Што мислите за LGBT популацијата?

Статус
Затворена за нови мислења.

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Дибек, најдобронамерно, за доброто на твоите нерви, не се обидувај да им докажеш, залудно е :)
Има повеќе теми отворени за овој проблем, сите завршуваат исто. Едните се убедени дека од хомосексуалците потекнува сето зло на овој свет, другите дека се нормални, обични луѓе кои заслужуваат да имаат нормален живот.
Мислам малце забега темава во исправање криви дрини.
Лет3, примерите веќе ти стануваат глупави. Џаст фор д рекорд :back:
Алтернатифке, ја си пишувам да остане ова тука за луѓе да прочитаат. Особено оние кои се тука воајерски. Искрено, и ја си имам kick од све ова. Ме прави да се чувствувам корисен, кога веќе не работам тоа што треба :)

Стварно сум убеден дека полно од овие „на половина“ или оние од „другата страна“ што ги читаат „нашите“ постови имаат корист. Мислам дека на „хетеро-радикалните воини“ гордоста не им дозволува да се повлечат, но дека „семето на сомнеж“ е веќе посадено во нивните крути, архаични ставови.

Не верувам дека уште утре ќе отидат да се спријателат со по еден педер, ама дека следниот пат кога ќе видат нешто слично, во позадината на умот ќе им светне некоја од нашите реплики и похрабрите од нив ќе се обидат да подразмислат како добронамерни луѓе наместо како чувари на традициите.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Лет3, примерите веќе ти стануваат глупави. Џаст фор д рекорд :back:
Секој педер може да стапи во брак со жена исто како и јас
Јас не можам да стапам во брак со маж исто како што не може ни некој педер
значи никои права кои ги имам јас не му се нему ускратени ниту пак јас имам некои поголеми права од било кој геј.

Еве ти уше едно за колекцијата на рекорди.
Ниту јас ниту гејојте имат поголеми или помали права еден од друг.
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
(2) Па. Човек кој толку се залага за одбрана на правата на педерите, толку му е истото важно на форумов, освен сопствената Академија, во кој круг на луѓе да го ставам?
=
Каде ти припаѓаш, јас разбирам индивидуалност но твојата потреба да се послужиш дури и со лични напади и квалификации, ми доаѓа да заклучам дека ова ти е машала болна и блиска тема.

(1) Тоа како си и што си, брак, нека ти е со среќа, никогаш мене не ме интересирала позадината на ставовите, туку самите ставови и на нив сум реплицирал.

Знам дека традиционално во Македонија е оговарањето, па ги разбирам ситните души кои се служат со него.
Не верував дека и ти ќе бидеш дел од нив, но повторно, немаш некој друг начин за презентирање на твојот став.

4. Секое право го имам да определувам што сметам за правилно, тоа е она кое повеќето луѓе го сметаат за правилно.

Добро, ако немаш друга работа можеш и понатаму да се маткаш со истово, но нема некоја промена од твојот ангажман да се види.

Тоа е и поентата, педерите да престанат да замараат со желби за некои права и да си продолжиме да си живееме како и досега.
Црвеново, некако као да ти е у контрадикција. Мене ми се чини како да ти е важна позадината на ставовите. Инаку не би пребарувал, нели? Да си отидел подолу, ќе забележеше дека институциите ми се исто така на нишан, како и сите феномени во општеството кои се производ на ограниченост, страв и омраза.

Мислам дека за личните напади и дисквалификации никој од нас двајца не е цвеќе за мирисање. (i.e. „заебеш, отцинкаш, излажеш“, наспроти „исфрустриран, уплашен и самонеприфатен“)

За 4. Ова ми е многу слабо некако, логични гледано. Или зборуваме за права (институционално доделени) или за личен избор. Не можеш да ги мешаш. Едните ги донесува мнозинството (hopefully) а другите се резултат на личната етика и морал. За тоа што мнозинството смета дека е правилно се прават анкети, референдуми и сл. Личните одлуки ги донесува човекот сам - тоа не се права.

Крајот болдиран, мене ми кажува дека некој не сака да ја види реалноста каква што е и полесно му е да ја заврти главата настрана. Некои од нас полесно се справуваат со проблемите на овој начин. But beware! Not thinking about it won't make it go away!Впрочем, сите традиции пропаѓаат од неспособноста да се прилагодат на изменетата сегашност.

за плавото, Стварно не разбирам. Што значи ова? Какво оговарање? Кој кого и за што?
 

Никола

Државник
Член од
18 април 2005
Мислења
5.074
Поени од реакции
333
Црвеново, некако као да ти е у контрадикција. Мене ми се чини како да ти е важна позадината на ставовите. Инаку не би пребарувал, нели? Да си отидел подолу, ќе забележеше дека институциите ми се исто така на нишан, како и сите феномени во општеството кои се производ на ограниченост, страв и омраза.

Мислам дека за личните напади и дисквалификации никој од нас двајца не е цвеќе за мирисање. (i.e. „заебеш, отцинкаш, излажеш“, наспроти „исфрустриран, уплашен и самонеприфатен“)

За 4. Ова ми е многу слабо некако, логични гледано. Или зборуваме за права (институционално доделени) или за личен избор. Не можеш да ги мешаш. Едните ги донесува мнозинството (hopefully) а другите се резултат на личната етика и морал. За тоа што мнозинството смета дека е правилно се прават анкети, референдуми и сл. Личните одлуки ги донесува човекот сам - тоа не се права.

Крајот болдиран, мене ми кажува дека некој не сака да ја види реалноста каква што е и полесно му е да ја заврти главата настрана. Некои од нас полесно се справуваат со проблемите на овој начин. But beware! Not thinking about it won't make it go away!Впрочем, сите традиции пропаѓаат од неспособноста да се прилагодат на изменетата сегашност.

за плавото, Стварно не разбирам. Што значи ова? Какво оговарање? Кој кого и за што?
за 4 е во смисол моето размислување и повеќето го прифаќаат и такви се сега законите.
Набргу ќе излезе закон за дискриминација, го одоговлекуваа, кој ќе биде за правата на луѓето на работните места, нешто малку за цигани и црнци и се надевам ич за педери.
Па нека ги има ќе се справиме на друг начин со нив.
Цела Македонија е позади нас.


Мислиш ли дека е иронично што една од ретките теми на која и Албанците и Македонците стојат цврсто заедно е токму омразата и непопустливоста против маргинализираните педери?
Интересно е ова да се разгледа како феномен кој ги приближува различните етнички заедници.

Колку и да се расправаме, на тема педери ќе сме против.
Интересно е бидејќи повеќето мултикултурни, етнички и било какви семинари на кои бесрамно одев, имаа во својот репертоар и дел за сексуалните малцинства.

И таму сите фини, да, треба, и тие се луѓе, а во реалност кој ги есапи е заедничкиот заклучок.

Го тапам со ова бидејќи Леандра се обиде онака притајно да внесе елемент како сите да сме христијани и тоа е само оправдано, за да насочи дека дискриминацијата има повеќе слоеви.

И ти исто проба со проблемот со името, демек тоа што не заебаваат грците е исто ко што ние ги заебаваме педерите.

Такви работи се проѕирни, нема што да се обидувате да ги презентирате.
Читателите не ви се мутави, па да потпаѓаат на такви ситни провокации.

Јас не сакам да знам за процесот на поставување на атмосферска канализација, иако ќе ми биде под нозе кога ќе минувам низ Илинденска. Исто не ме интересираат правата на педерите се до моментот кога нивниот и мојот свет тие ќе се обидат да го спојат.

Тоа нема да се случи, педери аут од мојот град.(ќе станам и порадикален, порано бев прилично умерен, но еве го вадите најдоброто од мене:)
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
за 4 е во смисол моето размислување и повеќето го прифаќаат и такви се сега законите.
Набргу ќе излезе закон за дискриминација, го одоговлекуваа, кој ќе биде за правата на луѓето на работните места, нешто малку за цигани и црнци и се надевам ич за педери.
(1) Па нека ги има ќе се справиме на друг начин со нив.
Цела Македонија е позади нас.


Мислиш ли дека е иронично што една од ретките теми на која и Албанците и Македонците стојат цврсто заедно е токму омразата и непопустливоста против маргинализираните педери?
(2) Интересно е ова да се разгледа како феномен кој ги приближува различните етнички заедници.


Колку и да се расправаме, на тема педери ќе сме против.
Интересно е бидејќи повеќето мултикултурни, етнички и било какви семинари на кои бесрамно одев, имаа во својот репертоар и дел за сексуалните малцинства.

И таму сите фини, да, треба, и тие се луѓе, а во реалност кој ги есапи е заедничкиот заклучок.

Го тапам со ова бидејќи Леандра се обиде онака притајно да внесе елемент како сите да сме христијани и тоа е само оправдано, за да насочи дека дискриминацијата има повеќе слоеви.

И ти исто проба со проблемот со името, демек тоа што не заебаваат грците е исто ко што ние ги заебаваме педерите.

Такви работи се проѕирни, нема што да се обидувате да ги презентирате.
Читателите не ви се мутави, па да потпаѓаат на такви ситни провокации.

Јас не сакам да знам за процесот на поставување на атмосферска канализација, иако ќе ми биде под нозе кога ќе минувам низ Илинденска. Исто не ме интересираат правата на педерите се до моментот кога нивниот и мојот свет тие ќе се обидат да го спојат.

Тоа нема да се случи, педери аут од мојот град.(ќе станам и порадикален, порано бев прилично умерен, но еве го вадите најдоброто од мене:)
Мислам дека те разбирам. На некој чуден начин сме доста блиску, у ствари. Ти викаш: „јас, лично, сум одлучил.“ Ја викам: „дозволете му на секого да одлучи за себе.“ Изгледа дека тоа е тоа.

колку да не искочи дека е све скроз ок, дека сме се сложиле за се, јас ќе се вратам на темата, па ќе речам:
(1) нема ништо за справување. никој нема што „да се справува“ со нечија сексуална ориентација. Не е тоа опасна појава која им се заканува на „нормалните“ луѓе. Тоа е црта на личноста или сопствен, личен избор кој треба само да се почитува - не да се справуваш со тоа.
(2) феноменот кој „ги зближува различните етнички заедници“ е мемата во која живеат. Ние, овде на Балканот, сеуште живееме во феудалната мема. Таа подразбира верување во еден авторитет (кралот - премиерот - директорот) во една конечна вистина (религијата) и во колективизмот.
Следната мема е капиталистичка. Западниот свет ја живее веќе подолго од еден век. Таму владее индивидуализмот и индивидуалните достигнувања. таму законот е замислен како права, наместо како забрани.
Глобално, веќе се насетува натуралистичката - свесноста за поврзаноста на сите со се. Ние сме, очигледно, векови назад.
Тоа е „феноменот“ на сплотената омраза кон педерите - феудалниот мод во којшто сеуште ни функционираат умовите.
 

Никола

Државник
Член од
18 април 2005
Мислења
5.074
Поени од реакции
333
Мислам дека те разбирам. На некој чуден начин сме доста блиску, у ствари. Ти викаш: „јас, лично, сум одлучил.“ Ја викам: „дозволете му на секого да одлучи за себе.“ Изгледа дека тоа е тоа.

колку да не искочи дека е све скроз ок, дека сме се сложиле за се, јас ќе се вратам на темата, па ќе речам:
(1) нема ништо за справување. никој нема што „да се справува“ со нечија сексуална ориентација. Не е тоа опасна појава која им се заканува на „нормалните“ луѓе. Тоа е црта на личноста или сопствен, личен избор кој треба само да се почитува - не да се справуваш со тоа.
(2) феноменот кој „ги зближува различните етнички заедници“ е мемата во која живеат. Ние, овде на Балканот, сеуште живееме во феудалната мема. Таа подразбира верување во еден авторитет (кралот - премиерот - директорот) во една конечна вистина (религијата) и во колективизмот.
Следната мема е капиталистичка. Западниот свет ја живее веќе подолго од еден век. Таму владее индивидуализмот и индивидуалните достигнувања. таму законот е замислен како права, наместо како забрани.
Глобално, веќе се насетува натуралистичката - свесноста за поврзаноста на сите со се. Ние сме, очигледно, векови назад.
Тоа е „феноменот“ на сплотената омраза кон педерите - феудалниот мод во којшто сеуште ни функционираат умовите.
Сакаш да кажеш дека треба да се ослободиме од истото и прифатиме во глобала се кое ни се нуди од западот?
Што ќе биде со нас тогаш?
Редефинирањето на сексуалноста е најмалото од злата кое ги носи тој свет.

Индивидуалците се здружуваат. Каков е тој индивидуалистички принцип во Шведска нпр. кога системот е колективистички, даноците кои се земаат се земени од граѓаните за остварување на заедничко добро.
Каде има тука индивидуализам.? Има ли моженост да речеш не, како што претходно и ти напишав?
Не јас не сакам да бидам дел од оваа заедница. Сакам да бидам оставен на раат.
Има ли такво нешто?
Епа нема. И се додека нема и јас ќе се занимавам со останатите кои влегуваат во заедницата и се обидуваат да ја користат.
Ќе се поврзувам јас со она кое би ми било мене во интерес.
Значи да не сум од старт присилен во која и фирма и да работам да имам давачки кон колективот кои се со висина приближна на моја плата.
Кај тука ти го гледаш индивидуализмот, ама баш не ми е јасно?
И јас кога ќе плаќам и учествувам, сакам и во истото да имам влијание.
Значи лично не сакам педери, не сакам да постои социјална помош, не сакам од моите пари да се прават системи за наводнување на места кои не сум ги ни посетил
Каде е тука индивидуалноста?
Јас годишно на државата преку даноци и давaм огромни пари. Зошто ги давам тие пари? Колку од нив сум искористил?
Колку сум јас индивидуалец?
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Сакаш да кажеш дека треба да се ослободиме од истото и прифатиме во глобала се кое ни се нуди од западот?
Што ќе биде со нас тогаш?
Редефинирањето на сексуалноста е најмалото од злата кое ги носи тој свет.

Индивидуалците се здружуваат. Каков е тој индивидуалистички принцип во Шведска нпр. кога системот е колективистички, даноците кои се земаат се земени од граѓаните за остварување на заедничко добро.
Каде има тука индивидуализам.? Има ли моженост да речеш не, како што претходно и ти напишав?
Не јас не сакам да бидам дел од оваа заедница. Сакам да бидам оставен на раат.
Има ли такво нешто?
Епа нема. И се додека нема и јас ќе се занимавам со останатите кои влегуваат во заедницата и се обидуваат да ја користат.
Ќе се поврзувам јас со она кое би ми било мене во интерес.
Значи да не сум од старт присилен во која и фирма и да работам да имам давачки кон колективот кои се со висина приближна на моја плата.
Кај тука ти го гледаш индивидуализмот, ама баш не ми е јасно?
И јас кога ќе плаќам и учествувам, сакам и во истото да имам влијание.
Значи лично не сакам педери, не сакам да постои социјална помош, не сакам од моите пари да се прават системи за наводнување на места кои не сум ги ни посетил
Каде е тука индивидуалноста?
Јас годишно на државата преку даноци и давaм огромни пари. Зошто ги давам тие пари? Колку од нив сум искористил?
Колку сум јас индивидуалец?
Одличен комплет прашања. Горам од желба да ги одговорам. Овие прашања се однесуваат на начинот на организирање на општеството, индивидуализмот наспроти колективизмот и развојот на личната свест.
Што викаш да отвориме една таква тема?
 

Никола

Државник
Член од
18 април 2005
Мислења
5.074
Поени од реакции
333
Одличен комплет прашања. Горам од желба да ги одговорам. Овие прашања се однесуваат на начинот на организирање на општеството, индивидуализмот наспроти колективизмот и развојот на личната свест.
Што викаш да отвориме една таква тема?
Па имав нешто слично, за Анархо-Капитализам, но немаше интерес.
Тебе сигурно како на левичар нема да ти е по кеиф, но на крај би сакал да слушнам што значи тоа индивидуа и која е разликата помеѓу колективот кој го плукаш и индивидуата која декларативно ја имаш.
А инаку за педерите, веќе кога плаќам за системот, сакам и да одлучувам барем малку за истиот.
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Па имав нешто слично, за Анархо-Капитализам, но немаше интерес.
Тебе сигурно како на левичар нема да ти е по кеиф, но на крај би сакал да слушнам што значи тоа индивидуа и која е разликата помеѓу колективот кој го плукаш и индивидуата која декларативно ја имаш.
А инаку за педерите, веќе кога плаќам за системот, сакам и да одлучувам барем малку за истиот.
Јас сум анархист по убедување, а хипик во душа. Може звучи контрадикторно, но не е.

Верувам дека човекот е еволутивно способен да одлучи што е добро за него и околината а што не е. Верувам дека законите кои владеат повеќе ги ограничуваат луѓето отколку што ги штитат.
Затоа и мислам дека индивидуата треба сама да одлучи, водејќи се од личниот морал и етика, имајќи ги на ум сите други индивидуи и различноста помеѓу сите.
Законите (во нашево или западното општество) се опресивни - особено се опресивни владеачките структури кои ги носат (забележи дека ги носат владетелите - без оглед на организираноста - а не мнозинството од народот, како што повеќето од нас се во заблуда)

Законите се маскирани на начин кој остава впечаток дека го рефлектираат моралот и етиката на општеството кое го регулираат, а всушност се рамки и граници кои им ја ограничуваат слободата на вистински интринсички избор.

Или: „Ти си слободен, ама не смееш ова, она и тоа“ - Тоа не е слобода. Тоа е ограничена слобода.

Јас мислам дека она што сум го научил од моралот и етиката до 5-6 година од мојот живот е она што сум јас сега. Мене не ми требаат закони да ме водат. Мене законите ме ограничуваат. Ме водат моите морал и етика усвоени до второ одделение. Јас не крадам дека законот ми вика дека не смеам. Не крадам дека ми е срам и дека мислам дека не е фер.

Оние кои крадат, ќе крадат и ако нема и ако има закони, нели?
Истото важи и за оние кои силуваат, злоставуваат или убиваат.

Накратко, јас би живеел во свет каде нема закони. Јас сум спремен да живеам така. Знам дека повеќето сеуште не се, ама то ти је! Од некаде мора да се почне.

Јас, еве, почнувам од вакви места.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Јас сум анархист по убедување, а хипик во душа. Може звучи контрадикторно, но не е.
Анархист заговара бескласно општество до кое ќе се стигни со насилен пат со револуција, поставување бомби убиства на трулите богаташи и насилно одземање на нивни имоти, хипиците пак се за мир, разбирање и љубов меѓу луѓето, можеш да им правиш што сакаш оти се кротки и веруваат дека сите луѓе се браќа или во најлош случај братучеди и не се капат често.



Или: „Ти си слободен, ама не смееш ова, она и тоа“ - Тоа не е слобода. Тоа е ограничена слобода.
Така рече и оној кој го казниа за поминување на црвено и оној кој му зедоа возачка заради претицање на полна линија и оној кој сексуално општел со малолетна и оној кој си гаел марихуана и оној кој од банката која му ја цица крвта на кутрите граѓани украл некое евро.....
 

Никола

Државник
Член од
18 април 2005
Мислења
5.074
Поени од реакции
333
Јас, еве, почнувам од вакви места.
Е ајде да почнеме. Ти поддржи ме за безданочен систем, јас ќе те поддржам за хомо бракови.

Секој човек треба да се води од некој интристичен морален закон, кој нема абер со религии, да не забега некој од страна, туку, примитивниот впечаток кој секој го има за добро и лошо.
Идеалниот систем кој мислам дека и двајцата го заговараме, има потполна слобода на избор, нема некои ограничувања, бидејќи се чувствува духот на заедницата и нејзините потреби.
И во духот на таа заедница не е да одиме на работи кои нема да бидат од полза за заедницата.
На пример на бизнис академии од кои никој не би имал корист.:))))
Играм сега:))

Како и да е треба да се направи некоја реорганизација.
Која ќе е таа пиши ми на темата за Анархо-Капитализам или разлики меѓу Капитализмот и Комунизмот, две убави теми кои би било убаво да бидат разглобувани.
За педерите, остатокот.
 
P

Princ

Гостин
Добро бе Принц,зошто бе мајка му стара во недостаток на аргументи хомосексуалците ги рамните со педофилите,зоофилите...
Ех сега, зошто... дека сум од Кондово и сум сељак, затоа :))

Не, озбилно. Дека неверојатно многу се исповрзани тие работи меѓусебно. Ај да почнам да објаснувам.

Не видов никаде во твојот пост да ме демантираш дека пред ХХ години, хомосексуалците ги сметале како болни и ги лекувале. Значи за тоа се согласуваме и двајцата.
И педофилите исто ги третираа пред 5-10 години. Денес не повеќе. Во америка имаат невладина организација, онака легално. Ги сакаме децата, нешто у тој стил сигурно им е мото. На крај краишта, и овде за љубов се работи. Во Германија, властите на една општина пред некој месец во сите училишта во таа општина доставија еден интересен едукативен материјал. Знаеш што имаше во него? ај во кратки 2-3 црти
- татковците треба да си играат со клиторисите на своите ќерки, почнувајќи од 3 годишна возраст
- тоа е добро за нивно приближување, доверба...
Значи веќе ги имаме зачетоците на проширување и јавна поддршка за педофилијата. И сега не ми кажувај мене како не е така, немало да биде... има невладина организација, има зачетоци убави... ќе биде значи.

Е сега, да резимираме:

- Пред ХХ години, хомосексуалците беа ненормални и ги лекуваа. Со инекции, со психијатри, со 300 чуда.
- Почнаа да формираат невладини организации, да протестираат, да бараат права...
- И ја загубија првата точка за дел од населението (друг дел уште ги смета ненормални, фала богу)
- Но сепак со поддршката што ја имаат од едниот дел од населението, успеаја да сменат многу закони, да се инкорпорираат во сите пори на општеството.
- Пред 5 години, педофилите беа ненормални. Ги лекуваа со инекции, со психијатри, со апчиња, со јажиња (околу врат)
- Почнаа да формираат невладини организации, да стимулираат клиториси на своето 3 годишно дете...
- Фали само уште да се поддржат :)
- А ќе се поддржат. Најголемата поддршка хомосексуалците ја добија од јавните лица - хомосексуалци. Треба само малку храброст за педофилите и нека цепаат напред.

Е затоа драга леандра. Токму затоа ако веќе прифаќаш и одобруваш хомосексуалност, прифати и одобри и педофилија. Уствари токму тоа и го правиш индиректно, на педофилот му даваш алиби. Хомосексуалците не беа отсекогаш КУЛ народ, така ни ги претставија после, демек да ги прифатиш било модерно. Истото ќе се случи и за педофилите и другите настрани луѓе. На крај краишта, сите тие љубат.


Бидејќи јас еве продавам муда за бубрези,либерална сум за се,од утре една црна листа и ќе плукам,бидејќи несакам да се разликувам од вас.Први на листа ќе ми бидат по боја на кожа и религија,од каде они право да живеат?Секој нели има право некој да му смета,јас еве овие „врсти“ на луѓе ќе ги одберам,бидејќи не се бели и не се православни христијани.И не прифаќам ништо помалку,чиста раса и тачка.:wink:
Лута си и не знаеш што зборуваш. Мене ми сметаат христијаните, па ќе плукам бла бла.
Тури и кур на таа игра. Зборуваме за настрано општество, за неморал, за гадни срања. Хомосексуалност, педофилија и други забавни игри.
 

DBack

gloveless
Член од
19 декември 2007
Мислења
5.372
Поени од реакции
2.556
Анархист заговара бескласно општество до кое ќе се стигни со насилен пат со револуција, поставување бомби убиства на трулите богаташи и насилно одземање на нивни имоти, хипиците пак се за мир, разбирање и љубов меѓу луѓето, можеш да им правиш што сакаш оти се кротки и веруваат дека сите луѓе се браќа или во најлош случај братучеди и не се капат често.
Бескласно, да. Начините се различни.
Некои би местеле бомби и би убивале. Јас би почнал со кревање на свест и отварање очи
За хипиците, гледам повторно си се проектирал во минатото. И двете се филозофии на гледање на светот. Двете се револуција на револуции.
Многу им е лесно на луѓето да отфрлат нешто како старо, неуспешно или некорисно. Во се низ што човекот досега поминал се случил некаков напредок. Сите тие напредоци се корисни. Ако нешто е поминато - не значи дека е завршено и дека треба да се отфрли сосем.

Така рече и оној кој го казниа за поминување на црвено и оној кој му зедоа возачка заради претицање на полна линија и оној кој сексуално општел со малолетна и оној кој си гаел марихуана и оној кој од банката која му ја цица крвта на кутрите граѓани украл некое евро.....
Не те разбирам. Што тоа рекол? Дека не е слободен или дека му е ограничена слободата? Дека нема права или дека има права?
И можеш и да прочиташ за разлика меѓу морал и етика од една страна и закон, од друга. Мислам дека тогаш ќе ти биде појасно за што зборувам.

Е ајде да почнеме. Ти поддржи ме за безданочен систем, јас ќе те поддржам за хомо бракови.
хммм... примамлива понуда... ама ќе биде малку педерски :)D) ако те поддржам, само за да ги олабавиме педериве :)

Мислам дека даночниот систем не е целиот проблем. Проблемот е како се злоупотребува и контролира тој систем.... заебанцијата е во централизацијата и моќта од која контрол-фриковите немаат муда се се откажат... иако ова е скроз оф-топик, сепак е многу интересно...

...а како ќе дискутираме, ако сме на иста страна? :P
 

Никола

Државник
Член од
18 април 2005
Мислења
5.074
Поени од реакции
333
- татковците треба да си играат со клиторисите на своите ќерки, почнувајќи од 3 годишна возраст
Fathers do not devote enough attention to the clitoris and vagina of their daughters. Their caresses too seldom pertain to these regions, while this is the only way the girls can develop a sense of pride in their sex," reads the booklet regarding 1-3 year olds. The authors rationalize, "The child touches all parts of their father's body, sometimes arousing him. The father should do the same."

Ме заинтересира и со право.
Целиот документ, сепак на германски.

--------Дибек----------

Мислам дека даночниот систем не е целиот проблем. Проблемот е како се злоупотребува и контролира тој систем.... заебанцијата е во централизацијата и моќта од која контрол-фриковите немаат муда се се откажат... иако ова е скроз оф-топик, сепак е многу интересно...

...а како ќе дискутираме, ако сме на иста страна? :P

----------------------------------------
Баш така. Јас сакам некоја локална полиција, локална пожарна, локално наводнување, локални услуги кои директно би ги плаќал.
Не сакам да чекам на некој на државно ниво да му текне да спроведува нешто од кое јас имам корист.
За болници не правам муабет, добро се сега сегменти од нив приватизирани, само би посакал да не ми замаат дел од плата за здравствено.
 
P

Princ

Гостин
Викам јас, предупредувам, кажувам... ама кој да ме чита.
А пази, на ист ваков начин почна и хомосексуалноста. Затоа и сум сигурен дека доколку се дозволи, за 20-50 години отсега, во тоа општество и тоа време, и педофилијата (океј, денешната, оваа што ние ја сметаме ко педофилија, бидејќи тогаш веројатно би била спакувана под друго име) тогаш ќе биде нормална работа.
За 20-50 години, можеби на истиов форум, некоја друга габи ќе отвори тема "Што мислите за педо популацијата?". На истата тема ќе учествува еден друг Princ и еден друг Никола кои ќе мрчат на таква работа, и една друга Леандра ќе одобрува, нормална работа да ти било...
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom