Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
17 мај 2016
Мислења
3.655
Поени од реакции
4.142
Исто кај мене Хјундаи и30 2020 со 120 коња (океј само 1.0 е моторот) под 2000 обртаи повлекува ако си у прва сите други заборави, над 2000 обртаи е веќе друга приказна
Тој мотор во Хјундаито мислам има турбо затоа повлекува порано + полесна шасија имаш.
Кај него е атмосферец тек после 3000/4000 вртежи ќе се осети.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.290
Поени од реакции
4.694
Тој мотор во Хјундаито мислам има турбо затоа повлекува порано + полесна шасија имаш.
Кај него е атмосферец тек после 3000/4000 вртежи ќе се осети.
Веројатно лошо сум структурирал затоа е така разбрано. Не мислев дека него му требаат 2000 обртаи зборев стрикно за моето сценарио. Кај него многу веројатно ќе биде како што напиша над 3000 дури може и над 3500 ама тоа треба он да си увиди
И да полесна е колата ама не е многу полесна околу 1500кг е :)
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.980
Поени од реакции
14.762
На мојата Алфа летово решив да проверам до каде ми е состојбата на ЕГР вентилот....и зачудо, видов дека предходниот газда веќе го стопирал вентилот(вероватно и софтверски бидејќи ништо не ми јавува на дисплејот)

Никогаш сум немал никаков чад на издув...ни ладен ни загреан мотор.

Околу нафтата....пред 3 години во Грција си возев малку повеќе по градчињата, и го потрошив горивото. За да се вратам назад турив само за 10 евра, а во резервоарто имаше уште околу 10 литри. Отприлика новото гориво дојде на 40% од вкупното.

Но....таков јак мотор никогаш сум немал...угорниците кај тунелите го поминував мислиш дека има 2 турба...не едно

А турам исклучиво од Макпетрол..

ЕГР:
20210509_170304.jpg

и усисната цевка...гланц....

20210509_170419.jpg
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.138
Поени од реакции
5.257
Тој мотор во Хјундаито мислам има турбо затоа повлекува порано + полесна шасија имаш.
Кај него е атмосферец тек после 3000/4000 вртежи ќе се осети.
Да се надоврзам со прашањава, планирам да го ѕирнам и катализаторот дали има шанса да е запушен и тоа дополнително да гуши?

Затоа што до пред некое време беше постартен, може да е и субјективно чувство не знам.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Најголеми загадувачи ти се тие што се греат на дрва...со колата денес каква и да е, колку и да загадува максимум сат два работи моторот и ја гасиш. Шпоретчето чури 24 часа на ден, од Октомври до Април...баш коа се добива тој фамозен мирис на чад низ градовите (селата поголеми)

Колите не се ни 5 % од загадување, по таа логика и на лето ќе смрди на чад...ама јок, засмрдува тек од кога ќе се запалат шпоретчињата.
Најголеми загадувачи ти се тие што се греат на дрва...со колата денес каква и да е, колку и да загадува максимум сат два работи моторот и ја гасиш. Шпоретчето чури 24 часа на ден, од Октомври до Април...баш коа се добива тој фамозен мирис на чад низ градовите (селата поголеми)

Колите не се ни 5 % од загадување, по таа логика и на лето ќе смрди на чад...ама јок, засмрдува тек од кога ќе се запалат шпоретчињата.
Ti izgleda ne si od Skopje druze sto vaka pisuvas...ne smrdi ili se gusime od toa sto se greelo na drva tuku od palenje na teski metali/medicinski otpad i bog znae sto drugo.
I bas od toa se dobivaat pogolemiot broj problemi so disenje bronhit ili po novo kazano Korona.
A ti ako sakas ne eden dpf, pet stavi :)
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Абе друже и во другите градови никој ништо не пали дури и нема никаква индустрија и пак корне мириса од чад на дрва веднаш кога се запалат шпоретите...каква индустрија во Прилеп и Кичево има...пекари и слаткарници?

Чадот од дрва е отровен и канцероген и милион научни студии го имаат тоа докажано...не дека не се горат и други глупости ама главен проблем се дрвата, плаќај скапо гориво и такси, ќе се грее некој на дрва цела зима ама колите загадуваат што се возат по 30 мин на ден во просек...Смешки.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Абе друже и во другите градови никој ништо не пали дури и нема никаква индустрија и пак корне мириса од чад на дрва веднаш кога се запалат шпоретите...каква индустрија во Прилеп и Кичево има...пекари и слаткарници?

Чадот од дрва е отровен и канцероген и милион научни студии го имаат тоа докажано...не дека не се горат и други глупости ама главен проблем се дрвата, плаќај скапо гориво и такси, ќе се грее некој на дрва цела зима ама колите загадуваат што се возат по 30 мин на ден во просек...Смешки.
Друже од памтивек нашите се грееле на дрва . И пред 20 , 30 , 50 години се грееле на дрва и не било загадено . Проблемот е што во последниве 10-15 години , во скоро секој поголем град кај нас , се испосекоа дрвореди , паркови , за да се напикаат зграда до зграда за нечиј профит . Резулатат - бетонски градови без зеленила , со облакодери наредени неплански еден до друг , без можност да шумне ветер и да расчисти … И како мајката само центрите од градовите се најзагадени , а штом мрднеш малку вон центар одма е поинаку … И сега во центар дури и цигарата што ја палам се осеќа … АМААА ова не е форум за бистрење политикааа …
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Абе друже и во другите градови никој ништо не пали дури и нема никаква индустрија и пак корне мириса од чад на дрва веднаш кога се запалат шпоретите...каква индустрија во Прилеп и Кичево има...пекари и слаткарници?

Чадот од дрва е отровен и канцероген и милион научни студии го имаат тоа докажано...не дека не се горат и други глупости ама главен проблем се дрвата, плаќај скапо гориво и такси, ќе се грее некој на дрва цела зима ама колите загадуваат што се возат по 30 мин на ден во просек...Смешки.
Kako sto napomena arhangel, se izgradija zgradi oblakoderi neplanski vetreto da ne duvne a baska sto ima fabriki vo centarot i curat i zagaduvaat kako za 5000 kukji na drva iako tie na drva ne se glavniot faktor.
Druga rabota spored tebe sto e podobro kaj edno vozilo, bez razlika dali e benz dizel dali e podobro so dpf/egr ili bez niv i obrazlozi.
 
Член од
6 јануари 2015
Мислења
1.302
Поени од реакции
1.242
zdravo decki edno prasane ve molam,"EFTINI GUMI" (NOVI) ima li nekade po internetov ovde vo p ohrid ispod 50e guma nema
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.693
Поени од реакции
12.100
Како low budget на Тигар не гледам нешто да им фали, Сава исто, Матадор претпоставка исто (иако не сум ги возел матадорот, од кажување). Првите две сум ги возел и за парите и за што ми требало сосем се во ред, вршат работа. Зимски Тигар 185/65/14 се 2500, Матадор до околу 2900, Сава негде видов 2800-2900. Ја ги зезнав зимски Тигар што ги возев без да ги сменам неколку години, моја грешка/мрза.
Е сега, еден колега праша за Континенталки 195ки, кога му кажав цена колку се ... :)
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.138
Поени од реакции
5.257
Ti izgleda ne si od Skopje druze sto vaka pisuvas...ne smrdi ili se gusime od toa sto se greelo na drva tuku od palenje na teski metali/medicinski otpad i bog znae sto drugo.
I bas od toa se dobivaat pogolemiot broj problemi so disenje bronhit ili po novo kazano Korona.
A ti ako sakas ne eden dpf, pet stavi :)
Кај е густиот смог тогаш во пролет и лето? Него кога возам од Куманово уште од Миладиновци патарината се гледа цело Скопје и Џевахир кулите без проблем. Моментално кога идам натаму Илинден не можеш да го видиш од патарината а не па нешто повеќе.

Возилата се тие и лето и есен и зима. А како што пишаа погоре, што правиме со други градови, еве го Куманово втор/трет град по големина, фреквенција на возила повеќе од потребна за тој град, индустрија скоро и непостоечка а очи и грло печат кога излезеш надвор.

Не ми е јасно како со зор се правите слепи, или евентуално имате проблеми со ковид па не разликувате мириси.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.290
Поени од реакции
4.694
Da ne se lazeme deka vozilata se glaven zagaduvac, kako sto pisa @Black Knight tie se istite vo tekot na celata godina, e sega sto vremenskite uslovi i gustinata na vozduhot se razlicni toa e druga prikazna.
Plus finansiskite moznosti na lugjeto vlijaat i na nivnoto greenje, porano cela naselba kaj mene se greese na drva, kako istite se pokacuvaa taka poleka lugjeto pocnaa da se great na kjumur pa posle toa i na sto uste ne. Nekoi od niv duri i secea borovi i elki sto imaat vo dvorovite i gi palea (kade be so taa smila vo niv gi palis ama toa e sto e)
Industrijata bila problem, da tocno problem e ama taa industrija bese tuka i pred 20-25 godini Usie bese u k.voda zelezara vo avtokomanda ne gi napracija sega niv pa tolku od niv da e zagaduvanjeto, samo sto i oni za da si namalat trosoci pocnaa da palat se i sesto za da si zavrsat nivnata rabota.
Taka sto moe mislenje e deka mnogu poveke faktori vlijaat na zagaduvanjeto ama zagrevanjeto na domovte e definitivno eden od niv vo mkd
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
9.911
Поени од реакции
10.542
Кај е густиот смог тогаш во пролет и лето? Него кога возам од Куманово уште од Миладиновци патарината се гледа цело Скопје и Џевахир кулите без проблем. Моментално кога идам натаму Илинден не можеш да го видиш од патарината а не па нешто повеќе.

Возилата се тие и лето и есен и зима. А како што пишаа погоре, што правиме со други градови, еве го Куманово втор/трет град по големина, фреквенција на возила повеќе од потребна за тој град, индустрија скоро и непостоечка а очи и грло печат кога излезеш надвор.

Не ми е јасно како со зор се правите слепи, или евентуално имате проблеми со ковид па не разликувате мириси.
Си има причина зашто во зима е позагадено ради временските прилики како магла итн. Не паѓајте на фори од политичарите нит шпоретот на Рон загадува ни твојата кола туку палењето на депониите, горењето на токсични работи во дрисла и она као еко гориво што го увезуваат од Италија
Во Скопје во близина на Центар ретко кој се грее на дрва а е најзагадено, проблемот треба да се бара во непланското градење што цел провев го блокираа ама не на крај ние ке испаднеме криви и ке плаќаме такси за дизелаши и греење на дрва


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
29 јуни 2018
Мислења
3.471
Поени од реакции
5.474
Абе друже и во другите градови никој ништо не пали дури и нема никаква индустрија и пак корне мириса од чад на дрва веднаш кога се запалат шпоретите...каква индустрија во Прилеп и Кичево има...пекари и слаткарници?

Чадот од дрва е отровен и канцероген и милион научни студии го имаат тоа докажано...не дека не се горат и други глупости ама главен проблем се дрвата, плаќај скапо гориво и такси, ќе се грее некој на дрва цела зима ама колите загадуваат што се возат по 30 мин на ден во просек...Смешки.
Дојди во Скопје, ќе идеме во сите околни села каде што над 90% се греат на дрва, над 50% се возат секојдневно постари коли и стари трактори. После ќе отидеме до Автокоманда/Ќерамидница кај Алкалоид, Ново Лисиче и Аеродром, Центар и Карпош/Дебар Маало.

Сам процени каде е повеќе загадено и каде повеќе смрди. У буквална смисла на зборот СМРДИ.

Не се проблем ни Колите ни дрвата. Проблем е тоталниот урбанистички хаос во самиот град (ова за Скопје) и тешката индустрија.

Не може уличката кај пивара да труе на оцет у 3 сабајле секое зимо, не може Карпош 1 и Аеродром да смрдат секое зимо а места како Побожје, Мирковци итн. што се строго со дрва да имаш чист воздух, со малце мирис на дрво што е нормално.

Колите и дрвата се у најлош случај 10-20% од проблемот, тешката индустрија и ужасниот урбанистички план нас ни го ебат воздухот. Нека изградат уште некоја зграда, нека продолжат да ги гасат филтрите после 19:00 па после колите и дрвата ќе им бидат проблем. :)


За другите градови не знам и не можам да зборам.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom