Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Нормално дека без дпф и егр влече али тоа е више неисправно возило, со тоа можеш комотно у 1972 да се вратиш. Штета што нема закони за овие работи, до тогаш ќе се гушиме у дизелашки говна нокс и други честици.
 
Нормално дека без дпф и егр влече али тоа е више неисправно возило, со тоа можеш комотно у 1972 да се вратиш. Штета што нема закони за овие работи, до тогаш ќе се гушиме у дизелашки говна нокс и други честици.
Visok procent na Co2 ima i na koli so aktiven dpf i katalizator. Starosta na voziloto e problem.
 
Нормално дека без дпф и егр влече али тоа е више неисправно возило, со тоа можеш комотно у 1972 да се вратиш. Штета што нема закони за овие работи, до тогаш ќе се гушиме у дизелашки говна нокс и други честици.
Ne me zezaj so tvojov odgovor, najgolemi zagaduvaci bar 70% se fabrikive sto nokje topat sve i svasta(drisla) gjubrista ako se zapalat na veliko primer kaj aracinovo i sl.
Ti so samoto odstranuvanje na dpf egr barem 50posto mu olesnuvas rabotata na motorot.
 
Visok procent na Co2 ima i na koli so aktiven dpf i katalizator. Starosta na voziloto e problem.

однеси му ја така на туф у германија и речи му абе ново е. Ќе видиш дали ќе поминеш.
 
Предлог добра марка предни дискови од искуство, не од кажано или прочитано?
Od ATE sum zadovolen na 2 koli gi vozam a mislem deka i sekoja druga marka sto ne e kinseka bi ti vrsel rabota edino treba da pazis na pocetok da ne gi iskrivis posle nemaat gajle, pazi prvite 3 4 iljadi kilometri bez nagli kocenja, da ne gi pregrees i da ne ja peres kolata koga e vozena podolga relacija toe.
 
Прашање за оние што се разбираат малце повеќе во автомеханика.

Имам Мондео МК3 1.8i мотор (бензинец) 125 коњи. Во последниве 2 недели го приметив дека кога пример застанувам на семафор од движење во некоја нормална брзина 40-50 на час, иако ми е притиснено квачилото доаѓа до момент како да сака да изгаси (затрокирува 2-3 пати) и после се оправа. Што може да е проблемот?

Исто уште едно нешто со кое што се мачам подолг период, кога ќе стиснам на гас за претекнување му треба малце време да убрза, после кога ќе фати брзина нема гајле до 200+ терај прима како ненормален ама во старт пример движење у 4та на 60-70 и сеа притискаш да убрзаш му треба време, знам дека не е турбо дизел па да има одговор одма ама мислам дека е премногу летаргичност и за бензинец дури.
 
Ne me zezaj so tvojov odgovor, najgolemi zagaduvaci bar 70% se fabrikive sto nokje topat sve i svasta(drisla) gjubrista ako se zapalat na veliko primer kaj aracinovo i sl.
Ti so samoto odstranuvanje na dpf egr barem 50posto mu olesnuvas rabotata na motorot.


Најголеми загадувачи ти се тие што се греат на дрва...со колата денес каква и да е, колку и да загадува максимум сат два работи моторот и ја гасиш. Шпоретчето чури 24 часа на ден, од Октомври до Април...баш коа се добива тој фамозен мирис на чад низ градовите (селата поголеми)

Колите не се ни 5 % од загадување, по таа логика и на лето ќе смрди на чад...ама јок, засмрдува тек од кога ќе се запалат шпоретчињата.
 
Најголеми загадувачи ти се тие што се греат на дрва...со колата денес каква и да е, колку и да загадува максимум сат два работи моторот и ја гасиш. Шпоретчето чури 24 часа на ден, од Октомври до Април...баш коа се добива тој фамозен мирис на чад низ градовите (селата поголеми)

о ти, колите испуштаат нокс честици кои се токсични. И целата работа на катализаторот е да ги неутрализира тие ствари. Вие со бонсек ги сечете тие работи. Вишок делови од фабрика ви ставаат.
 
Ти катализатор на шпоретчето кога ќе ставиш?

каква врска има шпоретот? Дрвото не содржи токсини како пампурот твој без катализатор. Дрвата се неопходни за огрев, но да земеш бонсек и да го избичиш катализаторот не е неопходно.
 
Исто уште едно нешто со кое што се мачам подолг период, кога ќе стиснам на гас за претекнување му треба малце време да убрза, после кога ќе фати брзина нема гајле до 200+ терај прима како ненормален ама во старт пример движење у 4та на 60-70 и сеа притискаш да убрзаш му треба време, знам дека не е турбо дизел па да има одговор одма ама мислам дека е премногу летаргичност и за бензинец дури.
Ова мислам не е никаков проблем. Тоа е сосем нормално. Ти возиш бензинец, тоа почнува да влече над 3500 обртаи.
Кога ќе претекнуваш гледај да си на 3500 обртаи, ако си под 3000 обртаи смени помала брзина.
Ти кога возиш 60-70 треба да си во трета брзина, а не во четврта при претекнување.
 
каква врска има шпоретот? Дрвото не содржи токсини како пампурот твој без катализатор. Дрвата се неопходни за огрев, но да земеш бонсек и да го избичиш катализаторот не е неопходно.


Аха нема токсини, природен е чадот и природен рак од него се добива :pos:
 
Аха нема токсини, природен е чадот и природен рак од него се добива :pos:

не реков никаде дека дрвото не загадува, само реков дека не испушта такви токсини како дизелот. А ти го извртуваш муабетот у твоја полза како твоето дизел пампурче испушта љубичици од ауспух. И тоа шо си го избичил катализаторот е само вишок дел од кој си се ослободил.
 
Прашање за оние што се разбираат малце повеќе во автомеханика.

Имам Мондео МК3 1.8i мотор (бензинец) 125 коњи. Во последниве 2 недели го приметив дека кога пример застанувам на семафор од движење во некоја нормална брзина 40-50 на час, иако ми е притиснено квачилото доаѓа до момент како да сака да изгаси (затрокирува 2-3 пати) и после се оправа. Што може да е проблемот?

Исто уште едно нешто со кое што се мачам подолг период, кога ќе стиснам на гас за претекнување му треба малце време да убрза, после кога ќе фати брзина нема гајле до 200+ терај прима како ненормален ама во старт пример движење у 4та на 60-70 и сеа притискаш да убрзаш му треба време, знам дека не е турбо дизел па да има одговор одма ама мислам дека е премногу летаргичност и за бензинец дури.


Друже тоа што сака да изгаси не е нормално и треба да направиш дијагностика...а за претекнувањето многу очекуваш од моторот...мондеото е голема и тешка кола. Груба проценка за колата да биде брза и да не се мачи на угорници, при претекнување итн. ти треба околу 100 коња на тон...ако има 1500 кила ти треба мотор 150 коњи...ако е атмосферец дури и повеќе.
 
Прашање за оние што се разбираат малце повеќе во автомеханика.

Имам Мондео МК3 1.8i мотор (бензинец) 125 коњи. Во последниве 2 недели го приметив дека кога пример застанувам на семафор од движење во некоја нормална брзина 40-50 на час, иако ми е притиснено квачилото доаѓа до момент како да сака да изгаси (затрокирува 2-3 пати) и после се оправа. Што може да е проблемот?

Исто уште едно нешто со кое што се мачам подолг период, кога ќе стиснам на гас за претекнување му треба малце време да убрза, после кога ќе фати брзина нема гајле до 200+ терај прима како ненормален ама во старт пример движење у 4та на 60-70 и сеа притискаш да убрзаш му треба време, знам дека не е турбо дизел па да има одговор одма ама мислам дека е премногу летаргичност и за бензинец дури.
Сосема очекувано би рекол, имаш мали обртаи а колата ти повлекува на повеќе. Да возиш 50-70 во 4та колку да одржуваш брзина би рекол супер, ама да убрзаш без да смениш малку тешко ќе иде
Исто кај мене Хјундаи и30 2020 со 120 коња (океј само 1.0 е моторот) под 2000 обртаи повлекува ако си у прва сите други заборави, над 2000 обртаи е веќе друга приказна
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom