатно се работи за недостаток на храборост, или зголемен притисок од спонзорите и потенцијален неуспех од аспект на исполнување на профитот, со што се повеќе гледаме вакви all in one проекти....

Најголем разочарување ми е кога има ведра музика во трогателни сцени, или causal кога гледаме некоја напната, буквално катастрофа, треба изгледа да се потсетат на филмовите од Линч, човек седи на маса сам во кадар на прв поглед ништо не се случува - а сепак додека гледаш мислиш дека главата ќе ти експлодира од тензија. Буквално неговите драми имаат пострашни сцени од 95% од хорорите :cool:
 

џимеј

џимилино
Член од
4 март 2007
Мислења
10.392
Поени од реакции
25.198
Не можеш да пристапуваш со ваква критика за стилизирани ликови. Другачие иде карактеризацијата у формалистички филмови. Битно е дека све што правеа карактерите, или некако го унапредуваше плотот или кажуваше нешто за нив. Све си беше кај што треба да биде и со причина. Филмот иде у комплетен апсурдизам уште од старт, никогаш не ни излегол од рамката на апсурдизмот за да проба да се продаде како реалистична приказна. Така да, не сфаќам оти бараш реализам тука.
Не знам како не излегол од рамката на апсурдизмот, не знам ни кај виде стилизирани ликови... Тие споредбите што ги спомена како Бејби Драјвер и слично немаат врска, во такви филмови во првите 5 минути се гледа стилизација. Стил/стилизиран лик е нешто што го гледаш во првите 10 минути од филмот, буквално. Трите билборди го немаше тоа.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom