Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.887
Од воланот е клучот, т.е. оној за палење.
Тој што го имам стариот, изабен е, потрошен и ми е страв да не се скрши.
Затоа прашував, дали може кај обичен клучар... :)
Може затоа ти реков не е кодиран туку е најобичен
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Некои искуства за Форд Галакси 1,9 тди (115кс)?
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Me interesira kako stojat limariski VW buba. Kolku se skloni na skapuvanje?
Е не го видов овој пост извини.

Бубата скапува на следните места:

1) Каналите за парно (под вратата одма кога ќе отвориш од внатре) Покриено е најчесто со теписонче. Напипај го тоа, или сеа таман е топло повозија и види дали пушта топол воздух. Нема да дува се знае тоа ама ќе испарува топло. Потоа од надворшената страна меѓу вратата и задното тркало долу кај прагот. Ако има меури тоа значи е скапано и внатре.
Многу е заебано ова да го правиш и ако ја видиш таква бегај од неа.

2) Напред кај резервното тркало. Тргни го резервното тркало. Нема речиси Буба во Македонија што тука не е крпена (ако е возена) и е на паркинг.

3) Провери зад совозачкото седиште. Крени го задното седиште (се трга тоа) тука е акумулаторот. И тука често скапуваат а сопствениците ова го кријат со крпчиња, стапчиња и што ти не ѓубриња колку да не го видиш дека е скапано таму. Не дека не се грижеле, туку од испарувањето на акумулаторот тука најчесто пробива лимот.

И нормално стандрадно прегледување на целата кола за скапано, како и секоја друга. Подови, прагови од надвор, поткрила. Напред во багажникот кога ќе го отвориш меѓу киломтеражот (електриката) и внатрешното крило има празен простор и овде често скапуваат. Провери и таму.

Тоа е тоа. Ако скапат, тука најчесто скапуваат.

Нека не те лажат. Скапуваат како и секоја друга стара кола. Сепак најмладата е 34 години. Понова од тоа нема на наши простори.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Ok mene pred se mi e onaka deka devojka mi ima zapnato za vakvo autce sakali cvetovi gluposti :) pa gleam ima bubi za ok cena onaka za zanimacija da recam
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Има има само малку со потрошња се зезнати.
1200 слаб мотор а трошат 10л/100км
1300 средно слаб :) а троши 11-12л
1600 супер мотор ама троши 14-15л :)
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Znam deka im ubava potrosnja :), mada koa se prai nekoe auto povekje radi kejfot znaes i ti kako e...merak :)
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Ех, тој ќеф што прави да знаеш :)) Ако де, има варијанта плинче. И така е на „диво“. Има места каде да се крие :))
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
На едната клема на акумулаторот често ми се прави едно како бигор и ради тоа губи струја цела кола,
а и често треба да го чистам (по еднаш неделно). Зашто се ствара тоа лајното? Акумулаторот ли ми е при крај?

Ми рекоа клемата да ја мачкам со некоја маст за да не фаќа бигор.... која маст? Каква е таа? Да не има проблеми
со контакт помеѓу клемата и акумулаторот?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
На едната клема на акумулаторот често ми се прави едно како бигор и ради тоа губи струја цела кола,
а и често треба да го чистам (по еднаш неделно). Зашто се ствара тоа лајното? Акумулаторот ли ми е при крај?

Ми рекоа клемата да ја мачкам со некоја маст за да не фаќа бигор.... која маст? Каква е таа? Да не има проблеми
со контакт помеѓу клемата и акумулаторот?
убаво рече никола... исчисти ја убаво од бигорот. тоа ти се случува затоа што не ја исчистуваш до крај секогаш а и очигледно локацијата на акумулаторот ти е блиску до нешто што прска вода на него. значи исчисти ја убаво клемата и тоа прво убаво посипи ја со вода, (комотно сипај 2 шишња вода значи 2-3 литри минимум) после исуши ја убаво и клемата од кавелот и клемата на акумулаторот, после со ситна шмиргла истругај до голо и чисто железо се комплет и на крај кога убаво ке ја прицврстиш, премачкај ја со маст (графирна маст, маст за одмачкување на лагери или со вазелин) ама онака убаво да има слој еден од неколку милиметри. и така да си остане. со тоа ке му го запреш доводот на кислород и влага на клемата па нема да се прави тоа белото киселинско говно, кое знае и да штипе на раце...
 

-={K-O-R-U-N}=-

Wanna play a game?
Член од
14 февруари 2007
Мислења
13.045
Поени од реакции
3.301
убаво рече никола... исчисти ја убаво од бигорот. тоа ти се случува затоа што не ја исчистуваш до крај секогаш а и очигледно локацијата на акумулаторот ти е блиску до нешто што прска вода на него. значи исчисти ја убаво клемата и тоа прво убаво посипи ја со вода, (комотно сипај 2 шишња вода значи 2-3 литри минимум) после исуши ја убаво и клемата од кавелот и клемата на акумулаторот, после со ситна шмиргла истругај до голо и чисто железо се комплет и на крај кога убаво ке ја прицврстиш, премачкај ја со маст (графирна маст, маст за одмачкување на лагери или со вазелин) ама онака убаво да има слој еден од неколку милиметри. и така да си остане. со тоа ке му го запреш доводот на кислород и влага на клемата па нема да се прави тоа белото киселинско говно, кое знае и да штипе на раце...
Фала многу!

А што е тоа кабелот што ми е на клемата? Нели си имам две клеми, и на едната имам уште еден додатен кабел, што се прицврстува со мутер за штрафот од клемата,
а без него немам никаков контакт, маса да не е тоа? САМО ТОА ми фаќа бигор, кога ќе го исшмирглам како бакарно е и треба барем еднаш неделно да го чистам инаку многу брзо
се сјебува. Не сум дома сега, го сликав па да пратам слика да видите.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Фала многу!

А што е тоа кабелот што ми е на клемата? Нели си имам две клеми, и на едната имам уште еден додатен кабел, што се прицврстува со мутер за штрафот од клемата,
а без него немам никаков контакт, маса да не е тоа? САМО ТОА ми фаќа бигор, кога ќе го исшмирглам како бакарно е и треба барем еднаш неделно да го чистам инаку многу брзо
се сјебува. Не сум дома сега, го сликав па да пратам слика да видите.
Тоа е реакција на бакарот на киселинските испарувања... најчесто се фаќа на + клемата. Наместо да чистиш и стругаш, натури ја клемата со топла вода. После третиот пат, бакарот ќе си направи заштитен слој и нема да се појавува.
 
Член од
30 јули 2009
Мислења
1.770
Поени од реакции
1.058
Имам прашање.
Која е најмалата кубикатура на било каков мотор? Немора да е од кола или моторцикл.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Имам прашање.
Која е најмалата кубикатура на било каков мотор? Немора да е од кола или моторцикл.
Тоа е парен мотор со големина од 5микрони. Значи максимално да има кубикажа некаде околу 0,00000002 cm кубни. (влакно на човекот е дебело 100микрони)

nano-steam-engine.jpg
 

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
489
^ Ако станува збор за клипен мотор и ако немора да е од автомобил или моторцикл, мислам дека најмали се оние за играчките, RC автомобилчиња, авиони и хеликоптери.

Работна зафатнина:
Though powerful, nitro RC engines are extremely small, ranging from 0.12 to 0.30 cubic inches.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom