У тој мртов психо сталкер филм има повеќе љубов од мртвиот Ноев филм во кој гледаш двајца млади како се легачат и клецаат 90 минути.Mrtviot psiho stalker film na kieshlovski za ljubovta go sporeduvas so film koj najavtenticno ekranizira ljubov i eden od najcestite problemi na mladite... Smeshki
Irreversible samo za mon4eto vredi pa ti
Pa u ljubovta se klecas.У тој мртов психо сталкер филм има повеќе љубов од мртвиот Ноев филм во кој гледаш двајца млади како се легачат и клецаат 90 минути.
Дај бар и порничите да ги викаме филмови за љубовта. Бар се подинамични од Love.
Тамам работа дека треба да ги земаме листите здраво за готово, без разлика дали се на кајгана форум, Имдб, CineFix, WatchMojo и тн, а и да бидам искрен лично не ми се допаѓа опседнатоста со рејтинзите и листите, уметноста и нејзиното доживување е субјективна работа. Секој си има различни вкусови, на некого му лежат дистописки филмови, на некого акциони, на некого ноари, а на некого и мјузикли. Исто така е важно во какво расположение и со каков attitude ги гледаме филмовите. Јасно е дека не може некој филм да му допадне на секого, колку сака нека е добар, но треба да се има барем малце објективност, ако не ми легнал некој филм не значи дека одма треба да го хејтам и да го рангирам со единица или обратно ако некој филм ми легнал добро дека одма треба да се истрчам со 10ка.Мене па, ми е тажно што Ла Ла Ланд и Казабланка не делат прво место со Амели, ама нели, сепак, колективна листа е, нема секој да се согласува со резултатите, that's the thing со колективни листи, ориентациони се и не се земаат ранкинзите здраво за готово.
Nocturnal Animals.Никој не ги спомна: The Master, Incendies, Inside Llewyn Davis, Shoplifters, I Saw the Devil, Take Shelter, Ex Machina, Arrival...
+ Nightcrawler, Biutiful, Corpus Christi, Wild Tales, Dallas Buyers Club, Hell Or High Water...
Не разбираш фазон у моја спика што би рекол Тони Михајловски во Самоуништување.Pa u ljubovta se klecas.
Koga posledno stalka nekoja ti do doma?
Mене ми се допадна Revenant.Обичен филм. Ништо посебно што се однесува на приказната. Досаден.
Ок, за камерата и кадрите му признавам. Другото ништо.
Плус се шлепа на Оскарот на Леонардо.![]()
Таман работа да се оправаме, одамна се знаеме тука кои сме што сме сите, крај краева 10 години истите ликови се вртиме, не влегов јас во конфликт со тебе или имав намера нешто да те оправам, извини ако си ме разбрал така.Тамам работа дека треба да ги земаме листите здраво за готово, без разлика дали се на кајгана форум, Имдб, CineFix, WatchMojo и тн, а и да бидам искрен лично не ми се допаѓа опседнатоста со рејтинзите и листите, уметноста и нејзиното доживување е субјективна работа. Секој си има различни вкусови, на некого му лежат дистописки филмови, на некого акциони, на некого ноари, а на некого и мјузикли. Исто така е важно во какво расположение и со каков attitude ги гледаме филмовите. Јасно е дека не може некој филм да му допадне на секого, колку сака нека е добар, но треба да се има барем малце објективност, ако не ми легнал некој филм не значи дека одма треба да го хејтам и да го рангирам со единица или обратно ако некој филм ми легнал добро дека одма треба да се истрчам со 10ка.
Лично јас кога го пуштив La La Land, чисто ради хајпот околу филмот му дадов шанса и кога почнаа да пеат ми падна незгодно од самиот себе си и сместа го исклучив. Дали трчав да му ставам единица или да го хејтам каде што ќе стигнам или да ги омаловажувам тие што им се допаднал филмот, не. Едноставно not my cup of tea, не сакам мјузикли и тоа е тоа, претпоставувам дека е добар филм за својот жанр и за љубителите на такви филмови. Субјективно е моето недопаѓање на филмот, исто како што субјективно е и твоето допаѓање на филмот. Сепак, објективно ако гледаме Blade Runner 2049 е поголемо филмско остварување од La La Land поради самата сложеноста на приказната, на жанрот на којшто припаѓа кој е доста комплициран, самата потешкотија да се усклади приказната и општеството во однос на првиот филм и поради тоа што е кинематографско ремек-дело. Субјективно и објективно Blade Runner 2049 e подобар филм од La La Land и Трите Билборди, мислам дека и самата си свесна за тоа. Дали тоа значи дека нема да си во право ако тебе лично ти е подобар Ла Ла Ленд од Блејд Ранер, апсолутно не, како што кажав тоа е субјективно и секој со својот вкус. Објективно, без разлика дали му се допаднале или не, најголеми филмски остварувања во последнава декада се Interstellar, Inception, Mad Max и Blade Runner. Тоа не значи дека треба сите да ги сакаат овие филмови.
Листите се секако субјективни и мене јасно ми е тоа, досега ја немав воопшто прокоментирано, падна муабет и само се надоврзав. Никогаш не сум имал желба да се оправам со членовите кој филм треба да им е добар, кој филм треба да им е лош и сл. Не знам дали ме имаш приметено, ама јас никогаш не сум влегувал во такви дискусии кога членовите се убедуваат кој имал или немал добар вкус за филмови, туку секогаш коментирам за тоа како јас си ги доживувам филмовите. На пример @Джонтра Вохохолта го рангираше Network со единица, тамам работа дека ќе земам да го оправувам или да го убедувам во нешто спротивно, негов став.
Прво ми текна да ти предложам да бираме најдобар суперхеројски филм на сите времиња. Ама кога ќе размислам победникот веројатно се знае 99%...Сега ме с'скате да смислиме некој нов избор? Ајде, давајте предлози!
Не ни мислев дека си влегла во конфликт со мене или дека си оправала, таман работа.Таман работа да се оправаме, одамна се знаеме тука кои сме што сме сите, крај краева 10 години истите ликови се вртиме, не влегов јас во конфликт со тебе или имав намера нешто да те оправам, извини ако си ме разбрал така.
Што се однесува на Блејд Ранер, мене филмот ми е оценет со 9ка, имам доста високо мислење за него и многу ми се допадна, ако убаво памтам ми беше рангиран и на прво место за годината во некоја од оние теми на Драгонскај за најдобри филмови на годината.
Од друга страна, не можам да се согласам со тебе во делот за тоа дека подобар од Ла Ла затоашто бил покомплексен, со подобра кинематографија, жанрот, тешкотијата и така натаму. Тоа не значи дека ти не си во право, тоа значи (а за ова пишував и сега скоро во клубот) дека твојата перцепција и начинот на којшто ги приемаш филмовите е различен од мојот, односно дека јас и ти даваме предност на различни аспекти од филмот. Блејд Ранер е подобар навистина од аспект на комплексност, содржина, приказна, интроспекција на лик, меѓутоа тоа што мене ме купува е емоција и магија. Најдобриот филм на светот со каква сака приказна, глума, тежина, структура, ако не разбуди во мене нешто повеќе, и ако не ме допре онака вистински, џабе ми се сите технички совршености на тој филм.
Тука е делот каде што ЛаЛа за мене доминира, во емоцијата, во магијата на филмот. Во делот што толку силно се врзува за моите емоции, што transcends и жанр, и кинематографија и приказна и ликови. За тоа да го постигне извесен филм, јас сметам дека треба генијалност, дека треба да се знае човечката душа како азбука. Тоа е и меѓу другото зошто јас ЛаЛа го ставам меѓу кремот на светската кинематографија.
Ако сакаш тешка кинематографија можам да ти го препорачам Бергман, човек што исто така знае точно каде да пенетрира, Wild Strawberries и Autumn Sonata му се за мене лично најдобрите остварувања од она што го имам гледано. Јас кога паѓам во егзистенцијални кризи го гледам Бергман.
На крајот на денот се се сведува на тоа колку квадратчиња ќе ти штиклира филмот и што е тоа што го бараш од него да постигне. За некои е кинематографија, за други е приказна, за трети е емоција, за четврти е ентертејнмент, и така натаму...
Јас ги почитувам твоите ставови, го сакам Фајкла, пишувај ни почесто, врати ни се во клубот, и нормално, гледај го Лаура.
Network му е за наредни 10 години, се уште не е зрел за истиот.На пример @Джонтра Вохохолта го рангираше Network со единица