5X филмски предизвик v.2/2018

Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.629
Поени од реакции
33.184
Некој требаше да ми најде најдобар превод и да ми го даде...
Значи треба да ги прочитам сите можни преводи на македонски? Имаш:

1. Ловец во 'ржта (Арс Ламина, 2014, прев.од англиски - Ивана Илковска)
2. Игра во 'ржта (Просветно дело, Детска Радост, 2011, прев.од српски - Невенко Калеов)
3. Игра во 'ржта (Феникс, 2008, прев. - Павлина Димитровска)
4. Игра во 'ржта (Феникс, 2003, прев. - Светлана Ивановска)
5. Игра во 'ржта (Матица, 2003, прев.од англиски - Саве Цветановски)
6. Игра во 'ржта (Нова Наша книга, 2003, прев.од англиски - Инда Костова - Савиќ)
7. Игра во 'ржта (Македонска книга, 1966, прев.од англиски - Саве Цветановски)

Преводите 2, 3 и 4 избегнувај ги, посредни се, и адаптирани како лектирни изданија. 5 исто е посреден превод од друг македонски превод. Јас би те советувал 6 или 7 да ги најдеш, но потешко се наоѓаат веројатно, па ако не можеш, и 1 е ОК. Ама читај си ја на англиски, најарно.
 

Corvus

Latrodectus
Член од
24 јануари 2011
Мислења
4.004
Поени од реакции
15.326
Rookie of the Year

Blast from the past. Еве ме мене на средина од Април, заглавена сеуште во Март. За филмов шта речи коју поруку послати.... испадна дека сум го имала гледано и во минатото ама ништо особено не памтев само некои сцени тука и таму ми доаѓаа како флешбеци. Кога гледам вакви филмови не можам, а да не се прашам кој ги одобрува овие проекти? Апсолутно непотребен филм, зошто постои? Избегнувам да барам нелогичности и плотхолс(?) во овој тип на филмови и вообичаено ги игнорирам, не ми сметаат, I go with the flow и слично, ама ептен хејтам кога веќе тенок плот се истенчува со непотребни елементи и детали.

Ама ајде по ред. Глумата на детево ме нервираше, многу беше пренагласена особено на нерви ми одеше со тоа очите коа ќе почнеше да ги отвара ко шлакнат и демек запрепастен, тој до душа и коа не беше запрепастен забегуваше со тоа очите, очекував секој момент да му испаднат ама добро... т.е. не е добро, очајно е. Стварно не ми е јасно како успеал да се избори за улога во Питата, очајна беше глумата, очајна.

Тука и таму идиотски ствари ко... имаш плот кај што 12годишно дете е неприфатено од професионална екипа на Чикаго Кабс па тука ко конкуренција го гледаат, па You're in my seat моменти, па после други кринџ моменти идат како Pitcher's got a big butt, па глумење кокошка на среде утакмица, да не знае човек дали гледа филм или спотот на израелскиот претставник на Евровизија 2018, битно World Series финале се игра.

И доаѓаме до делот кај што овие што дале зелено светло за филмов да се снима, си рекле ХММММММММ, МНОГУ ДОБАР ДЕТАЉ Е ОВА ТРАНСФЕРОВ ВО ЊУ ЈОРК ЈЕНКИС!!1! ЗОШТО ДА БИДЕ ФИЛМОВ ПРИЗЕМЕН И СИМПАТИЧЕН КОГА МОЖЕ ДА БИДЕ OVER THE TOP????
MASTER WRITING!
АМА ЗНАЕТЕ ШТО ЌЕ БИДЕ УШТЕ ПОБОЉЕ? ДА УБАЦИМЕ И ЦИФРА ОД 25 МИЛИОНИ ДОЛАРИ У ДОГОВОРОВ ЗА НА КРАЈ ДА ДОЈДЕ ДЕТЕВО ДА РЕЧЕ АБЕ ФАЛА ЗА ПОНУДАТА АМА ЈАС САКАМ ДА ИГРАМ ЏАМЛИИ МЕСТО ДА УЧЕСТВУВАМ ВО МЕЈЏОР ЛИГ БЕЈЗБОЛ И ДА ПИШУВАМ ИСТОРИЈА, КОЈ ВЕ ЕБЕ СИТЕ!!1!

6/10
 

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.698
Поени од реакции
27.624
Total Eclipse - A Gay Romance

WTF
Да ти ебам мрднатите поети. Едниов нула манири, фати таму со сабја ќе ги испоубиеше сите.
Другиов си се смешка, си ја тепа бремената му жена ради првиов...
Се зближија некако премногу. Почнав да сумњам дека ќе се залапаат.
Се залапаа. А веројатно и имаа анален секс (lol а каков друг би можеле да имаат?). Лео гледаше во неговото лице, како што ги гледа манекенките.
АЛОО И ЈА ЗАПАЛИ КОСАТА.
И што направи оваа? Си седна до него, си го потпраша.
Ааа Лео бил актив, ја мислев он ќе биди пасив...
Си играат кози.
Awww препуштени им се на животот.
Единствените деца во ржта кои јас не би сакал Холден Коулфилд да ги фати.


OMG is that Тyrion?


Па, па, па, вадење цицка оваа.


2 солидни цитата:

The only unbearable thing is that nothing is unbearable.

V.M. Varga: Don't you care about my happiness?
Leo: No, and neither should you.

5.5/10
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.629
Поени од реакции
33.184
3 филм: Finding Neverland

All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.

Некако се разочарав кога видов дека @grande-juve му ја спуштил оценката, помислив дека и кај мене ќе спласне впечатокот. И сепак, пак цмиздрев на неколку сцени на крајот. Неверојатен филм е ова, еден од најдобрите номинирани за Оскар за најдобар филм во последниве дваесетина години. Колку само умешно се вткаени елементите на фантазијата во реалниот свет, понекогаш дури и незабележливи, а толку многу зборуваат и за дејството, и за неверојатниот ум на Џејмс Метју Бари. Како на пример, сцената кога влегуваат во своите (различни) спални со жена му, и кога ќе ги отворат вратите, жена му влегува во нормална одаја во која нема ништо невообичаено, а Џејмс влегува во еден магичен свет со беспрекорно сино небо, зелени падини, птички и инсекти, во неговиот свет на фантазијата. Потоа, сцената кога за прв пат се појавуваат симптомите на болеста кај мајката, наеднаш се се смрачува, како да има затемнување на сонцето кое наговестува нешто лошо. А да не зборам за сцената кога по специјално припремената претстава во нивниот дом, се крева параванот и симболично мајката заминува во Недојдија... Магично! Многу ми се допаѓа во филмов, што исто како и Rebel in the Rye прикажува од каде е инспирацијата и за поединечни сцени во драмата/романот: Tinkerbell е ѕвончето на леталото кое го леташе Мајкл, кучето (Нана) и децата се истите ликови и во драмата/романот, Венди е мајката а Џејмс е Петар Пан, бабата - капетанот Кука... Потоа игрите од каде ја добил идејата за сцените со пиратите и индијанците, идејата за летањето кога децата скокаа по креветите и многу други. Мене буквално ништо не ме замара и ништо не ми недостасува во филмов. Перфектен ми беше и десетина години по првата средба со него, и реков - пак изнуди солзи на крај. Затоа и си останува перфектниот скор - 10/10. Never is an awfully long time, затоа немојте да го испуштите!

The moment you doubt whether you can fly, you cease for ever to be able to do it.
 
Последно уредено:

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.698
Поени од реакции
27.624
Finding Neverland
7/10
Не допре доволно до мене филмов. Сметам дека можеше многу повеќе да постигне. Некако, не знам. Му фалеа некои работи кои не можам баш да ги прецизирам.
 

Corvus

Latrodectus
Член од
24 јануари 2011
Мислења
4.004
Поени од реакции
15.326
Rebel in the Rye

Фатив да ги читам претходните рецензии за филмов пред да ја напишам мојата за да избегнам повторување, и ја прочитав само на мунгусот и го глеам Злате со ролна папирус дошол спремен, фак дис шит. Ќе пишувам на слепо зашто ако читам дискусија ќе се надоврзувам само и ќе си останам без рецензија.

Прво да кажам дека многу ја сакам темата од овој месец зашто I get to write about lit. Некогаш ми е криво што не се инволвирав нешто посериозно во подфорумот наменет за тоа, ама сега и тој е скоро па мртов, така што то е шо е. А уствари па мене само оваа новела ми е читана од сите у предизвикот па не знам со другото како ќе се снајдам, ваљда нема да знам кај сум и што да пишувам, ама ќе даам се од себе. Криво ми е што немам време да ги прочитам сите пред да ги гледам филмовите зашто како што може да се примети и во дискусијата за 1984 во клубот, дијаметрална спротивност има во импресиите на тие што ја читале книгата, и плебсот, хехе.

Епа добро, спремна за контра-аргументите на Злате, почнувам. Прво и основно што треба да се каже за мене како рецензент на филмов, е дека јас не го сакам Селинџер, не ја сакам ни Играта. Не го оспорувам фактот дека е сигнификантна книга за Американската литература, ама во споредба со наш Хесе и неговиот Демијан е белетристика. Ме нервира Холден, мразам богаташки дечишта што мислат дека цел свет е во заговор против нив, и having that said, да се префрлам на филмот.

Не знам за кого е сниман филмов. Кој треба да го гледа? Дали е ова филм за запознавање на ликот и делото на Селинџер? Не. Дали е ова биографски филм кој ни го покажува животното патешествие на Селинџер? Also, не. Дали е можеби за фановите на неговото творештво? Далеку од тоа. Филмов не е ниту снимен за да направи пари, или да задоволи фандом. Која.е.целта.на.филмов?
Кога се снима ваков филм, многу е важно да си ја избереш публиката, дали сакаш филмот да го гледаат луѓе што се запознаени со Селинџер и да правиш homage филм, или ќе го правиш за луѓе што сакаш ти да ги запознаеш со Селинџер и ќе правиш леџит биопик. Овој филм не знае за која публика е правен. Овој филм е премногу премногу watered down, премногу, унаказен со пристојност и мекост. Па побогу! Правиш филм за Селинџер, писател што го дефинира речникот, писател што преку секој еден ред има пцости и вулгарности, филм што мораше да го задржи стилот на Селинџер за да биде homage филм, затоашто homage филм не се прави со Кај одат пајките кога езерото ќе замрзне, се прави со давање физичка форма на стилот на авторот. Да направиш филм за Селинџер без вулгарност, е исто што и да направиш филм за По без халуцинациите и дрогите, тоа се некои најспецифични одлики на авторот без кои Селинџер не е Селинџер. Неприфатливо!

@Anon книгата читај ја на англиски. Селинџер има ОСОБЕНО многу специфичен и сочен речник. Во нашите преводи преку секој збор ќе читаш „По ѓаволите!“, „Ѓавол да го/ве/ги земе!“ верувај дека преводот не го доставува тоа што треба. Дотолку што јас планирам да ја препрочитам на англиски, за да ја доживеам како што наумил Селинџер. Ќе те изнервира репетитивноста, ќе ја баталиш. Јас ја читав на македонски, и јас ја мразам. Селинџер не е напразно толку извикан автор, ама тоа за коешто е извикан е стилот. Читај ја како што треба, читај ја во оригинал.


Инаку Злате твоја сум ајде, 7/10, come at me bro :LOL:
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.629
Поени од реакции
33.184
Rebel in the Rye

Фатив да ги читам претходните рецензии за филмов пред да ја напишам мојата за да избегнам повторување, и ја прочитав само на мунгусот и го глеам Злате со ролна папирус дошол спремен, фак дис шит. Ќе пишувам на слепо зашто ако читам дискусија ќе се надоврзувам само и ќе си останам без рецензија.

Прво да кажам дека многу ја сакам темата од овој месец зашто I get to write about lit. Некогаш ми е криво што не се инволвирав нешто посериозно во подфорумот наменет за тоа, ама сега и тој е скоро па мртов, така што то е шо е. А уствари па мене само оваа новела ми е читана од сите у предизвикот па не знам со другото како ќе се снајдам, ваљда нема да знам кај сум и што да пишувам, ама ќе даам се од себе. Криво ми е што немам време да ги прочитам сите пред да ги гледам филмовите зашто како што може да се примети и во дискусијата за 1984 во клубот, дијаметрална спротивност има во импресиите на тие што ја читале книгата, и плебсот, хехе.

Епа добро, спремна за контра-аргументите на Злате, почнувам. Прво и основно што треба да се каже за мене како рецензент на филмов, е дека јас не го сакам Селинџер, не ја сакам ни Играта. Не го оспорувам фактот дека е сигнификантна книга за Американската литература, ама во споредба со наш Хесе и неговиот Демијан е белетристика. Ме нервира Холден, мразам богаташки дечишта што мислат дека цел свет е во заговор против нив, и having that said, да се префрлам на филмот.

Не знам за кого е сниман филмов. Кој треба да го гледа? Дали е ова филм за запознавање на ликот и делото на Селинџер? Не. Дали е ова биографски филм кој ни го покажува животното патешествие на Селинџер? Also, не. Дали е можеби за фановите на неговото творештво? Далеку од тоа. Филмов не е ниту снимен за да направи пари, или да задоволи фандом. Која.е.целта.на.филмов?
Кога се снима ваков филм, многу е важно да си ја избереш публиката, дали сакаш филмот да го гледаат луѓе што се запознаени со Селинџер и да правиш homage филм, или ќе го правиш за луѓе што сакаш ти да ги запознаеш со Селинџер и ќе правиш леџит биопик. Овој филм не знае за која публика е правен. Овој филм е премногу премногу watered down, премногу, унаказен со пристојност и мекост. Па побогу! Правиш филм за Селинџер, писател што го дефинира речникот, писател што преку секој еден ред има пцости и вулгарности, филм што мораше да го задржи стилот на Селинџер за да биде homage филм, затоашто homage филм не се прави со Кај одат пајките кога езерото ќе замрзне, се прави со давање физичка форма на стилот на авторот. Да направиш филм за Селинџер без вулгарност, е исто што и да направиш филм за По без халуцинациите и дрогите, тоа се некои најспецифични одлики на авторот без кои Селинџер не е Селинџер. Неприфатливо!

@Anon книгата читај ја на англиски. Селинџер има ОСОБЕНО многу специфичен и сочен речник. Во нашите преводи преку секој збор ќе читаш „По ѓаволите!“, „Ѓавол да го/ве/ги земе!“ верувај дека преводот не го доставува тоа што треба. Дотолку што јас планирам да ја препрочитам на англиски, за да ја доживеам како што наумил Селинџер. Ќе те изнервира репетитивноста, ќе ја баталиш. Јас ја читав на македонски, и јас ја мразам. Селинџер не е напразно толку извикан автор, ама тоа за коешто е извикан е стилот. Читај ја како што треба, читај ја во оригинал.


Инаку Злате твоја сум ајде, 7/10, come at me bro :LOL:
Па не е до толку многу страшно, та да земам да елаборирам со реферати. Колку што јас сфатив, за филмот имаш само една единствена, конкретна забелешка, за јазикот, и отсуството на псовки кои се маркантен дел во Игра во 'ржта. И за тоа постои многу логично објаснување: Холден Колфилд, исто како и Селинџер, никогаш не псуел во јавност. Ете, земи отвори ја книгата пак, и ќе видиш дека скоро сите делови во кои е користен недоличен речник се всушност делови во кои авторот се врзува за свеста на ликот (делото е раскажано во прво лице еднина, односно Холден е нараторот), т.е. псовките се дел од внатрешниот монолог, тој речник постои само во главата на ликот. Кога разговара со некого, со било кого, Холден не псуе, не употребува недолични изрази и сл, но употребата на сарказмот и иронијата се секако проминентни. Исто е со филмот: го нема тој јазик, зашто Селинџер е сепак личност со изградени манири и не верувам дека би паднал на тоа ниво да го сметаат за дрзок и некултурен. Неговото однесување е сосема друга работа, тоа е одраз на неговата бунтовност, но отсуството на непристојниот речник во филмот не го прави разводнет или благ, туку напротив - реален, онака како што и веројатно било. Ете, и баш пребарував на гугл дали Селинџер псуел јавно, но не можев да најдов таков податок. Веројатно и кај него постоел истиот речник, но исто како кај Холден, само во неговата глава.

Се останато од погоре ми беше повеќе како субјективно сфаќање, односно, не видов замерки за конкретни нешта во филмот, туку твое лично (не)прифаќање на филмот (не можев да најдам подобар збор за подобро да се изразам, се надевам ќе ме сфатиш). А за тоа дали и колку ти се допаднал, не можам да коментирам, тоа сепак си е индивидуално.
:love:[DOUBLEPOST=1523978440][/DOUBLEPOST]@Anon - еве ти word cloud од Catcher... ќе видиш дека од денешна перспектива и овие псовки се некако благи, но во тоа време не биле. На сликата - Холден Колфилд.
WC_1A_catcherintherye.png
 
Последно уредено:

Corvus

Latrodectus
Член од
24 јануари 2011
Мислења
4.004
Поени од реакции
15.326
Kill Your Darlings

JUST. GAY. THINGS.
ДеХаан е сериозно потценет актер тбх. Знам дека го имаше во Спудерман и во Валериан енд евритинг, ама сериозно потценет актер, премалку се зборува за него а многу солидно глуми иако обично го зимаат за некои лофи артистички филмови, стварно би сакала повеќе акнолеџмент да видам за него ин џенерал.

Даниел Редклиф:


Приказната. Ех, ништо посебно. Гледлив филмот - да, ама не некаков си мастерпис па да сечеме вени колку е најдобар. Го имаше тој Дримерс фајб, со тоа што овој повеќе ми се свиѓаше од Дримерс. И кога веќе сме кај Дримерс, фалеше Мајкл Пит во филмов. Можеле да го кастнат и него, па шо... место овој харипотерман којшто бтњ ми е многу антипатичен и преценет и ГРД!
Инаку последниов период се изнагледав филмови (океј 3 филма се во прашање ама anyhow) за литературни творби издадени во 40тите и интересно е да се гледа како WW2 кој важи за најголемиот хорор на Земјава, истовремено има огромно влијание на плодноста на литературната дејност. Селинџер, Гинзберг, Милн... се автори кои се пробиле во екот на војната.
Инаку мене ништо не ми значи дали некој почнал нов правец или било што, иако моите омилени автори се in fact пионери во нивните жанрови/поджанрови, ама не ми значи тоа ништо пер се. Пример ако Гинзберг пишувал нешто ново, не ми е гајле дали е тоа ново, ако е лошо. Е сеа јас не можам да зборам за Гинзберг зашто не ми е читан, зашто многу и не читам поезија па не сум ептен упатена, а филмов па и не ме натера да се заинтересирам за литературата негова зашто искрено... се понашаа ко средношколци и се нешто експериментираа, не знам ни што правеа искрено, и тоа што го пишуваа не знам ни дали беше нешто револуционерно или ново или имало некоја сигнификантност зашто не беше баш објаснето у филмов што е тоа различно што го прават од другите автори. Беше кажано дека ги хејтаат за униформноста и конформизмот, ама не кажаа што е тоа што тие го прават различно. Освен што се однесуваа ко неизживеани дечишта, ама тоа е нормално ваљда за тоа време пошо војна и живеј додека можеш.
Ми беше од вишок гејската сцена, и без неа знаевме дека децава експериментираат нешто и не мораше да ме прогонува сценава со харипотерман со нозе у вис као го пенетрираат, I mean OK e, еден Call Me By Your Name што главна окупација му беше геј романс имаше потејстфул сцени од овој што главна окупација му беше first world hipster problems. Имаше простор веројатно повеќе за нивната филозофија, убедување, кодексот по којшто се водат, живеат и пишуваат, ама ете тоа не го видовме, па аналогно на тоа не ги ни запознавме како што треба. Ни како автори, ни како поети, ни како револуционери, само како ребели.

И така, што знам.. ќе си се држам јас до По и Бодлер сепак.
7/10, беше гледлив.
 
Последно уредено:
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.629
Поени од реакции
33.184
Kill Your Darlings

JUST. GAY. THINGS.
ДеХаан е сериозно потценет актер тбх. Знам дека го имаше во Спудерман и во Валериан енд евритинг, ама сериозно потценет актер, премалку се зборува за него а многу солидно глуми иако обично го зимаат за некои лофи артистички филмови, стварно би сакала повеќе акнолеџмент да видам за него ин џенерал.

Даниел Редклиф:


Приказната. Ех, ништо посебно. Гледлив филмот - да, ама не некаков си мастерпис па да сечеме вени колку е најдобар. Го имаше тој Дримерс фајб, со тоа што овој повеќе ми се свиѓаше од Дримерс. И кога веќе сме кај Дримерс, фалеше Мајкл Пит во филмов. Можеле да го кастнат и него, па шо... место овој харипотерман којшто бтњ ми е многу антипатичен и преценет и ГРД!
Инаку последниов период се изнагледав филмови (океј 3 филма се во прашање ама anyhow) за литературни творби издадени во 40тите и интересно е да се гледа како WW2 кој важи за најголемиот хорор на Земјава, истовремено има огромно влијание на плодноста на литературната дејност. Селинџер, Гинзберг, Милн... се автори кои се пробиле во екот на војната.
Инаку мене ништо не ми значи дали некој почнал нов правец или било што, иако моите омилени автори се in fact пионери во нивните жанрови/поджанрови, ама не ми значи тоа ништо пер се. Пример ако Гинзберг пишувал нешто ново, не ми е гајле дали е тоа ново, ако е лошо. Е сеа јас не можам да зборам за Гинзберг зашто не ми е читан, зашто многу и не читам поезија па не сум ептен упатена, а филмов па и не ме натера да се заинтересирам за литературата негова зашто искрено... се понашаа ко средношколци и се нешто експериментираа, не знам ни што правеа искрено, и тоа што го пишуваа не знам ни дали беше нешто револуционерно или ново или имало некоја сигнификантност зашто не беше баш објаснето у филмов што е тоа различно што го прават од другите автори. Беше кажано дека ги хејтаат за униформноста и конформизмот, ама не кажаа што е тоа што тие го прават различно. Освен што се однесуваа ко неизживеани дечишта, ама тоа е нормално ваљда за тоа време пошо војна и живеј додека можеш.
Ми беше од вишок гејската сцена, и без неа знаевме дека децава експериментираат нешто и не мораше да ме прогонува сценава со харипотерман со нозе у вис као го пенетрираат, I mean OK e, еден Call Me By Your Name што главна окупација му беше геј романс имаше потејстфул сцени од овој што главна окупација му беше first world hipster problems. Имаше простор веројатно повеќе за нивната филозофија, убедување, кодексот по којшто се водат, живеат и пишуваат, ама ете тоа не го видовме, па аналогно на тоа не ги ни запознавме како што треба. Ни како автори, ни како поети, ни како револуционери, само како ребели.

И така, што знам.. ќе си се држам јас до По и Бодлер сепак.
7/10, беше гледлив.
Искрено, пред да го гледам филмов имав слушнато за Бит-генерацијата, ама само онака, површно, и никогаш не сум се заинтересирал повеќе за нив, ниту пак сме ги спомнале, ни во средно, ни на факултет. Од тука можеш да извлечеш заклучок колку измислиле нешто ново, значајно за книжевноста, и колку биле различни од останатите книжевни текови во периодот. На некој начин, можеби и најважни се што елементи од нивната "поетика" и движење ги презеле и инкорпорирале приврзаниците на хипи движењето во 60-тите. Па така, Бит генерацијата се на некој начин предвесници на хипиците и хипи-движењето. Не велам дека поезијата на Гинзберг и На пат на Керуак немаат книжевно значење, но тоа се само изолирани случаи од движењето кое е дури и премало и територијално ограничено за да може да се смета за правец во книжевноста. Повеќе е литературен кружок, мало и не толку значајно.

Ако сакате further reading: мислам дека истата година или некоја година пред или потоа излезе уште еден филм за Гинзберг, Howl, со Џејмс Франко во главна улога.
 

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.483
Поени од реакции
33.585
Izvinite na upad, howl e poise artsy i malku ako izgubis koncentracija ti otide filmot. Tezok e za pratenje ama ako mu se posvetis e in fact rewarding. Inace kill your darlings mi bese ok, ne nesto sto ke go pametis ama da, bas, gledliv.

Maka mi e so ne ve druzam. Ke probam od sledniot.

:backa:
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.629
Поени од реакции
33.184
4 филм: The Man Who Invented Christmas

Втората премиера за мене во мојов предизвик, и најискрено, очекував повеќе. Прво, од Ден Стивенс кого, веројатно сум ви кажал, го обожувам, ко што обожувам мултиталентирани личности. Го запознав ко Метју Кроули од Downton Abbey и засекогаш за мене ќе остане обележан со таа улога, moreover што во периодот беше и член на жирито кое ја доделува интернационалната Букерова награда за литература. А подоцна ми покажа дека може да биде и поразличен, во Legion каде е исто феноменален, а и во Beauty and the Beast, каде дури и пееше. Значи - сестран уметник, од кого не сум видел лоша глума. Тука, најискрено, ми беше малку вештачки. Посебно ми сметаше една сцена, кога стоеја со Скруџ пред неговиот гроб, некако многу вештачки фацијални експресии имаше тука. Пламер - одличен! Но, втора работа што не ми се допадна - не очекував reenactment на Cristmass Carol, а тоа добив. Очекував повеќе оригинални сцени, повеќе детали од периодот додека ја пишувал новелата, и т.н. Плус, и пораката е идентична во филмов ко таа во Christmas Carol. Сепак, крајот, кинематографијата, костимографијата, продукцискиот дизајн и речиси се од техникалии ми беше бонбонче! Сепак, одличен филм е ова, оставете ме мене што очекував повеќе. Крајна 8/10, на стаклени нозе, му дадов.

Trivia: ова е петтиот Christmas Carol кој сум го гледал, од вкупно преку 70 адаптации за платно до сега.
 

grande-juve

е ај да плачеме сега
Член од
20 ноември 2017
Мислења
1.472
Поени од реакции
7.271
Kill Your Darlings

Набрзина само зашо се нема време. Ја комплетно се слагам со другарот @Anon , и за филмот и за пристапот кон ваков тип филмови. Дали бил по вистинска приказна, дали е за музичар/писател или било кој кого го сакам, не ми е ич важно, туку како ми бил филмот ко филм. Овој конкретно ми беше досаден и тупаџиски, посебно со геј триаголникот и романсите, а тоа беше најголем дел од филмот. Одвреме навреме по некој интересен цитат али недоволно за да ми го спаси филмот. 5,5/10
 

grande-juve

е ај да плачеме сега
Член од
20 ноември 2017
Мислења
1.472
Поени од реакции
7.271
Rebel in the rye

Од една страна ми беше гледлив и горе-доле интересна приказната за Салинџер, а од друга страна не ми предизвика емоции и беше монотон, класичен шаблонски биографски филм. Солидна глума и ништо повеќе. 6,5/10

Селинџер има ОСОБЕНО многу специфичен и сочен речник. Во нашите преводи преку секој збор ќе читаш „По ѓаволите!“, „Ѓавол да го/ве/ги земе!“ верувај дека преводот не го доставува тоа што треба.
ти текнуе некој шо преведуе сочни пцовки? :ROFLMAO:


Total Eclipse

Eдвај се издржаа лигавењата и молењата “дали ме сакаш“, “не те сакам“, “те сакам и не сум бил никогаш посреќен“, бла бла бла.. досаден. Едино што добро беше глумењето. Криво ми е што беше во задолжителните зашо сите три од изборните делуваат дупло боље од овој. 4/10
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.718
Поени од реакции
2.523
Total Eclipse (1995)

Филмовиве месецов ме водат кон (погрешен?) заклучок дека сите поети се наркомани, психопати и педери. Овој наслов е за двајцата најзначајни француски поети од предминатиот век, но она што го гледаме од нивниот живот е лигавењето во нивната врска. Ништо не видовме од инспирацијата и недостигот од истата за нивните дела по кои станале познати, како и зошто ги создале. Ниту пак некој цитат од нив. Ниту па успеа да ме испровоцира филмов да побарам некое нивно дело. Имавме приказ на двајца сосема случајни ликови кои поради некој заеднички интерес ги напуштија своите семејства и развртано живејеа. Едниот прикажан како емоционално несозреан и непронајден, ги остави сопругата и новороденото бебе коишто патем и ги малтретираше и заглави во затвор. Другиот што го испровоцира тоа, од слични причини се разболе и умре. Во меѓувреме као пишуваа нешто. А можеби и не.

Во филмов пристојна беше само глумата на двајцата главни актери, се останато беше далеку под просекот. Особено камерата а најмногу шминката. Тоа периките и брадите како да беа од коноп правени. Тотално промашен филм.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom