Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Пред некоја ден враќав блокада на ЕГР вентил на Пунто Јтд(од роднина), која ја извадивме пред 2 години. Грешка голема што ја извадивме, бидејќи усисната грана веќе станала ќумур. МАП сензорот беше затнат, па морав да го чистам со WD 40, што не е баш препорачливо(така читав по интернет)

на сите што возите дизел, искрено ви препорачувам блокажа на ЕГР вентилот.....не знаете што се случува во моторот

Ова е само од отворот за МАП сензорот....

Прегледај го приврзокот 313960


Немој друже така ќе те обвинат дека проморвираш загадување...заради овие на дрва што се топлат шумите ги сотреа во МК, ама блокиран егр вентил загадува, на кола што се вози по 30 минути на ден. :pos:
 
Немој друже така ќе те обвинат дека проморвираш загадување...заради овие на дрва што се топлат шумите ги сотреа во МК, ама блокиран егр вентил загадува, на кола што се вози по 30 минути на ден. :pos:
Jas se gream na borovi okrajki....ama ič ne čadat....:facepalm:

20210909_121508_resize_79.jpg
 
Би требало со 6 брзини да е малце поекономичен на автопат? :D
Исто е, само забрзување е разликата , а трошење гориво е незначително.
Јас имам Ауди А4 2003 со 6 брзини , а мој другар го има истото ама со 5 брзини и од таму гледаме разлики , и ништо посебно

Sent from my SM-N986U using Tapatalk
 
Вчера од нигде никаде ми се упали Error: Airbag после 600 километри извозени .. Што би можело да е причината ? Голф 6 1.6 тди
 
Вчера од нигде никаде ми се упали Error: Airbag после 600 километри извозени .. Што би можело да е причината ? Голф 6 1.6 тди


Или има лош контакт кабелот под седиште или па некогаш удрена е колата (се отворил ербегот) па послем е правено (маскирано) да не дава грешка. Мора на дијагностика.
 
Или има лош контакт кабелот под седиште или па некогаш удрена е колата (се отворил ербегот) па послем е правено (маскирано) да не дава грешка. Мора на дијагностика.
Ајк дури сме на ова тема....уште кога ја купив Алфата единствено нешто што повремено правеше проблем е сијаличето за совозачкиот аирбег. Најмногу реагираше ако го поместевме совозачкото седиште. Во последно време нон стоп свети...НО....кога го возев еден подебел роднина со околу 130-140 кг, проблемот се оправи. А седа тој...проблем нема

Сега повторно се врати тоа...па претпоставувам дека во самото седиште има прекидач(сум читал за други коли) , па кога нема да седи човек се исклучуваат некои параметри од седиштето и аирбегот.
Електричарот ми вели дека овие коли немале таков прекидач.....а све ме асоцира на тоа

Ги проверував каблите под теписон....на око ми изгледат здрави
 
Ајк дури сме на ова тема....уште кога ја купив Алфата единствено нешто што повремено правеше проблем е сијаличето за совозачкиот аирбег. Најмногу реагираше ако го поместевме совозачкото седиште. Во последно време нон стоп свети...НО....кога го возев еден подебел роднина со околу 130-140 кг, проблемот се оправи. А седа тој...проблем нема

Сега повторно се врати тоа...па претпоставувам дека во самото седиште има прекидач(сум читал за други коли) , па кога нема да седи човек се исклучуваат некои параметри од седиштето и аирбегот.
Електричарот ми вели дека овие коли немале таков прекидач.....а све ме асоцира на тоа

Ги проверував каблите под теписон....на око ми изгледат здрави
Sensorite za airbag se obicno u branici,krila vrati itn. Na sediste ke imas sensor za kais, a i konektorot za airbag(zolta boja) najverojatno ke bide pod sediste. Moja pretpostavka e deka toj covek pritiska na konektorot i za toa ne sveti. Ovie konektori nekogas moze da se otstekaat radi konstantno pomestuvanje na sediste naprad nazad.
 
Најверојатно е SRS модулот што се наоѓа кај рачната обично. Можеби била удрена и не ја средиле како што треба.
 
Ајк дури сме на ова тема....уште кога ја купив Алфата единствено нешто што повремено правеше проблем е сијаличето за совозачкиот аирбег. Најмногу реагираше ако го поместевме совозачкото седиште. Во последно време нон стоп свети...НО....кога го возев еден подебел роднина со околу 130-140 кг, проблемот се оправи. А седа тој...проблем нема

Сега повторно се врати тоа...па претпоставувам дека во самото седиште има прекидач(сум читал за други коли) , па кога нема да седи човек се исклучуваат некои параметри од седиштето и аирбегот.
Електричарот ми вели дека овие коли немале таков прекидач.....а све ме асоцира на тоа

Ги проверував каблите под теписон....на око ми изгледат здрави


Има конектор за ербегот во колите во кој страничниот ербаг е во самото седиште. Кај некој коли има и конектор за затегачите на појасите (пиропатроните). Најчесто конекторот губи контакт поради прашина и нечистотија под седиште и свети и јавува грешка. И да се пореметува при преместување на седиштето напред назад или потежок некој ако седи, Друга опција е ако некој седи назад и мрда многу со нозете под предното седиште.

Е сеа ова се решава лесно, се вади седиштето се прскаат конекторите со контакт спреј и грешките изчезнуваат барем за некое време...

Ама има и втора опција да колата била удрена и место да се стави нов ербаг (како што треба по пропис) џамбазите кај нас ставаат отпорник со иста омажа како и ербегот (неколку оми). Поради ова компјутерот на колата ги гаси грешките зошто по отпорот детектира дали има ербаг и дали се е во ред со конекторот. На премал (краток спој) или преголем омски отпор (прекинат струен круг, нема контакт) дава грешка (го мери отпорот на секое давање на контакт со клучот)

Кај нас ретко кое бемве, голф или мерцедес (особено ако е старо 10 год и више) нема отпорници, зошто скоро сите од плац се удрени па правени, е сеа некој да е среќлија да зел не удрена кола ама таквите не одат на плац туку директ ги купаваат луѓе уште не огласени.
 
Последно уредено:
Отпочеток вака почна да прави кога го поместувавме седиштето напред-назад....а на лимовите во предницата нема ама баш никакви деформации. Мислам дека неможи да се сокрие ако е возилото негде е набиено...нема шанса да не се свитка некој внатрешен лим. Баш ќе ја извадам касетата од кај совозачот па да видам што има каде што треба да е аирбагот
 
Кај тебе е до конекторот под седиште сигурно ама види на дијагностика за кое седиште се работи и дали е до пиропатронот или ербегот, најчесто дава информација.
 
Кај тебе е до конекторот под седиште сигурно ама види на дијагностика за кое седиште се работи и дали е до пиропатронот или ербегот, најчесто дава информација.
види сега што најдов на интернет......конекторот што се наоѓа кај задниот десен штоп.....што мајка бара таму?

 
Ова тие за страничната завеса, ама кај тебе ако се средува со поместување на седиште со конекторите под нив имаш мака...ама сепак не е на одмет дијагностика.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom