П
Пепси_
Гостин
Ајде совет дајте...сакам да земам кола до 2-2500 евра настаро увозна од бугарија или словенија... што би ми предложиле за таа цена ( знам дека е малце )
Јас си земав опел корса 2000 год. бензин основен мотор, со добра опрема сочувана кукла со малку поминати км ... за тие пари се купува таква кола само или некоја поголема ама постара, пример можеш да земеш корса, астра од постариот модел, пунто, саксо, твинго, клио ... и што уште не само одбери си што ти одговараАјде совет дајте...сакам да земам кола до 2-2500 евра настаро увозна од бугарија или словенија... што би ми предложиле за таа цена ( знам дека е малце )
За до 2500 евра можеш да земеш некоја постара Opel Corsa или Fiat Punto. Јас за тие пари би земал corsa и гледај да не биде од Бугарија зашто до сега сите коли што сум ги гледал од Бугарија се крш, словенските се сепак посочувани.Ајде совет дајте...сакам да земам кола до 2-2500 евра настаро увозна од бугарија или словенија... што би ми предложиле за таа цена ( знам дека е малце )
И за хондата и за роверот деловите се скапи и реткиЗа до 2500 евра можеш да земеш некоја постара Opel Corsa или Fiat Punto. Јас за тие пари би земал corsa и гледај да не биде од Бугарија зашто до сега сите коли што сум ги гледал од Бугарија се крш, словенските се сепак посочувани.
Е сега и јас да прашам за совет. Подолго време барам да купам Honda Civic hatchback од 96 до 99/00, ама никако да најдам некоја асална. Значи де се китирани, префарбувани... Сега гледам на пазар3 на плац неколку такви со по околу 200 000 пројдени. Прашањето ми е колку издржуваат v-tec моторите за да знам дали воопшто да одам да ги гледам колите или да не си губам време.
Втора варијанта ми е Rover 25/200. Проблемот со роверите ми е за делови како се движат цените и дали лесно се наоѓаат ?
Е сега вие дајте совет што е подобро да купам, или пак некоја трета опција .... бтњ буџетот ми е 4000 евра.
Знам за хондата све како е. Имам зборено со луѓе што возат хондa долги години и никој немал некои посериозни проблеми, а затоа прашав дали воопшто се исплати да се земе хонда со 200 000 км дека ако земам таква и треба да се праи ремонт на моторот нема да биде дури ни средно жалосно .И за хондата и за роверот деловите се скапи и ретки
Не се сите со 200.000 ... еве ти пример неколку, првава не е увезувана и изгледа солидно за добра ценаЗнам за хондата све како е. Имам зборено со луѓе што возат хондa долги години и никој немал некои посериозни проблеми, а затоа прашав дали воопшто се исплати да се земе хонда со 200 000 км дека ако земам таква и треба да се праи ремонт на моторот нема да биде дури ни средно жалосно .
Скоро сите што се на пазар3 ги имам гледано. Конкретно таа првата што ја имаш постирано типот ја даваше 3100, ама за тие пари не вреди. Сега ја симнал на 2800 ама таа баш не ми се бендисува. Префарбувана е цела освен кровот, а и моторот не и беше нешто нај нај. Се гледаше дека ептен била мачена... За таа последната незнам каква е, ама 200 000 км не е малце.Не се сите со 200.000 ... еве ти пример неколку, првава не е увезувана и изгледа солидно за добра цена
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=940763
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=539628
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=811326
Е и за оваа од блиски извори знам дека е добра, од радишани е типот
http://www.pazar3.mk/ViewItem.aspx?itemId=1027033
Ризикуваш да пукне у секој момент. Подобро смени го на време.Што ќе биди со колата ако подолго време не се смени ребрасти каиш?
ако недај боже се скине ребраст каиш, можеш да го фрлиш моторот одма. незнам за која кола станува збор, ама и небитно е, зашто за сите е исто... ке се заковаат клиповите во вентилите... епилог:Што ќе биди со колата ако подолго време не се смени ребрасти каиш?
Имаш милион фактори шо влијаат на ова... мене ми се скина во возење на Кадетот (1.6 дизел) па само скрши 2 клацкалици кои се по 240 денари една. Ни глава, ни брегаста ни вентил, ни ташак. Ги сменав клацкалиците, од тогаш 30.000 км помина. А моторите на Ауди/Голф дизелите се дизајнирани да не се стигаат венилите, и да ти се скини каиш, никому ништо. Ќе го смениш и вози.ако недај боже се скине ребраст каиш, можеш да го фрлиш моторот одма. незнам за која кола станува збор, ама и небитно е, зашто за сите е исто... ке се заковаат клиповите во вентилите... епилог:
-искривени вентили
-скршени клипови
-пукната глава
-искривена брегаста
-и во 50% ситуации пука и радилица...
значи, ова веке не е ремонт туку цел мотор...
Може ништо да не биди, но знчајно се зголемува ризикот од пукање на истиот. Се случува (многу ретко) и со нови каиши, а ако не го менуваш подолго време - си го бараш со боринче.Што ќе биди со колата ако подолго време не се смени ребрасти каиш?