Нормално дека без дпф и егр влече али тоа е више неисправно возило, со тоа можеш комотно у 1972 да се вратиш. Штета што нема закони за овие работи, до тогаш ќе се гушиме у дизелашки говна нокс и други честици.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Visok procent na Co2 ima i na koli so aktiven dpf i katalizator. Starosta na voziloto e problem.Нормално дека без дпф и егр влече али тоа е више неисправно возило, со тоа можеш комотно у 1972 да се вратиш. Штета што нема закони за овие работи, до тогаш ќе се гушиме у дизелашки говна нокс и други честици.
Ne me zezaj so tvojov odgovor, najgolemi zagaduvaci bar 70% se fabrikive sto nokje topat sve i svasta(drisla) gjubrista ako se zapalat na veliko primer kaj aracinovo i sl.Нормално дека без дпф и егр влече али тоа е више неисправно возило, со тоа можеш комотно у 1972 да се вратиш. Штета што нема закони за овие работи, до тогаш ќе се гушиме у дизелашки говна нокс и други честици.
Visok procent na Co2 ima i na koli so aktiven dpf i katalizator. Starosta na voziloto e problem.
Od ATE sum zadovolen na 2 koli gi vozam a mislem deka i sekoja druga marka sto ne e kinseka bi ti vrsel rabota edino treba da pazis na pocetok da ne gi iskrivis posle nemaat gajle, pazi prvite 3 4 iljadi kilometri bez nagli kocenja, da ne gi pregrees i da ne ja peres kolata koga e vozena podolga relacija toe.Предлог добра марка предни дискови од искуство, не од кажано или прочитано?
Ne me zezaj so tvojov odgovor, najgolemi zagaduvaci bar 70% se fabrikive sto nokje topat sve i svasta(drisla) gjubrista ako se zapalat na veliko primer kaj aracinovo i sl.
Ti so samoto odstranuvanje na dpf egr barem 50posto mu olesnuvas rabotata na motorot.
Најголеми загадувачи ти се тие што се греат на дрва...со колата денес каква и да е, колку и да загадува максимум сат два работи моторот и ја гасиш. Шпоретчето чури 24 часа на ден, од Октомври до Април...баш коа се добива тој фамозен мирис на чад низ градовите (селата поголеми)
Ти катализатор на шпоретчето кога ќе ставиш?
Ова мислам не е никаков проблем. Тоа е сосем нормално. Ти возиш бензинец, тоа почнува да влече над 3500 обртаи.Исто уште едно нешто со кое што се мачам подолг период, кога ќе стиснам на гас за претекнување му треба малце време да убрза, после кога ќе фати брзина нема гајле до 200+ терај прима како ненормален ама во старт пример движење у 4та на 60-70 и сеа притискаш да убрзаш му треба време, знам дека не е турбо дизел па да има одговор одма ама мислам дека е премногу летаргичност и за бензинец дури.
каква врска има шпоретот? Дрвото не содржи токсини како пампурот твој без катализатор. Дрвата се неопходни за огрев, но да земеш бонсек и да го избичиш катализаторот не е неопходно.
Аха нема токсини, природен е чадот и природен рак од него се добива![]()
Прашање за оние што се разбираат малце повеќе во автомеханика.
Имам Мондео МК3 1.8i мотор (бензинец) 125 коњи. Во последниве 2 недели го приметив дека кога пример застанувам на семафор од движење во некоја нормална брзина 40-50 на час, иако ми е притиснено квачилото доаѓа до момент како да сака да изгаси (затрокирува 2-3 пати) и после се оправа. Што може да е проблемот?
Исто уште едно нешто со кое што се мачам подолг период, кога ќе стиснам на гас за претекнување му треба малце време да убрза, после кога ќе фати брзина нема гајле до 200+ терај прима како ненормален ама во старт пример движење у 4та на 60-70 и сеа притискаш да убрзаш му треба време, знам дека не е турбо дизел па да има одговор одма ама мислам дека е премногу летаргичност и за бензинец дури.
Сосема очекувано би рекол, имаш мали обртаи а колата ти повлекува на повеќе. Да возиш 50-70 во 4та колку да одржуваш брзина би рекол супер, ама да убрзаш без да смениш малку тешко ќе идеПрашање за оние што се разбираат малце повеќе во автомеханика.
Имам Мондео МК3 1.8i мотор (бензинец) 125 коњи. Во последниве 2 недели го приметив дека кога пример застанувам на семафор од движење во некоја нормална брзина 40-50 на час, иако ми е притиснено квачилото доаѓа до момент како да сака да изгаси (затрокирува 2-3 пати) и после се оправа. Што може да е проблемот?
Исто уште едно нешто со кое што се мачам подолг период, кога ќе стиснам на гас за претекнување му треба малце време да убрза, после кога ќе фати брзина нема гајле до 200+ терај прима како ненормален ама во старт пример движење у 4та на 60-70 и сеа притискаш да убрзаш му треба време, знам дека не е турбо дизел па да има одговор одма ама мислам дека е премногу летаргичност и за бензинец дури.