Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Кај е густиот смог тогаш во пролет и лето? Него кога возам од Куманово уште од Миладиновци патарината се гледа цело Скопје и Џевахир кулите без проблем. Моментално кога идам натаму Илинден не можеш да го видиш од патарината а не па нешто повеќе.

Возилата се тие и лето и есен и зима. А како што пишаа погоре, што правиме со други градови, еве го Куманово втор/трет град по големина, фреквенција на возила повеќе од потребна за тој град, индустрија скоро и непостоечка а очи и грло печат кога излезеш надвор.

Не ми е јасно како со зор се правите слепи, или евентуално имате проблеми со ковид па не разликувате мириси.
Toa sto ti vikas te peceli na oci ne e sigurno od greenjeto na drva.Tuku od toa sto go napomenav vo eden moj prethoden post.
Drugo...kolite ne se tolkav zagaduvac a ako bile zasto posle 20/21 casot pa e premnogu zaguslivo? Lesnen odgovor. fabriki i premnogu zgradi (uzurpiranost) a toa dovedyva da nema ni veter taka da dali imas dpf egr katalizator dzabe koga ovie gorenavedenite ti jebat zdravje :/
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.122
Поени од реакции
5.229
Toa sto ti vikas te peceli na oci ne e sigurno od greenjeto na drva.Tuku od toa sto go napomenav vo eden moj prethoden post.
Drugo...kolite ne se tolkav zagaduvac a ako bile zasto posle 20/21 casot pa e premnogu zaguslivo? Lesnen odgovor. fabriki i premnogu zgradi (uzurpiranost) a toa dovedyva da nema ni veter taka da dali imas dpf egr katalizator dzabe koga ovie gorenavedenite ti jebat zdravje :/
Колите не се главен загадувач тоа го установивме и сите се слагаме, ама околу печењето на очи у Скопје да фабрики загадуваат. А Куманово?! Па у 80ти години имало за 100% повеќе индустрија, нема 1 фабрика што работи во Куманово
 
Последно уредено:
O

onefifty

Гостин
zdravo decki edno prasane ve molam,"EFTINI GUMI" (NOVI) ima li nekade po internetov ovde vo p ohrid ispod 50e guma nema
Барај comforser на реклама5, да не ставам линкови овде, ќе најдеш.
Јас користам такви веќе 4та година на две коли, едни 14ки, едни 17ки. Презадоволен сум и плус дека се евтини, не ги ни менувам, ги возам и лето и зима. Досега не сум имал никаков проблем, не пролизгуваат, малку се потврди од маркиве ама и многу поевтини.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
zdravo decki edno prasane ve molam,"EFTINI GUMI" (NOVI) ima li nekade po internetov ovde vo p ohrid ispod 50e guma nema

Види на ekupi генерално имаат најевтини гуми онлајн...ама немој да се лажеш за некој кинески или руски гуми зошто се тапа...за 500 денари поевтини по гума не ти се исплати ризикот.

Сепак не купуваш филтер за клима, гумите се тоа што те држи на патот да не летнеш во некоја нива или ендек.
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
457
Поени од реакции
98
Здраво ако може мала помош. Golf 6 1.6 TDI 77kw, кога ја палам колата си работи на 850 вртежи, одредено време ја возам и кога ќе застанам во лер работи на 1000 вртежи, ако ја изгаснам и пак ја запалам пак ќе работи на 850 вртежи во лер, но на наредното стопирање пак ќе биде на 1000 вртежи. Ја проверував да нема некое дупнато црево на усисот, но колко што можев да видам нема. Некои искуства ако може да сподели и да ми помогне.

Ви благодарам однапред
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Здраво ако може мала помош. Golf 6 1.6 TDI 77kw, кога ја палам колата си работи на 850 вртежи, одредено време ја возам и кога ќе застанам во лер работи на 1000 вртежи, ако ја изгаснам и пак ја запалам пак ќе работи на 850 вртежи во лер, но на наредното стопирање пак ќе биде на 1000 вртежи. Ја проверував да нема некое дупнато црево на усисот, но колко што можев да видам нема. Некои искуства ако може да сподели и да ми помогне.

Ви благодарам однапред
Najverojatno pravi regen na dpf. Ali koga ja gasis go prekinuvas procesot i pocnuva odnovo posle nekoe vreme. Obicno ova ne trae dolgo taka da povozi ja podolgo i vidi dali ke se vrati na 850.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.363
Поени од реакции
38.337
Здраво ако може мала помош. Golf 6 1.6 TDI 77kw, кога ја палам колата си работи на 850 вртежи, одредено време ја возам и кога ќе застанам во лер работи на 1000 вртежи, ако ја изгаснам и пак ја запалам пак ќе работи на 850 вртежи во лер, но на наредното стопирање пак ќе биде на 1000 вртежи. Ја проверував да нема некое дупнато црево на усисот, но колко што можев да видам нема. Некои искуства ако може да сподели и да ми помогне.

Ви благодарам однапред
сензорот на клапната за усис на воздух или клапната да не е напунета со ѓубре. Може и маф сензорот да те шупчи исто. Најубаво дијагностика да и направиш.
 
Член од
25 март 2012
Мислења
188
Поени од реакции
43
Здраво ако може мала помош. Golf 6 1.6 TDI 77kw, кога ја палам колата си работи на 850 вртежи, одредено време ја возам и кога ќе застанам во лер работи на 1000 вртежи, ако ја изгаснам и пак ја запалам пак ќе работи на 850 вртежи во лер, но на наредното стопирање пак ќе биде на 1000 вртежи. Ја проверував да нема некое дупнато црево на усисот, но колко што можев да видам нема. Некои искуства ако може да сподели и да ми помогне.

Ви благодарам однапред
Ја имам истата кола истиот мотор , вака се случува кога прави регенерација на дпф , издувај ја на отворено над 2000 обртаи и би требало да се среди, мене бар еднаш месечно ми прави рег на дпф и ако не излезам на автопат се пали и ДПФ сијаличката
по извесно време и тогаш дефинитивно мора да ја горам на автопат, последен пат 60 км и требаше да го истера процесот се преполнил филтерот скоро до максимум, а од ауспух чури бело сиво( ги исфрла тие гарежи или честички како и да се викаат што се собираат) како кантурина некоја стара да возам ...
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Здраво ако може мала помош. Golf 6 1.6 TDI 77kw, кога ја палам колата си работи на 850 вртежи, одредено време ја возам и кога ќе застанам во лер работи на 1000 вртежи, ако ја изгаснам и пак ја запалам пак ќе работи на 850 вртежи во лер, но на наредното стопирање пак ќе биде на 1000 вртежи. Ја проверував да нема некое дупнато црево на усисот, но колко што можев да видам нема. Некои искуства ако може да сподели и да ми помогне.

Ви благодарам однапред

Треба повеќе да ја возиш на отворено и да не менуваш брзини на 1500 вртежи, туку пушти малку срце убаво да врти моторот на 2500 до 3000 вртежи да се менува.
 
Член од
17 ноември 2012
Мислења
4.547
Поени од реакции
5.305
Совет што би одбрале помеѓу овие коли за почетник:

Nissan Micra /2005/1.4/65kw/benzin
Citroen C3/2007/1.4/benzin/
Chery Ego/2011/1.3/55kw/benzin-plin/
Kia Picanto/2006//1.1/47kw/benzin/
Pezo 107/2007/1.0/50kw/benzin

Кај сите километражата е 100.000-200.000.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.902
Поени од реакции
1.363
Совет што би одбрале помеѓу овие коли за почетник:

Nissan Micra /2005/1.4/65kw/benzin
Citroen C3/2007/1.4/benzin/
Chery Ego/2011/1.3/55kw/benzin-plin/
Kia Picanto/2006//1.1/47kw/benzin/
Pezo 107/2007/1.0/50kw/benzin

Кај сите километражата е 100.000-200.000.
Niedna.
Za pocetnik polo N6 ili corsa C. Daleku podobri za voznja, potivok motor, polesni za odrzuvanje.
Skoda fabia odlicna za pocetnik, seat ibiza, astra G.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Совет што би одбрале помеѓу овие коли за почетник:

Nissan Micra /2005/1.4/65kw/benzin
Citroen C3/2007/1.4/benzin/
Chery Ego/2011/1.3/55kw/benzin-plin/
Kia Picanto/2006//1.1/47kw/benzin/
Pezo 107/2007/1.0/50kw/benzin

Кај сите километражата е 100.000-200.000.
Бегај од коли со плин...каква и нека е.


Инаку дизел ти е подобра опција, бензин градско количе на 150 000 до 200 000 км е блиску до ремонт, па уште и со плин.



Пример пежо 206 или цитроен ц3 1.4 хди...далеку подобра вожња од било кое поло, фабиа или корса.
 
Член од
2 ноември 2019
Мислења
20
Поени од реакции
5
zdravo me interesira koj motor od VW e podobar 1.9 so 6 brzini ili so 5 brzini vi blagodaram
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.904
Поени од реакции
14.596
Треба повеќе да ја возиш на отворено и да не менуваш брзини на 1500 вртежи, туку пушти малку срце убаво да врти моторот на 2500 до 3000 вртежи да се менува.
Пред некоја ден враќав блокада на ЕГР вентил на Пунто Јтд(од роднина), која ја извадивме пред 2 години. Грешка голема што ја извадивме, бидејќи усисната грана веќе станала ќумур. МАП сензорот беше затнат, па морав да го чистам со WD 40, што не е баш препорачливо(така читав по интернет)

на сите што возите дизел, искрено ви препорачувам блокажа на ЕГР вентилот.....не знаете што се случува во моторот

Ова е само од отворот за МАП сензорот....

20211114_122411.jpg
 

Kajgana Shop

На врв Bottom