За ова не се согласувам со тебе. Ничија земја беше филмиште и пол. Уште ме лазат морници ко ќе ми текне на крајната сцена од тој филм. Чиста десетка ми е тој филм, еден од најдобрите балкански филмови што сум ги гледал во животот. Е сега, што го зеде Оскарот во година кога едно ремек дело како Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain беше номиниран, да, малку чудно е, и отвара полемики кој заслужи повеќе (според мене Amelie), но не го негира фактот дека беше од-ли-чен!
За ова не се согласувам со тебе. Ничија земја беше филмиште и пол. Уште ме лазат морници ко ќе ми текне на крајната сцена од тој филм. Чиста десетка ми е тој филм, еден од најдобрите балкански филмови што сум ги гледал во животот. Е сега, што го зеде Оскарот во година кога едно ремек дело како Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain беше номиниран, да, малку чудно е, и отвара полемики кој заслужи повеќе (според мене Amelie), но не го негира фактот дека беше од-ли-чен!
Други жанрови се тоа и на друг начин влијаат врз гледачот Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain не те удира на ист начин како Ничија Земја, а и тоа време 2001 уште беше свеж масакрот и војните на овие простори, вклучително и во САД.
Вака кога да видиш која штета е кога во иста година ќе се погодат два одлични филма и за еден обавезно ти останува криво што не добил Оскар. Еве Амели и Ничија земја се баш таков пример. Иста ситуација е во 2006 - Das Leben der Anderen и Pan's Labyrinth. За мене првиот заслужено победи ама во секоја друга година Панот ќе земеше Оскар.
Холокаустот is so 2000s, unless не се работи за евреин кој во Треблинка го запознава својот геј љубовник, converted muslim into jewish faith, црнец од ангола
Автоматски споено мислење:
Уште ми е надреално што факинг ничија земја зема оскар пред Амели таа година...
..барем Рене Биторајац да напраеше некоја кариера у Холивуд од филмот...ама ништо
Ми се свиѓаше оној Корејскиот кандидат за Оскар, сакам така политички филмови, посебно е интересна ситуацијата во Кореја каде излегле од Режим и Диктатура до голем економски раст и развој, преку голема системска корупција. Едно време им плаќале на сите Американски конгресмени по милион долари годишно да не гледаат накај нив, туку накај нивниот северен сосед.
Колкаво лоби треба да имаш за да протнеш млитав и мртов филм ко гватемалскиов La llorona...
Филм за локален геноцид помешан со локална легенда при што се добива млитав филм кој нит има разработени ликови, нит те поврзува со ликовите, нит буди некоја емоција.
Не верувам дека ова може некого да допре, освен локал националисти ко Србите што се чукаат во гради со млитавата Дара.
Чешкиот Шарлатан просечен.
Приказната неинтересна, па уште и љубовните сцени ко капа на тоа.
Да сум селектор на некое селско фестивалче не би го зел филмов во селекција, а не пак да го селектирам како претставник на држава. Па уште и во скратена листа за Оскар се најде.
Франција просечна. Срамота е после онаков филм лани, да праќаат млитава лезбејска драметина.
Цела среќа па немаше голи сцени, иначе ќе личеше на АВН награди и борба на чешки Чек кастинг против француски Дорсел.
Ја би пишал само за категорија странски филм од тоа што сум изгледал досега. Изгледани 9/15.
Рангирани по квалитет за мене:
1. Better Days - Хонг Конг 10/10
2. A Sun - Тајван 8/10
3. Sun Children - Иран 8/10
4. Quo Vadis, Aida - Босна 7/10
5. Another Round - Данска 7/10
6. The Mole Agent - Чиле 7/10
7. Charlatan - Чешка 5/10
8. Deux - Франција 5/10
9. La llorona - Гватемала 5/10
Првите три ако не добијат номинација ќе биде стварно срамота.
Според предвидувањава што ги разгледав најфорсирани се данскиов и босанскиов, па и францускиов што се најде на скоро секоја листа предвидувања.
Зачудува што A Sun и Sun Children се наоѓаат само кај еден предвидувач од тие 5 или 6, и тоа ликов повеќе кажува дека овие два би било major misstep да не бидат номинирани, отколку што очекува да добијат номинација, а Better Days не го ни спомнуваат.
Вака, од тоа што изгледав, а гледав прилично многу (ми останаа се на се десетина филма кои може да се замешаат во сите категории), ова се моите предвидувања и желби во некои од категориите:
Best picture
“Nomadland”
“The Trial of the Chicago 7”
“Minari”
“Promising Young Woman”
“The Father”
“Mank”
“Judas and the Black Messiah”
“Sound of Metal”
Best actress
Carey Mulligan, “Promising Young Woman”
Frances McDormand, “Nomadland”
Andra Day, “The United States vs. Billie Holiday”
Viola Davis, “Ma Rainey’s Black Bottom”
Vanessa Kirby, “Pieces of a Woman”
Best actor
Chadwick Boseman, “Ma Rainey’s Black Bottom”
Anthony Hopkins, “The Father”
Riz Ahmed, “Sound of Metal”
Steven Yeun, “Minari”
Gary Oldman, “Mank”
Best supporting actress
Yuh-Jung Youn, “Minari”
Olivia Colman, “The Father”
Glenn Close, “Hillbilly Elegy”
Maria Bakalova, “Borat Subsequent Moviefilm”
Amanda Seyfried, “Mank"
Best supporting actor
Leslie Odom Jr., “One Night in Miami”
Sacha Baron Cohen, “The Trial of the Chicago 7”
Daniel Kaluuya, “Judas and the Black Messiah”
Paul Raci, “Sound of Metal”
LaKeith Stanfield, “Judas and the Black Messiah”
Best director
Chloé Zhao, “Nomadland”
Lee Isaac Chung, “Minari”
Emerald Fennell, “Promising Young Woman”
David Fincher, “Mank”
Thomas Vinterberg, “Another Round”
Best costume design
“Ma Rainey’s Black Bottom,” Ann Roth
“Emma,” Alexandra Byrne
“Mank,” Trish Summerville
“Mulan,” Bina Daigeler
“Pinocchio"
Best original score
“News of the World,” James Newton Howard
“Soul,” Trent Reznor, Atticus Ross and Jon Batiste
“Mank,” Trent Reznor and Atticus Ross
“Minari,” Emile Mosseri
“Da 5 Bloods,” Terence Blanchard
Best adapted screenplay
“Nomadland,” Chloé Zhao
“One Night in Miami,” Kemp Powers
“The Father,” Christopher Hampton and Florian Zeller
“Borat Subsequent Moviefilm,” Sacha Baron Cohen, Anthony Hines, et al.
“The White Tiger,” Ramin Bahrani
Best original screenplay
“The Trial of the Chicago 7,” Aaron Sorkin
“Promising Young Woman,” Emerald Fennell
“Minari,” Lee Isaac Chung
“Sound of Metal,” Abraham Marder, Darius Marder and Derek Cianfrance
“Judas and the Black Messiah,” Will Berson, Shaka King, Keith Lucas and Kenneth Lucas
Best animated short film
“If Anything Happens I Love You”
“Opera”
“Burrow”
“Genius Loci”
“Yes-People”
Best live-action short film
“Two Distant Strangers”
“The Letter Room”
“Feeling Through”
“White Eye”
“The Present”
Best documentary feature
“Time”
“Crip Camp: A Disability Revolution”
“Collective”
“My Octopus Teacher”
“The Mole Agent”
Best documentary short subject
“A Concerto Is a Conversation”
“A Love Song for Latasha”
“Colette”
“Hunger Ward”
“Do Not Split”
Best international feature film
“Another Round,” Denmark
“Quo Vadis, Aida?,” Bosnia and Herzegovina
“Collective,” Romania
“The Man Who Sold His Skin,” Tunisia
“Better Days,” Hong Kong
Best production design
“Mank”
“News of the World”
“Tenet"
“Ma Rainey’s Black Bottom”
“The Father”
Best editing
“Sound of Metal,” Mikkel E.G. Nielsen
“The Trial of the Chicago 7,” Alan Baumgarten
“Nomadland,” Chloé Zhao
“The Father,” Yorgos Lamprinos
“Promising Young Woman,” Frederic Thoraval
Best sound
“Sound of Metal”
“News of the World”
“Mank”
“Greyhound”
“Soul”
Best makeup and hairstyling
“Ma Rainey’s Black Bottom”
“Hillbilly Elegy”
“Mank”
“Emma”
“Pinocchio”
Best cinematography
“Nomadland,” Joshua James Richards
“Mank,” Erik Messerschmidt
“News of the World,” Dariusz Wolski
“The Trial of the Chicago 7,” Phedon Papamichael
“Judas and the Black Messiah,” Sean Bobbitt
Best original song
“Speak Now” from “One Night in Miami,” Leslie Odom Jr. and Sam Ashworth
“Io Si (Seen)” from “The Life Ahead,” Diane Warren, Laura Pausini and Niccolò Agliardi
“Fight for You” from “Judas and the Black Messiah,” H.E.R., Dernst Emile II and Tiara Thomas
“Hear My Voice” from “The Trial of the Chicago 7,” Daniel Pemberton and Celeste
“Husavik” from “Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga,” Savan Kotecha, Rickard Goransson and Fat Max Gsus
Best visual effects
“Tenet”
“The Midnight Sky”
“The One and Only Ivan”
“Mulan”
“Love and Monsters”
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.